Sari la conținut

IonutS20

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Balotesti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso Trail 2006
  • Numar Moto
    IL20EIS

IonutS20's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

  1. Multumesc, Mariusica88, pentru informatii si intentia de ajutor! Vazusem preturile pentru ECU si deja ma resemnasem...vedem ce noroc am pe viitor.
  2. Buna dimineata! Scuze ca nu am mai revenit la post. Se pare ca am fost norocos si a fost suficient sa demontez rezervorul si sa curat toate contactele cu alcool izopropilic. Nu a mai facut nici o figura dupa lucrarea asta de maxim o ora. Bafta la vanzare!
  3. Va salut! Am si eu problema cu ECU deconectat. Ieri am pornit motocicleta (Trail 2006) si aveam nevoie sa o dau putin cu spatele. Dupa ce am mutat-o 1 m, s-a oprit motorul, s-a aprins triunghiul rosu si mi-a aparut in bord semnul cu ECU deconectat. Am tras putin de fire, am scos cheia, am decuplat bateria, toate cu acelasi rezultat. Cand am verificat sigurantele, cea de 7.5 era arsa. Am schimbat-o si a ars-o din nou (nu mai stiu daca atunci cand am dat la automat sau dupa cateva secunde pur si simplu). Am incercat cu siguranta mai mare(am citit dupa ca nu am facut bine si e posibil sa fi ars ECU) si imi ardea si siguranta de 15. Probabil ceva in plus oricum am stricat, pentru ca acum daca pun contactul se aude un țăcănit si dupa cateva secunde se arde siguranta de 20 si taie tot curentul. In afara de dat jos rezervorul si luat la mana mufele, eu nu am alta idee. Ma puteti ajuta cu un sfat, ceva? Sau indrumare catre un mecanic specializat pe electrica. Mariusica88, daca nu ai dat retur ECU din Olanda, poate o sa am eu nevoie sa il cumpar, daca nu ai alte planuri cu el. Va multumesc anticipat!
  4. https://www.ebay.com/itm/893622-RH-LIGHTS-SELECTOR-Moto-Guzzi-Breva-OEM-Pegaso-650-Aprilia-/203086938552?_trksid=p2349624.m46890.l49286 Eu nu foloseam butonul pentru oprire, dar probabil avea ceva dinainte sa ajunga motocicleta la mine. Nu stiu daca o sa se inrautateasca starea butonului, dar oricum intentia e sa comand unul nou la salariu. Codul de piesa l-am luat din manualul cu toate codurile, dar apoi pe un site am gasit ca piesa are un nou cod si cu noul cod am gasit piesa din link. Am mai gasit doar variante sh sau mai scumpe decat cea din link. Si nu as vrea sa fac improvizatii, deci doar daca aveti alternative pentru piesa identica.
  5. Salutare din nou! Am revenit cu solutia la problema mea, in caz ca ii va folosi cuiva vreodata. Dupa ce am povestit problema si pe apriliaforum.com, un user mi-a spus ca e posibil sa fie de la butonul de pornire. Eu i-am spus ca nu cred, pentru ca in mers nu am avut niciodata probleme de intreruperi sau oprit, dar cand am ajuns acasa am facut urmatorul test: cu degetul mare de la mana dreapta am pornit si am mentinut butonul cuplat, asa cum e normal, iar cu degetul mare de la mana stanga am apasat foarte usor catre neutru, trecand butonul cat mai lin de pe start pe neutru. Surprinzator, a functionat si continua sa functioneze si sper ca toate problemele erau de aici si toate modificarile pe care le faceam eu la surubul de relanti nu aveau legatura si doar cream alte neconcordante. Intentionez sa desfac tot ansamblul si sa dau cu niste spray de contacte si sa vad ce e prin interior, pana voi da comanda de piesa noua care e vreo 600 de lei pe ebay. Va multumesc inca o data pentru sprijin!
  6. Multumesc de sfat! Am manualele si am incercat sa fac reglajul ca in carte, dar fara succes. O sa iau legatura cu Thomas. O seara buna!
  7. Va salut! Detin si eu o Aprilia Pegaso Trail din 2006 si as avea nevoie de un pic de ajutor. E vorba de o problema cu pornirea care se mentine de cand am cumparat-o (anul trecut in iunie). Prima data am observat ca trebuia sa o tin putin accelerata ca sa porneasca. La sugestia celui de unde am cumparat-o, am mai ridicat putin relantiul, fara sa rezolv problema. Toata vara trecuta am facut toate reglajele posibile din surubul de relanti, fara succes. Ideea e ca dimineata cand plecam la serviciu pornea perfect, iar cand plecam dupa amiaza spre casa si crestea temperatura exterioara, nu mai pornea. Uneori porneste si sta poenita doar cat timp tin apasat butonul demarorului. Daca ma puteti indruma cu un sfat, as fi recunoscator, sau chiar cu o recomandare de service/mecanic in zona Balotesti-nord Bucuresti de preferat. Va multumesc anticipat!
×
×
  • Creează nouă...