Sari la conținut

Cst0712

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    1200 gs

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Cst0712's Achievements

  1. In filmare e pt 1200gs. Deocamdata incerc ca sa ma documentez si am zis ca sa intreb si aici, cine stie...
  2. Salut! A comandat si folosit cineva acest senzor de nivel combustibil? https://2a76f8-2.myshopify.com/products/sensor-de-nivel-aorador-bmw-alternativo
  3. Am avut ceva timp si am scos tija. Zgomotul se pastreaza. Prin urmare pana nu patineaza nu umblu la ambreiaj.
  4. Salut. Are cineva dimensiunile de la vestita tija de la.ambreiaj la.K25? Ma.gandesc sa o.fac la.strung din.2 bucati si la mijloc sa-i.pun un.rulment ca ca sa o.tina ghidata in.tune,l ca sa nu.mai trancane la relanti. Ce parere aveti?
  5. In urma informarii primite se pare ca rugina depusa pe articulatia cardanica nu are nicio relevanta asupra functionalitatii cardanului. Crucea cardanica este prinsa in articulatie prin rulmenti cu ace, gresati si apoi capsulati (acel capacel ce apare in poza deasupra articulatiei U). Prin urmare producatorul nu solicita revizie periodica a acestuia. Ceea ce trebuie sa facem noi, utilizatorii, este ca sa investigam vizual cardanul (odata cu celelalte opratii la grup sau cutie) si sa verificam etansarea capacelelor ce sigleaza cele 2 cruci cardanice. In cazul in care acestea nu mai sunt pe pozitie , dispare vaselina( o vaselina alba se pare), intra apa in rulmeti, ruginesc, se gripeaza si binenteles duc la ruperea crucii cardanice si alte daune ( distrug paralever, posibil carcasa grup final). Prin urmare vaselina pusa pe articulatie e nenecesara, acolo e necesar doar curatare in cazul in care a intrat mizerie cel mai probabil pe la etansarile mobile din cauciuc, rupte. In unele filmulete pe YT cineva a dat afte de sudura acelor capacele pt a impiedica dislocarea lor, insa nu stiu ce efect negativ poate avea incalzirea excesiva asupra vaselinei din interior.
  6. Salut! Si la mine la 1200 gs suiera. Cred ca de la cardan sau grup. Am schimbat uleiul la grup si cutie si am gresat cardanul care cred ca nu a vazul vreodata vaselina.
  7. Salut. Mi-a aparut pe ceas mesajul de service si as vrea sa iau chestia asta pt diagnoza: https://www.fruugo.ro/2023-gs-911-v10063-pentru-motociclete-bmw-gs911-instrumente-auto-de-urgenta-instrument-profesional-de-diagnosticare-gs911-mod-controlat/p-183437176-391795843?language=ro&ac=KelkooCSS&asc=pmax&gclid=EAIaIQobChMItY_Ll_rCgAMVLxl7Ch2XMQJXEAQYASABEgLMWvD_BwE A mai folosit-o cineva?
  8. Multumesc pt raspunsuri. As mai dori sa va intreb urmatoarele: 1.La cati km este recomandata verificarea jocurilor supapelor? 2.Trebuie sa imi fac griji cu privire la supapele la care am gasit jocul mai mic? 3.Ce kit pt ambreiaj imi recomandati si de unde sa-l cumpar pt ca la relanti are acel zgomot, insa inca nu patineaza?
  9. Salut, Am verificat jocul colbutorilor la r1200gs din 2008 cu 110 k km si am gasit unul de admisie unul de evacuare cu toleranta sub cote(0.15, respectiv 0.30) si nu prea inteleg de ce. Pe masura utilizarii jocul intre colbutori si supape este normal sa creasca?
  10. Am facut o schema electronica simplista ca sa transmita computerului ca am benzina in rezervor si implicit ca sa nu-mi mai apara eroarea. Urmeaza sa vad cum pot reface senzorul de nivel.
  11. Salutare. Cred ca mi s-a stricat banda litrometrica la 1200gs 2008 si as dori sa va intreb daca a facut cineva trecerea la sistemul cu plutitor :
  12. Hotie maxima. Nici pt intreaga perioada, de 18 luni, 7500 eur fata TVA, intretinerea pe bucata, nu este realist, numai daca le schimba motoare, cutii de viteza, carene, tot. Si atunci ce rost mai are reparatia lor?
  13. Salut. Am vrut sa verific bujiile la r1200gs, 2008, si am reusit sa le dezsurubez doar pe cele laterale. Pe cele inferioare nu. Am folosit cheia din poza. Trebuie o tubulara speciala pt ele?
×
×
  • Creează nouă...