Comunismul nu face parte din ciclurile istorice naturale, sa nu uitam ca a fost impus cu forta si s-a bazat strict pe regimuri dictatoriale. Pana si cei care l-au impus (Rusia sau China) au renuntat de mult la el si nici nu iau in calcul sa-l reintroduca.
Touche. Si Rusia e in aceeasi situatie cu oligarhii lor. Adica fix tarile care au propagat comunismul. Dar nu mai vor sa auda de el acum.
Exista posibilitatea la orizont sa se instaleze totusi prin lume niste regimuri iliberale ca o contrapondere le ceea ce numim generic acum "neomarxism".
De acord, insa niciunul dintre ele nu mai exista in formele clasice, cu exceptia Cubei si Coreea de Nord - comunism. Capitalism in forma clasica nu stiu sa mai existe undeva, poate doar prin Africa.
Hiba majora a capitalismului este ca resursa principala, capitalul, se acumuleaza ciclic in anumite zone (banul la ban trage) si oricat intervine un stat pentru a preintampina chestia asta, tot se intampla.
Hiba comunismului este ca pleaca de la premisa dictarii nevoilor pe care un individ trebuie sa le aiba. Comunism pur fara dictatura nu se poate. Dar si in comunism apar clase privilegiate si exista si acolo o acumulare de capital privat.
Salut! Asa cum ti-a spus si @Bored Panda, mai bine faci intai un curs foto (vei fi uimit de cate chestii inveti acolo) si abia apoi sa te gandesti la un aparat foto serios. Si cand spun serios ia in calcul si lentilele, nu doar body-ul.
Cu obiective stock si fara sa intervii tu ulterior direct in .raw n-o sa reusesti niciodata sa te apropii de fotografiile facute cu telefoanele de generatie noua. Telefoanele au algoritmi foarte buni de procesare si-s greu de egalat "manual" de catre un user obisnuit.
Am vazut si fotografi profesionisti filmand la nunti cu Iphone pus pe trepied, si aia chiar aveau scule serioase, nu se punea problema ca n-au ce le trebuie. Dar cu echipament clasic foto ar fi pierdut enorm de mult timp doar ca sa ajunga la ceva apropiat de ceea ce facea Iphone-ul fara niciun fel de efort.
La o masina cu motor de 3200cmc, diesel, cu doi acumulatori instalati de fabrica, a fost imposibil sa gasesc o alta varianta rezonabila in afara de acumulatorii OEM. OEM insemnand YUASA pe care trebuia sa ii startezi tu. Si varianta asta venea doar pe filiera reprezentantelor, varianta din comert era Yuasa deja formatata.
Perechea de Yuasa cu formatare de catre client a tinut 5 ani. Perechea de Yuasa deja formatate, care se gaseau in magazine, a tinut 3.
Da, cel care ni l-a dat are o fabrica pentru productie diverse piese metalice si s-a retehnologizat anul acesta. N-a mai avut ce face cu el, si-a luat unele mai moderne
Mi-as dori, sincer, sa ajung la finetea asta de lucru, sa reglez in timp real fara sa ma opresc si sa butonez aparatul.
Ai dreptate, cumva parca la Honda trebuie sa rezolvi totul "pe sub mana" cu dealerul.
Cam da, pare ca noul Hornet are formele mai actualizate dar aici e strict o chestie de gusturi.
Sincer, in ultima perioada mi se pare ca singurii care au propus ceva relevant in piata sunt cei de la Suzuki cu V-Strom 800RE.
Sigur, de mentionat si Yamaha care vine cu MT09 in varianta transmisie automata.
Inteleg ca nu are nici IMU. MT09 are. La fel, evident, si cornering ABS.
Cred ca mai degraba ataca pozitia lui GSX -S1000, ca si ala e la fel dpdv al dotarilor. La pret, de fapt, este apropiata de GSX-S1000
MT10, 1000ele de la Yamaha, e cu mult peste oricum.