Jump to content

ERU

Super Membru
  • Posts

    2,043
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 690 Avdenture E KTM 790 Adventure R
  • Numar Moto
    B xxx ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G 650 Adventure XBMW G650 XCountry; KTM 690 "Adventure" E; KTM 790 Adventure R

Recent Profile Visitors

2,617 profile views

ERU's Achievements

  1. Am fost foarte plăcut surprins de CF Moto. Aveau și test ride,( ați auzit Honda, Yama și Suzuki?) Am văzut chiar un model care mi-a plăcut pentru când oi fi bătrân CLX parcă, coffee racer sau scrambler (oricum nu știu care e diferența între astea două).
  2. Nu stiu ce scrie in manual sa fie sincer, dar nu prea are sens, adica sa schimbi superior la 2000 rpm e cam dubios. Mobra asta asa cum vine ea de la fabrica incepe sa traga bine de pe la 4000 rpm, si in principiu cand incepe sa traga nu schimbi imediat, de aia am scris 6000 rpm. Ti-am dat pm.
  3. https://www.advrider.com/excelle-zf450ls-rally-an-off-the-shelf-dakar-bike-from-china/
  4. In legatura cu quickshifter-ul, eu zic sa mai ai un pic rabdare sa se mai lase motorul si apoi ar trebui sa stii ca atunci cand schimbi in sus tre sa ai macar 6k ture. Dpdv cric central, eu am zis pas desi am avut la 800gs. La intrebarea scut sau crashbar, eu am ales scutul AXP, daca esti interesat m-am procopsit cu 2, si nu m-am agitat prea tare sa scap de ala in plus. In opinia mea 790/890 nu au nevoie de crashbar, dar 901 are rezervorul un pic diferit. Tot asa am facut si cu filtrul K&N :). Uitandu-ma in jur pare ca platforma asta devine foarte populara. Poate punem de un cico/bere/ciorba cand se mai incalzeste.
  5. Poze sau nu e real. Felicitari sa o stapanesti sanatos si fara incidente, sa o pastrezi cu gumele in jos. Vezi ca s-ar putea ca acea ezitare sa aba legatura cu anvelopele, posibil profilul.
  6. S-ar putea sa avem sanse, ca vad ca de cand se joaca putin World of Tanks in ukraina, a disparut guvidul de pe suprafata planetei, sa-l tina 'mniezo sanatos, ca uite cum a eradicat el saracu', singur singurel, boala secolului. Asa ca in lipsa de guvid poate ne lasa astia la o terasa, o crasma, un SMAEB. Hai Doamnea ajuta.
  7. Eu am avut fix aceeasi problema pe care o ai tu la Touareg cu 790/890 R, in sensul ca daca vreau sa stau mai in spate pe sa, acolo unde ai un pic de suport lombar pentru drumuri lungi, stateam intins dupa ghidon, ba chiar un pic aplecat, astfel incat la drum lung, obisnuiam din cand in cand sa tin doar cu o mana ghidonul ca sa pot sta mai drept, ma durea intre omoplati. Am rezolvat cu inaltatoare de ghidon, din alea care pot fi rotite [rox risers], nu ca sa inalt ghidonul, desi acum e mai sus, ci ca sa il aduc spre mine.
  8. Am avut pana acum 2 probleme in garantie. Una a fost o eroare "imobilizer antena fail" care a implicat inlocuirea unor chestii printre care butucul si implicit cheile, asta este reolvata deja in garantie mai greut pentru ca am prins schimbarea de la Dementor[sa le fie tarana usoara] la noul service. A doua problema este display-ul care face condens in anumite situatii, care a fost acceptat de ktm ca si claim valid si care va fi schimbat la un moment dat, aparent nu este disponibil de la KTM, e o problema cunoscuta si o alta problema este lantul de aprovizionare facut varza de toti apostolii guvidului. Am avut si la 690 o problema, cilindrul receptor de la ambreaj a tinut aproape 1000km, remediat pe banii proprii