Sari la conținut

DrPusca

INACTIV
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ghidua@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Honda Transalp xl600v '99
  • Numar Moto
    BKP
  • Club
    BIKER PIGS

DrPusca's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare ! Am un Transalp din '99 adus din Italia , cam de 4 luni . Motoru' merge brici , sunt foarte multumit de el ... Azi am avut o mica problema ... nu a vrut sa porneasca (nu l-am mai pornit de o saptamana si azi cand am dat de buton , nu mai invartea , se auzea ca un carait cam din stanga bateriei ... curent parea sa aiba ) Nu am mai insistat , ca nu aveam timp ... mi s-a parut cam ciudat , ca pana acum mi-a pornit impecabil , chiar daca o lasam mai multe zile nepornita . Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta il rog sa-si dea cu parerea , ca diseara vreau sa vad ce are si sa ...
  2. Astazi mi-au primit si mie dosarul ! Multumesc mult sisoie pentru sfaturi ! Am avut aceeasi problema ca si sisoie ... nu mi-au primit CMR-ul(actul de transport) la Udriste (pentru ca nu avea seria motorului trecuta acolo), asa ca , am facut o declaratie la notar cum ca motorul a venit prin firma de transport cutare , cu masina cutare , nr. cutare (motorul a fost adus din Italia )... o aberatie de altfel , adica eu le duc copia dupa CMR-ul bun ,cu care a intrat motoru' in tara si nu e buna si primesc ca fiind buna , aceasta declaratie facuta de mine la notar ( practic poti sa pui orice date in aceea declaratie ca oricum nu verifica nici dracu'). Oricum , ideea e ca am rezolvat azi problema si miercuri ma duc sa-mi iau numaru' si talonu'... actele necesare sunt cele care le-a pus si sisoie un pic mai sus ... Daca aveti intrebari , nelamuriri legate de aceasta minunata birocratie de care ne lovim in astfel de situatii , va stau la dispozitie . Va doresc cozi cat mai mici si functionari cat mai amabili la ghisee !
  3. Salutare Rados si felicitari ! Mai am un pic si o inmatriculez si io ... sa vedem noi ... metal sau plastic ? Hail sa traiesti si sa ne vedem pe strada !
  4. Am fost si eu cu un prieten in aceeasi zi ca si voi , cam prin aceleasi locuri ... dar un pic mai pe seara . Un Transalp si un F650 ... foarte tare zona , cu siguranta ca o sa mai trecem pe acolo . Era misto daca ne intalneam , dar cred ca voi ati fost mai devreme ...
  5. multumesc mult Metallbyker ! am desfacut robinetul de benzina din rezervor si era foarte infundat cu un fel de rugina ( asta era buba ) ... dupa ce l-am desfundat a fost ok , a pornit si nu s-a mai oprit motorul ... am mers un pic cu ea si dupa cateva minute a inceput sa-i scada turatia si dadea sa se opreasca motorul ... am strans la maxim relantiul si surubul de aer aproape scos ... statea cat de cat ... cred ca e chestie de reglaj ... si sigur am pus cam mult ulei ca scoate un fum groaznic ... gata pe ziua de azi cu minsk-u ... ar mai fi cateva chestii dar le las pe alta data ... Metallbyker , ai o bere de la mine !
  6. salutare comunistilor ! am si eu o problema cu un minsk si cred ca mi-ar prinde bine niste sfaturi . motoru' nu a mai fost pornit de aprox. un an si m-am apucat azi de el ... i-am curatat carburatorul , am scanteie la bujie , benzina are si picura in carburator ,deci ar cam trebui sa mearga ... dupa ce l-am adus cat de cat la lumina a venit momentul mult asteptat : omorat talpa bocancului cu pedala de pornire ... a pornit , a mers 1 -2 min si s-a oprit ... l-am lasat un pic si am incercat din nou ... aceeasi chestie , a mers un pic si s-a oprit ...parca ramane fara benzina ce dreaq ar putea sa aibe ? -este normal ca prin furtunasul de alim. cu benzina din rezervor in carb. sa picure ? sau ar trebui sa curga benzina ? -in ce proportie trebe puse uleiu' si benzina ? -exista ceva reglaje , in afara de surubelul cu arculet din dreapta carb.?(care cred ca-i regleaza aerul) ma duc sa mai incerc ... astept lamuriri de la comunisti ... va multumesc !
×
×
  • Creează nouă...