Marcel, in cazul bateriei, oricum nu pica pe tine treaba asta, stiu ca se poate intampla oricand si a fost doar o frustrare in plus in dimineata asta care a dus la toata gargara mea pe aici.
Legat de acele defecte, intr-adevar, mi-ai aratat, si nici nu cred ca am spus ca mi-ai prezentat-o tipla. Chiar pe filmulet imi spui de sissy bar-ul ciupit, niste exfolieri pe niste cover-uri aftermarket pe care oricum le-am dat jos si niste zgarieturi pe rezervor. Doar ca mai erau niste defecte care nu au fost deloc evidentiate in poze si anume rugina care se regasea pe multe din partile cromate ale motorului, aluminiul mancat de pe furca si cateva zgarieturi si capacele laterale care aveau joc si am descoperit ulterior ca le lipsesc cauciucurile de prindere(nu e capat de tara cu ele, doar ca avand in vedere si defectele astea mai putea fi negociat daca stiam).
Cat despre xvs, iti aduci aminte ca iti spuneam de unul din Dej care parea in regula, deci inca aveam optiunea asta pe masa; a fost ideea ca acest vtx parea sa nu necesite mare investitie initial.
Atunci in dimineata cand a fost adusa, imi cer scuze pentru faptul ca a trebuit sa astepti dupa mine, dar atunci i-am dat drumul am lasat-o la incalzit, ti-am dat banii, mi-ai dat actele si te-ai dus pe drum pentru ca trebuia sa ajungi si in alta parte. Din cauza asta nici nu am avut cum sa iti spun nimic.
Legat de benzina, am schimbat-o, dar probabil carburatorul trebuia curatat oricum. In fine, lucrurile legate de cumparat baterie, taxe de service samd nu trebuie sa le suporti tu. Pana la urma serviciul tau consta in vizionare, testare si transport.
Recunosc ca poate am exagerat sa spun ca a fost "o mare teapa", cand de fapt a fost mai mult un inconvenient financiar. Un detailing minutios si o vizita la service ar trebui sa rezolve probleme pe care le are momentan, doar ca sunt un cost in plus.
Nu caut sa fac reclama proasta nimanui. Nu sunt genul pus pe scandal sau sa caut raca cu nimeni, doar am avut parte de o dezamagire, asta e tot.