Sari la conținut

Lucifer97

Membru
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Lucifer97's Achievements

  1. Lucifer97

    kawasaki er5

    salutare tuturor, sunt începător si mi.am achiziționat o motocicleta kawasaki er5 problema a fost ca ne cunoscand de loc despre ele am remarcat o problema abea dupa achiziție la turatii mici pana in 4000 ture daca o accelerez si o tin accelerata după circa 5-10 secunde scad turatiile singure pare ca se ineaca daca demarez fara sa o turez peste 4000 nu are cuplu scade mai repede turatiile pana se ineaca si moare aveti vreo idee? ce ar putea fi?am fost la cineva am plătit undeva la 500 lei curățare si sincronizare carburatoare si persista problema nu pot garanta ca a facut omu treaba buna dar nu inteleg logic ce anume ar putea avea menționez ca funcționează impecabil după 4000 ture si cuplu si răspuns pana ajung la turația respectiva are o întârziere .... o accelerez ușor si imi intra in frana de motor scad turatiile si cand o accelerez mai tare isi revine trece de intervalu ala de turatii si ma zmunceste adica are un interval unde nu reactioneaza ba îmi intra in frana de motor si apoi zmuncește vorba romanului merge in șuturi sa demarez in trafic sa nu o inec si sa moara trebuie turaaa in 4000 si ținută din ambreaj chestie enervanta si gălăgioasa iar la demaraj normal la fel cand ai nevoie de cuplu intai se ineaca si iti baga frana de motor apoi te zmuncește pana ajunge peste 4000 ture unde merge cursiv ... răspunde la accelerație ok are cuplu ce intervenție sa ii mai fac? sau ce ar putea fi?
  2. ioi, interesant o gramada de puncte de vedere diferite si de ajutor si buna ordinea o sa schimb filtrul de aer chiar e șocant ca ar putea ajunge ulei in filtru de aer doamne ajuta sa fie asta la un top al veniturilor ... Suceava e codașă si pot confirma. aici in Moldova mai la periferie chair MAHALA sunt cei mai mulți emigranți.... deci nivelul posibilităților lasa de dorit ... nu cred ca a fost tare întreținută deci caut improvizații sa le numesc asa de o vară pentru început fără multe aventuri dar ținem legătura si vedem ce iese garantat nu cevs extravagant
  3. interesant... toată problema mea este ca merge in socuri si se ineaca la demararea de pe loc adica nu am baza ca imi pleacă decat daca o turez si atunci imi zmuncește inclusiv pe liber daca o tin furata undeva la 15-20 mii ture se ineaca scade turația pana se oprește motorul ... cu mine încercand sa demarez nici o sansa ... culmea ca după aceea merge.. după ce am demarat pe ea in trafic ma duce la relatii... eu incerc sa detaliez poate dau de un cunoscător eventual un mecanic sa imi dea un sfat la relatii sta... cand o turez agresiv pleaca acul si se tureaza cu putini hâcuri doar in turații mici si apoi merge brici după 4000... si in general la demarari normale face hâcuri întârzie sa reacționeze si apoi pleacă racheta următoarea intervenție v-a fi achiziția de seturi de recondiționare carburatoare si poate o încercare nesăbuita de a mea de a desface carburatoarele va dati seama ca daca dispunea de sune mai mari de bani as fi luat ceva mai scump si pe injecție iar faza cu reviziile scumpe... nu cred ca merita sa ii dublez prețul prin interventii nesăbuite.... eu vreau sa o pot utiliza preferabil sa isi amortizeze banii de achiziție .. si eventual sa o dau mai departe dupa ce mai deprind ceva experienta am luat ulei full sintetic filtru ulei si filtru aer si câteva spray-uri de degresat si uns... si trebuie retapitat șaua ca e scoapta de la soare si deja vorbesc de sume... evaluând valoarea ei la o eventuala revanzare.. nu vreau profit ci sa nu fie țeapa totala o pasiune sa fie pasiune trebuie întâi sa aducă plăcere si apoi durerea muncii si evolutiei si a sacrificiului
  4. salutare , nu sunt din București , din sv. cica a schimbat si bujiile, filtrul de aer il schimb eu curând ca mi-a ajuns comanda sunt la inceput de drum cu aceasta pasiune , e prima motocicleta, nu stiu prea multe lucruri , si nici mecanici nu prea cunosc sa se ocupe de motociclete si nici nu as investii foarte mult in ea, am schimbat filtre ulei si cu mecanicul actual deja am topit 500 lei fara sa schimbe nimic sau sa se ameleoreze problema ba chiar tinde sa se încălzească excesiv după vizită
  5. salutare, am o problema cu accelerarea la er 5, trage sacadat... are delay. cand demarez usor normal se ineaca, si culmea ca la turații peste 4000 ture merge perfect .. daca merg cu ea turata si schimb in 4000 si peste merge perfect... ma poate ajuta cineva cu un sfat ? am curățat carburatoarele, sau asa zice mecanicul eu de platit am plătit. consuma si mult combustibil se si incinge evacuarea.... mecanicul zicea ca lipsea un jigleor si ca o improvizat unul posibil de la asta? sa fie acel jigleor problema ? sa cumpăr chit de reparații ?
×
×
  • Creează nouă...