Sari la conținut

ERU

Super Membru
  • Număr conținut

    2.224
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

3 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 690 Avdenture E KTM 790 Adventure R
  • Numar Moto
    B xxx ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Informații profil

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G 650 Adventure XBMW G650 XCountry; KTM 690 "Adventure" E; KTM 790 Adventure R

Vizitatori Recenți Profil

3.330 citiri profil

ERU's Achievements

  1. Lasa man, bucura-te de ea. Mai bine iti recomand sa iti schimbi toba si filtrul de aer [ocazie cu care iti iei si rezervor suplimentar].
  2. Speranta moare ultima. A mea era 2020 si in prima mie nu prea am iesit de pe asfalt. Nu vreau sa ma apuc de povestit despre vara trecuta ca ii stric omului zen-ul.
  3. Angi te-a mancat interfesier inteleg. Iti recomand sa dai comanda de un slave cilinder [oberon] preventiv, al meu nu a prins prima revizie. Daca vrei mai am si alte sugestii, dar intre timp nu mai sunt posesor.
  4. Nu stau sa iu punct cu punct ceea ce ai scris ca mi-e lene. Cand am spus de BMW si chinezi ma refeream la perioada in care au lansat F800GS [2007~2009], cand au inceput sa produca motoarele si nu numai la Loncin. Asta nu a insemnat un pret redus pentru mobrele respective [Inclusiv monocilindrele de 650 au fost mutate ca productie in china si pretul motocicletelor nu a scazut nici macar cu 1 euro]. Cand am spus ca le-au dat tehnologia gratis chinezilor nu m-am referit doar la BMW ci la intregul west colectiv [USA+EU+friends]
  5. Aia mi se pare fix bullshit. Cand BMW a inceput sa faca bucati de moto in China, eu nu am platit mai putin pentru moto, au facut ei banul gros in schimb, dându-le in acelsi timp toata tehnologia gratis chinezilor de tâmpiti ce sunt, dpmdv ori vin cu pret competitiv ori se duc dreq. Vezi ca ADV e pe paltoforma veche si e grea ca dreq.
  6. Deoarece am incalecat mobra asta si nu am fost platit de CF Moto pentru asta cred ca parerea mea e destul de nepartinitoare. Clar nu e unicornul pe care il asteapta multi din comunitatea adv. Este foarte bine facuta [finisata], dar sunt niste indicii ale faptului ca a fost facuta pentru un anumit nivel de buget [furca de 41, amortizor doar cu rebound si preload] Cred ca parerile unananim pozitive la adresa ei se datoreaza pretului, la 3.6~3.7k euro cu rabla + alte reduceri nu iti iei nimic nou si nu cred ca iei vre-un bicilindru din zona adventure in mintile lui SH, adaugi 5 ani garantie si .... Nu este pentru mine, eu as fi vrut sa dau pe ea dublu, dar sa aiba 10 kile in minus, minim 10 cai in plus [15 era si mai bine], furca de min 45 reglabila full si amortizor cu hi speed low speed compresion rebound si preload remote, bonus rezervoare KTM style sau macar T7worldride La 800 mm inaltime minima la sa e inalta?
  7. Sincer cred ca o trecere mai lina ar fi la un alt bicilindru. CF Moto 450MT, e din punctul meu de vedere, mai bun ca Himalayanul pe toate planurile. Are 2 cilindri, e mai usor, puterea e pe acolo la ambele, suspensia pare mai buna la 450MT si mie imi si place mai mult dpdv design.
  8. Cunostiinte generale Garantiile pe care le acorda [si modul cum le onoreaza] diversii producatori Teste facute de 3rd party Referitor la ultimul punct ca exemplu, are Rian de la F9 un test pe uleiuri scoase din diverse branduri de mobre in care se analizeaza continutul de impuritati in special particule metalice si rezultatele sunt ca sa zic asa surprinzatoare. Si pentru ca tot ai adus CF Moto in discutie, sa te uiti de curiozitate ce interval de schimb pt ulei dau ei [poti sa te uiti si la Kove] si uite asa incet incet se contureaza niste raspunsuri. P.S. Sa nu iti inchipui ca eu am respectat intervalele date de KTM, am mers pe jumatate din specificatia lor in general.
  9. Partea haioasa e ca atat indienii cat si chinezii stau deja mult mai bine la capitolul fiabilitate decat austriecii si spun asta in calitate de posesor de portocala.
  10. Sa se duca la ei. Amicul meu asa a facut, bine a si dat de cine trebuie,[initial a vb cu un vânzator din Tm care era cam ... vânzator], dupa ce a ajuns la Arad, cu rabla si cu ce i-au mai dat, a ajuns undeva sub 4k, mie mi se pare un pret exceptional, chiar daca pentru mine, as prefera sa fie mai scumpa mobra, dar sa aiba un pic alte caracteristici.
  11. Nu fii hater. Da nu e de bine ca pleaca "Mr. Kove" din pozitia de CEO, dar asta nu inseamna ca dintr-o data fabrica nu va mai produce mobrele in care au investit timp si bani. Nu stim daca in viitor vor mai aparea modele revolutionare, dar asta e alta treaba. Oricum din cate am inteles omul este si actionar si pare ca si ramâne.
  12. Am un prieten care tocmai il comanda [in Arad] si a aflat ca au peste 100 de comenzi deja. Cred ca va fi un model foarte popular.
×
×
  • Creează nouă...