Sari la conținut

CataH

Membru
  • Număr conținut

    105
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cnr_cata@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda Hornet 600
  • Numar Moto
    B xx MGP
  • Club
    ...

Informații profil

  • Interests
    Moto, Medicina

CataH's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. CataH

    Service Scutere

    Salut! Am un Peugeot SpeedFight 2T 50cc si nu i-am mai facut revizia de vreo 2-3ani. Daca puteti sa imi recomandati un service unde sa il duc pt revizie si ma gandesc (in functie de ce spune si mecanicul) sa ii schimb variatorul/toba ca sa prinda macar 60-70km/h. Multumesc mult!
  2. Am si eu o problema. Am vrut sa fac schimbul de ulei la moto (CB600F Hornet) acasa. Am luat o cheie cu lant pentru filtru de ulei. Toate bune si frumoase doar ca nu pot sa desfac filtru vechi, aluneca cheia cu lant, am incercat si cu o curea mai lata de piele... Uleiul deja l-am scos deci nu mai pot sa merg la service cu motocicleta deci trebuie sa rezolv singur problema Ce cheie pentru filtru de ulei imi recomandati? (cea cu lant din Hornbach s-a dovedit inutila..,)
  3. Salut! Am o honda hornet speed fight model 2008 cu care nu am mai mers de 1-2 ani si as vrea sa ii fac revizia, ca si numar de km are doar vreo 2000, dar ultima revizie a fost in 2012 (anul trecut am pornit-o de 2 ori). Primele revizii le-am facut la reprezentanta dar intre timp a dat faliment/a fost cumparata etc (era pe la intrarea in pipera). Intrebarea mea e: merita sa fac revizia la - http://www.honda-moto.ro/service (unde o baterie costa de 2-3 ori fata de pretul de pe piata), iar daca nu, ce service imi recomandati? ce ar trebuie sa schimb pe ganda ulei si filtru de ulei (filtru aer, lichid racire/frana etc?) e mai bine sa cumpar eu piesele/uleiul? (la masina deobicei iau eu consumabilele pt ca ies mai ieftin asa, dar la moto nu stiu exact ce sa iau...) A doua intrebare e legata de un Peugeot Speed Fight (2T) la care tot asa trebuie sa ii fac revizia (nu stiu cand i s-a mai facut revizia) si nu stiu unde... asa pe google am gasit multe variante dar prefer o recomandare . Eventual cineva care sa lucreze si in weekend ca in timpul saptamanii nu am timp sa ajung Multumesc pentru ajutor!
  4. Bujia nu stiu ce indicativ are, e un tip mai scurt fata de cele de masina dar cele 2 folosite pana acum au fot cele indicate de producator Briggs & Straton (care e o firma relativ de renume din ce am vazut eu pe net). Eu cred ca bobina are o problema si "strica" bujia pt ca prima bujie a tinut 5 luni la o utilizare medie, iar noua bujie e doar de o luna si desi in primele saptamani era totul ok, acum iar au reaparut problemele. Ca o paranteza eu la masina nu am schimbat niciodata bujiile si are 11 ani si 70.000 (sunt intradevar unele cu iridium.. sau ceva de genul) si inca functioneaza ok adica nu merg in 4-5 cilindri (e V6) , dar oricum macar 2-3 nu cred ca ar trebui sa tina, si la scooter-ul de 50 al lui tata e de 3 ani si porneste "la sfert" si e si in 2T. Oricum va multumesc pt informatii. Acesta e motorul: http://www.briggsandstratton.com/engine_po...ails.aspx?pid=7
  5. Salut, Stiu ca nu e aceasta locul unde ar trebui sa postez dar nu am gasit o solutie mai buna. Am o masina de tuns iarba de 190cc un piston, 4T si dupa ce se incalzeste motorul si o opresc nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10-15min in care se mai raceste. Problema a aparut in timp, dar s-a agravat pana ce nu a mai pornit deloc, am fost cu ea la garantie si mi-au schimbat bujia si au spus ca aceasta era vinovata desi avea doar 6 luni masina de tuns iarba. Intradevar dupa ce au schimbat-o functiona ca noua, dar acum a reaparut problema si nu stiu ce sa fac. Ei au zis ca nu se pricep si ca o trimit la service, care e la Iasi si ca dureaza cam 2-3 saptamani... Eu cred ca e o problema la bobina de inductie si ca da curent prea puternic sau ceva de genul si vroiam sa va intreb daca imi puteti spune cum pot verifica buna functionare a bobinei, am un ampermetru dar nu stiu ce ar trebui sa masor si ce valori ar trebui sa imi indice. Va multumesc mult pt ajutor si ma scuzati ca postez pe forumul moto, probleme cu masina de tuns iarba, dar alta varianta chiar nu am gasit (am verificat sa aiba ulei/carburator curat/benzina/filtru benzina etc)
  6. CataH

