sasesase
Membru-
Număr conținut
233 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
sasesase's Achievements
Community Regular (8/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Mda...diplomație marca pensie speciala. Oricum din câte observ este mai mult vorba de un complex de superioritate, pe care credeți ca l-ați dobândit la bătrânețe, și va macină ca niște "prospături" cauta sa "împartă" nimica defapt. Pentru ca aici venea întrebarea mea. Ce merite? Ce ați făcut voi ca și club/adunătura/cloaca/numit-o cum vreți, pentru motociclism? Dau exemplu, în orașul în care locuiesc, este un club moto (n-am treaba cu ei, nu-s membru, vad doar activitatea lor pe Facebook deoarece le-am dat like la pagina) care pe lângă multe acțiuni de conștientizare în trafic (marșuri, parade, acțiuni cu politia rutiera etc.) au asigurat un serviciu de transport medicamente în pandemie pentru cei din categoria de risc, au depus memorii si alte petiții la autorități pentru a scoate obligativitatea purtării triunghiului/extinctor/trusa medicala pe motocicleta. Voi înafara de adunări și circurile aferente aici pe forum, cu ce ați contribuit în calitate de "veterani"? Ce merite va datoram, ca sa știu sa-mi plec și eu capul în cazul în care vad vreun patch pe undeva. Daca considerați ca nu merit un răspuns cât de cât diplomatic, puteți sa-mi ștergeți post-ul
-
te rog sa imi ierti commentul, dar despre ce merite este vorba? Au facut ceva "veteranii" cu privire la motociclism in Romania? Sau te referi la faptul ca unul a venit cu numele, altu cu patchul...iar tinerii motociclsti poarta insemnele "fraudulos"? Pentru o adunatura de "cunostiinte" care doreau a merge pe drum impreuna si baut beri (fara sefi, fara status juridic, fara actiuni de sprijinire a motociclismului etc.) sunteti cam plini de voi.
-
Cred ca sunteti constienti ca indiferent cate "cluburi" mai infiintati, toate o sa ajunga in aceasi situatie. Motivele sunt evidente.
-
Probabil si de aia cu pensii speciale...mai cu ochi albastri cum se spunea pe vremea ailalta. Ma simt ca intr-un film de Kusturica
-
Bineinteles ca se poate, doar ca nu este ok. Nu este ok sa platesti o cotizatie cuiva PF (daca este o forma legala, virezi in contul asociatiei), nu este ok ca un PF sa foloseasca acele fonduri pentru oraganizarea unui eveniment de ex. si apoi sa incaseze tot el banii de pe bilete. Se poate, dar nu este ok dpmdv. Trebuie doar sa vorbiti voi intre voi mai mult, sa acceptati ca trebuie sa exista si partea birocratica nu doar cea "flower power" si cred ca totul se va rezolva.
-
Crede-ma ca e foarte bine ca ati infiintat un oengeu ca sa te citez. Fara aceasta forma de organizarea, este greu spre imposibil sa organizezi un eveniment, sa colectezi niste bani, fie ei sub forma de cotizatii sau donatii. Nu vreau sa intru prea tare in detalii, dar cred ca ar trebui sa apreciati faptul ca aveti o forma legala de organizare. (alti cu cluburi pe PF, au facut manarii, au fugit cu banii) Faptul ca unu este presedinte in acte, iar altu in realitate este destul de comun la ONG-uri, deorece este mereu complicat si pe sub mana sa te tot duci la judecatorie cu PV-uri si sa tot schimbi statutele, dar oamenii care is in acte aia is si raspunzatori in fata legii.
-
Faceti alt club si basta. Tara este mare, motociclisti sunt multi...cluburi pot fi mai multe.
-
Având un pic de experiența cu ONG-uri, pot sa iti spun ca in mod normal nu este trecut asa ceva in statut. De obicei in statut se face referire la un Regulament de funtionare, sau de Ordine Interioara, care stabilește aceste criterii. Majoritatea ONG-urilor se infinteaza cu 3-5 oameni (minimum necesar) care trebuie sa ocupe funcțiile de conducere, după care restul membrilor sunt "neoficiali", deorece nimeni nu mai duce la autoritățiile statului fiecare modificare a listei de membri. Cine e in acte, poate decide soarta ONG-ului
-
Probabil ar fi fost mai ispirat sa nu asociati numele clubului cu cheful dvs. privat. Multa sanatate
-
Multumesc de invitatie, posibil ca la un moment dat sa particip si eu (din nou) la întruniri moto. Luați va rog cele spuse de mine ca si recomandare, sunt niște chestii de bun simt si cred ca v-ar ajuta la stabilirea unei identități al clubului. Altfel, degeaba aveți acte si rezervare de nume la osim, dacă scopul nu este bine definit, se poate interpreta de fiecare cum doreste.
