Jump to content

ERU

Super Membru
  • Content Count

    1,853
  • Joined

  • Last visited

About ERU

  • Rank
    I'we joined the dark side. Wait ....is the orange side.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F 800 GS & BMW AdventureX
  • Numar Moto
    B 90 ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G650 XCountry

Recent Profile Visitors

1,596 profile views
  1. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2277520932358921&id=100003031085160
  2. Ia zi tu cam cu cati cm crezi ca ar coborâ COG si cu ce alte potentiale probleme? Parerea mea", e ca nu merita deranjul, mai ales ca rezervorul e foarte mic si geometria motocicletei, e alta fata de cele de strada, in sensul ca rezervorul traditional " este desul de jos oricum, prin comparatie.
  3. Am vrut initial sa-ti raspund la afirmatia cu rezervorul de plastic, dar nu cred ca am ceva de adaugat la ceea ce au spus colegii. Referitor la motoretele de enduro, daca te uiti un pic pe site la KTM ai vedea ca daca ar muta rezervorul sub sa , nu ar castiga aproape nimic la COG, asta datorita conformatiei specifice motoretelor de enduro, insa la mobrele mai mari, 690 si mai mari rezervorul are alta pozitie. Nu mai vorbim de mobra de Dakar, aia cu rezervoare naspa de plastic care se sparg, strica la fiecare etapa. Referitor la 750, 850 si aici ti s-a raspuns, o femeie, care reinventeaza apa calda, motivul principal pt care ma gandesc la 790 in loc de 850.
  4. Nu stiu de ce discutam despre capre de enduro, cumva nu prea suntem pe sectiunea corecta de forum. Despre comparatia aia nu prea stiu ce sa-ti spun, dar stiu mecanici, foarte buni care la mobrele lor [ktm exc ] nu fac mentenanta asa cum este prezentata mai sus. Despre mitul joponezelor care sunt cele mai fiabile, cele mai puternice, cele mai sexy si mai devreme acasa si fac si cartofi prajiti nu cred ca mai are sens sa vb. Care sunt solutiile alea tehnice si inovative pe care le-a descoperit KTM si restul lumii nu le stie? Poate ar trebui sa intrebi pe cineva care lucreaza la KTM, dar nu cred ca ti-ar spune oricum. Tot ce pot sa iti spun sunt chestii evidente, low COG cu rezervoarele alea urate de pe 790 in conditiile in care japonezii de la Yamaha inca folosesc rezervor traditional nici macar sub sa. Cat despre cazanele japoneze care nu mai vor sa moara, ajungem din nou la specificatii si din constatarile mele, cu cat un rider e mai bun, cu atat ajunge sa apercieze mai mult o motocicleta mai buna, nu degeaba foarte multi rideri buni se dau pe KTM. [a se vedea aici si povestea cu zambetul dintr-o ureche in alta]. Degeaba imi povestiti de cazanul japonez care are 30 de ani si cu care s-a plimbat unu'pe strada un fel de turing comuting doar cand e frumos afara versus un ktm cu care s-au rupt dealurile muntii si padurile. Nu poti compara cele 2 tipuri de activitati si evident nici uzura rezultata din ele.
  5. Partial ai dreptate. Si aici ma refer la al doilea paragraf si nici la ala integral. Da o mobra ready to race, ar trebui sa aiba compresie mai mare, probabil si ulei mai putin, materiale mai usoare [care nu neaparat se uzeaza mai repede]. Probabil ca va fi mai sensibila la ulei prost [pe care nu te obliga nimeni sa-l bagi in mobra], cat despre restul de tiganii sunt doar filme. Chestia cu reparatul pe marginea drumului, suduri si improvizatii este rarisima si ca sa te contrazic de tot, prefer o mobra cu subcadru de otel [ktm, bmw] versus o japoneza cu aluminiu. Daca e sa se rupa ceva, piesa aia e principalul candidat. Dar in mod paradoxal intervalele de service sunt mai mari la europene vs japoneze si aici ma refer strict la ulei si filtre, pentru ca restul, sunt chestii pe care le faci oricum inainte sa pleci unde se termina harta, daca nu le faci, ti-o asumi. BTW, motivul pentru care constructorii din industria automotive se duc la curse, nu e numai faima, ci fix testarea de solutii tehnice, le alearga sa vada ce crapa si apoi reproiecteaza si tot asa. La final se folosesc solutii "detuned" care ajung la omul de rand. Deci cel putin la nivel de principiu, o mobra de curse ar trebui sa fie robusta, tu nu o sa sari niciodata cum fac baietii aia la Dakar si nici nu o sa mergi cu viteze de pana la 180 km/h pe suprafete neasfaltate.