cu un oberon, pentru ca nu aveam chef sa crape din nou si asta e o alta problema cunoscuta de aprox 15 ani cel putin pe care aia de la ktm aparent nu o pot rezolva. In afara de asta, doar upgrade-uri. Salut. Nu prea inteleg treaba cu purposefull. Adica, ma uit la mobra si vad ca a schimbat scutul, asta am facut si eu ca ala original e cam gluma, a schimbat toba, asta am facut si eu pentru ca e pacat sa ai ktm si sa nu pui pe el un wings [la ktm akra e pt hipsteri], a schimbat handguard-urile, ceea ce e "debatable" si a pus o chestie care e si parbriz si protectie pt far. Oarecum am atins toate aceste puncte usor diferit, in rest doar abtibilduri. Relativ la partea de aerodinamica, nush ce sa zic, cu parbrizul original nu ai "buffeting" pentru ca e scurt, dar ai toate gazele in fata. Eu am pus un alt parbiz care pentru mie e foarte ok si am mai facut o chestie, am scos aripioarele alea care in prima ta poza sunt cu steagul Suediei pe ele iar in a doa poza lipsesc. Pentru mine, este foarte ok pentru touring. Am mai vezut ceva facut de un baiat de pe adv, inlocuirea celor aripioare cu niste chestii care sa inchida acolo acea zona, dar intrucat nu am probleme mi-a fost lene sa fac orice modificare. "If it aint broke, don't fix it." Acel jerkiness despre care vorbesti nu prea l-am resimtit, ce-i drept eu i-am schimbat toba imediat si de asemenea am renuntat la catalizator [because fuck greta] iar la un moment dat am primt cadou si un intake de la Rotweiller, chestie care mi-a dat cuplu la turatii joase [pe langa niste multi cai in plus carora nu le simteam nevoia]. Una peste alta sunt multumit de mobra asta asa cum e ea acum si nu prea vad cu ce as putea sa o schimb.
  9. Am un 790 Adventure R si contrar parerii generale exista ceva diferente intre 790 si 890 in afara de cele cateva kg in plus si caii putere. Parbrizul este luat de la Rade, care face si un kitt de rally pentru mobra asta inclusiv cu rezervoare suplimentare in spate, dar care nu este pentru mine, dau mai bine zis pentru utilizarea pe care o dau eu acestei mobre. Cu parbrizul asta merg confortabil 150 ~160, adica pot sa merg fara sa inchid viziera. Mai mult nu prea ma intereseaza, dar mobra poate sa mearga mai repede de atat. LA capitolul cum se simte, e greu de raspuns, conteaza inaltimea riderului, lungimea picioarelor [sau a trunchiului] si modelul castii precum si ceea ce considera fiecare acceptabil. Pentru referinta am aproape 1.70 in diminetile bune [si cand ii aud pe cei cu 1.80+ ca li se par inalte mobrele ma apuca durerea de cap]. Am facut cu mobra asta 900 km/zi si se poate si mai mult. Pentru iesit mai mult pe coclauri insa o folosesc astalata, care mi se pare mult mai fun:
  10. Pentru ca vad ca deja ati dat-o in diverse cu GT si MTS, in experienta mea cu cat e mai usor utilajul cu atat e mai fun, in plus fizica ma sustine intrucat motoreta e un vehicul care se piloteaza prin transfer de mase cu cat raportul dintre masa pilotului si masa utilajului e mai mare cu atat e mai usor de pilotat. De aici avem doua variante: 1. Te apuci sa te ingrasi pe reteta luptatorilor de sumo. [nefezabil] 2. Te apuci sa cauti o mobra usoara. @_Raul_ Stiu ca iti plac motoarele puternice, dar, din nou in experienta mea in conditii normale nu ai unde sa folosesti prea multa putere in plus OP a zis ca nu merge cu pasager si nici cu bagaje. Revenind oarecum la subiect DesertX, in afara faptului ca incearca sa se diferentieze [ca mna a venit mai tarziu la masa si trebuie sa se faca remarcat cu ceva] prin rezervorul optional, e o mobra mare si grea oarecum similara cu Honda AT. Pentru ca am tot auzit discutii cu privire la designul de la KTM, aveti idee cat de mult se modifica perceptia mobrei doar prin schimbarea parbrizului ? Ca sa nu existe dubii asta este 790R cu diverse chestii de la S puse pe el [aripa joasa, oglinzi]. De asemenea am in garaj si saua de la Adventure-ul normal si pot sa va spun ca cea de la R este mai comoda la drum lung. Nu, nu este scandura cum am vazut scris[sa vedeti saua de la 690 si nici aia nu e scandura], dar este destul de tare, in sensul de ferma, ceea ce e mult mai bine fata de o sa moale, care da aparenta de confort cand te asezi pe ea. Cum ziceam am si saua de la S, care e mai lata si mai moale, insa pentru ca nu iti poti schimba locul pe ea prea mult la un drum mai lung e mult mai buna asta, atat de buna incat nu am simtit nevoia sa o schimb. Cum zicea cineva mai sus 901 e cam intre 890 si 890R si pare o varianta foarte buna inclusiv dpdv pret, pentru ca vine cu cruise control si quickshifter [care e bestial] si are in plus fata de S furca reglabila. Daca nu vrei sa rupi coclaurii cred ca e cea mai buna varianta dpdv pret/performanta si oricum daca vrei sa rupi coclaurii ai avea nevoie de ceva mai usor.
  11. Pentru cei care se gandesc la Triumph, aia e marca de sutiene, daca nu stiati intrebati consoartele, acum revenind la chestii serioase, va plac cheile de 5/16, 3/8, 1/2 si 9/16 ca o sa va trebuiasca ;). "Tenere 700 are o suspensie slaba" asta se traduce prin faptul ca va fi ok pentru majoritatea oamenilor in majoritatea situatiilor. Disclaimer daca ai 100+kg ar trebui sa schimbi arcurile. In opinia mea arcurile ar trebui sa fie pe masuri precum chilotii si cand te duci la dealer, iti da ala o casca geaca si cizme in brate te suie pe cantar si apoi spune uitandu-se in spate. Dorele pune arcuri de 90-100. Odata schimbate arcurile probabil sub 5% din useri ar mai spune ca nu le ajunge suspensia si sunt generos cu procentul. Versys e mobra de strada.
  12. As avea de facut o mica corectie. M-am dat si cu Adventure si cu Adventure Rde la KTM si pot sa iti spun ca suspensiile de la R sunt mult mai misto inclusiv pe strada. Pur si simplu Adventure normal sau S cum i se mai spune e o varianta de buget cu care KTM a cam gresit. In opinia mea trebuiau sa o faca 19/17 si Wp43 ajustabil fata si spatele de asemena ajustabil si aveau un castigator pentru strada, asa au o chiftea care nu se vinde. BTW nu scoate T7 de pe lista pana nu te dai cu el. Am auzit chestii foarte bune de la oameni care s-au dat inclusiv cu pasagera si bagaje.[se gasesc de inchiriat]
  13. Daca vrei sa iesi de pe asfalt, din prima trebuie sa exculzi clasa mare, alea sunt de fapt pentru touring. In clasa medie exista doar 890 [cu variantele ei 901 si 790 SH] si T7, urmeaza sa apara si Touareg dar momentan nu prea stie nimeni nimic despre ea. Daca nu mergi cu pasager si nu vrei cutii [banuiesc ca te indrepti catre softluggage] ai putea sa iei in calcul si 690/701 adventurizate. De asemenea stiu ca nu se incadreaza in cerintele tale dar CRF300Rally este foarte apreciata de multi aventurieri. Tot ca o varianta SH as mentiona F800GS, dar care are nevoie de modificari substantiale ca sa iasa mobra de adv din el. [850 nu este o evolutie de la 800, este o idiotenie sinistra]
×
×
  • Create New...