    Service Scutere

    Salut! Am un scooter Peugeot Speedfight 2 50cc in 2T si as vrea sa il "delimitez" si sa ii fac o revizie ca nu a mai fost facut de vreo 2 ani cred Aveti vreo sugestie de service? am vorbit cu un tip de la un service pe Titulescu, mi-a zis ca ma costa 120RON delimitarea (din ce am inteles doar taierea tevii de la esapament), e ok pretul? alte sugestii; acolo e service Piaggio si deasta am unele retineri.
  7. OK eu nu puneam la indoiala daca sa iesim cu echipament sau nu , intrebam doar daca ati gasit vreo geaca sau ceva mai adecvat temperaturii de afara. Momentan eu am o geaca din piele perforata, protectii hard, dar am vazut ca sunt tot felul de geci textile din materile perforate sau "intelgente" (dupa parerea producatorilor) si ma intrebam daca functioneaza sau e doar reclama, asa vanzatorii normal ca le lauda f mult dar eram curios sa aflu parerea cuiva obiectiv.
  8. Voi ce echipament mai purtati pe vremea asta? ca am facut o mica plimbare si am crezut ca mor de cald . Am vazut ca prin Romana se poarta tricoul si pantalonii scurti... dar nuprea imi vine sa ma risc mai ales la "vasta" mea experienta
  9. Exact, oricum trec prin toate treptele doar ca nu le mai cuplez, oricum tind sa cred ca problema mea a fost de la cabulul de ambreaj care cred ca mai trebuia intins putin si probabil nu decuplase complet sau ceva de genul...
  10. Nu stiu daca m-am facut inteles, eu nu folosesc retrogradarea ca si frana de motor, mai ales ca sunt in rodaj si incerc sa nu trec de 5000rpm, dar cand opresc la semafor, nu mai trec prin toate treptele, adica asa fac si cu masina daca merg cu a 3-4 si e rosu incep sa franez, dar nu mai bag a 2-a si dupaia a 1-a, scot din viteza si franez si probabil din obisnuita la motor fac la fel adica trag ambreajul si incep sa retrogradez, dar fara sa le mai "cuplez" pana ajung in N sau in treapta 1 si aboi bag in N ca sa nu stau cu ambreajul tras pana se face verde... nustiu daca gresesc astept sfaturi
  11. Am inteles ce vrei sa spui, dar de exemplu daca sunt pe DN1 si vreau sa fac dreapta mai din scurt pe o "straduta" in mod normal eu franez cu fata mediu-puternic si in acelasi timp trag ambreajul si il tin tras pe perioada franarii si schimb din a 5-a sa zicem in a 2-a fara sa mai rulez cu fiecare treapta sau in oras daca vin cu 60-70 si se pune rosu franez si in acelasi timp incep sa retrogradez vitezele dar nu le mai "cuplez" pe fiecare eventual doar la final mai merg putin cu a 1-a sau a 2-a. E ok sa fac asta asa? astept sfaturi ca v-am spus ca sunt incepator si nuprea ma pricep. De asemenea am observat ca uneori la semafor daca opresc complet si nu am bagat in "N" e mai dificil dupaia; adica in mod ideal am observat ca e sa bagi in "N" cand mai rulezi asa incet cu 2-3km/h sau cand mai parchez tot asa parca "gasesc" mai greu N-ul daca motocicleta e pe loc... sau poate mi se pare mie