  6. Salut. In urma discutiilor de pe un grup select de whatsapp, am agreat cu Plescoi sa pun aici o propunere de loc de intalnire pt tura de duminica viitoare [07.07.2019] https://goo.gl/maps/UzpMBjgdJQxTU5uPA In alta ordine de idei daca are cineva o drujba, ar fi binevenita.
  7. Sunt doar 500 de bucati, dar in alta ordine de idei am impresia ca te mananca un pic ....
  8. In caz ca aveai dubii, producatorii participa la curse, pentru a testa fiabilitatea diverselor subansamble sau chiar a unui produs finit, asta bineinteles, pe langa faima sau "brand awareness". Proaspetii posesori de 790 sunt de alta parere. Foarte multi dintre ei, au fost posesori de 9x0 anterior si spun ca e un upgrade din aproape toate punctele de vedere. Asa ca astept cu nerabdare sa aud/vad reactiile la prima incarcare a paralelului de 500, probabil sub forma de duke.
  9. Acum nu stiu ce intelegi tu prin "mare grija", in cazul meu, intretinerea s-a limitat la consumabile schimbate la timp sau chiar inainte, adica, daca stiu ca plec intr-o tura de 7~8 mii de km, nu stau sa vad cati km are uleiul, il schimb si cu asta basta. Daca asta inseamna "cu mare grija", inseamna ca avem viziuni total diferite despre cum se intretine un vehicul motorizat. Daca apa paie si bataie, inseamna, nu mai schimb uleiul anul asta, ca l-am schimbat anul trecut in toamna si : "-Auzi filtrul ala nu e prea murdar mi-l dai mie ca-l mai folosesc?", si alte tiganii din astea, nu ma intereseaza.
  10. Hmm asta inseamna ca fara combustibil ar avea 196 kg, asta inseamna un 7 kg peste ceea ce a licitat KTM la lansare.
  11. Am citit si eu dar nu reiesea clar daca era configuratie standard sau aveau ceva powerparts sau aftermarket pe ea. Tu ai reusit sa te lamuresti?
  12. Daca nu e nevoie de atata putere inseamna ca producatorul a facut o idiotenie si trebuia sa puna un propulsor mai slab dar mai usor astfel incat toata motoreta sa fie mai usoara si mai agila. Oricum o invarti nu prea ai cum sa gasesti scuze pt un producator, care foloseste tehnologie din trecut si mai e si venerat de unii pt ca onda-i onda
  13. Ideea mea nu este sa-mi cumpar o motocicleta de care sa-mi bat joc ulterior, [nu de alta dar nu-mi plac KLR-urile] pentru ca in cazul in care iti doresti o motoreta performanta, cred ca e ok sa ai un pic de grija de ea. Oricum atelajele mele, se bucura de cele mai bune consumabile si intretinere facuta de cele mai multe ori, inainte de termen, de ce mi-as dori o motoreta fara performante. Pentru cei care pun problema asa, poate au gresit hoby-ul si trebuia sa-si ia niste martoage [da din alea vii], ca la alea nu se schimba nimic si nici nu bagi benzina, le lasi doar sa pasca. Stiu ce spui tipicul de gandire tiganesc din pacate adoptat de multi romani. Cu kle 500 nu prea am experienta, dar XT660, nu e o mobra chiar asa fiabila cum ai putea crede citind forumul asta.
  14. Cand am spus Yamaha, m-am gandit ca dpdv specs, Honda a fost mereu slabuta. Adica daca te uiti KTM 790, Triumph 800, BMW F850 sunt pe acolo ca si specificatii ale propulsorului cu Honda CRF1000, astfel incat daca fac un propulsor de 850 ma astept sa rivalizeze ca si specs mai degraba cu T7 decat cu modelele antenumite.
×
×
  • Create New...