Jump to content

CataH

Membru
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

About CataH

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    cnr_cata@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda Hornet 600
  • Numar Moto
    B xx MGP
  • Club
    ...

Profile Fields

  • Interests
    Moto, Medicina
  1. Salut! Am un Peugeot SpeedFight 2T 50cc si nu i-am mai facut revizia de vreo 2-3ani. Daca puteti sa imi recomandati un service unde sa il duc pt revizie si ma gandesc (in functie de ce spune si mecanicul) sa ii schimb variatorul/toba ca sa prinda macar 60-70km/h. Multumesc mult!
  2. Am si eu o problema. Am vrut sa fac schimbul de ulei la moto (CB600F Hornet) acasa. Am luat o cheie cu lant pentru filtru de ulei. Toate bune si frumoase doar ca nu pot sa desfac filtru vechi, aluneca cheia cu lant, am incercat si cu o curea mai lata de piele... Uleiul deja l-am scos deci nu mai pot sa merg la service cu motocicleta deci trebuie sa rezolv singur problema Ce cheie pentru filtru de ulei imi recomandati? (cea cu lant din Hornbach s-a dovedit inutila..,)
  3. Salut! Am o honda hornet speed fight model 2008 cu care nu am mai mers de 1-2 ani si as vrea sa ii fac revizia, ca si numar de km are doar vreo 2000, dar ultima revizie a fost in 2012 (anul trecut am pornit-o de 2 ori). Primele revizii le-am facut la reprezentanta dar intre timp a dat faliment/a fost cumparata etc (era pe la intrarea in pipera). Intrebarea mea e: merita sa fac revizia la - http://www.honda-moto.ro/service (unde o baterie costa de 2-3 ori fata de pretul de pe piata), iar daca nu, ce service imi recomandati? ce ar trebuie sa schimb pe ganda ulei si filtru de ulei (filtru aer, lichid racire/frana etc?) e mai bine sa cumpar eu piesele/uleiul? (la masina deobicei iau eu consumabilele pt ca ies mai ieftin asa, dar la moto nu stiu exact ce sa iau...) A doua intrebare e legata de un Peugeot Speed Fight (2T) la care tot asa trebuie sa ii fac revizia (nu stiu cand i s-a mai facut revizia) si nu stiu unde... asa pe google am gasit multe variante dar prefer o recomandare . Eventual cineva care sa lucreze si in weekend ca in timpul saptamanii nu am timp sa ajung Multumesc pentru ajutor!
  4. Stie cineva vreun bar/terasa etc unde se poate urmari cursa? Din cate stiu toate localurile cu specific "moto" s-au cam inchis
  5. Colecistul marit nu inseamna neaparat probleme hepatice, mai important era sa iti zica de ce e marit, ai litiaza biliara, vezica hipotona etc; structura ficatului daca e omogena, hepatomegalie etc. Oricum parerea mea (student anul 5 medicina) e ca daca leziunea accea ar fi de la ficat ar trebui sa ai o boala hepatica destul de avansata si ar mai fi si alte semne prezente. Cel mai simplu mergi si fa-ti niste analize hepatice (transaminaze, markeri virali etc) si vezi dupaia care e situatia. Leziunea respectiva ar putea sa fie niste telangectazii sau orice altceva fara semnificatie patologica.
  6. Din nefericire site-ul lor e suspendat de vreo 3-4 luni... Sper sa nu dea faliment dar totusi mi se pare ciudat sa nu ai un site functional atat timp.
  7. Pai momentan nu se gaseste, DAR de exemplu si benzina actuala are 5% etanol (cea de 95, cum zici tu) si nu scrie nicaieri lucrul acesta... doar ca la anul o sa aibe 10%, cel putin asa o sa se intample teoretic ca in Romania nu se stie niciodata
  8. Conform unui site, de la anul nuprea o sa ne mai putem da cu motor, ca aparent mai toate marcile de motocicleta NU recomanda folosirea benzinei E10 http://www.onlinemechanical.net/ethanol-E10.html Sa speram ca nu e dracul chiar asa de negru si ca e doar o recomandare exagerata...
  9. Am gasit pe net un articol destul de interesant in care zice ca din 2011 o sa avem la pompe benizina E10, adica cu 10% etanol, ca sa "salvam" planeta. Problema este ca o parte dintre masini sunt incompatibile cu ascest nou tip de combustibil... si bineinteles ca de motociclete nu se pomeneste mai nimic. http://www.automarket.ro/stiri/2011-noua-b...-tau-34481.html Daca stiti careva mai multe detalii poate le impartasiti
  10. Puteti sa mai postati link-urile unde se poate vedea cursa live pe net, stiu ca era un topic dar nu il mai gasesc. Ms!
  11. Sal De unde ai luat ghetele? ca arata super si de mult timp caut niste ghete de oras care sa aiba protectii dar sa poti si sa stai in ele 8h fara sa faci bataturi ) sau daca aveti alte sugestii sunt deschis la propuneri, dar cel mai important e sa aiba protectii ca asa pot sa merg in adidasi si ies mai ieftin
  12. Bujia nu stiu ce indicativ are, e un tip mai scurt fata de cele de masina dar cele 2 folosite pana acum au fot cele indicate de producator Briggs & Straton (care e o firma relativ de renume din ce am vazut eu pe net). Eu cred ca bobina are o problema si "strica" bujia pt ca prima bujie a tinut 5 luni la o utilizare medie, iar noua bujie e doar de o luna si desi in primele saptamani era totul ok, acum iar au reaparut problemele. Ca o paranteza eu la masina nu am schimbat niciodata bujiile si are 11 ani si 70.000 (sunt intradevar unele cu iridium.. sau ceva de genul) si inca functioneaza ok adica nu merg in 4-5 cilindri (e V6) , dar oricum macar 2-3 nu cred ca ar trebui sa tina, si la scooter-ul de 50 al lui tata e de 3 ani si porneste "la sfert" si e si in 2T. Oricum va multumesc pt informatii. Acesta e motorul: http://www.briggsandstratton.com/engine_po...ails.aspx?pid=7
  13. Salut, Stiu ca nu e aceasta locul unde ar trebui sa postez dar nu am gasit o solutie mai buna. Am o masina de tuns iarba de 190cc un piston, 4T si dupa ce se incalzeste motorul si o opresc nu mai vrea sa porneasca decat dupa 10-15min in care se mai raceste. Problema a aparut in timp, dar s-a agravat pana ce nu a mai pornit deloc, am fost cu ea la garantie si mi-au schimbat bujia si au spus ca aceasta era vinovata desi avea doar 6 luni masina de tuns iarba. Intradevar dupa ce au schimbat-o functiona ca noua, dar acum a reaparut problema si nu stiu ce sa fac. Ei au zis ca nu se pricep si ca o trimit la service, care e la Iasi si ca dureaza cam 2-3 saptamani... Eu cred ca e o problema la bobina de inductie si ca da curent prea puternic sau ceva de genul si vroiam sa va intreb daca imi puteti spune cum pot verifica buna functionare a bobinei, am un ampermetru dar nu stiu ce ar trebui sa masor si ce valori ar trebui sa imi indice. Va multumesc mult pt ajutor si ma scuzati ca postez pe forumul moto, probleme cu masina de tuns iarba, dar alta varianta chiar nu am gasit (am verificat sa aiba ulei/carburator curat/benzina/filtru benzina etc)
×
×
  • Create New...