Sari la conținut

Ionut99

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Alba Iulia
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    Kawasaki ER6F 2009
  • Numar Moto
    AB65UUU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER6F

Ionut99's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc mult de info. Nu prea ma pricep. O sa il duc in primavara direct la service si ii voi ruga sa se ocupe ei.
  2. Am inteles. Bujiile eu stiu ca sunt bune si la cum porneste asa se arata. Dar o sa ma interesez de acel cold start senzor, poate trebuie schimbat. Multumesc mult
  3. Nu, au fost schimbate la 30.000km aprox. Dar oricum pornirea efectiva este perfecta. O ia din prima oricat de rece ar fi. Nu tin butonul nici 1 secunda. Cu relanti-ul e problema.. ps. Dupa ce e cald nu mai are treaba, sta acolo unde e setat.
  4. Am inteles. Oare ce este STV-ul? Si ca idee, daca nu fac aceste lucruri si raman tot asa, o sa fie repercursiuni asupra motorului in timp?
  5. Buna. Am un Kawasaki ER6F din 2009 de 650cm3. L-am achizitionat recent. Motorul este in stare impecabila si are 47.000 km. Fara accidente si alte mici defecte estetice sau mecanice. Problema mea e urmatoarea: Relantiul este setat la 1.400 de ture (la cald) de la rotita din dreapta, dintre carene. Problema mea este ca dimineata la prima pornire, in loc sa fie mai mare de 1.400 pana se incalzeste si sa scada treptat pana la 1.400 de rpm, el este mai mic si urca treptat. Adica sta cam la 800 rpm si da sa moara daca nu il ajut cu acceleratia 1 min.. fapt pentru care l-am setat la 1.800 rpm, astfel la prima pornire stand la 1.100 si crescand treptat. Stiu ca nu este tocmai normal sa fie invers mecanismul acesta pana ce motorul e cald. Imi puteti da niste sfaturi/variante? Ce as putea sa fac? Precizez ca filtrul de ulei si uleiul le-am schimbat. Bateria e noua, iar filtrul de aer a fost schimbat la 40.000km..
×
×
  • Creează nouă...