Sari la conținut

MLR001

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2022

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

MLR001's Achievements

  1. Salut! Imi poti spune, te rog, cat au fost frame slider-ele? Multumesc!
  2. După ce mai dai de 5 ori edit, jur că după îți voi da un răspuns pertinent. Aștept să îți treacă spumele de la gură, apoi putem purta o conversație. În următoarea postare unde mă voi plânge de ceva, voi avea grijă să fac un timeline complet, înregistrări ale convorbirilor, capturi de ecran, adevărată muncă de procuror, să poată dormi liniștiti și frustrații ca tine. Deși n-am nicio obligație să dau vreo explicație, mai ales unuia ca tine, dacă eram vreun pui de șmecher aveam mobra la ușă fără vreo bătaie de cap. Acum ca să le demonstrezi tututor ce frustrat ești, dă-mi ban, ca să poți pune liniștit capul pe pernă și să știi că ai realizat și tu ceva azi.
  3. Neah, tot nu ți-a ieșit. Nasol este că, judecând după limbaj, tu chiar începi să pui la suflet o discuție ce putea deveni constructivă atât pentru noi, clienții, cât și pentru ei, vânzatorii. Dacă tot te plictisești, se pare c-o faci, mai citește o data toate mesajele și vei vedea ca nu am blamat toți dealerii din România, ci i-am blamat cu subiect si predicat - fix ca să nu-i bag pe toți în aceeași oală. La fel au procedat si ceilalți colegi. Și mai nasol este că tu ai o problemă cu timpul meu, încercând să demonstrezi că problema e la mine, nu la customer service-ul de rahat practicat de X si Y. Dacă tu accepți să fii tratat fără respect pe banii tăi, este în totalitate problema ta, dar nu mai încerca sa ne demonstrezi nouă că asta e normalitatea.
  4. Ai fost Gică contra de la început și pare că, indiferent de argumente si poveștile celorlalți colegi, tot noi clienții suntem de vina ca nu ne milogim de reprezentanțe si service-uri să ne ia banii. Ideea topicului? Poate mai vrea cineva să își cumpere motocicletă nouă, acum știe că va trebui să se înarmeze cu multă răbdare.
  5. Am cumpărat-o de la EST Bike, cei din Câmpina/Brebu. Menționez că au răspuns din prima. Ba mai mult, aseară am mai dat un telefon după program ca să le transmit că am achitat avansul și tot mi-au răspuns. Am discutat, cred, chiar cu patronul la telefon. Totul a decurs cum mă așteptam: sunat, verificat stoc, trimis poze, factură, achitat avans. Duminică le fac o vizită. (P.S. M-au câștigat și la partea cu program sâmbăta și duminica)
  6. Păi uite că am reușit și în țara asta. Am sunat, am întrebat de stoc, mi-au trimis factura, am achitat un avans ca să mi-o rezerve, în weekend merg să o văd și achit restul. Nu mai menționez unde ca să nu se considere reclamă.
  7. Hai că într-un final am rezolvat cu Est Bike, o aveau pe stoc, m-a convins și prețul. Doar că m-am ales cu o plimbare până la Câmpina în weekend să-mi văd aleasa. Asta ca să fie și colegii de mai sus multumiți.
  8. Ce să zic, mersi! Îmi voi lua o săptămâna de concediu, nu ca să merg la mare sau munte, ci să vizitez reprezentanțe. Dacă vouă vi se pare normal ca dealerii să nu răspundă la telefoane, nasol. Dar poate am eu o impresie greșită despre piața moto din Ro, care nu este în moarte clinică, ci oamenii nu mai fac față comenzilor. Știu motocicleta pe care o vreau, am mers pe ea, nu văd rostul de plimbări aiurea. Când cineva îmi va spune că o au pe stoc, mă duc, achit și aia e. Sau că tot veni vorba de wi-fi, nici nu mă duc să achit, voi folosi home banking. Welcome to the future. Sunt sigur de asta. Dar nu e normal să bagi toți potențialii clienți în aceeași oală pentru că riști să-i pierzi pe cei serioși.
  9. Am fost sunat înapoi de MotoBoom. Aici pare să se concretizeze ceva. Au ce vreau pe stoc, dar la Sebeș. O aduc în București dacă plătesc avansul. Să zicem că e fair. Apoi am fost sunat înapoi și de Evo Moto, după ce am luat la rând toate numerele de pe site… Din prima zi de căutări, experiența cu dealerii mi-a lăsat un gust amar per total.
  10. Asta mă liniștește cumva, deci nu sunt singurul… 1. Din cauza programului, nu prea am timp de vizite. 2. Dacă le fac o vizită și mă lovesc de aceeași indolență, mai rău mă enervez…
  11. Urmează să încerc. Am zis pentru început să sun la cei din București.
  12. Salutare. Sunt în căutarea unui Kawasaki nou și mă lovesc de următoarea problemă: nimeni nu vrea să-mi vândă. Nimeni nu răspunde la telefon, nimeni nu știe nimic. Am impresia atunci când sun la un dealer Kawasaki că am greșit numărul și am sunat la un dealer Dacia/Hyundai/Mercedes etc. 1. ATVRom - am fost la SMAEB, am discutat cu niște persoane tare de treaba acolo. Sun astăzi consultantul de vânzări, părea că l-am deranjat. Toate informațiile date de cei de la SMAEB nu mai erau valabile… 2. MotoBoom - sun la sediul din București, nu răspunde nimeni. Sun la Sebeș, “nu la noi, trebuie la București”. Îmi dau alt număr, sun - nu răspunde nimeni. 3. United Motors - nu răspunde nimeni. Am avut eu o zi proastă sau chiar atât de greu este să cumperi o motocicletă nouă în România?
  13. Am fost azi. Dezamăgitor dpdv al numărului de expozanți. Noroc cu ATVRom care ocupă un sfert din spațiu. De altfel, chiar am numai cuvinte de laudă față de oamenii de la ATVRom. Sunt interesat să cumpăr un Kawasaki. Deși ei sunt dealeri, nu au expus Kawa la SMAEB, nu știu de ce și oricum nu mai aveau pe stoc modelul de mă interesează. Totuși, 2 persoane m-au abordat și ajutat cu toate informațiile necesare privind termene de livrare, prețuri, disponibilitate culori, RABLA etc. Urmează să le fac o vizită la sediu pentru comandă. Depinde ce scutere te interesează. Chinezești găsești, mai ales la Keeway erau expuse mai multe modele. Mai erau și Sym și destul de multe electrice.
  14. Dacă a fost cineva, puteți spune ce importatori/dealeri sunt? Mulțumesc!
×
×
  • Creează nouă...