Sari la conținut

danmihai49

Membru
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    Honda Transalp 700 ABS (XL700VA)
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

danmihai49's Achievements

  1. Motivele sunt foarte usor de inteles: - pana de 10 ori mai usor de reparat cu kit pana auto cu snur, in loc de stat 3h in soare/ploaie cine stie pe unde sa scoti roti, sa dejantezi cauciucuri, sa schimbi camere, mai ales roata spate, good luck :)) - roata mai usoara, cum ai zis si tu, inertie rotationala mai mica, vireaza nitel mai usor, se muleaza mai bine cauciucul pe denivelari si scade si frecarea interna a cauciucului, din moment ce nu se mai freaca de o camera, deci scade temperatura si presiunea de rulaj, mai ales vara.. nu mai zic ca si suspensia actioneaza mai bine cu roata mai usoara (unsprung mass). - singurul motiv pentru care nu intelegi motivele este faptul ca nu ai facut pana, ai avut noroc cine a facut pana la motor, mai ales pe spate, mai ales departe de casa, si a trebuit sa stea nu stiu cate ore sa inlocuiasca camera, la marginea drumului, in cine stie cate grade sau conditii meteo.. intelege foarte usor avantajul unei roti tubeless. e un motiv si pentru care mai toate motoarele non-dedicate-offroad au tubeless. Cat despre greutate, la varianta cu camere, nu e diferenta doar de 200g. Daca iei in considerare 2 camere de rezerva + camerele din roti + sculele necesare pentru a repara o pana de camera, dejantat, jantat... ajungi undeva la 3-4 kg in plus pe motor.. nu e tragedie dar nici 200g (Si daca nu le iei cu tine, risti sa chemi platforma oriunde mergi, esti la cheremul primului surub/cui... ceea ce e acceptabil pentru oamenii care fac ture bucuresti-brasov, dar pentru cei ce vor sa strabata granite, nu e ok.) La tubeless ai si roti mai usoare si un kit de pana de 50g. Recunosc ca nici eu n-am avut ghinionul sa fac pana, nici cu camere nici fara, in 45000km, dar am avut prieteni care au facut pana, si niciunul n-a scapat mai devreme de 3h la marginea drumului... unul a stat 3h altul a chemat platforma :)) E ca la crashbar/crashpad... cine e patit intelege mai bine; Acestea fiind spuse, in esenta iti dau dreptate dpdv reticenta cumparare moto cu interventia respectiva, pentru ca nu ai de unde sa stii cat de profi a fost facuta si cat o sa reziste, deci da, aici sunt de acord. Din punctul asta de vedere, eu am pus filtru obligatoriu de roti tubeless pentru urmatoarea motoreta, motiv pentru care ma uit la africanele mai noi, care vin tubeless din fabrica (oare de ce) :)) Singurul avantaj al rotilor tubed este faptul ca poti scadea presiunea mai mult pentru manevrabilitate si tractiune in offroad mai serios, dar pentru marea majoritate a riderilor - adica pentru asfalt - tubeless e mult mai ok din toate punctele de vedere. Deci da, adevarul e ca nici eu nu as cumpara o motoreta cu o astfel de interventie, as prefera sa iau roti nativ tubeless.. dar in conditiile in care un set de roti noi tubeless costa cat un transalp 2007, e de asteptat sa apara compromisuri si interventii de genul. M-am tot gandit sa-mi comand excelrims sau alpina pentru africana mea 2018, si am incercat sa vand rotile OEM ca sa justific pretul de 1800 eur... dar n-am reusit, asa ca am rezolvat cu 200 eur, bani in care a intrat si vopsitoria electrostatica si conversia tubeless si rebuild-ul... si au iesit superb multa apreciere si respect pt Sirius!! nu l-am gasit sa-i dau tag dar daca apuci sa citesti, esti un artist, iti multumesc din suflet.
  2. Cred ca am comandat-o din slovacia si am dat undeva la 250 cu tot cu transport.. o pot da la 150 daca aveti nevoie
  3. Salut, Pana la urma pe mine m-a ajutat Sirius cu treaba asta (vopsit jante, rebuild + conversie tubeless), dar a zis ca nu mai face niciodata, se facuse praf pe maini de silicon de parbriz si nu mai vrea sa auda am mai auzit atunci de un baiat de la un service din timisoara care mai facea dar am pierdut contactul. Intre timp conversia a tinut fara probleme si inca tine, deci are vreo 2 ani si 25k km de atunci, n-a pierdut aer deloc. Daca nu gasiti pe nimeni, cea mai ok varianta - in afara de jante tubeless de la alpina - ar fi conversie cu trimis roti in italia la barttubeless/excelrims, nu mai stiu cum se numea, dar e o firma careia ii trimiti jantele + cateva sute de eur si ti le da inapoi in 2-3 saptamamani tubeless, dar cred ca fac cu varianta banda 3M. Apropos, cumparasem si eu banda 3M 4412N parca, si inca o am, e suficienta pentru 2 roti cred. am luat rola de 5m. Daca vrea cineva sa faca cu varianta asta, pm
  4. Am scris, ajutor cu manopera, cu operatiunea in sine. Multumesc pt detalii si raspunsuri, am gasit un service moto in Militari care a mai facut asta si ma vor ajuta ei. O zi buna!
