Sari la conținut

ervin_k1200gt

Membru
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    K1200GT

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ervin_k1200gt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Sunt doua perechi de senzori. O pereche pe etrieri (fata + spate), cealalta pereche pe maneta frana (mana + picior). Circuitele sunt complet separate hidraulic, senzorii de pe manete deobicei au presiune mai mica pentru ca daca ai servofrana aceasta se amplifica prin pompe. Oricum senzorii sunt vechi, au cel putin 20 ani si sunt ceramici, si efectiv crapa si ramai doar cu frana reziduala. Poate deveni periculos, eu am pierdut servo frana in timpul mersului.
  2. Sunt cele de pe etriere, e presiunea mai mare de aia se strica mai des (presupun)...
  3. Salutare, am eu un modul complet fara partea de calculator (capacul cu electronica+connector). In rest totul complet, cele doua motorase reconditionate, partea hidraulica curata si completa. Daca te pricepi: senzorii de presiune de pe circuitul de comanda sunt OK, senzorii de presiune de pe etriere cred ca sunt defecte.
  4. Salut, am platit 80RON pentru motorul pentru care au schimbat doar periile. Iar pentru cel din spate care a fost rebobinat (schimbat perii si colector) am platit 280RON. Salutare, scriu sa va informez ca am rezolvat problema. Firma care a schimbat periile si rebobinat motorasele, din greseala a inversat firele de la conector de motor... Practic pompa mergea invers.. Administratorul de la Electro Watt SRL m-a asigurat ca face sesizare la firma din Budapesta si daca doresc, se poate remedia problema fara costuri suplimentare (ceea ce ar fi prea complicat pentru ca trebuie desfacut toata pompa din nou). Asa ca am taiat cheita de la conectorul de motor, si am inversat doar conectorul. Asta e.. Frana merge brici, asta conteaza Drum uscat!
  5. Partea de comanda mi se pare ca e aerisit bine (frana reziduala merge). Si nu inteleg ce legatura ar putea avea cu partea de actionare (pompa-etrier). Din cate stiu circuitele nu sunt conectate hidraulic. Dar am sa incerc oricum, mersi de pont. Te tin la curent
  6. Salutare, firma se numeste Electro Watt SRL (https://electrowatt.ro/). Repara tot felul de motoare electrice, doar ca motorul electric de ABS nu il pot repara, dar colaboreaza cu o firma din Budapesta care poate. Dureaza o saptamana pana trimite (din cate am inteles in fiecare marti), apoi inca o saptamna pana da diagnostic si repara. Si inca o saptamna pana ajunge inapoi. Bafta!
  7. Salutare, sunt din Sibiu și am un K1200GT din 2003, cu pompa ABS integrală. Recent frâna servo și inclusiv funcția ABS pe roata spate nu mai mergea. Motivul era simplu, motorul pompei fiind pe perie s-a uzat / întrerupt (diagnoza arată motor electric spate defect). Menționez că frâna servo, inclusiv ABS pe roata față funcționa fără probleme. Ce am făcut: - golit sistemul de lichid - dat jos pompa - demontat pompa - reconditionat motorașele electrice (schimb perii, rebobinat la firma specializată) - curățat și montat totul la loc - amândouă motorașe pornesc la acționarea franelor / manetelor. - aerisire circuite comanda la cele 6 aerisitoare, în ordinea corectă, fără contact pus. - fără erori (citit prin diagnoza) Si acum problema. Nu reusesc sa aerisesc circuitele față-spate între pompa și etrieri. În mod normal, din cate știu, doar prin umplerea rezervoarelor de sub șa, deschiderea aerisitoarelor de la etrier și acționarea motoarelor prin manete ar trebui să scoată aerul la etriere. Dar nu merge, lichidul de frână nu e tras prin sistem. Aveți vreo idee? Am incercat sa trag forțat aerul cu o pompa de vacuum la etriere. Singura îmbunătățire e ca pare ca merge frână reziduală dar nu și cea servo. Am făcut și diagnoza și nu se setează nici o eroare.
×
×
  • Creează nouă...