Sari la conținut

Motopartza

Membru
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    suflet
  • Motocicleta
    Cu Ghidon
  • Numar Moto
    cu cifre si litere
  • Club
    N-avem

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Motopartza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. E o mare dezamagire, mai ales dupa ce am trecut pe la mecanic. Uleiul in motorul asta era negru, aproape inexistent si combinat cu benzina, pe langa alte probleme descoperite. Sa spunem doar ca am de investit mult mai mult decat preconizat. Totusi am dat macar de un defect deja amuzant, si anume atunci cand se vireaza ghidonul stanga dreapta, intr-un anumit punct incepe sa intre faza lunga, cine stie ce mester a lucrat pe acolo ¯\_(ツ)_/¯. Eu inteleg ideea ca e un motor SH. Motorul meu inainte de vtx totusi era cu 11 ani mai batran si intr-o stare estetica si mecanica net superioara. Totusi nu inteleg cum un proprietar poate sa isi bata joc in asa hal de o motocicleta si dupa sa o puna la preturi fabuloase la vanzare (6000 euro pret de listare), si pe langa asta sa strambe si din nas cand vine vorba de negociat. Intr-adevar, steguletele rosii erau cam peste tot, dar asa inveti. Mi-ar placea sa pot sa fac ceva sa imi recuperez banii de la mosneagul respectiv, dar din pacate nu cred ca am cum sa fac nimic legat de toate viciile astea ascunse descoperite.
  2. Marcel, in cazul bateriei, oricum nu pica pe tine treaba asta, stiu ca se poate intampla oricand si a fost doar o frustrare in plus in dimineata asta care a dus la toata gargara mea pe aici. Legat de acele defecte, intr-adevar, mi-ai aratat, si nici nu cred ca am spus ca mi-ai prezentat-o tipla. Chiar pe filmulet imi spui de sissy bar-ul ciupit, niste exfolieri pe niste cover-uri aftermarket pe care oricum le-am dat jos si niste zgarieturi pe rezervor. Doar ca mai erau niste defecte care nu au fost deloc evidentiate in poze si anume rugina care se regasea pe multe din partile cromate ale motorului, aluminiul mancat de pe furca si cateva zgarieturi si capacele laterale care aveau joc si am descoperit ulterior ca le lipsesc cauciucurile de prindere(nu e capat de tara cu ele, doar ca avand in vedere si defectele astea mai putea fi negociat daca stiam). Cat despre xvs, iti aduci aminte ca iti spuneam de unul din Dej care parea in regula, deci inca aveam optiunea asta pe masa; a fost ideea ca acest vtx parea sa nu necesite mare investitie initial. Atunci in dimineata cand a fost adusa, imi cer scuze pentru faptul ca a trebuit sa astepti dupa mine, dar atunci i-am dat drumul am lasat-o la incalzit, ti-am dat banii, mi-ai dat actele si te-ai dus pe drum pentru ca trebuia sa ajungi si in alta parte. Din cauza asta nici nu am avut cum sa iti spun nimic. Legat de benzina, am schimbat-o, dar probabil carburatorul trebuia curatat oricum. In fine, lucrurile legate de cumparat baterie, taxe de service samd nu trebuie sa le suporti tu. Pana la urma serviciul tau consta in vizionare, testare si transport. Recunosc ca poate am exagerat sa spun ca a fost "o mare teapa", cand de fapt a fost mai mult un inconvenient financiar. Un detailing minutios si o vizita la service ar trebui sa rezolve probleme pe care le are momentan, doar ca sunt un cost in plus. Nu caut sa fac reclama proasta nimanui. Nu sunt genul pus pe scandal sau sa caut raca cu nimeni, doar am avut parte de o dezamagire, asta e tot.
  3. Ma alatur si eu celor care au fost ajutati de Marcel. Dar in cazul meu nu am lucruri de bine de spus, fie a fost pur si simplu ghinionul meu dar in cazul colaborarii mele cu el, lucrurile au mers foarte prost. Ideea era sa iau un xvs 1300 in prima faza, dupa o intamplare cu itp expirat pe duba, si alte situatii, nu s-a mai concretizat vanzarea. A doua fisa a fost cu un vanzator neserios care a vandut motorul cu o zi inainte sa ajunga Marcel. A 3a fisa a fost un compromis in a lua honda vtx 1300 (care se vede si mai sus in poze). Toate bune si frumoase, vorbesc cu Marcel, ajunge la proprietar, are niste defecte optice, dar pareau destul de minore. Mi s-a spus ca mecanic, motocicleta nu are absolut nimic si maxim ar avea nevoie de un schimb de ulei. Ajunge cu motorul in tara, ii dau banii si ne vedem de drum. Moment in care am realizat ca mi-am luat o mare teapa, motorul nu sta pornit fara soc, nici dupa nspe minute de incalzire. Schimbatorul e unul magic(poate sunt eu noob, ca n-am mai vazut asa ceva la vreo mobra vreodata) dar schimba vitezele de pe loc fara ambreiaj. In dimineata asta m-am trezit ca bateria e pe duca, in conditiile in care ieri am mers cu ea (asta a fost doar picatura care mi-a umplut mie paharul sa scriu tot romanul asta). Pe langa asta am gasit mult mai multe defecte optice decat erau prezentate in poze, aparent puse si de Marcel pe forum(semnalizarea crapata si rugina de pe alocuri). Ideea este ca nu aveam neaparat problema cu defectele optice, dar sa mai bag bani si in service, mai ales ca am avut de dat 5770+450euro transportul pentru un motor din 2007 care nu e intr-o stare buna, imi lasa un gust foarte amar. Acum stiu ca nu m-a pus nimeni sa o iau pe asta. Dar a existat un oarecare grad de convingere ca "e buna, ca doar ce ti-am aratat e problematic" si asa am ajuns sa o iau(inteleg ca e oarecum si in interesul lui sa isi ia banii de pe transport si sa nu bata toata Germania degeaba). Sper sa nu mai treaca nimeni prin ce am trecut eu, dar Marcel, mai multa atentie pe viitor legat de problemele intalnite, si daca sunt atatea, negociat mai la sange. Pana la urma toate lucrurile de reparat costa bani in plus.
  4. Salut @Motologistic, cand este urmatoarea plecare in Germania? Ma intereseaza un xvs 1300 din zona Oberhausen. Evident, detaliile ramane sa le discutam ulterior telefonic in functie de disponibilitate.
  5. Salutari, De ceva timp am un disconfort cand port actuala mea casca pentru mai mult de 40 de minute. Casca cu pricina este Scorpion Exo 510, problema e ca desi atunci cand am probat-o a fost super ok, ferma si toate cele, am inceput ca in mers, cam dupa ~40-50 de minute sa simt cum ma apasa in zona tamplelor iar cu cat trece mai mult timpul devine din ce in ce mai insuportabil; ce-i drept, atunci cand ridic casca se mai amelioreaza durerea dar tot trebuie sa iau o pauza :D. Din ce am gasit pe google, pare ca problema este forma, aparent as avea capatana mai rotunda si asta cauzeaza acea presiune in zona tamplelor. S-a mai lovit cineva de problema asta? In cazul asta pentru ce casca ati optat?
×
×
  • Creează nouă...