Sari la conținut

BogdanIonita87

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Valenii de Munte PH
  • Motocicleta
    KTM EXC200 2010

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM EXC200 2010

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

BogdanIonita87's Achievements

  1. Aici e vorba de drift, e alta treaba.
  2. da, asa ma gândeam si eu, m-am exprimat prost
  3. Deci tu ziceai sa mai pun inca un papion, adica rimlock pe spate, pe langa cel existent. Credeam ca prin "papioane" te referi la tot ce iese din janta, inclusiv valva. As putea sa mai pun unul, dar va trebui sa gauresc janta. Ideea cu tublissul o consider, insa cred ca mai astept o vreme, e destul de scump si probabil va trebui sa cumpar gume noi prima data. O sa fiu atent atunci si la compozitie si cat de tari sunt. Ma gandesc ca nici cele moi nu se tocesc atat de repede daca nu le folosesti la curse. Noroc si la cat mai multe ture!
  4. Am testat azi cu 0.7bar (aproximativ, ca nu am manometru care sa masoare presiuni joase, trebuie sa-mi cumpar, dar am dezumflat pana am simtit la mana ca e putin moale), si a fost o diferenta FANTASTICA!!! E mult mai bine acum, am fost impresionat de diferenta de aderenta pe care o am la franare, dar si pe curbe. Deci inca o data, multumesc pentru sugestie @mircea.cazachevici! Legat de treaba cu ascutirea, taierea crampoanelor, a mai facut cineva asta? Ma gandesc sa le tai un pic pe cele rotunjite, ca parca nu le-as schimba inca. Cu frana pe spate incerc sa ma imprietenesc, daca tin piciorul pe ea in permanenta mai e cum mai e, dar daca am nevoie sa-l mut repede in fata sa franez, nici o sansa, simt ca ma duc direct in cap :)) O sa mai exersez, sigur o sa fie mai usor cu timpul.
  5. Buna idee, mulțumesc de sugestie. O sa le las la 0.7 sa vad cum se comporta. Am rim-locks la ambele roti, deci nu se descalta nici daca fac pana. Oricum ma gandesc sa iau la mine leviere, chei si petice in caz de ceva
  6. Mulțumesc din nou pentru răspunsuri. Ideea cu frana spate la mana stanga e interesanta, o sa o mai investighez. In roti bag 1 bar atat pe fata cat si pe spate, nu am tubliss. Mi se pare ca sunt totusi cam tari cauciucurile la 1 bar, ar trebui sa bag mai putin? Filme instructive am tot vazut pe Youtube si m-au ajutat într-o masura, dar pana la urma concluzia ar fi ca trebuie sa mai exersez si sa ma învăț cu ea asa cum e, corect? E funny ca la început ma speriau urcarile si pe coborâri nu ma stresam ca știam de la mtb,asta pana cand am inceput sa simt diferențele si sa ma obișnuiesc cu urcările. Acum e invers
  7. Multumesc pentru sfaturi! Cu franele stiu teoria, in general folosesc foarte mult fata si spatele doar in anumite conditii, pe MTB n-am nici o problema sa franez foarte brusc cu fata pe coborari, insa pe moto ma cam sperie pentru ca e imprevizibila tractiunea si am luat cateva trante pana acum din motivul asta. Posibil sa fi avut eu ghinion de teren prost sau poate cauciucul nu e suficient de aderent. Frana de spate am incercat sa o reglez mai sus, insa nu pot sa o ridic mai sus decat este pentru ca incepe sa frece de capacul de la ambreiaj. Acum este cam orizontala cu scarita in pozitia de repaos si prinde cam 1 cm mai jos. Poate solutia ar fi sa schimb pedala de frana. Am incercat si sa franez progresiv cu fata, ca sa pun ceva presiune pe roata inainte sa strang mai mult frana, si de cele mai multe ori functioneaza, dar pe unele bucati de teren roata incepe sa fuga imediat ce ating frana, poate trebuie sa invat eu care sunt bucatile alea inselatoare si sa evit sa franez pe ele. La coborare de obicei stau sus si in spate, asa cum arata nenea ala in clip, doar cand simt ca terenul e foarte alunecos prefer sa ma asez, mi se pare ca pot controla mai usor o alunecare din asezat decat din picioare, si e mai putin infricosator. Inca o intrebare - cand schimbati cauciucurile? Ale mele arata inca destul de bine, crampoanele sunt destul de mari, dar un pic rotunjite pe muchii unele din ele. Ar trebui sa imi fac griji sau le tin pana cand se tocesc crampoanele vizibil?
  8. Salut! De curand mi-am cumparat prima motocicleta enduro (KTM EXC200) si am inceput sa ma dau pe dealurile din jurul meu. Am experienta de cativa ani pe MTB, pe muntii si dealurile din jurul Sibiului, si pot sa spun ca ma pricep destul de bine la acest aspect, in special la coborari (downhill). Pe moto insa coborarile mi se par mult mai dificile decat pe MTB, in special din cauza aderentei care este oarecum imprevizibila, si a franei de spate greu accesibila. Pe MTB nu am nici o problema cu coborarile abrupte, simt perfect aderenta si cat de mult pot sa franez, insa pe moto mi se intampla deseori sa blochez roata fata fara sa vreau si sa o simt ca fuge de sub mine, chiar si la franari usoare. Frana de spate mi se pare greu accesibila, trebuie sa mut piciorul destul de mult in fata si sa il tin intr-o pozitie neintuitiva - cu varful in jos - ca sa apas frana, ceea ce imi da o senzatie de instabilitate, pe MTB sunt obisnuit sa ma sprijin in pedale cu calcaiul in jos si varful in sus, astfel incat nu exista nici o sansa sa-mi fuga piciorul. Poate imi puteti da ceva sfaturi despre cum trebuie abordate coborarile si in special despre cum sa franez pentru a evita pierderea aderentei. Banuiesc ca aici si suspensia mult mai lunga contribuie la sentimentul de detasare fata de roata si la faptul ca nu imi dau seama exact cand o sa rupa aderenta.
×
×
  • Creează nouă...