  5. Salut, merci pt raspuns, stiu ca la offroad mai serios e mai bine cu camere, dar eu merg cam 80/20, si acel 20 e deocamdata light, clar nu namoale sau noroaie, mai am de invatat pana la nivelul ala si oricum merg 90% solo deci daca o scap in namol, am zero sanse sa o scot de acolo la ce vaca e... pana mai fac experienta o sa mai stau pe dinastea mai usoare + asfalt ca tot ai zis de presiuni... offtopic intreb si eu, cum ti se pare faptul ca in manual honda recomanda 2.2 fata si 2.8 spate? mi se pare enorm 2.8, n am bagat niciodata mai mult de 2.4 la moto, nu mi s.a parut necesar... pareri?
  6. Salut motociclisti! Dupa aventurile de anul trecut cu Transalpul - 11000 km in primul an de A, am vandut vaca - in septembrie 2021 - si acum in februarie 2022 am cumparat o Africa Twin 2018 Adventure Sports. Toate bune si frumoase, am accesorizat-o pe bunul plac si sunt foarte multumit de ea - atasez o poza postarii - doar ca am nevoie de ajutor cu o conversie tubeless. Motivele le stiti cu totii - vreau sa fac pana mai usor, sa fie rotile mai usoare, sa reduc masa si inertia rotationala etc, o grija in minus, simplitate etc Problema este ca, dupa mult research pe net, inclusiv un topic aici pe forum, nu am gasit nici kitul respectiv in Romania, nici persoana potrivita care sa ma ajute. Inteleg ca procesul este unul relativ simplu, dar eu sunt incepator dpdv vulcanizare moto si cel mai probabil nu am sculele si cunostintele necesare pentru a demonta, monta 2 roti la o motocicleta relativ noua si scumpa, si as avea nevoie de cineva care sa ma ajute cu aceasta operatiune, fie ca e vorba de un service sau un proprietar de africa twin care a mai facut asta inainte si stie exact ce, cum, si cu ce. Ma poate ajuta cineva cu aceasta conversie? Cauciucurile de pe ea sunt Mitas E07+, cred ca sunt TL dar nu sunt 100% sigur. Multumesc frumos, Dan
  7. Salut; Caut si eu plasticul care vine intre carene la Transalp 700 XL700VA, peste rezervor, sub ghidon. Am atasat poza. Fostul proprietar spunea ca a scos plasticul ala pentru ca tinea apa acolo si ruginea rezervorul... Ma poate indruma cineva catre o dezmembrare sau un contact potrivit pt piesa asta, va rog? Multumesc
  8. cum e baieti, le bagati la iernat sau va mai dati? eu m-as mai da, dar mi-e ca vine carantina dupa alegeri si nu mai ajung la garajul din afara orasului :)) parca a si inceput sa dea inghetul putin noaptea
  9. dau o tura pana la munte cu masina, ne auzim de luni baieti, weekend placut!
  10. Multumesc pt informatii baieti, Am luat azi bateria inapoi de la Speedy (multam!) si am pus-o inapoi pe mobra cu + inainte, - dupa, cum mi-a spus Silver (multam!) - si pare ca este ok. Initial uitasem sa conectez unul din fire si nu mergeau proiectoarele, dar am oprit putin intr-o parcare, l-am pus repede si am dat o tura zdravana prin tot orasul; am pornit-o si repornit-o de cateva ori si pare sa fie ok. Cu fiecare iesire parca ma simt mai bine pe ea :)) incep usor-usor sa ma mai relaxez si s-o simt mai bine; M-au ajutat si discutiile legate de Li-Ion, ma tenta fix bateria aia 14H, dar nu aveam de gand sa o cumpar fara sa stiu mai multe despre ele si despre posibilele incompatibilitati. Dupa spusele lui Speedy, bateria mea este ok, deci urmeaza sa duc mobra la Relu sa verific incarcarea si alte posibile probleme la sistemul electric, cand vine si farul pe curier, sa impusc doi iepuri. Cu alte cuvinte, deocamdata pastrez bateria, si daca o schimb, o sa iau tot ceva pe acid probabil. Ma gandeam sa renunt la mansoanele incalzite, ca nu prea mi-au folosit mare lucru pana acum; voi ce ziceti? daca am handguard-uri mari, manusi de iarna si circulatie decenta, as putea sa ma lepad de incalzitoarele alea? as vrea sa mai simplific putin electrica la ea si sa mai tai un consumator... Ce pareri aveti despre aceste mansoane incalzite de la Oxford? pe alea le am.. aveti, n-aveti, daca v-ati luat, le-ati mai dat jos? Multam
  11. Multumesc, baieti, pt informatii si pt contactul de electrician, o sa apelez la dl Relu la un moment dat. Daca o sa am probleme dupa ce o recuperez de la Speedy, o sa vorbesc cu electricianul si ma duc la el cu mobra cu tot, sa se uite si la instalatia electrica, sa vedem unde e buba. Voi pune aici orice actualizari; multumesc pun aici si specificatiile din manual; inteleg ca cu specificatiile astea vine bateria din fabrica, dar as putea sa-i pun o baterie cu capacitate mai mare, atata timp cat este tot 12v si este de dimensiuni potrivite?
  12. multam postez aici cand am rezolvat cu ambele, poate si cu poze. seara faina!
  13. da, la ea, dar treaba cu farul este ultima mea grija... intai sa rezolv cu bateria ca asta ma opreste din plimbari si ma lasa in drum... discutia cu farul e mai mult preferinta personala, e ultima mea problema acum :))
  14. Salut baieti Ma alatur si eu voua, daca ma primiti. Mi-am luat si eu un Transalp 700 ABS acum o luna, prima motocicleta. Pana acum ne intelegem bine, am facut 5-600km, dar e cam frig si am cateva probleme cu bateria, dar se rezolva. Pun si o poza cu ea; Ne mai auzim, salutare!
×
×
  • Creează nouă...