Jump to content

Motologistic

Membru
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

5 Followers

About Motologistic

  • Rank
    Om de rand

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/marcel.tulbure.9
  • Yahoo
    Marceltulbure@gmail.com
  • Skype
    Ce-i ăla?!?

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Ktm 1290 Super Adventure R Yamaha Wr250F
  • Numar Moto
    MB MT 81/ Cj 10 YZU
  • Club
    n'am vreme de cluburi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha WR 300,Bmw G450X, 2 x Honda XR ,2 x Suzi GSR, Husqy SMR 610 & 250 2T, BMW Scarver,Yamaha XT si multe altele...vreo 20 la numar

Recent Profile Visitors

2,949 profile views
  1. Și, începând de azi, 11.07.2020,prețul pentru intreg serviciul, este de 400 de euro . Mulțumesc Și, cu aceste pozez mai închei o săptămână de lucru Sa va bucurați de ele și sa fiți sănătoși
  2. Mausoleul Mateiaș DN73 0374 975 941 https://maps.app.goo.gl/98eBr8Jx25LgzQnu8 Și... Dacă tot am postat, sa lăsăm 2, 3 poze, de ieri, de prin Bayern.. Azi, o iau spre nordul Germaniei
  3. La banii ăștia, îți iei din Germania chiar și din 2018, sub 10 k km... Dar, na, ce sa zic... Rupe Olx'ul! Spor!
  4. Hunor, de ce lași topicul deschis, dacă tot ai motor, din Germania? (n'am găsit alb, dar merge și gri ) În concluzie, se poate închide topicul
  5. Și... Cam ce buget ai avea? Te întreb, ca știu una din 2015 ,8.000 km, kit complet de valize, culoare gri, 10.000 euro.in Germania, evident...
  6. Te salut, Hunor Am sa las și eu, o mica completare... Hunor a vorbit cu un "neamt", primind cam toate detaliile, inclusiv adresa de la ăsta, ca mai mai apoi eu sa stabilesc cu "neamțul", doar ora de întâlnire. Zis și făcut. Ajung la "neamț", și... Ghinion! Îl chema Yuri, era rus și vindea un gunoi de motor, abuzat, cu bătaie la motor și la oala de ambreiaj. M-am dat 50 de metri, sa nu zic ca nu l-am și probat. Mă enervez, numa' pt ca am trecut pe lângă alte două motoare, ca să ajung la sovietic... fhu*u'l în bască! În secunda doi, pun mana pe telefon, îl sun pe un dealer, rezerv motorul, ma prezint la el a doua zi, la prima ora, montez un număr de înmatriculare de probă, îl testez vreo 20 de km, îl plătesc, încarc și îl livrez clientului. Sfârșitul poveștii Sa ai noroc de ea, Hunor! Tot ca și o completare... După proba, observ ca, telescopul din dreapta, da sa umezească. Motiv pentru care, ii mai scad din prețul negociat, 50 de euro (sau 100 de euro, nu îmi amintesc exact, poate a reținut Hunor)
  7. Singurul lucru nasol, a fost ca m-am îndepărtat mai mult decât mi-aș fi dorit, de dealerul de unde am luat motorul, iar la întoarcere, am avut mici emoții ca nu mai găsesc ruta, neavând GPS... ---------------------------------- Iar acum, cu voia publicului, sa prezint roadele acestei săptămâni . .
  8. Mulțumesc frumos și eu P. S auzi, cum era aia cu distanțarea socială? --------------------------------------- Aseară am ajuns acasă, după ultimele livrări, iar azi o iau din loc. În următoarele trei săptămâni sunt full, dar rezolvare exista întotdeauna. Tot ce trebuie sa faci, e sa suni la 0744973166. Marcel Iar acum, poze cu ultimele achiziții... P. S. 2 : da, mai fac transport moto(asta e pt cei care, deși citesc forumul updatat, zic eu, la zi, totuși ma întreabă dacă mai ma ocup cu motociclete) P. S 3: prețul, pt tot ceea ce privește activitatea