Jump to content

ERU

Super Membru
  • Content Count

    1,939
  • Joined

  • Last visited

About ERU

  • Rank
    I'we joined the dark side. Wait ....is the orange side.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F 800 GS & BMW AdventureX
  • Numar Moto
    B 90 ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G650 XCountry

Recent Profile Visitors

2,038 profile views
  1. Mi-am amintit cine este, l-am cunoscut acum foarte mult timp pe vremea cand doar visa sa plece undeva cu motorul. Propun sa revenim la Aprilia. Avand in vedere trecutul lor [vezi Aprilia RXV] ma astept/sper ca Tuaregul sa fie cu adevarat usor [sub 180 kg], si sper, pentru ca sunt optimist incurabil, sa nu fie asa nefiabila ca RXV-ul.
  2. Nu stiu cine e Predoi. Stiu ca sportiva e lansata deja si de asemenea s-a anuntat si lansarea nakedului in februrarie, dar motoarele au specsuri diferite. Nemaivorbind ca se poate sa se mareasca si cilindreea la o adica. Si eu sper sa nu o lalaie, dar de asemenea cred ca nu se va tine EICMA in 2021.
  3. Din ce in ce mai multe surse vorbesc despre aceasta motocicleta. Deocamdata nu sunt date concrete despre ea, doar motorul care va echipa o sportiva si un naked e ceva clar dpdv cilindree macar. Pana sa existe date mai multe, mie imi place foarte mult designul, desi nu e final si nici oficial e foarte sexy.
  4. Mademoiselle, vad ca toata lumea iti recomanda sa iti faci asigurare colo si dincolo, sunt foarte bune dar nu le-a folosit nimeni. Eu nu imi fac niciodata asigurare si nu am avut nevoie niciodata, basca stiu oameni care au avut si au folosit-o ca hartie igienica atunci cand au avut nevoie de ea. In locul tau datorita situatiei deosebit de maronii la nivel mondial nu mi-as rezerva nimic si daca situatia o va permite, te sui frumos in masina si te duci acolo, cu siguranta vei gasi cazare, pentru ca foarte multi trepanati vor sta acasa de frica guvidului desi nu vor recunoaste asta o
  5. Am intrat de curiozitate pe topicul asta si constat cu dupa mai mult de 10 ani, unii nu se dau batuti. Bravo asta chintesenta expresiei speranta moare ultima. Am m ai avut o dicutie cu un amic in 2017 si i-am zis ca o sa devin atent la electrice cand va castiga Dakarul prima masina sau motocicleta electrica, dupa care am lasat de la mine am zis, fie nu sa castige, macar sa termine. Amicul meu foarte optimist, ca toti fanii mobilitate electrica de altfel a zis ca in 5 ani se intampla cu siguranta asta si deja o sa fie predominante masinile electrice, asta in conditiile in care de cate
  6. Ai citit si tu topicul sau esti doar la mistocareala si bagat batul prin gard ?
  7. Salut am un 800 cu care am facut cam 80.000 km. Parerea mea [evident subiectiva] este ca puterea e cam mare chiar si pentru un incepator, desi in cazul tau inteleg ca ai ceva tnagente cu spoturile cu motor. Greutatea poate fi o problema in special in afara asfaltului, dar cumva statura te avantajeaza. Vad ca sunt destui care te sfatuiesc sa iti iei direct 1200, care e mobra suprema [evident opinia fiecaruia este subiectiva] dar daca 800 ti s-a parut grea sa vezi cum e 1200/1250. Acum ma astept sa primesc replicile alea cu, da dar dupa ce pleci de pe loc ..... Astea sunt forumis
  8. Inteleg ce vrei sa spui , dar cred ca e comparatie unfair, intrucat injectia de la KTM era in copilarie si pana la scoaterea din fabricatie a modelului 990 tot nu au reusit sa ii dea de cap. In alta ordine de idei , motoarele de la KTM chiar si cele moderne care au injectia ok , au aceasta caracteristica, adica nu trag in ture joase. 790 incepe sa traga de la 4000 dar altfel e super mobra, din ce mi-a explicat cineva care e mult mai in tema decat mine, au mers pe aceasta varianta pentru ca fac motoare foarte performante, adica multi cai raportat la cilindree, ceea ce in cazul Transalpulu
  9. Acel tractor factor nu are legatura atat cu injectia cat cu tipul de motor. In general monocilindrele au acel tractor factor iar bicilindrele mai putin, se opresc abrupt cand le subturezi. On topic. Te-ai gandit bine initial. Nu renunta la injectie [eu am facut rabat la chestia asta odata si am vandut mobra respectiva dupa dar 2 iesiri]. Pe lista ta initiala iti adaug si 690, care are un green factor imens si conform unor pareri general impamantenite sufera un pic la capitolul fiabilitate. Ar fi bine sa adaugi la lista de criterii si o suspensie cat mai buna, a
  10. Foarte misto, eu i-as fu s o furca up-side- down. Cand o scoti la o plimbare?
  11. Moama ce de ingineri pe aici ?!?!?! Totusi ma intreb, inginerii astia doar frecventeaza forumul sau se si dau ? Intreb pentru un prieten evident. Prietenul in cauza mi-a spus ca la motocicleta lui de adv, geriatrica de altfel motorul trage de la 2000 iar la 2500 e blana, iar voi discutati de toata plaja de turatii, care incepe la 4000, unde motorul de adventure despre care discutam destul de rar se suie peste 5000. Parerea mea de hater, e ca 'onda o sa scoata alt fas ca si DCT-ul, cu greutate de rinocer supraponderal dar cu "bold new graphics" la fiecare 2 ani, numai bune pentru parc
  12. 790 nu are reglajul de preload cu inel ci tot cu un fel de robinet doar ca nu e fix pe mobra ci gasesti "manerul" in trusa de scule. De asemenea nu imi pare ca vibreaza pe majoritatea plajei de turatii, sau ca sa zic asa nu mai mult ca 800 pe care il calaresc. Nici partea cu surging nu mi se pare flagranta, dar intr-adevar nu prea trage la turatii joase, adica sub 4k.
  13. Ce ma amuza astia care sunt mandrii ca s-au nascut undeva, ca si cum ar avea vre un merit pentru asta. Cand iti iei mobra noua, nu iti asumi nimic, nu e ca si cum ai avea posibilitatea sa iti iei mobra noua dar cu euro 1 sau 2. Ma pis cu bolta pe toate normele euro care imi ingreuneaza motocicleta cu zeci de kg care imi iau din durata de viata a motorului, ca si cum asta nu ar fi tot poluare[daca in loc de 300.000 km merge ragalia doar 100.000 pentru ca are evacuare restrictionata si catalizator si multe alte kkturi se cheama ca imi voi cumpara 3 in loc de una pentru acelasi nr de km, fie
  14. Mi se pare foarte trist ca au ajuns inchinatori la greta sa existe si printre motociclisti. In general mi se pare ca utilizeaza inutil oxigenul , dar in cazul asta mi se pare de-a dreptul jenibil.
  15. Principala diferenta mi se pare legata de cuplu. In testele personale cu 790 principalul punct slab fata de 800-le pe care-l detin era lipsa de cuplu la turatii joase.
×
×
  • Create New...