Jump to content

Catalin222

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Catalin222

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu cred ca a schimbat garnitura pentru ca imi zicea daca o schimba ca doar nu dadea bani din buzunarul lui si platea el garnitura...Dupa ce am luat-o de la reparat a mers bine, vreo luna, adica ma gandesc ca daca era garnitura pusa prost intra apa mai devreme nu dupa o luna sau cine stie. O sa fac un experiment. Dupa 2 zile apa se va lasa si uleiul o sa arate normal ca nou pentru ca se separa uleiul de apa. O sa scot uleiul, las sa se scurga bine, o intorc pe toate partile. Dupa o sa ii pun niste ulei mai negru, folosit, si daca se face la fel, e clara treaba ca o garnitura e de vina. Oricum p
  2. Va multumesc pentru raspunsuri, o sa desfac pompa de apa saptamana asta. Uleiul l-am schimbat datorita culorii. Initial am crezut ca a intrat pamant in motor. Am schimbat uleiul, am vazut ca nu e pamant. In cel mai rau caz o sa schimb garnitura de chiuloasa sau ce e de vina. Cand am schimbat uleiul, am facut cu ulei nou o spalare. Am scos uleiul asta maroniu din motor, am bagat 1 l de ulei nou nout si l-am lasat sa mearga 1 min. Dupa am scos si uleiul asta si am bagat 1,2 l cat trebuie. Am mers putin si am vazut ca s-a facut la fel ca precedentul. Recent am patit lucrul asta. Am avut motorul l
  3. Nu bolborosește, motorul porneste foarte bine, la buton si pedala, merge, nu se ineaca, nu are absolut nici un simptom. Nu am mai mers cu el decat putin ieri cand i-am schimbat uleiul. Doar culoarea uleiului e diferita atat. A ajuns putin apa in el si s-a diluat cred. O sa desfac si pompa de apa sa vad ce si cum.
  4. Asa mi-au zis si alti prieteni, ca garnitura de chiuloasa e de vina si ar trebui schimbata
  5. Salut. Am un ktm 250 exc, 4t, 2009 si imi intra apa in ulei. Uleiul are o culoare maronie deschisa, am vazut, l-am schimbat ieri si acceasi culoare are. Cred ca pe undeva intra apa. Daca a mai patit cineva m-ar ajuta niste pareri. Multumesc.
  6. Nu sunt din Bucuresti, am rezolvat oricum, iti multumesc mult pentru ajutor!
  7. Salutare. Am cautat si nu am gasit nici un topic. Unde se pot face stickere personalizate(+nume)? Am un ktm exc si as vrea sa ii pun niste stickere noi pe carene, aripa fata, capac filtru de aer, codiță etc. Multumesc.
  8. Salut! Depinde foarte mult ce faci cu ea, dar daca gasesti enduro la banii aia mai bine iei enduro. Sincer vorbind in primele dăți o sa te limitezi la plimbari dar dupa cred ca o sa incerci ceva mai mult, urcari, trasee mai dificile. Multi zic la inceput ca vor sa se plimbe in aer liber ca si tine, dar dupa ceva timp cand te inveti cat de cat cu motoru o sa vrei sa faci lucruri din ce in ce mai grele. Crossul are suspensiile mai tari, e greu sa patinezi ambreiajul pe urcari, la enduro ai suspensiile moi, practic te mulezi cu motoru. Eu am 4t, ktm exc, enduro, si e perfect, nici nu ai nevoie de
  9. Da, la mine cel putin nu trebuie schimbate jiglerele, nu stiu cum este la alte motociclete. Acum merge foarte bine, sta la relanti, trage bine. Am 2 jiglere care au fost reglate! Daca as sti v-as pune mai multe, poate se mai gaseste cineva in situatia mea. Motorul meu este in 4t, la cele in 2 timpi stiam ca se schimba. Am prieteni care au 2t si au 2 seturi de jiglere, unul pentru iarna, unul pentru vara!
  10. Am rezolvat astazi, va multumesc pentru raspunsuri!
  11. Salutare. Am un ktm 250 exc-f din 2009 si nu mai sta la relanti. Trebuie facute setarile la carburator si jiglere pentru vara din cate am inteles. Fostul proprietar mi-a zis ca nu trebuie alte jiglere, de vara, trebuie doar setate astea pentru aer cald. L-am dus la un mecanic, a desfacut carburatoru, a umblat pe la jiglere si tot nu i-a dat de cap. Daca stie cineva sa imi dea un sfat, mi-ar fi de mare ajutor. Aprinderea e buna, proneste imediat la pedala, pistonul si cilindrul verificate, distributia buna. Daca nu accelerezi din manșon moare, nu sta la relanti! Multumesc mult!
×
×
  • Create New...