Jump to content

ionutpm

Membru
  • Posts

    339
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2021
  • Motocicleta
    Ninja 650

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ionutpm's Achievements

  1. Cauta neaparat unul care sa se lege la piept, daca nu, iti cade de pe umeri. Eu merg tot timpul cu rucsac, nu e ideal ca imi e cald la spate dar sunt obisnuit, ma simt ciudat fara el. Dar acum am si geanta de codita, sa vad cum arata si cum se simte mobra cu ea, daca imi place renunt la rucsac, daca nu, asta e.
  2. Razbunare https://adevarul.ro/locale/timisoara/taxi-rasturnat-deo-motocicleta-timisoara-minune-nu-fost-ranit-video-1_629f5d585163ec42714e4d70/index.html
  3. Era mobra noua, luata cu putin timp inainte, poate voia sa vada ce poate. Nici eu nu ma asteptam la o varsta mai mare de 25 de ani. RIP... https://www.buzoienii.ro/accidentul-mortal-de-motocicleta-a-fost-filmat/
  4. Salut, le-am luat de aici: https://www.kawasaki.eu/en/accessories/model/Ninja_650?UidCat=0031WQ&UidSubCat=0378WlhZXFhaWllYWFlYWVhcW1pZ&CodeBaseInternal=0183LTBeXVgj Am tot cautat dar nu mai gasesc factura dar cred ca au fost destul de scumpe (ca toate accesoriile originale). E posibil sa fie ca cele de aici: https://www.revzilla.com/oem/kawasaki/kawasaki-99994-0797-kit-accessory-frame-slider?sku_id=1360141 (ca pret). Eu mi-am luat mobra de la Evo Moto si tot cu ei am vorbit si pentru accesorii. Am facut o lista de pe site-ul oficial apoi mi-au trimis lista de preturi.
  5. Colegii sunt rautaciosi, nu te lua dupa ei. Ai insa de la cine invata, eu de exemplu (inca) lucrez la agatat fete la Victoriei cu mobra. Sunt sigur ca ei nu ma mint si imi dau sfaturi utile! Exista pe Youtube si continut de calitate, trebuie insa sa inveti sa il filtrezi. MotoADN (revista) are un ghid util pentru incepatori: https://motoadn.ro/produs/ghidul-motociclistului-incepator-2022/
  6. "Smart girls like to hear they’re pretty, pretty girls like to hear that they’re smart." Nu ai zis ce fel de sfaturi Acum serios, sfatul general e sa o iei usor. Invata lucrurile pas cu pas, cladeste o baza solida, nu te grabi sa te arunci in treburi pe care nu le stapanesti: viteza, reactii, inclinare, wheelies sau altele. O sa ai timp pentru toate, ai toata viata inainte. Bucura-te de fiecare kilometru. Sper ca stii de counter-steering (contra-virare) ca am vazut ca multe persoane habar nu am de asa ceva. Vezi Youtube.
  7. Unii ar zice ca e masina de tuns iarba Poti sa ii schimbi evacuarea si suna ceva mai bine, dar tot nu se compara cu cele in 4 cilindri, nu are cum. Am fost miercuri pe circuit cu un prieten care are MT-07 si zice la un moment dat ca ii place mai mult cum suna a mea, dar probabil tine de obisnuinta. Oricum nu mi se pare un factor important sunetul, m-am gandit sa schimb evacuarea dar am zis ca nu merita ca o sa se auda mai bine urmatoarea mobra. Eu iti recomand sa mergi pe cea care iti place mai mult. Ca aspect ma refer. Sa iti faca placere sa te uiti la ea si sa nu te gandesti ca mai bine o luai pe cealalta. PS: Sunt incepator si am mobra de anul trecut, dar imi dau si eu cu parerea pe aici.
  8. Nu e mare diferenta intre ele, nu e ca si cum MT-07-le ar zbura pe langa Z650, sunt doar 3-4 CP in plus si posibil cateva kg mai putin (nu sunt sigur). Nu sunt lenese, sunt perfecte pentru incepatori si iertatoare. Ambele se aud... nu cine stie ce . Au motoare L2, din punctul meu de vedere doar cele L4 se aud bine (probabil V4 cel mai bine). O sa ii dai si gaz din cand in cand, o sa iti vina sa o faci, doar sa o faci in locuri in care esti sigur ca nu se intampla nimic (e.g. autostrada sau DN fara stradute laterale si cu drum bun). Ambele ajung spre 200kmph.
  9. Recomand oricare dintre Z650 si MT-07. Sunt foarte ok pentru incepatori si destul de puternice din punctul meu de vedere. Adica de ajuns pentru o perioada. Ar fi util sa te urci pe amandoua si sa le vezi in realitate ca sa te hotarasi pe care sa mergi. Ca specificatii sunt foarte asemanatoare, daca sunt din ani recenti au ABS ceea ce e ideal. Parerile unora (de pe net) ar merge spre MT-07, ca ar fi mai "fun", dar nu mi se pare mare diferenta. Ca pret am fost in aceeasi situatie: Ninja 650 (adica Z650 cu plastice) de cativa ani si cateva mii de km: 5500 EUR. Ninja 650 noua: 7500 EUR. Am preferat sa dau niste bani in plus si sa nu am nici cea mai mica grija. Dar daca gasesti ceva in stare buna, nu e nevoie sa fie noua, in afata de display-ul color (nu mai stiu exact cand introdus) nu cred ca are ceva in plus. Nu stiu de Slipper/Assist clutch daca e introdus recent. Cat despre verificat mobra SH, ori iei cu tine pe cineva care se pricepe, ori macar urmaresti niste topic-uri pe aici sau filmulete pe Youtube sa iti faci cateva idei despre ce si cum sa verifici. Apoi, asfalt uscat!
  10. @Flower-Power - Dap, cursul de abordare a virajelor pe circuit cu Marius Bacila de la Rider Academy. Costa cam 1100 RON si include intrarea pe circuit, cursul, masa de pranz. E a doua oara cand merg la el si probabil o sa mai merg o data. Se poate merge si fara curs, dar avantajul (in afara de cursul in sine) e ca esti urmarit si filmat pe circuit si primesti sfaturi foarte utile ca sa progresezi. @pitesti2010 - Clar noroc ca nu am stiut cum sa reactionez, dar am inteles care e treaba acum si sper ca atunci cand mai dau cu ea pe jos sa ignor si sa merg in continuare. Raman la ideea de mers "normal" pe strada si cand vreau senzatie vin pe circuit. De fapt vreau sa vin regulat la circuit.
×
×
  • Create New...