Va salut! Am si eu problema cu ECU deconectat. Ieri am pornit motocicleta (Trail 2006) si aveam nevoie sa o dau putin cu spatele. Dupa ce am mutat-o 1 m, s-a oprit motorul, s-a aprins triunghiul rosu si mi-a aparut in bord semnul cu ECU deconectat.
Am tras putin de fire, am scos cheia, am decuplat bateria, toate cu acelasi rezultat. Cand am verificat sigurantele, cea de 7.5 era arsa. Am schimbat-o si a ars-o din nou (nu mai stiu daca atunci cand am dat la automat sau dupa cateva secunde pur si simplu). Am incercat cu siguranta mai mare(am citit dupa ca nu am facut bine si e posibil sa fi ars ECU) si imi ardea si siguranta de 15.
Probabil ceva in plus oricum am stricat, pentru ca acum daca pun contactul se aude un țăcănit si dupa cateva secunde se arde siguranta de 20 si taie tot curentul.
In afara de dat jos rezervorul si luat la mana mufele, eu nu am alta idee.
Ma puteti ajuta cu un sfat, ceva?
Sau indrumare catre un mecanic specializat pe electrica.
Mariusica88, daca nu ai dat retur ECU din Olanda, poate o sa am eu nevoie sa il cumpar, daca nu ai alte planuri cu el.
Va multumesc anticipat!