mea, este de 350 de euro...deocamdată. Dar, văzând modul de "operare" al altor transportatori, prevăd ca de la data de 15 iulie, prețul serviciului prestat de către subsemnatul, va fi de 400 de euro. Nu-i normal, ca unii sa rupă piese de pe motor, sa distrugă suspensii/ mânere pasager, cu chingi de camion, sa li se comande motor cu DCT și sa li se aducă cu cutie manuală, sau cel mai grav, nici sa nu se priceapă la actele necesare înmatriculării unui motor și totuși sa perceapă același preț ca și mine. Nu o sa întru în detalii prea mult, dar acum, am un caz, aparte.. Cineva, nu zicem cine, a importat o motocicleta KTM 1290 Super Duke. Pt ca acel cineva, fie nu știe limba/nu a înțeles ce scrie pe acte/ indiferența / lipsa de profesionalism și urmarea doar sa facă transportul și să-și încaseze banii, a dat 11 mii de euro pe un motor care, în baza de date cât și în acte, apare ca "radiat în vederea dezmembrării". Acum, sarcina mea este să-i găsesc clientului un cadru cu acte, ca mai apoi, el să-și facă "transplantarea"... De acolo, pozele cu Ktm 1290 S D... Culmea, respectivul transportator, a zis ca, "îți returnez contravaloarea transportului"... OK, dar restul de 11 mii? Ce ma face sa "ies din alinierea preturilor practicate", este grija speciala pe care o acord fiecărui client, modul subiectiv de a transporta motocicleta, fiind și eu motociclist( ca fapt divers, sunt printre putinii importatori din Germania, care chiar are motocicleta) și, cel mai important : bai frate, cred ca sunt SINGURUL cumpărător de motociclete din Germania, care sa și dă cu motorul, înainte să-l cumpere. Se poate sa greșesc, dar eu Nu am văzut nicio poză /dovadă, ca alții s-ar da cu ele, înainte sa le cumpere. Dacă știți voi vreo poza, v-aș ruga sa mi-o arătați și mie. Cele bune! Marcel Tulbure Mulțumesc frumos pentru cuvintele frumoase, obiective sper și, dacă îmi permiți, as mai adauga câteva cuvinte... Doar pt tine, ca și client, am făcut un total de cca 2500 km. La primul R1 la care m-ai trimis, am făcut un drum special de 1100 km. A fost decizia mea de al nu - l cumpăra, apoi mi-ai găsit un Kawasaki Zx10, pt care, dacă-ți amintești, am făcut 850 de km pe sens( am făcut o escala ocolitoare, zicându-ti ca în poze și descriere, MIE mi se ca merita și ca ma dau peste cap, sa ajung la el). Am mers degeaba, pt ca, deși tu, aproape ca ai insistat să-l iau, eu, pt ca știu cum sa privesc lucrurile per ansamblu, ți-am zis ca nu merita, pt ca, la final, ieși cu un motor scump. Ii curgea furca, anvelope DOT vechi, kit de lanț pe dina, pompa frana defectuoasa, bateria era pe ducă. Nu l-am luat nici pe acela. Ca, mai apoi, prin sursele mele locale, sa dau de acest motor, care acum ți-e în posesie, al unei femei(da, da, ați citit bine), cu revizia la zi, urmând ca Robert să-i bage doar benzina. Zero investiții ulterioare. Nici ulei, nici filtre, nimic. Robert, dacă greșesc, te rog sa ma corectezi. Sa nu mai zic de buget... Ca, la celelalte, bugetul se depășea lejer cu 5-800 de euro.. Iar, prețul plătit de către Robert... 350 de euro No, sa zic asa, asta ma definește pe mine... Nu știu cine ești și cu ce forțe supranaturale colaborezi, dar jur ca mi-au dispărut. Nu îmi explic cum, dar îs duse... Când faci 5-6 k km/săptămâna, vrei sa fii comod. Ei bine, se pare ca, trebuie să-mi cumpăr alte opinci comode pt condus Mulțumesc frumos Dacă bunul Dumnezeu ne ajuta, săptămâna asta, ar trebui sa se alinieze astrele și pt tine...