  12. Sal Am si eu o problema (cred): am observat sambata seara cand ma plimbam ca atunci cand am retrogradat vreo 2-3 trepte desi ambreajul era tras la maxim s-a auzit/simtit in schimbator ca si cum a "agatat", dupa asta nu mi s-a mai intamplat.... m-am gandit ca cine stie poate nu am tras eu pana la capat maneta etc, dar azi am patit la fel tot la retrogradare si maneta de ambreaj era trasa la maxim. Motorul are 900km.. deci e practic nou si am mers cu grija adica fara schimbari fara amambreaj sau alte chestii de genul... mai ales ca am carnet doar de 6 luni. M-am gandit ca poate s-a "lasat" cablul de ambreaj ca am vazut ca are un fel de rotita de reglaj, mai aveti alte pareri, sugestii? in rest motorul merge bine, intra ok in trepte dar am patit chestiia asta acum si m-am cam speriat
  13. La multi ani! si sa o stapanesti sanatos si fara incidente Daca tot se discuta despre intretinere am si eu o intrebare: pt lant stiu ca exista un spray special de curatat si apoi unul pt uns, imi puteti da niste nume de produse sau macar ce sa cer/dupa ce sa ma uit. Mi-am luat un cric dinala pt roata spate moto-gp style ca sa pot sa ung lantul ca nu mai avea deloc ulei pe el, dar neavand nici un produs dedicat pt asta am dat cu ulei de lant de bicicleta... sper ca nu am facut o prostie oricum am mers dupa asta doar 20km, dar la primavara vreau sa il ung corect si as vrea niste sfaturi despre care e procedura. In pricipiu mi-au zis tipii de la honda ca se ridica pe cric pornesc motorul si bag in a I-a si dau cu sprayul de curatat si apoi cu cel de uns, dar nu stiu intre cele doua manevre cat timp trebuie sa stau si cum sa fac sa nu improaste toata motocicleta cu ulei.
  14. Ideea e ca eu cand mi-am luat motor nu aveam nici carnet, imi placeau f mult motoarele dar nu facusem scoala etc, dar eram cat de cat in tema ca sa zic asa si am vrut un motor cat mai ieftin (pt ca poate nu mi-ar fii placut senzatia) si decat sa imi iau o aprilia rs125 care e in 2T si se strica si paraie, m-am gandit ca mai bine dau mai mult si iau ceva in 4T, si aveam de ales V2 vs 4L dar mie imi placea zgomotul de 4L si ca se tureaza mai mult (deobicei) si cand am vazut hornetul la o reducere asa mare nuprea am mai stat pe ganduri Pt mine motorul visurilor ca sa zic asa e ceva Super Sport un GSX-R eventual , dar stiu ca pt incepatori nu sunt recomandate si pozitia nu e f comoda si am de gand sa termin facultatea si dupaia sa profesez, nu sa ajung in carje sau mai rau Apropo de ABS stiu ca e util, cel putin la masini e o mare diferenta, la motoare am vazut ca nu sunt foarte multe modele care sa aiba ABS si in plus am si B-ul de 4 ani si intentionez sa merg cu masina cand ploua... desi stiu ca poate sa te prinda ploaia oricand. Iar iarna la cum curata astia strazile poti sa ai si mama ABS-ului pt ca ok nu se mai blocheaza roata dar opresti in 200m
  15. Dap e cel din poza, Hornet model din 07, l-am luat asta toamna de la reprezentata cu o reducere destul de mare: 5600euro (pret final) si 0km la bord. Din nefericire nu o sa vin prea curand la intalniri pt ca peste iarna l-am dus la tara ca in Buc nuprea am unde sa il tin Dar mai atesez 2 poze
×
×
  • Creează nouă...