Sari la conținut

Urzi

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Urzi's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

  1. Salutare! Am întâmpinat o mica problema, am o Yamaha YZF R125, am ieșit o tura scurta cu ea, apoi când am ajuns acasă mi s a aprit singura, am încercat sa o pornesc iar, dar nimic. Am desfăcut sa vad dacă mai am scânteie, nema scânteie. Am schimbat 3 bujii, 2 bobine, nimic, scânteie tot nu am. Problema se prezintă în felul următor, când lipesc bujia de motor, nu îmi face scânteie, dar dacă o departez puțin de motor, îmi face scânteie atât între bujie și motor cât și în capul bujiei. Pe lângă toate astea, nici check engine ul nu se mai aprinde nici când pun contactul. Statorul și CDI ul sunt scoase din schema pentru ca statorul a fost masurat și are valoare bună și cdi ul este funcțional pentru ca dacă nu era, nici măcar nu învârtea.
  2. Salutare! Am și eu o problema la un Yamaha YZF R125 2012. La un drum de vreo 300km, a început sa se audă un sunet foarte ascuțit din motor. Când am ajuns acasă, am verificat distribuția, sincer era cam moale, am luat alt întinzător nou. Am pus întinzătorul, dar tot mi se pare ca lanțul de distribuție e moale. În același timp am reglat și culbutorii, deoarece și aceia aveau joc destul de mare. După toate acestea, sunetul încă este acolo. Am verificat biela, nu are joc, am verificat dacă poate este slăbit vreun șurub și nu este, supapele închid și se deschid bine. Voi ce părere ați avea? Este lanțul de distribuție prea moale și bate? Cum ar trebui sa se audă un lanț de distributie foarte uzat? Clipul cu lanțul de distribuție este cu întinzătorul, întins la maxim. În legătură cu lipsa decompresorului, știu, am schimbat doar pinioanele cu gândul ca sunetul venea de la decompresor. VID_44540921_104058_288.mp4 received_174386738626063.mp4 VID-20230602-WA0002.mp4
  3. La modelul meu de motocicleta, partea unde întra în injector este asigurata cu o siguranță de plastic, care nu pare foarte stabila. Cel mai probabil a fost forțată și a cedat. Atașez o poza cu acea siguranță
  4. Deci ar trebui sa schimb furtunul? Adică sa aibă o siguranță. Ma gândeam ca poate nici siguranța nu era bună. Dar are vreo treaba presiunea și ca nu am furtunul de presiune de la rezervor?
  5. Salut! Dețin o yamaha yzf r125 și ieri am ieșit la o tura la un momendat mi a sarit furtunul de benzina din injector. Aveți vreo idee din ce cauza ar fi sărit? Eu ma gândeam ca poate face prea multa presiune și îl da afara. Furtunul de aerisire de la rezervor nu îl am. Siguranța de la furtun mi a căzut în drum spre casa, dar înainte sa sară, o aveam.
  6. Da, ma gândesc și eu la asta. Am dat acum comanda, sper sa fie din cauza asta ci nu de la CDI.
  7. Mi se pare ca ii taie scânteia din motor. I am schimbat și setul motor acum recent. De când i l am schimbat, au apărut aceste probleme. Dar motorul se aude ca rulează bine, nu bate nimic în el. VID_20230316_183002(0).mp4 Pai eu ma gândesc ca bujia este buna, doar ca din cauza bobinei, nu da scânteie corect. Adică scânteia este puternica din cauza ca bujia este buna, dar culoarea este din cauza bobine defecte ma gândesc.
  8. Salut! Am și eu o Yamaha YZF R125 și la un moment dat mi s a aprins check ul și îmi indica codul 33, acesta reprezentând probleme la bobina de aprindere. Am verificat cum da scânteie la bujie, iar scânteia bujiei este portocalie și puțin întrerupta. Ar trebui sa schimb bobina de aprindere, deoarece nu mai este funcțională? Sau aceasta eroare este din vina ca bujia nu mai funcționează bine? Ce ma indice pe mine în eroare este ca motorul încă pornește și rulează și nu am niciun service cu tester prin apropiere pentru a vedea ce problema are. Deci ce părere ați avea? Este din vina bujiei, sau din vina bobinei? VID_20230320_172444.mp4
  9. Salutare! Am și eu o Yamaha YZF R125, recent i am schimbat setul motor și s a aprins check engine ul. La yzf r125 check ul clipoceste și îmi indica un cod, codul fiind 33, reprezentând ca am problema la bobina de inducție. Ar fi șanse ca atunci când s a pus fisa înapoi pe pipă sa nu fi pusa bine și sa nu fi favut contact și rezultând răcească eroare la bobina? Ca după un timp nu se mai aprindea check ul. Sau ar putea fi o problema de la CDI/ECU? 

  10. E de 3 cm. Trebuie sa îl schimb ca e destul de uzat
  11. Nu, după ce am dat drumul la ambreiaj și dau de accelerație instant, timp de jumătate de secunda nu reacționează accelerația E din 2012 și am 38000 km Și nu, nu se tureaza de parca as avea ambreiajul tras. Da, cel mai probabil e prea strâns ambreiajul, pentru ca atunci când virez stânga mult și vreau sa plec de pe loc, mai mult trebuie împins
  12. Salut! Am și eu o problema la un Yamaha YZF R125. Când schimb viteza și accelerez repede, îmi prinde foarte târziu accelerația cu toate ca ambreiajul e dat drumul la maxim. În loc sa îmi accelereze instant are o mica întârziere accelerația pana când sa accelereze. Mi au spus niște persoane ca ar fi din cauza ambreiajului ca patinează. De acum nu știu din ce cauza ar putea fi. Țin sa menționez ca schimb vitezele corect și nu accelerez cu ambreiajul tras. As vrea sa știu din ce cauza se întâmplă asta, dacă este grav și cum o pot rezolva.
×
×
  • Creează nouă...