Sari la conținut

Adrian.Popescu

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara + Craiova
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Suzuki Vstrom 650 DL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR650R

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Adrian.Popescu's Achievements

  1. Salutare ! A folosit careva pe Dl650 2005 cauciuc de fata 120 70 19? Ca sa eliminam polemicile gen "de ce nu pui dimensiunea standard" va explic : - am comandat cauciucuri noi dar sunt sanse mari sa nu ajunga fata in timp util,spatele deja a ajuns -ca sa nu ratez tura planificata(vreo 3000 km) o sa pun spatele nou si pe fata ma gandeam sa pun un cauciuc second, ca nu imi permit ceva nou acum si nici nu gasesc acelasi tip cu spatele( Pirelly rally str) -am gasit un cauciuc fata in stare perfecta(rally str) pe dimensiunea 120 70 19 Daca ati folosit care e diferenta, cum se simte, sunt ceva probleme la montare si la folosire? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  2. Salutare. Am uitat de topicul asta si de Dakar pentru ca m-am reorientat si de vreo 2 luni sunt posesor de Vstrom 650. Imi place mult de tot mobra, o stiam din trecut cand am bagat 1000 km pe un Vstrom inchiriat la greci.
  3. Inca o intrebare : ati polisat careva parbrizul ? Am un Kapra de touring si la ultima ploaie l-am zgariat cam rau cand am incercat sa il curat de noroiul aruncat de masini cu manusa. Se vede f nasol pe noapte cand vin masini din fata. Este vreo solutie sa il fac singur acasa sau il pot face si cei ce polisaza faruri ? Pe forum am gasit un topic f vechi care nu cred ca mai e de actualitate.
  4. Nu imi doresc deloc autostrada dar trebuie sa respectam un plan de grup si suntem cumva si presati de timp. Daca as putea sa planific o tura completa exact cum imi doresc clar as merge numai pe secundare plus ceva forestiere( imposibil in acest moment cu mobrele prietenilor cu care o sa merg). O sa urmeze si aia pana la urma, de aia m-am reapucat de calarie
  5. Multam pentru raspunsuri si sfaturi(mai ales faza cu uleiul). Nici mie nu imi place mersul pe autostrada dar nu prea am cum sa evit.
  6. Salutare din nou ! Cum in curand o sa pornesc intr-o calatorie mai lunga, cu portiuni semnificative de autostrada am niste curiozitati: ati mers cu DL650 in mod sustinut pe autostrada, timp de mai multe ore(120-140 kmh) ? Credeti ca duce ok mobra cateva ore de autostrada la asemenea viteze? Exista cresteri semnificative de consum la peste 120 kmh ? O sa fiu singur pe motocicleta, cu un bagaj lejer de maxim 15 kg, in topcase si probabil o sa mai pun un rucsacel legat pe scaunul pasagerului. Sa aveti drumuri faine !
  7. M-am gandit ca sunt mai pasionati baietii de modele mai noi. Eu sunt foarte incantat de mobra, arata bine si se tine bine pentru anii ei. Mie personal chiar si designul imi place, poate un pic uratele farurile La anii si km ei ( un pic peste 70k, reali zic eu pentru ca este luata de la o cunostinta si in mare ii stiu istoricul) este o motocicleta cinstita. Urmeaza in curand gume noi, montat scutul si genti textile. Am topcaseul Givi pe care o sa il montez la plimbari mai lungi. Multam fain, kilometrii multi si cat mai placuti va urez tuturor.
  8. Tot suporti Givi ai si tu ? Cum se asaza gentile astea pe ele ? Ai pus ceva chingi suplimentare pe suporti? Multam pentru raspunsuri baieti.
  9. Multumesc pt raspuns. O sa mai urmeze niste genti laterale textile( China, de buget, din prelata impermeabila) si montat scutul pe care il am deja. Nu sunt pretentios, nici genul care sa isi spele mobra la 2 picaturi de noroi pe ea, prefer sa o am tehnic impecabila si sa o folosesc la plimbare. https://www.motea.com/ro/sac-de-sa-pentru-motociclete-bagtecs-wp8-2x30l-roll-up-side-bag-waterproof-251242-0 Stiu ca nu au cum sa fie cine stie ce la pretul asta dar cred ca o sa imi fac treaba cu ele. O sa intaresc cu ceva chingi suplimentare daca este cazul. Am suporti Givi pe laterale dar gentile sunt prea scumpe in acest moment, poate o sa le vina si lor randul. Probabil voi mai pune si un deflector, pentru portiunile de autostrada pe care o sa le am, parbrizul original pana la 100 protejaza perfect dar peste e cam deranjant. Una peste alta, la pretentiile mele imi place maxim motocicleta, un adventure de buget mai mult decat decent.
