Sari la conținut

ABS la BMW


Valyman70
 Share

Postări Recomandate

Ca tot omul cu BMW întâmpin probleme cu ABS-ul. Am încercat sa îl repar, dar m-am încurcat la final. Am nevoie de cineva care are un GS911 cu care poate veni la motocicleta mea sa citesc eventualele erori.

Deci, va rog dacă aveți sau știți pe cineva care mă poate ajuta în privința asta.

Orice experiență referitoare la ABS la BMW este bine venită aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot omul cu BMW întâmpin probleme cu ABS-ul. Am încercat sa îl repar, dar m-am încurcat la final. Am nevoie de cineva care are un GS911 cu care poate veni la motocicleta mea sa citesc eventualele erori.

Deci, va rog dacă aveți sau știți pe cineva care mă poate ajuta în privința asta.

Orice experiență referitoare la ABS la BMW este bine venită aici.

In Tara de Foc, in Tara Oasului .... pe unde te gasesc ? Te pot ajuta cu un GS911, in Bucuresti. Nu ar fi rau sa specifici modelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

Mea culpa!

Sunt din București, și am un K1200RS din 2001 cu pompa IABS cred ca. Adică cea cu 6 aerisitoare, 3 fata și 3 spate.

Placa electronică este cea care se potrivește, sau mai bine zis este compatibila cu motocicletele care s-au fabricat pana în 2007, dar care nu au Odometru . Adică fără display care arata km parcurși, consum, viteza medie etc.

Pompa pe care am montat-o acum, provine de la un BMW R1100S. Proprietarul acesteia spune ca ABS-ul funcționa ok acum 3-4 ani când motocicleta era în funcțiune .

La mine, după montaj, (eu zic că bine) frana față se comportă ok, dar motorul electric ce acționează servo-frâna pe spate , nu se oprește , bâzâie continuu , iar la apăsarea pedalei nu are nici o reacție . Am aerisit și etrierul spate , roata frânează , dar fara servo și ABS. Frânează la fel, cu contact sau fără .

Dacă pun contactul, motorul de servo merge continuu după cum am mai spus, iar frana fata, acționează ok. Adică atunci când acționez frana , se aude motorul servo de pe fata , care își variaza turația în funcție de solicitarea frânei fata. Ăsta în timp ce motorul servo spate bâzâie cu aceeași frecventa imperturbabil , continuând până iau contactul .

 


» Post actualizat in 03 Nov 2017 09:22

Încă ceva, cineva îmi sugera ca plăcile electronice chiar dacă arată la fel , au coduri diferite și ăsta ar putea fi cauza. Acesta ar fi motivul pentru care m-am gandit sa apelez la voi pentru un diagnostic cu gs 911 sau eu știu . ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau ai scurgeri pe undeva. Si din cauza asta nu poate sa faca presiune in unitate.

 

Nici eu nu cred ca GS911 te va ajuta. Teoretic daca pe fata functioneaza cioraspunzator ar trebui sa merga si pe spate OK. Daca zici ca bazaie de cum pui contactul inseamna ca la check motorasul ramane pornit fiindca nu poate sa faca presiunea necesara- zic eu. Atfel ar face check -ul s-ar auzi un bazait timp de 2 sec si atat.


» Post actualizat in 03 Nov 2017 10:06

Am o veste proasta. Am verificat si ABS press modulatorul cu part nr.34517685790 de pa r1100s nu se potriveste pe K 1200 RS care are part number pt ABS press modulator 34517685801.

Poti pune doar de la modelele K41- K1200RS/GT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost cu prima pompa ABS și nu putea fi conectata la device

» Post actualizat in 03 Nov 2017 11:55

M-a ajuta tare mult cineva cu un hs 911

» Post actualizat in 03 Nov 2017 11:55

M-a ajuta tare mult cineva cu un hs 911 în momentul ăsta

» Post actualizat in 03 Nov 2017 11:55

M-a ajuta tare mult cineva cu un hs 911 în momentul ăsta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica contactul de la pompa de picior. Daca ala e bun, vezi ca poti foarte usor schimba electronica de pe una pe cealalta, adica, muta electronica de pe pompa veche pe pompa de S.

