Jump to content

ERU

Super Membru
  • Posts

    1,999
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 690 Avdenture E KTM 790 Adventure R
  • Numar Moto
    B xxx ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G 650 Adventure XBMW G650 XCountry

Recent Profile Visitors

2,341 profile views

ERU's Achievements

  1. Nu am testat nici una din motoretele de la CF insa pe Honda aia m-am suit, nu mi-as lua acel NC niciodata, deci as lua orice altceva inclusiv CF moto, cea care are heritage in nume arata bine.
  2. Au inceput astia sa dea amenzi ? Si pe insule ?? WTF ?
  3. Exact asta am vrut sa spun si eu dar probabil exprimarea nu a fost cea mai fericita.
  4. Pai asta spuneam si eu ca device-ul tau ajuta la tasare si poate la torsiune, pe cand prinderea castii indiferent de sistem te ajuta sa stea casca pe cap atunci cand vertebrele ar fi supuse la intindere nu la tasare.
  5. Cand nu sunt intinse pot fi in starea normala, comprimate sau torsionate. Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui ...
  6. Zice un baiat ca nu sunt la fel, cica AJP ar fi mai de sosea si 690 mai de enduro
  7. Ai citit tot topicul ? Pai e exact pe invers ca sa zic asa.Adica legatura castii imi tine casca pe cap cand vertebrele imi sunt intinse iar device-ul propus de tine ma saveaza de la tasare sau torsiune oarecum.
  8. Imi place cel mai mult argumentul pro double D " ca nush ce pe circuit", uitasem ca forumul asta e plin de raceri. Mie imi place ratchet sau micrometric si nu doar ca nu imi place double D, dar daca o casca are acel sistem nu intra in calcul pentru a fi cumparata. Argumentul de safety nu sta in picioare, avand in vedere ca oricare din sisteme trece baremul si ca oricum vertebrele mele nu tin mai mult decat oricare din sisteme, dar cumva unii au impresia de siguranta [falsa de altfel] cum ca ala tine mai mult. Din toate punctele de vedere ratchetul e superior, il pui si scoti mai repede si nu e vb de 3 sec, e ajustabil, si cel mai important poti agata casca de hanguard ceea ce cu duble D nu ca nu poti, dar nu o vei face niciodata.
  9. Interesant topicul, am gasit casti interesante pe care le-am descalificat pentru ca aveau sistemul ala sigur, din epoca de piatra [care ar fi trebuit sa ramana acolo], dar daca ar exista un ratchet retrofit ca lumea, nu ca gluma aia postata de cineva mai sus as fi foarte interesat. Pentru toti aia care o ard autist, cum ca nu ar trebui sa faci nici o modficare, pentru ca asa s-a gandit fabricantul si asta cumva face ca solutia aleasa de el sa fie mai sfanta decat scriptura, am o singura intrebare, aveti vre-o piesa aftermarket pe motoare?
  10. Din ce am citit se pare ca problema este exact in plaja medie de turatii unde amestecul este foarte sarac. De asemenea nu imi e foarte clar daca solutia Rapid Bike iti anuleaza cruise control sau eventual alte functii, a si de asemenea am vazut ca au mai multe variante de produse ...
  11. Da setupul e cam aceleasi, eu am decat de la altii, am inteles ca cel de la Arrow e mai smecher ca are acea camera rezonatoare, dar nu imi dau seama cat de mault mai bun este. Cert e ca in trimm-ul de acum trage de la 2000-2500 de ture si asta poti testa si pe drept nu doar pe viraje. Sunt foarte curios despre acel Rapid Bike Evo. Nu am rally tower, am doar un parbriz de la Rade care s-a dovedit surprinzator de bun, pentru mine. Am un Rally tower de la Nomad dar pe 690.
  12. Experienta mea difera de a ta destul de mult. Nu stiu care este starea motoretei tale, a mea nu mai are catalizator [because fok greta] si in opinia mea acum motoreta trage mult mai bine in turatii joase. Am calarit pana nu de mult si destul de multi km un 800 gs [mk 1] care tragea foarte bine in ture joase. Ulterior cand am trecut pe 790 am descoperit ca foarte multe din curbele in care pe 800 gs eram in treapta a 2-a trebuiau negociate in treapta 1-a pe noua motoreta. Dupa decat, a inceput sa se simta mai bine si acum dupa ce am pus si acest filtru mi se pare semnificativ mai bine, adica pot sa iau respectivele viraje in treapta a 2-a, nu trage la fel ca 800 gs in ture joase dar e acceptabil.
  13. Daca dealerul ala era calificat, te intreba de la inceput despre experienta ta si ce vrei sa faci cu ea si ar fi trebuit sa pleci de acolo un cu un CRF 300 Rally in loc de AT dar asta e alta poveste. Ia-ti permis, echipament full si ai grija cu ea ca e mare si puternica pentru un incepator.
  14. SI eu l-am instalat. Sunt curios ce ai simtit tu? A si am fost la o plimbare impreuna cu un 890 care avea de asemenea filtrul schimbat si cam aceleasi moduri ca si 790-ul propriu. Ma incordez mai incolo sa va scriu o comparatie intre cele 2.
×
×
  • Create New...