Sari la conținut

Adrian.Popescu

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara + Craiova
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki Vstrom 650 DL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR650R

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Adrian.Popescu's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • One Year In
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare

Recent Badges

  1. M-ar ajuta daca as gasi schita pt brida de prindere cu cotele ca sa incerc sa o fac la un cnc. Alternativa este sa incerc sa o fac singur, eventual cu un "mulaj" de carton si 100 de masuratori pe parcursul operatiunii
  2. Nu. E cel pus de colegul de mai sus. Intre timp am reusit sa il si deschid. Asa ca multam baieti. Problema rezolvata. Mai revin cu intrebari daca e cazul( sper ca mai rar) Mobra e blana!
  3. Ala e. Poti te rog sa ma ajuti cu linkul acela ? Nu reusesc deloc sa gasesc pe site si poza pusa de tine nu se mareste suficient incat sa identific piesele exact. In mare mi-am cam dat seama care e treaba. Multumesc pentru ajutor baieti si calariti cu placere !
  4. Multam baieti ! Nu stiu daca se va pupa cu crashbarul. Speram sa gasesc kitul de prindere separat dara daca nu dau de el ma pun pe improvizat.
  5. Multam fain. Baga niste poze cand ai timp. Suportul din spate ar trebui manufacturat cumva banuiesc ?
  6. Stiti careva o metoda de montare a piesei negre din poza pe un 650 DL 2005 ? Din pacate am doar scutul, exista ceva kituri separate pentru montaj? Multam!
  7. Salutare ! A folosit careva pe Dl650 2005 cauciuc de fata 120 70 19? Ca sa eliminam polemicile gen "de ce nu pui dimensiunea standard" va explic : - am comandat cauciucuri noi dar sunt sanse mari sa nu ajunga fata in timp util,spatele deja a ajuns -ca sa nu ratez tura planificata(vreo 3000 km) o sa pun spatele nou si pe fata ma gandeam sa pun un cauciuc second, ca nu imi permit ceva nou acum si nici nu gasesc acelasi tip cu spatele( Pirelly rally str) -am gasit un cauciuc fata in stare perfecta(rally str) pe dimensiunea 120 70 19 Daca ati folosit care e diferenta, cum se simte, sunt ceva probleme la montare si la folosire? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  8. Salutare. Am uitat de topicul asta si de Dakar pentru ca m-am reorientat si de vreo 2 luni sunt posesor de Vstrom 650. Imi place mult de tot mobra, o stiam din trecut cand am bagat 1000 km pe un Vstrom inchiriat la greci.
  9. Inca o intrebare : ati polisat careva parbrizul ? Am un Kapra de touring si la ultima ploaie l-am zgariat cam rau cand am incercat sa il curat de noroiul aruncat de masini cu manusa. Se vede f nasol pe noapte cand vin masini din fata. Este vreo solutie sa il fac singur acasa sau il pot face si cei ce polisaza faruri ? Pe forum am gasit un topic f vechi care nu cred ca mai e de actualitate.
  10. Nu imi doresc deloc autostrada dar trebuie sa respectam un plan de grup si suntem cumva si presati de timp. Daca as putea sa planific o tura completa exact cum imi doresc clar as merge numai pe secundare plus ceva forestiere( imposibil in acest moment cu mobrele prietenilor cu care o sa merg). O sa urmeze si aia pana la urma, de aia m-am reapucat de calarie
  11. Multam pentru raspunsuri si sfaturi(mai ales faza cu uleiul). Nici mie nu imi place mersul pe autostrada dar nu prea am cum sa evit.
  12. Salutare din nou ! Cum in curand o sa pornesc intr-o calatorie mai lunga, cu portiuni semnificative de autostrada am niste curiozitati: ati mers cu DL650 in mod sustinut pe autostrada, timp de mai multe ore(120-140 kmh) ? Credeti ca duce ok mobra cateva ore de autostrada la asemenea viteze? Exista cresteri semnificative de consum la peste 120 kmh ? O sa fiu singur pe motocicleta, cu un bagaj lejer de maxim 15 kg, in topcase si probabil o sa mai pun un rucsacel legat pe scaunul pasagerului. Sa aveti drumuri faine !
  13. M-am gandit ca sunt mai pasionati baietii de modele mai noi. Eu sunt foarte incantat de mobra, arata bine si se tine bine pentru anii ei. Mie personal chiar si designul imi place, poate un pic uratele farurile La anii si km ei ( un pic peste 70k, reali zic eu pentru ca este luata de la o cunostinta si in mare ii stiu istoricul) este o motocicleta cinstita. Urmeaza in curand gume noi, montat scutul si genti textile. Am topcaseul Givi pe care o sa il montez la plimbari mai lungi. Multam fain, kilometrii multi si cat mai placuti va urez tuturor.
×
×
  • Creează nouă...