Daca nici asa nu iti merge, pune o diagnoza si vezi presiunea din fiecare din alea 4 circuite ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima încercare a fost punerea plăcii electronice pe vechea pompa, care mergea fără servo .Tocmai se oprise și servo pe fata . Exact același comportament ca acum, când și pompa și electronica sunt de pe 1100s. Sefeu!!!!

» Post actualizat in 03 Nov 2017 17:20

Verificări mecanice am tot făcut.

Sunt oarecum experimentat și documentat. Știu toate filmuletele de pe YT. Tot electronica este problema.Nu înțeleg de ce problema este tot timpul la roata spate.

» Post actualizat in 03 Nov 2017 17:22

Mă gândesc ca poate deschizând acest topic, ideile și poate soluțiile se vor pune la un loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Gs911 am si eu, problema este ca astea sunt scule de casa. Tie iti trebuie o diagnoza profi facuta pe un tester de uzina care iti indica si pasii care sunt de urmat.

Plus cineva care sa stie sa interpreteze diagnoza respectiva, fara sa se uite ca si curca in craci.

Suna l pe Ionut la 0723 641 606, are service auto BMW pe langa Autovit, este si motociclist si lucreaza cu alt coleg care a fost la Bavaria Moto, dar trebuie sa mergi tu la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine ar fi dacă ar merge. Frânele vreau sa zic.

Nu mai pot pleca cu motocicleta. O voi face dacă nu găsesc alte soluții.

Oricum, o service-are la BMW a ABS -ului costa mai mult decât motoreta.

La ei este simplu. Se schimba modulul. Cu tot cu manoperă, undeva la 2000E.

» Post actualizat in 03 Nov 2017 21:35

Poate totuși v-a veni cineva sa mă ajute cu un diagnostic. Am înțeles de pe acest forum ca exista cineva care are și un soft cu care poate intra de pe laptop.Eu am cablu adaptor de la mufa de BMW,cea rotundă, la mufa pentru OBD. Am și un ODB compatibil care se conectează bluetooth. Dar nu am un soft. Pe telefonul meu nu se conectează ok. Așa ca nu cumpăr aplicația din acest motiv.

» Post actualizat in 04 Nov 2017 06:53

Poate cineva veni cu un diagnostic GS911 astăzi ? Vin eu sa va iau și sa va duc apoi înapoi acasă oriunde în București. Nu cred ca durează foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi ajutat daca titlul topicului ar fi fost mai sugestiv... de exemplu "Diagnoza pentru BMW", ca pana la urma se pare ca asta iti doresti tu.

 

Vezi ca am postat acum vreun an niste link-uri de unde iti poti lua aplicatia folosita in service-urile BMW. Tot acolo sunt si instructiunile de instalare si configurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am încercat o diagnoza, însa fără succes. Nu s-a putut conecta.

Eu de fapt nu diagnoză îmi doresc, ci frâne, dar pentru a avea frâne, am crezut că voi afla ce nu e bine, prin diagnoză.

Spuneam că, la diagnoză nu am avut succes, însă cu motorul fără frână pe față. și foarte slabă pe spate am mers.

Chiar și prin trafic, și, fără incidente sau puls crescut. Însă este ultima oară.

Dacă cineva care are un link bun pentru a face download-ul unui soft bun pentru moto BMW - care știe și K1200RS 2001-2005 (deci nu primul model), poate

îl pune aici sau pe un mesaj privat.

Mulțumesc celor care m-au ajutat, fie chiar și cu o vorbă bună.

Fac săpături.....pentru diagnoză. Vreau nu vreau, trebuie să învăt și asta... prin oraș cu motoreta stricată nu mai ies !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am o veste proasta. Am verificat si ABS press modulatorul cu part nr.34517685790 de pa r1100s nu se potriveste pe K 1200 RS care are part number pt ABS press modulator 34517685801.

Poti pune doar de la modelele K41- K1200RS/GT.

 

Ieri am încercat o diagnoza, însa fără succes. Nu s-a putut conecta.

Nu stiu de ce nu ai tinut cont de ce ti-a scris colegul mai sus pentru ca are dreptate, vezi modelele in pozele atasate.