  10. Salutare! Proaspat posesor de mobra,Dl650 2015, dupa pauza de vreo 15 ani, timp in care m-am mai dat ocazional cu cateva motociclete ale prietenilor si am mai inchiriat prin concedii (chiar una similara cu a mea si stiu ca mi-a placut maxim). Am mai avut o Suzi, un dr650r din 92 pe care l-am calarit cu placere si super intensiv vreo 2 ani, mare parte in offroad. Cu stromul, intentionez sa merg la drumuri lungi si plimbari in mare parte pe asfalt(prost deseori) si ocazional forestiere si drumuri lejere, denivelate cateodata dar fara noroaie. O sa merg singur in mare parte, cu bagaje suficiente pentru camping, greutate medie. Fara gluma, am citit in topicul asta cel putin ultimele 300 pagini si o sa evit intrebarile prostesti, o sa incerc sa raman la subiect dar reintrat in lumea moto dupa asa pauza, o gasesc schimbata, cu o gramada de progrese tehnologice si o multime de posibilitati de upgradeuri, piese si accesorii aftermarket. Sunt mai old school, asa ca sigur o sa mai derapez cateodata Ca sa trec la subiect, trebuie sa schimb in prima faza gumele, vreau ceva mai nou, chiar daca astea de pe ea par ca mai au ceva viata in ele si pana acum, in 1000 de km pe asfalt uscat si chiar si vreo 100 pe asfalt ud si prost nu mi s-au parut rele deloc si nici nu mi-au dat vreo emotie. Ce e drept, pentru ca ma simt destul de ruginit am mers extrem de prudent si nu am fortat mai deloc. Pe ea am in momentul de fata Anakee 2 dar urmeaza un drum de cateva mii de km in curand si vreau sa aiba gume noi. Decizia e luata in proportie de 90% pentru Pirelly rally str deoarece pare ca se potriveste exact la ce am nevoie si au un pret per set excelent. Evident ca varianta a doua ar fi Anakee Adventure dar sunt mult mai scumpe si din parerile de pe net nu le vad plusurile,poate un f f mic avantaj pe asfalt/asfalt ud. Ca sa fie si mai concreta intrebarea: aveti careva pe 650 Pirelly Rally Str sa imi dati o parere la "cald" ? P.s - am vazut ca sunt 3 tari in care se fabrica modelul asta, este vreunul cu probleme si sa imi iau tzapa cu un pret bun pe un cauciuc cu probleme ( cred ca sunt oferte de 1300 lei setul, posibil si mai putin) Salutare si bucurati-va de mobre ! Asfalt uscat sau cum va doriti voi sa fie !
  11. Hello din nou. Esti din Timisoara? Daca da, ai putea sa imi prezinti Motoreta intr-o zi ? Multam fain anticipat
  12. Multam pentru raspuns, fain sa vezi un om multumit de o mobra dupa atatia ani. Nu am treaba cu monocilindru si inaltuta, vin de pe un DR 650 si cred ca Dakaru e cea mai interesanta pentru mine.
  13. Multumesc. Nu am intrebari specifice, ma interesau parerile de la utilizatori,am citit gramada despre ea dar e fain cand iti spune cineva direct ce si cum.E clar ca mobra e ce trebuie, raportat la anul ei de fabricatie si la pret. Ramane sa ma urc pe un Dakar sa vad cum il simt, daca e cu dragoste la prima vedere
  14. Salutare. In principiu am citit sute de pagini de pareri de la postscript, as fi vrut sa ma urc pe un Dakar ca sa vad cum simt mobra, sau poate stiti vreunul de vanzare. Daca totusi ai timp si chef spune-mi te rog din punctul tau de vedere care ar fi plusurile si minusurile la varianta simpla de GS.
  15. Multumesc pentru raspunsuri. Vreau sa ma urc totusi pe Dakar. Chiar e unul de vanzare prin judetul Arad destul de tentant la prima vedere. Speram sa gasesc unul in Timisoara inainte sa merg la Arad.
×
×
  • Creează nouă...