Sari la conținut

XzStefan

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Skype
    Xz.stefan

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

XzStefan's Achievements

  1. Nu aveam de unde să știu că în România te duci la rar, trebuie service autorizat etc.... Am dat de permis aici...știu regulile de aici. Totuși mi se pare enorm pentru o limitare 1.000 lei fie el service autorizat sau nu. Și în plus ce treabă are că sunt un Franța Romania etc? Procedura de limitare e aceași și în statele unite ..un rahat de fir pentru 1000 lei. Discutam strict prețul
  2. Pai ce limitator? Pe injectie nu ai limitator...ai un fir de branșat caută pe YouTube sa vezi exact .. nu ai nevoie de nici un limitator daca e injecție..și cred că e injecție că din 2003 in coace pe sv ai injecție Uite...așa se limitează și delimitează..ai un cablu(numărul 25) care se baga și se scoate in funxtie de cum vrei atâta tot.
  3. Caaaat? Stau în Franța... limitarea la sv e câțiva euro. In Romania 1ooo lei? Din cate știu eu doar un cablu pentru limitare..adică 100% e doar un cablu pe care îl poți scoate când vrei sa o bagi in full. Sau pui un întrerupător mic frumos sub sa și poți merge când vrei in full sau limitat cu toate că NU RECOMAND dar știu pe cineva care avea așa. Dar serios 1000 lei pentru un cablu? Caută și în altă parte. SV 650 - Modèle à carburateur - environ 160€ pièces et main d'oeuvre - SV 650 - Modèle à injection - environ 70€ uniquement de main d'oeuvre. Uite la sv650 injecție e 70 euro și zice că se plătește doar mana de lucru pentru că e doar un fir
  4. 1) Motocicleta arata ok ...nu e un sv650s cum zice in anunț ci un sv650 n. Eu am un svs pentru A2 și îți garantez că nu o sa simți limitarea aproape deloc (am condus și limitat și in full) și nu e mare diferență...urca eroic până la 160 când e limitat și cuplul e o nebunie ( te vei distra de minune). 2) Tu zici că a fost adusă în țară la 18.8k km, motocicleta are 19.5k acum..iar el in anunț zice că a rulat sub 10k km cu ea...ceva nu e ok. Asta urmează tu sa vezi. Oricum in principiu din poze motocicleta arata super bine iar la km inca odată nu știu ce să spun...cunosc persoane cu sv, hornet din 2003 2001 care au sub 15k km reali deci orice e posibil
  5. Salut. Nu în Franța nu ai nevoie de control tehnic ( ITP). Nu există așa ceva aici, era vorba sa se bage dar s-a anulat. Pentru asigurare recomand direct assurance faci direct pe site la ei (plătești 3 luni avans) după 3 luni nu îți trage banii...și plătești lunar. Pentru cartea gris ai nevoie de : contract vânzare cumpărare, cartea gris barată ( sa fie semnată de fostul proprietar), justificativ de domiciliu ( factura ceva pe numele tau de mai puțin de 6 luni sau attestation d'hébergement iar în cazul asta ai nevoie și de copia de pe buletin a celui care te ia în spațiu), asigurarea (întâi faci asigurarea și după cartea gris) și bani acum 3 zile am făcut cartea gris la un svs 650 a fost 157 euro..nu știu cât e la 125cc
  6. Salut. Dacă ai nevoie de traducere sau sa sun la anumite anunțuri etc mă poți contacta
  7. Da chiar este exact ce căutam...păcat că nu mă pot bucura de el pentru că nu am inca permisul dar sper că Intr o lună o sa fie ok
  8. Revin cu un update M-am hotărât și am achiziționat un frumos Suzuki svs 650.
  9. Salut. M-am uitat oleacă și la mt 07, îmi place dar am găsit și un Suzuki gsxs 750 varianta pentru a2 cea de 95 cai full și 47.5 limitată. Cineva care a condus așa ceva? Ceva detalii?
  10. Locuiesc în Franța, dau aici de permis iar legea nu este că în România daca ai peste 24 ani poți da direct de A. Trebuie sa dau de A2 iar după 2 ani de A2 plătești vreo 280 euro, faci o formațiune de 7 ore( se face intr-o zi din ce am înțeles de la instructor) și îți dă A-ul.
  11. Salut. Numele meu este Stefan am 26 ani și sunt înscris la școala pentru a lua permisul A2. Ideea este că aș vrea să îmi cumpăr o primă motocicleta și nu mă pot decide între Suzuki svs 650(limitat a2) sau Yamaha xj6 de asemenea limitat a2(2009-2013). Eu fac școala pe un Kawasaki z400 și pot spune că poziția mă mulțumește. Pe un svs nu am stat niciodată dar îmi place la nebunie aspectul mai ales daca este full carenat. Menționez că motocicleta o sa o folosesc pentru plimbări în weekend și după amiază...în oraș nu știu cât de mult o sa fie folosită deoarece stau in Franța Intr un oraș micuț unde nu am prea mult trafic. Motocicleta o sa o mai folosesc cate odată pentru a merge la muncă dar foarte rar deoarece pe drum am foarte multe animale sălbatice ( căprioare și mistreți) deci daca ar fi și luminozitate farului ar fi un plus. Incep muncă la 4 dimineață deci dacă mă voi duce la muncă cu motocicleta o sa fie mereu noapte ( am 35 km până la muncă)
×
×
  • Creează nouă...