Jump to content

ERU

Super Membru
  • Posts

    2,047
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 690 Avdenture E KTM 790 Adventure R
  • Numar Moto
    B xxx ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G 650 Adventure XBMW G650 XCountry; KTM 690 "Adventure" E; KTM 790 Adventure R

Recent Profile Visitors

2,721 profile views

ERU's Achievements

  1. In ceea ce priveste bucataria uite mai jos in poza [pentru ca tocmai ma pregatesc de plecare] cu portocaliu, este bucataria mea.:) In ceea ce prvieste coryul este si el in poza dar nu prea se vede, actualmente folosesc pentru moto la haiduceala un naturehike Vik1 sub 1kg, care ar putea fi prea mic pentru multi, dar exista si un VIK2, iar in loc de sac de dormit : https://www.aliexpress.com/item/1005004494193724.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.76136ba1cChIg9&algo_pvid=93981e71-88a8-4b37-a607-a766a6f162aa&algo_exp_id=93981e71-88a8-4b37-a607-a766a6f162aa-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000029354002923"}&pdp_npi=2%40dis!RON!!574.28!!!!!%40210318c216582132387673008e68ae!12000029354002923!sea Nu apre in poza pentru ca fiind cu puf il comprim doar inainte de plecare. Ca idee, bucataria are 350g in care intra oala cu tot cu husa, aragaz cu tot cu husa, bricheta, laveta precum si butelia [plina ] iar partea de camping cantareste 2.35 kg in care intra cort [cu tot cu o protectie pentru fundul cortului],saltea si quilt in greutatea asta intra si cateva huse care vor ramane acasa, dar nu suntem chiar la farmacie. Scuze pentru offtopic.
  2. As veni cu o corectie, nici T7 nici 690 nu au latime 160 pe spate, iar anvelopele foarte late nu aduc un real avantaj in afara asfaltului, de aceea toti cei care merg la rally isi schimba jantele cu unele mai inguste. In ceea ce priveste scaunul cred ca era un apropo subtil, cum ca ar fi bine sa-l lasi acasa. Asta e o dicutie foarte lunga cu partizani inraiti de ambele parti. Uitandu-ma la motoreta ta in poze insa, constat ca s-ar mai putea reduce din bagaj. O alta posibila problema este tank-bag-ul ala care in conjuctie cu roll-bag-ul de pe spate te lasa fara spatiu de manevra pe sa. Cand am inceput sa merg cu mobre mici, mi-am dat seama ca ma incomodeaza tank-bag-ul si l-am dat jos. Acum ma gandesc serios sa renunt si la roll-bag inlocuindul cu un rucsac, insa nu sunt complet hotarat, are si minusuri varianta asta. Fara legatura cu topicul cred ca T7 are pe fata E13. Anul asta asta testez si eu E09 Dakar spate si E13 fata, dar in Bosnia :).
  3. Jumatate de planeta asteapta o astfel de motocicleta, dar producatorii se incapataneaza sa nu o livreze...
  4. De unde ai luat protectia aia de toba si cat a fost ?
  5. Am fost foarte plăcut surprins de CF Moto. Aveau și test ride,( ați auzit Honda, Yama și Suzuki?) Am văzut chiar un model care mi-a plăcut pentru când oi fi bătrân CLX parcă, coffee racer sau scrambler (oricum nu știu care e diferența între astea două).
  6. Nu stiu ce scrie in manual sa fie sincer, dar nu prea are sens, adica sa schimbi superior la 2000 rpm e cam dubios. Mobra asta asa cum vine ea de la fabrica incepe sa traga bine de pe la 4000 rpm, si in principiu cand incepe sa traga nu schimbi imediat, de aia am scris 6000 rpm. Ti-am dat pm.
  7. https://www.advrider.com/excelle-zf450ls-rally-an-off-the-shelf-dakar-bike-from-china/
  8. In legatura cu quickshifter-ul, eu zic sa mai ai un pic rabdare sa se mai lase motorul si apoi ar trebui sa stii ca atunci cand schimbi in sus tre sa ai macar 6k ture. Dpdv cric central, eu am zis pas desi am avut la 800gs. La intrebarea scut sau crashbar, eu am ales scutul AXP, daca esti interesat m-am procopsit cu 2, si nu m-am agitat prea tare sa scap de ala in plus. In opinia mea 790/890 nu au nevoie de crashbar, dar 901 are rezervorul un pic diferit. Tot asa am facut si cu filtrul K&N :). Uitandu-ma in jur pare ca platforma asta devine foarte populara. Poate punem de un cico/bere/ciorba cand se mai incalzeste.
  9. Poze sau nu e real. Felicitari sa o stapanesti sanatos si fara incidente, sa o pastrezi cu gumele in jos. Vezi ca s-ar putea ca acea ezitare sa aba legatura cu anvelopele, posibil profilul.
