Jump to content

ERU

Super Membru
  • Content Count

    1,889
  • Joined

  • Last visited

About ERU

  • Rank
    I'we joined the dark side. Wait ....is the orange side.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F 800 GS & BMW AdventureX
  • Numar Moto
    B 90 ERU
  • Club
    I prefer a mace !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F 650 GS ; BMW F 800 GS ; Yamaha WR 450 F ; BMW G650 XCountry

Recent Profile Visitors

1,691 profile views
  1. E 790 cu motor de 890 si nu are nici "alien vagina"!!!! Motorul de 890 e mai usor cu cateva kg fata de cel de 790 Huh ??? Stiu ca iti place pentru ca seamana cu 990, dar momentan nu au dat nici o specificatie. Adica mna in afara de ceea ce se vede cu ochiul liber [si nici aia nu e obligatoriu sa ramana asa], nu prea poti sa stii nimic despre mobra. De ex in poze e aratata cu suspensia aia smechera, ceea ce nu cred ca va ajuge si pe mobra standard .
  2. daca ofera si suspensii mai lungi ca powerparts iese de un R, la suprapret .....ahahahhaha
  3. Not so true, am pe 800 si le-am invartit ceva in conditiile in care am mers mai mult cu aia mica anu' asta. Sustin chestia cu suspensia, mi se pare cam aiurea sa ai altceva in afara de cramponate pe lc4, dar mna acu vad ca e un trend sa-si ia luea mobre din segmentul adv si sa puna gume de asfalt pe ele, asa ca .....
  4. Motoreta in cauza nu are nici o legatura cu celebrul DR BIG, asa cum nu are nici o legatura cu segmentul adventure. E o chestie mare, grea, fara garda la sol si cu roti nepotrivite pentru ceea ce s-ar vrea. La capitolul electronica nu s-au obosit sa-i puna un abs spate decuplabil aka enduro mode ABS. O balarie de mobra, care probabil va fi cumparata de hipsteri si habarnisti. La plusuri as putea spune ca e mai frumoasa ca modelul anterior, dar primul Vstrom ala de 650 era cel mai reusit dpdv estetic.
  5. Tare mi-e ca la anu' o sa vedem noul 890 Adventure si Adventure R.
  6. A inceput EICMA si nici urma de 490 in orice forma a lui :(. Scriu asta nu ca sa ma plang neaparat ci pentru sansa infima de altfel sa nu fi auzit eu ....
  7. Problema mea si suspectez ca nu doar a mea, pe acest topic, nu este cum se compara mobra asta cu alte mobre de incepareti, de genul BMW G 310 sau Wakasaki X nushcat . Multi oameni, [aici ma includ si pe mine] sperau la o mobra moderna, usoara, cu o putere decenta si suspensii decente si aici in special pt mine cu o inaltime relativ mica la sa, dar .... La 157 kg e mai grea ca 690 [cu mai putini cai, cuplu suspensii si tot ce mai vrei] Suspensiile sunt scurte rau [confirm ca si mie mi se pare ciudat ca mobra asta sa aiba wp 43 ajustabile si 790S nu] si spatele e slabut Inaltimea la sa e mare raportata la cursa mica a suspensiilor si dimensiunile rotilor. Din pacate nu e mobra cu care sa inlocuiesc X-ul din dotare, care o bate de-i merg fulgii la toate capitolele [in halul in care a fost adus ] Partial ai dreptate, in sensul ca nu a ramas decat ktm.
  8. https://www.ktm.com/ro/travel/390-adventure/ Se pare ca nu exista versiune R, sau nu inca. In plus greutatea e dezamagitoare. Mai my bike live long ........
  9. Pai momentan nu au aratat nimic, in plus cred ca ai incurcat variantele.
  10. ERU

    Honda XR 400 Custom

    Unde o modifici ? Adica la cine?
  11. Sa inteleg ca avea nevoie de o masuratoare, ca nu mai fusese masurat de mult .....
  12. Ar trebui interzise,cel putin astea care se pot inchiria. Am plecat acum cateva zile mai lent de la semafor, nu imi sta in caracter, daca as fi plecat ca de obicei faceam 2 victime. Doua prepubere undeva pe la 12 respectiv 15 ani au iesit de pe o strada laterala cu cedeaza direct pe banda 2 cu viteza de 20~30 km/h aprox. Nici macar nu au realizat ca puteau sa moara.
×
×
  • Create New...