Si eu am pompa de 1100 RS pe LT si nu imi permite diagnoza, probabil pentru ca modelul de pompa nu este compatibil.

Apoi, la inceput spuneai ca fata tine, apoi dintr-o data nu mai tine decat spatele, eu nu am inteles mai nimic din ce ai scris.

Oricum, asa dupa cum ti-am spus, GS911 nu este decat o versiune soft, iti trebuie o diagnoza cu o scula profi, BMW.

Probabil ca ai sa rezolvi problema cumparand un modulator SH care a fost pe tipul tau de motocicleta.

 

Proprietarul acesteia spune ca ABS-ul funcționa ok acum 3-4 ani când motocicleta era în funcțiune .

Din ce vad asta este departe de a fi o certitudine, pentru ca te bazezi pe ce spunea cel care ti-a vandut-o. Oricum, asta nu conteaza, atata timp cat modulatoarele de pe 1100 nu merg pe 1200.

restul (2).png

restul (1).png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am încercat sa conectez motocicleta cu modulul Abs deconectat. Adică chiar dacă era incompatibil, nu conta. ...

Cei ce au încercat, erau și competenți, și de la BMW.

Nu contează .... sap....mă fac miner.

» Post actualizat in 26 Nov 2017 18:35

În urma mineritului, și a unor sfaturi bune primite, am rezolvat problema cu pompa ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ai dreptate Luv, de multe ori si au am asteptat sa vad daca solutiile pe care le-am dat au rezolvat problema. Da, unt bikeri care posteaza rezultatul final 'da functioneaza sau nu ' si foarte putini adauga si magicul cuvant 'Multumesc!' Dar cei mai multi nu mai posteaza ce s-a intamplat in final, si sunt sigur ca 80% si-au rezolvat problema expusa ! Aici eu nu inteleg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevăr sunt dator cu un Mulțumesc! Problema s-a rezolvat prin înlocuirea pompei ABS cu una compatibila 100%. Deoarece nimeni nu s-a oferit sa mă ajute cu un diagnostic, nu știu nimic despre asta, dacă funcționează și cum anume. Am aflat ca la acest model de moto cei de la reprezentanta nu au un diagnostic compatibil.Mai mult, poate ar fi de ajutor sa știți ca cel pe care îl au, umple motorul cu benzină dacă nu stați cu motorul pornit!

Din păcate o soluție pentru problema nu a venit de pe nici un forum. Sunt foarte sărace informațiile referitoare la aceasta problema. Probabil deținătorii de BMW evită sa discute problema ABS -ului buclucaș, deoarece vor sa își vândă mobrele la un preț ce nu ia în considerație și acest defect major zic eu. Chiar eu sunt unul care am luat țeapă datorată în mare măsură lipsei de informații de pe forumurile de specialitate. Nici un topic care sa arate aceasta slăbiciune a modelelor BMW cu astfel de pompe ABS.

Cei mai mulți le trec pe direct, dar și operațiunea asta lipsește pe forumurile românești. Probabil tot pentru a ascunde problema.

Nu vroiam sa comentez, dar eram dator cu explicații și nici timp nu am avut.

Îmi cer scuze dacă am deranjat pe cineva, și mulțumesc încă odată acelora care au reacționat la acest topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Problema s-a rezolvat prin înlocuirea pompei ABS cu una compatibila 100%.

 

 

Am o veste proasta. Am verificat si ABS press modulatorul cu part nr.34517685790 de pa r1100s nu se potriveste pe K 1200 RS care are part number pt ABS press modulator 34517685801.

Poti pune doar de la modelele K41- K1200RS/GT.

Nu stiu de ce nu ai tinut cont de ce ti-a scris colegul mai sus pentru ca are dreptate, vezi modelele in pozele atasate.

Si eu am pompa de 1100 RS pe LT si nu imi permite diagnoza, probabil pentru ca modelul de pompa nu este compatibil.

Probabil ca ai sa rezolvi problema cumparand un modulator SH care a fost pe tipul tau de motocicleta.

 

Din ce vad asta este departe de a fi o certitudine, pentru ca te bazezi pe ce spunea cel care ti-a vandut-o. Oricum, asta nu conteaza, atata timp cat modulatoarele de pe 1100 nu merg pe 1200.

