Sari la conținut

DaLy

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Baia Mare
  • Motocicleta
    Honda Hornet PC36 (2003)

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

DaLy's Achievements

  1. DaLy

    Honda Hornet

    Ai avut vreodata niste cuzineti in mana? Intreb numa, sau numa iti bagi foszu fara sa stii despre ce e vorba? Hai c-o las asa, ca numa Dorei exista si p-aici dar care merg la service pentru un schimb de placute
  2. DaLy

    Honda Hornet

    Cuzinetii sunt flexibili iar in timp nivelul cu care se auto-strange (arcuieste) pe jamba poate sa scada si sa devina mult mai larg si sa se miste aiurea in timpul culisarilor, asa cred eu Si ce vrei sa spui in legatura cu "AllBalls (...) simeringurile citind ca sunt praf", ai tu o alta parere? Ai simeringuri All Balls si vrei sa spui ca sunt de o calitate ireporsabila?
  3. DaLy

    Honda Hornet

    Am schimbat cuzinetii (cu unele AllBalls ca nu am gasit ktech si am vrut cat mai rapid...sper sa fie ok macar cuzinetii de la ei, simeringurile citind ca sunt praf) si e complet alta furca, mai bine zis alt motor, chiar daca nu avea joc in jambe tot batea (la gropi, de oricare) si aveam sag aiurea, in curba usoare sau la aplecare mai mica mereu se comprima aiurea, cuzinetii vechi nu aveau teflonul avela dus si nu pareau degradati, dar ajunge sa fie mai craciti decat trebuie si sa nu mai fie stranse bine pe jamba si in lower. Revin cu update ca poate mai ajuta pe cineva
  4. DaLy

    Honda Hornet

    Salutare, reinviu acest topic mort din nou. Am schimbat uleiul in furca fiindca scartaia pur si simplu furca, nu stiam cand a fost ultima oara schimbat uleiul in ea. Dar dupa schimb am bataie foarte mare la rebound, mai exact cand iau gropi sau denivelari bruste am bataie (parca si la compresie) la revenire, dupa ce furca a revenit. In momentul in care am montat totul la loc, am pus toate in ordinea corecta si toate sunt stranse bine, am verificat si jocul in jug si nu am dar si jocul in furca in timp ce compresez furca pe loc cu frana trasa si nu pare sa am joc, am pus degetul intre protectie si jamba ca sa vad jocul in momentul compresiei... La ce am joc si am bataie in momentul compresiei este la discul flontat, dar sigur nu de la asta am trosnelile la gropi/denivelari bruste, ce altceva ar putea sa fie oare? Cuzinetii la orice mica uzura ar creea asemenea batai? Bataia are sunet metalic si e extrem de urat, ca si cum ar fi destrans ceva
  5. DaLy

    Honda Hornet

    Pai ce naiba de Db killer e si ala cu 10 gauri si lungime de 8 cm? Oare cate gaze poate sa scoata la forja doar atatea gauri? Sigur db killerul ala a fost facut fara cap, pare facut la strung din inox, deci probabil l-a facut cineva fara sa se gandeasca de nivelul de gaze care ar trebui sa poata sa iasa in forja maxima. N-am experienta cu lucrurile astea, dar dupa logica mea db killerul ala a fost mai mult pe post de dop intre-deschis si de acolo si motorul plesnit
  6. DaLy

    Honda Hornet

    Mi se pare exagerata asta cu DB Killer "artizanal" si prajit motor, nu vad explicatia mecanica care ar putea fi cat de cat plauzibila. Nu pui un DB Killer tip dop sa nu mai aiba pe unde sa iasa gazele... am cautat si pe d-ul Goagal cazuri cu motoare prajite din cauza Db Killerelor si nu am gasit. Apropo, am gasit pe cineva care face la strung, de calitate, din INOX, voi incerca. Oricum urmeaza sa ma duc curand la curatat, reglat + sincronizat carburatoarele, asadar daca se regleaza amestecul cu DB Killerul montat este absolut imposibil sa prajeasca motorul, fiind in parametri amestecul si reglat DUPA montarea Db killerului, nu? P.S Probabil DB killerul nu avea prea multe gauri sau respectivul ii dadea 15k ture constant si nu apucau gazele sa iasa :)) Alta explicatie nu prea vad
  7. DaLy

    Honda Hornet

    Consider ca atat timp cat suntem pe un topic de Hornet, se deduce ca hornet si cat timp toba finala este pana in spate se deduce ca este PC34/PC36, nu ca ar avea importanta, ci mai mult ce toba este. Stiu folosi un search, l-am folosit de m-am saturat. Am cautat si pe eBay si peste tot si nimic. La contactat producatorul nu m-am gandit, dar voi incerca. Legat se topit motor, cat de adevarat sau dramatizat poate sa fie asta? Eu am luat Hornetul fara Db killer si am vazut, adica mi s-a aratat ca "scoate si flacari", asta ma duce la gandul ca exista un amestec bogat, aici nu cred ca e influentat de lipsa DB killerului ci mai mult de reglajul carburatorului. Deci cu Db killerul instalat nu stiu ce sa zic, daca chiar imi topesc motorul si dpdv tehnic care sa fie si explicatia, excluzand dramele, ci vorbind dpdv tehnic si mecanic. Este vorba de un Hornet 600 din 2003, PC36
  8. DaLy

    Honda Hornet

    Unde in comert? Imi poti da te rog un link, ceva? Ca tot am cautat in comert si n-am gasit.
  9. DaLy

    Honda Hornet

    Salut, stie cineva unde gasesc un Db killer compatibil cu Rombo asta? 48mm am masurat diametrul interior. Dar nu chinezeriile alea de pe Ali din tabla, unde as putea gasi?
×
×
  • Creează nouă...