  10. S-ar putea sa avem sanse, ca vad ca de cand se joaca putin World of Tanks in ukraina, a disparut guvidul de pe suprafata planetei, sa-l tina 'mniezo sanatos, ca uite cum a eradicat el saracu', singur singurel, boala secolului. Asa ca in lipsa de guvid poate ne lasa astia la o terasa, o crasma, un SMAEB. Hai Doamnea ajuta.
  11. Eu am avut fix aceeasi problema pe care o ai tu la Touareg cu 790/890 R, in sensul ca daca vreau sa stau mai in spate pe sa, acolo unde ai un pic de suport lombar pentru drumuri lungi, stateam intins dupa ghidon, ba chiar un pic aplecat, astfel incat la drum lung, obisnuiam din cand in cand sa tin doar cu o mana ghidonul ca sa pot sta mai drept, ma durea intre omoplati. Am rezolvat cu inaltatoare de ghidon, din alea care pot fi rotite [rox risers], nu ca sa inalt ghidonul, desi acum e mai sus, ci ca sa il aduc spre mine.
  12. Am avut pana acum 2 probleme in garantie. Una a fost o eroare "imobilizer antena fail" care a implicat inlocuirea unor chestii printre care butucul si implicit cheile, asta este reolvata deja in garantie mai greut pentru ca am prins schimbarea de la Dementor[sa le fie tarana usoara] la noul service. A doua problema este display-ul care face condens in anumite situatii, care a fost acceptat de ktm ca si claim valid si care va fi schimbat la un moment dat, aparent nu este disponibil de la KTM, e o problema cunoscuta si o alta problema este lantul de aprovizionare facut varza de toti apostolii guvidului. Am avut si la 690 o problema, cilindrul receptor de la ambreaj a tinut aproape 1000km, remediat pe banii proprii cu un oberon, pentru ca nu aveam chef sa crape din nou si asta e o alta problema cunoscuta de aprox 15 ani cel putin pe care aia de la ktm aparent nu o pot rezolva. In afara de asta, doar upgrade-uri. Salut. Nu prea inteleg treaba cu purposefull. Adica, ma uit la mobra si vad ca a schimbat scutul, asta am facut si eu ca ala original e cam gluma, a schimbat toba, asta am facut si eu pentru ca e pacat sa ai ktm si sa nu pui pe el un wings [la ktm akra e pt hipsteri], a schimbat handguard-urile, ceea ce e "debatable" si a pus o chestie care e si parbriz si protectie pt far. Oarecum am atins toate aceste puncte usor diferit, in rest doar abtibilduri. Relativ la partea de aerodinamica, nush ce sa zic, cu parbrizul original nu ai "buffeting" pentru ca e scurt, dar ai toate gazele in fata. Eu am pus un alt parbiz care pentru mie e foarte ok si am mai facut o chestie, am scos aripioarele alea care in prima ta poza sunt cu steagul Suediei pe ele iar in a doa poza lipsesc. Pentru mine, este foarte ok pentru touring. Am mai vezut ceva facut de un baiat de pe adv, inlocuirea celor aripioare cu niste chestii care sa inchida acolo acea zona, dar intrucat nu am probleme mi-a fost lene sa fac orice modificare. "If it aint broke, don't fix it." Acel jerkiness despre care vorbesti nu prea l-am resimtit, ce-i drept eu i-am schimbat toba imediat si de asemenea am renuntat la catalizator [because fuck greta] iar la un moment dat am primt cadou si un intake de la Rotweiller, chestie care mi-a dat cuplu la turatii joase [pe langa niste multi cai in plus carora nu le simteam nevoia]. Una peste alta sunt multumit de mobra asta asa cum e ea acum si nu prea vad cu ce as putea sa o schimb.
  13. Am un 790 Adventure R si contrar parerii generale exista ceva diferente intre 790 si 890 in afara de cele cateva kg in plus si caii putere. Parbrizul este luat de la Rade, care face si un kitt de rally pentru mobra asta inclusiv cu rezervoare suplimentare in spate, dar care nu este pentru mine, dau mai bine zis pentru utilizarea pe care o dau eu acestei mobre. Cu parbrizul asta merg confortabil 150 ~160, adica pot sa merg fara sa inchid viziera. Mai mult nu prea ma intereseaza, dar mobra poate sa mearga mai repede de atat. LA capitolul cum se simte, e greu de raspuns, conteaza inaltimea riderului, lungimea picioarelor [sau a trunchiului] si modelul castii precum si ceea ce considera fiecare acceptabil. Pentru referinta am aproape 1.70 in diminetile bune [si cand ii aud pe cei cu 1.80+ ca li se par inalte mobrele ma apuca durerea de cap]. Am facut cu mobra asta 900 km/zi si se poate si mai mult. Pentru iesit mai mult pe coclauri insa o folosesc astalata, care mi se pare mult mai fun:
×
×
  • Create New...