Sari la conținut

ciprianlanga

Membru
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Fagaras

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ciprianlanga's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In primul rand scuze ca nu e motocicleta, e o motocoasa foarte veche. Dar nu am gasit inca rezolvarea.. Vreau sa fac un motor din doua rable identice. Sa o reconditionez. motor 1- a fost bucsat cilindrul,acum vreo 20 ani, are diametru 67,5 mm cilindrul turnat in atelier, dar are boltul mai gros si cu ceva joc. Piston fara segmenti cu stifturi inchidere interioara la segmenti. motor 2- 68mm.-original..a fost gripat, cu urme adanci in cilindru si pe piston, segmentii sunt superuzati. Piston cu stifturi inchidere laterala segmenti. La un atelier cineva mi-a facut 3 segmenti, 67,5mm dar cu inchidere interioara.....Apoi am gasit segmenti gata facuti la un magazin online, cu inchidere laterala-(piaggio meteor)....dar faptul e consumat...m-au costat triplu. mesterul mi-a recomandat sa fac amestecul cu ulei M30...spunea ca uleiul de amestec rosu e pt drujbe si motocositori , prea subtire, ca e pt motoare turate..La magazin, M30 2a-e ulei mineral diesel.. Acum intrebarea...se poate strunji pistonul original de la 68mm la 67,5 sa-l pun la cilindrul bucsat? stiu teoria, ca e conic la varf,mai larg la fusta,etc.. referitor la inchiderea segmentilor...-sa fac alte stifturi pe piston, sau sa polizez din segmenti? (au inchiere interioara, sa le fac inchidere laterala....se vor ascuti la varf..).N-as mai cheltui bani pe alti segmenti. multumesc celor care au rabdarea si experienta sa ma ajute.
×
×
  • Creează nouă...