  9. Feuzi, ma bucur că îți place și totodată, ma bucur ca m-ai ascultat și ai mers pe mâna mea. Se pare ca te-am citit bine și am știut ce ți se potrivește... Sa nu uitam, ca m-ai trimis după motor de 30 de ani, carburație, 250 cmc și te-ai procopsit cu injecție, ABS, mânere încălzite, accesorii, stare foarte bună, zic eu, fără investiții ulterioare. Sa ai noroc de ea și să-i dai gaz, pana scoate flăcări pe tobă Mulțumesc, Ionuț, asemenea îți doresc, sa te poți bucura de noua jucărie, pt ca, atât la propriu cât și la figurat, motorul asta e nou. Știu ca, în cazul tău, mi-am cam forțat puțin norocul, alegandu-ti varianta Adventure, dar, după cum bine știi, era o ofertă de nerefuzat. Nu în fiecare zi, găsesc în asa stare, asa km/ani, la banii ăștia. Ce am riscat eu, a fost înălțimea ta... Nu eram sigur ca ți se va potrivi, dar se pare ca Domnul a ținut (și) cu mine, de data asta. Sa ai noroc de de ea, fără niciun incident, și sa ne vedem sănătoși (după calculele mele, pt ca ești un om deosebit, iar astfel de clienți chiar îmi doresc să-i țin aproape, va fi în maxim doua săptămâni ) P. S dacă știam ca ma pui "pă net", îmi luam și eu, opinci de oameni serioși, nu sandale cum doar Apostolii lui Iisus mai aveau. Nu de alta, dar m-or cataloga clienții ca" șlăpar"
  10. When I saw you for the first time, I said: "a girl, at 50 kilos and 170 high, wanna ride a 250 kg bike?!? Hmmm, not quite a good idea... I will not buy it!" Remember? Take care ........................................................ Și, sa mai lăsăm și pozele sa vorbească, din ultimele zile de muncă Două săptămâni, începând de azi, sunt full Mai exact, ca și transport spre țară, nu am loc, dar pot cumpăra motociclete. Merg, le vad, le testez, le plătesc, iau acte/accesorii și le las la vânzător, pana când ii vine rândul sa o duc acasă. Simplu Săptămâna viitoare o sa ma " dau cu duba"prin Alpii austrieci, apoi, o zi stau prin Elveția.. Dacă va pot ajuta cu ceva, free of charge, gen colet de mici dimensiuni/vizionare moto/etc... 0744 973 166 Atenție!!! NU FAC COLETĂRIE!!! Marcel
  11. Cu telescopul spate, comprimat 20 cm? Cunoști ER-6? Știi cât e de înalt? Uită-te puțin la anvelopa spate. Ei bine, imaginează-ți ca noi doi ne urcam pe acel ER și spune-mi părerea ta sinceră : crezi ca se lasă asa mult, la cele, teoretic, 2.2-2.4 ATM? Și acum, gândește-te ca în mare parte, forța aplicata e pe mânerul pasager. Întreb, mi-ai mai plăti transportul sau ar trebui sa îți mai dau eu vreo 200 de euro, sa-ți remediez pagubele? Cât despre modul în care își duc unii motoarele de curse, promit ca am să-ți fac niște poze din preajma Brno'ului sau Hungaroring'ului, caci oricum trec săptămânal prin zonă. Nu caut polemici, dar e enervant sa te gândești, ca bietul începător, care habar nu are de ce înseamnă un motor, sa își și ducă la service motorul, pt alte cauze decât consumabile... Cuiva i se pare ca duc lipsa de clienți și "bag bota prin gard"? Sau, cele de mai sus, ar trebui sa fie scrise de pe un alt cont, sa nu para subiectiva recomandarea? Nu mi s-ar părea corect... Ceea ce ii recomand, e prin prisma a celor 20 de ani plus, de motociclism. Cele bune! P. S strict ca părere subiectiva, de data asta, dar din ce vad... concluzionez ca eu lucrez prea ieftin
×
×
  • Create New...