Buna. Am un Kawasaki ER6F din 2009 de 650cm3. L-am achizitionat recent. Motorul este in stare impecabila si are 47.000 km. Fara accidente si alte mici defecte estetice sau mecanice. Problema mea e urmatoarea:
Relantiul este setat la 1.400 de ture (la cald) de la rotita din dreapta, dintre carene. Problema mea este ca dimineata la prima pornire, in loc sa fie mai mare de 1.400 pana se incalzeste si sa scada treptat pana la 1.400 de rpm, el este mai mic si urca treptat. Adica sta cam la 800 rpm si da sa moara daca nu il ajut cu acceleratia 1 min.. fapt pentru care l-am setat la 1.800 rpm, astfel la prima pornire stand la 1.100 si crescand treptat. Stiu ca nu este tocmai normal sa fie invers mecanismul acesta pana ce motorul e cald. Imi puteti da niste sfaturi/variante? Ce as putea sa fac?
Precizez ca filtrul de ulei si uleiul le-am schimbat. Bateria e noua, iar filtrul de aer a fost schimbat la 40.000km..