Sari la conținut

Catalin222

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Catalin222's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Depinde foarte mult ce faci cu ea, dar daca gasesti enduro la banii aia mai bine iei enduro. Sincer vorbind in primele dăți o sa te limitezi la plimbari dar dupa cred ca o sa incerci ceva mai mult, urcari, trasee mai dificile. Multi zic la inceput ca vor sa se plimbe in aer liber ca si tine, dar dupa ceva timp cand te inveti cat de cat cu motoru o sa vrei sa faci lucruri din ce in ce mai grele. Crossul are suspensiile mai tari, e greu sa patinezi ambreiajul pe urcari, la enduro ai suspensiile moi, practic te mulezi cu motoru. Eu am 4t, ktm exc, enduro, si e perfect, nici nu ai nevoie de mai multa putere. Eu zic ca daca gasesti enduro sa iei enduro. M-am dat si pe cross si dupa 10 min de mers prin padure si ceva denivelari au inceput sa ma doara incheieturile la maini. Si daca ar fi doar sa ma plimb doar pe drumuri forestiere cum zici tu, tot enduro as lua. Nu te zgarci la cateva sute de euro, poate gasesti enduro. Eu as alege un motor de enduro. Orice ai lua iti mai trebuie si ceva noroc sa nu iei vreo teapa. In motor nu stii ce este. Poti lua unul la 1800-2000 bun si fara probleme grave, sau poti sa iei unul care dupa prima iesire si iti pice nustiu ce. Cum e soarta...
  2. Da, la mine cel putin nu trebuie schimbate jiglerele, nu stiu cum este la alte motociclete. Acum merge foarte bine, sta la relanti, trage bine. Am 2 jiglere care au fost reglate! Daca as sti v-as pune mai multe, poate se mai gaseste cineva in situatia mea. Motorul meu este in 4t, la cele in 2 timpi stiam ca se schimba. Am prieteni care au 2t si au 2 seturi de jiglere, unul pentru iarna, unul pentru vara!
  3. Am rezolvat astazi, va multumesc pentru raspunsuri!
  4. Salutare. Am un ktm 250 exc-f din 2009 si nu mai sta la relanti. Trebuie facute setarile la carburator si jiglere pentru vara din cate am inteles. Fostul proprietar mi-a zis ca nu trebuie alte jiglere, de vara, trebuie doar setate astea pentru aer cald. L-am dus la un mecanic, a desfacut carburatoru, a umblat pe la jiglere si tot nu i-a dat de cap. Daca stie cineva sa imi dea un sfat, mi-ar fi de mare ajutor. Aprinderea e buna, proneste imediat la pedala, pistonul si cilindrul verificate, distributia buna. Daca nu accelerezi din manșon moare, nu sta la relanti! Multumesc mult!
×
×
  • Creează nouă...