Sfatul corect ti s-a dat de catre colegul BMW RIDER, ba chiar in aceeasi zi in care ai deschis topicul!

Oricum, sfaturile pot fi urmate sau ignorate, daca ai fi ascultat ce ti s-a spus nu mai pierdeai atata timp, nervi si bani in cautarea solutiei.

Succes pe mai departe!

 

 

Sunt foarte sărace informațiile referitoare la aceasta problema. Probabil deținătorii de BMW evită sa discute problema ABS -ului buclucaș, deoarece vor sa își vândă mobrele la un preț ce nu ia în considerație și acest defect major zic eu. Chiar eu sunt unul care am luat țeapă datorată în mare măsură lipsei de informații de pe forumurile de specialitate. Nici un topic care sa arate aceasta slăbiciune a modelelor BMW cu astfel de pompe ABS.

Cei mai mulți le trec pe direct, dar și operațiunea asta lipsește pe forumurile românești. Probabil tot pentru a ascunde problema.

 

Informatii despre punctul slab (ABS) sunt destule pe acest forum pe topicul dedicat, daca erai mai atent in cautare sau intrebai acolo sigur gaseai raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Se fac 3 ani de cand nu am mai postat aici ...

Banuiesc ca sunt cativa posesori de BMWm a caror ABS este de tip iABS, servoelectric, printre care sunt si eu. In acesti ani, am reusit sa „resuscitez„ ABS-ul meu, in acest fel capatand si ceva experienta in ceea ce priveste aceste pompe ABS de BMW.

Va pot spune ca nu se pot ”repara” daca nu ai piese bune cu care sa inlocuiesti stricaciunile. Foarte important este insa, ce trebuie sa facem cand observam ceva suspect la ABS, sau cand efectiv, se aprind becurile. 

Mai ales in situatia in care nu se mai aude bazaitul cand franam, sau se aude continuu, trebuie sa:

1. Decuplam mufa de la pompa ABS.  Cea cu multi pini. (G). In general, se ajunge destul de greu la ea, dar nu imposibil.

2. Putem circula cu mufa scoasa, pana acasa, sau pana la service, insa franele vor fi la 60-70%, si se vor actiona greu. De franat insa va frana.

Ce putem face...

1. Punem frana direct de la pompe la etrieri -  în felul acesta vom avea frana buna, insa fara ABS. ( Nu sunt probleme la ITP)

2. Puteti cumpara o pompa ABS uzata de pe site-urile de la noi sau de afara care, daca aveti noroc, va merge.

 

Trebuie sa umble cineva care stie despre ce e vorba, altfel sunt mari sanse sa strici pompa achizitionatam sau proprie, iremediabil.

 

Pentru a intretine aceste ABS-uri, este necesar ca in fiecare an sa schimbam lichidul de frana intr-un service autorizat, sau ...pe raspunderea voastra.

O data la 2 sau 3 ani ar trebui servisate  complet, dar asta din cate stiu nu o face nimeni la noi.

 

Sper sa va fie de folos aceste informatii.

 

 

EXTERNAL-ROADMAP-L.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ceva documentare temeinica am reusit in proportie de 90% sa montez alta pompa de servo pe motor, un 1200 GS din 2004. Pentru siguranta mea am demonta pompa aproximativ complet (nu am decapsulat motorasele si valvele). Pentru a nu o da in bara am "macelarit" pompa veche, sa nu am surprize cu diverse piese ce s-ar putea deplasa de la locul lor. La achizitionarea unei pompe SH eu recomand demontarea ei si curatatea temeinica a pieselor, a mea avea lichid de frana cristalizat pe senzorii de presiune.

 

20190529_183231.jpg

IMG_20200619_213427395 (1).jpg

In majoritatea cazurilor de aici incepe dezastrul, senzorii de presiune (4 la numar) nu mai citesc corect presiunea din instalatie si motorasele merg pana se ard, afectand si placa de circuite a servo-pompei. Schimbarea lichidului mai des de 2 ani este cea mai buna metoda de preventie. Daca pompa de frana de mana, in alte cazuri, scapa lichid inapoi in vas se ajunge la acelasi rezultat.

IMG_20200621_201057569.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...