-
Tocmai, m-am uitat si nu găsesc nimica concret. Nu am nevoie de gratuități, nu eu m-am apucat sa-mi spăl rufele in public. Acuma dacă tot v-ati dezbrăcat la curu gol pe un forum public, măcar aveți decenta sa imi răspundeți cu respect, dacă doriți bineînțeles. Probabil ca întrebarea mea legata de scop a fost insa prea complicata, sau poate ca raspunsul este prea complicat pentru a fi dat intr-o fraza. Dpmdv. orice membru al unui club (oricare ar fi el) ar trebui sa răspundă mândru, clar si la subiect, de fiecare data cand este intrebat de clublui din care face parte. Mai exact, ce fac, ce doresc sa realizeze si care este planul pentru a atinge obiectivele "comune". Pana si cluburile pensionarilor au un scop
-
Orice club trebuie sa aibe un scop. Trebuie sa fie ceva care leaga, apoi un scop comun. Deobicei la cluburile moto generale (deci nu cele HOG, BMW etc.) exista niste criteri de alaturare, precum si un scop, care de cele mai multe ori e legat de niste activitati generice. Organizeaza intruniri, organizeaza anumite actiuni, se afiliaza cu alte cluburi etc. Aveam un coleg la munca, neamt, era intr-un club din acesta "general" din Germania. Pai acolo intrarea in Club se facea mai mult sau mai putin usor, dar dupa era greu. Trebuia sa participi la toate actiuniile clublui, apoi trebuia sa mergi la un numar minim de intruniri moto organizate de alte cluburi. Daca erau cluburi partenere care organizau, trebuia sa mergi obligatoriu. Se organizau ture la care exista o participare obligatorie (nu la toate, dar stiu ca era un minim). Deci scopul acelui club, era sa organizeze diferite evenimente, sa participe la diferite evenimente ca si club, precum si organizarea de ture la care participau membri. Voi vad ca nu aveti niciun scop, apoi va suparati daca cineva deturneaza scopul inexistent Avand in vedere ca folosesti termene de motocatei, esti luat la misto. Asta incerc si eu sa aflu, dar infara de faptul ca unii is catei, iar alti is dulai...nu aflu nimica Defapt si tu esti in club, clubu nevestei. Vezi sa n-ajung si tu caine, ca te pune afara in lesa
-
Dar care e scopul acestui club? Sau care a fost scupul pentru care Dan Nastase l-a fondat? Fiecare club trebuie sa aibe un scop...cred ca iti cere si statul cand vrei sa te oficializezi. Inteleg ca distractia, sau distractia pe anumit gen de muzica nu a fost scopul. Inteleg ca distactia cu amante/copii etc. nu a fost scopul. In rest? Doar mersul in formatie cu o bucata de material texil pe spate?
-
Asa sunt unii, am si eu in lista de prieteni pe FB (la ignore) tot felu de rude trecute de a 2-a tinerete, care posteaza tot ce fac. Oameni trecuti de 60-70 de ani. Unii sunt retinuti (ai mei de ex. nici vorba de social media) altii tin sa posteze tot, sa fie super activi, sa comenteze sharuiasca vrute si nevrute. Are rost sa cauti sa educi? Iti mai pui capul cu ei? Din partea mea omul sa fie fericit, iar daca asta il face fericit..asta sa faca. Daca omului ii place sa deschida topic ca merge cu motoru la servici, sa be it...ignora-l daca nu suporti aceasta idee. Dar lasa-l pe el sa-si faca damblaua.
-
Ca la ENOS, iti dau dreptate cu titlul acelui video de pe youtube. Daca era privat, trebuia sa fie ceva privat. "Chefu lui Nicon" sau whatever. Dar de la o asociere neinspirata cu un chef, pana toata asta...este cale lunga. N-am nicio treaba cu clubu vostru, nici nu as vrea vreodata sa am...nu sunt genul care sa adere la cluburi care au ierahii, unde cei noi veniti sunt mereu tratati cu dispretul aferent de Newbie etc. Sunt doar un observator al acestiu "circ" si nu pot sa spun decat ca asta nu a fost veci un club din ceea ce spuneti voi. Daca era un club pe bune, aveati reguli pe bune. Dar voi sunteti ca si aia de la autovehicole istorice...aia cu masini din 50-60 si sute de mii de euro, nu concep sa imparta clubul cu ala cu Dacie 1310...chipurile ambii au acelasi drept conf. regulamentului.