Jump to content

ERU

Super Membru
  • Content Count

    1,906
  • Joined

  • Last visited

About ERU

  • Rank
    I'we joined the dark side. Wait ....is the orange side.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F 800 GS & BMW AdventureX
  • Numar Moto
    B 90 ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G650 XCountry

Recent Profile Visitors

1,896 profile views
  1. Intreb si io ca un nespecialist: "-Da' geseu ce avea de nu a fost invitat?"
  2. Poti sa iti iei ceva cu ABS in bugetul tau. Arunca un ochi la BMW F650GS [cu ABS] sau G650GS practic aceasi Marie cu numele un pic schimbat. Vezi sa fie monocilindru ca sunt si unele bi dar e alta manare de peste si alt pret.
  3. Daca te tenteaza WP43 stiu o furca de vanzare la un pret bun.
  4. Pics or never happened. Asa am banuit si eu in legatura cu motorul, dar sunt ceva diferente, cred ca greutatea de pe ax e mult mai mica pentru ca se tureaza semnificativ mai repede fata de 650gs si are niste cai in plus. Cred ca e chioara. Incearca la un DIY. Nu prea se strica. Pentru cam orice intrebari legate de acest model: http://www.mattsnook.com/bmw/bmwXCountry/ Am inteles acum, pe tine te interesa dpdv legal. Habar nu am, daca as fi in situatia ta m-as risca.
  5. Da se poate si e chiar foarte simplu de facut conversia. Pe cama de acceleratie, exista doua orificii pentru capatul cablului de acceleratie, iti ia cam 20~30 de minute operatia cu tot cu desfacut carene si cu o bere bauta.
  6. Cunosc si proprietarul si motocicleta. Thumb up.
  7. Daca tot vrei sa ii faci modificari mai bine cauti o durca USD [dar nu de 800] si faci o treaba calumea. Dar ghici ce, daca umblii la furca si o lungesti, va trebui sa faci acelasi lucru si cu spatele. Ia un aftermarket bun cu compensator [pentru 800].
  8. Nice si m-a surprins treaba cu serverul montat in fata. Poate pui si niste printscreenuri din ge.
  9. Foarte misto povestea pana acum, iar Bosnia e si pe lista mea, asa ca astept continuarea.
  10. E 790 cu motor de 890 si nu are nici "alien vagina"!!!! Motorul de 890 e mai usor cu cateva kg fata de cel de 790 Huh ??? Stiu ca iti place pentru ca seamana cu 990, dar momentan nu au dat nici o specificatie. Adica mna in afara de ceea ce se vede cu ochiul liber [si nici aia nu e obligatoriu sa ramana asa], nu prea poti sa stii nimic despre mobra. De ex in poze e aratata cu suspensia aia smechera, ceea ce nu cred ca va ajuge si pe mobra standard .
  11. daca ofera si suspensii mai lungi ca powerparts iese de un R, la suprapret .....ahahahhaha
  12. Not so true, am pe 800 si le-am invartit ceva in conditiile in care am mers mai mult cu aia mica anu' asta. Sustin chestia cu suspensia, mi se pare cam aiurea sa ai altceva in afara de cramponate pe lc4, dar mna acu vad ca e un trend sa-si ia luea mobre din segmentul adv si sa puna gume de asfalt pe ele, asa ca .....
  13. Motoreta in cauza nu are nici o legatura cu celebrul DR BIG, asa cum nu are nici o legatura cu segmentul adventure. E o chestie mare, grea, fara garda la sol si cu roti nepotrivite pentru ceea ce s-ar vrea. La capitolul electronica nu s-au obosit sa-i puna un abs spate decuplabil aka enduro mode ABS. O balarie de mobra, care probabil va fi cumparata de hipsteri si habarnisti. La plusuri as putea spune ca e mai frumoasa ca modelul anterior, dar primul Vstrom ala de 650 era cel mai reusit dpdv estetic.
×
×
  • Create New...