Sari la conținut

Sergio1234

Membru
  • Număr conținut

    72
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Sergio1234's Achievements

  1. pe grupurile de facebook gasesti mai multe info, asta pe cine intereseaza. Dar nu cred ca profiul cumparatorului de GS1300 nou se va uita mult la forumuri si pareri. Aia merg la dealer direct, fac un drive test si daca place iar cifrere is atractive, cumpara.
  2. Am fost in aceasi barca ca tine...nu vedeam rostul lor. Si mai rau, cand spuneau pietenii "o sa-ti cumperi GS, o sa vezi", o luam ca pe o tachinare, ca pe o bataie de joc la adresa mea, si culmea chiar daca nu "uram" motocicleta/marca, crestea un sentiment de repulsie. Nu stiu cum am ajuns sa-mi iau totusi GS, a fost un cumul de triggere intr-un timp foarte scurt care m-au facut sa fac pasul acesta. Si da, unul important au fost sistemele de siguranta, suspensia, franele etc. Legat de spite si cardane...nu stiu detalii, cardane stiu ca s-au rupt extrem de putine si deobicei in offroad la aterizari. Spite se rup rar si deobiei o fac "dentistii" care isi iau GSA, apoi pun 50kg de Wunderlich pe ele, apoi bagaje peste bagaje si nevasta in spate. Dupa toate astea, ei cred ca au motoreta lui Evan McGregor si pot merge cu 120km/h pe drumuri pline de gropi. 1+1=2...spitele alea nu is facute sa reziste tone. Ca idee, GS-ul meu are grad maxim de incarcare 216kg, nu stiu daca GSA are cumva mai mult, poate ne spun colegii care au GSA.
  3. Iti recomand sa dai o geana pe grupuri de facebook Ducati, KTM si Triumph. Acolo sunt povesti triste, nu cardane ruginite si schimbate pe banii BMW
  4. Vrei sa sti de ce ofera producatorii astea? Pentru ca pot! si pentru ca este competitie intre ei. Daca era dupa tine, toti vindeau acelasi lucru, sau ar fi existat doar un producator universal. Cat despre motoare nefiabile, asta este un mare bullshit, cauta te rog pe google GS-uri, RT-uri si o sa gasesti nenumarate exemplare cu sute de mii de km fara interventii majore. Suspensia electronica e iara alt nivel, ce iti ofera aia nu ti-a oferit nicio suspensie conventionala. Sa nu vorbim de ABS, cornering ABS si alte sisteme de sigurata care de bine de rau, poate chiar salveaza vieti. Tu nu ti-ai luat 1200 pentru ca inca ai niste idei care nu alinieaza cu marca asta. Eu nu te condamn pentru asta, dimpotriva, fiecare isi cumpara ce-i place si de ce are nevoie...dar sa trocalesti un produs (pe care nu il deti) doar din auzite, nu-i prea ok. Sti de ce? Pentru ca majoritatea care il trocalesc, sunt hateri. Si-ar luat, dar nu au banii. Ei trocalesc cel mai tare, dar is primi cand organizeaza BMW Drive Test.
  5. Nu rupe, dar cureaua nu se preteaza la offroad. Ok, si tot BMW imi schimba piesa pe banii lor daca se foote...spre deosebire de alti producatori care se fac ca ploua. Ce probleme varu??? au fost cateva din sute de mii de bucati. Aminteste-ti ca GS-ul e cea mai vanduta motocicleta din lume, si sa nu vorbim de fan base-ul si tot ce inseamna comunitatea accea. Sorry man, dar de VStrom nu am auzit prea multe, probabil si din cauza ca s-au vandut putine motociclete in comparatie. Cat despre problema la cardan, cel putin din auzite (nu stiu sa existe oficial cauzele) ea apare in special la motoristii de weekend/tura, care folosesc motocicleta intermitent. Inclusiv aia care "ierneaza" GS-urile. Asta au concluzionat oamenii care au lucrat la ele, si care au vazut ca la motocicletele folosite constant, cardanul arata impecabil, iar la cele cu puntini km si folosite iregulat au fost situatii de schimbare la 20.000km. Sa fie asta cauza? Probabil. In teorie exista fundament, iar cum genul acesta de intrebuintare nu se poate fi replicat in conditii de test/laborator, producatorul nu a putut preveni asta. Dar, spre deosebire de altii, macar au recunoscut slabiciunea din design, iar daca e cazul (ca de, esti motociclsti de ocazie) iti schimba piesa pe barba lor.
  6. A fost o exagerare, asa cum si colegu a exagerat cand a spus ca nu se mai fac "motoare ca altadata". Sunt si motoare noi joarse, chit ca au TC, ABS etc., comparatia trebuie facuta echitabil. In speta 1250/1300 este net superior celor din anii 90-2000 (R80/R100/R1100/R1150). Aaa..ca alea erau mai simple si puteai sa le repari la marginea drumului, pe cand astea noi is cum is, aia e alta poveste. Dar nu putem sa etichetam ceva doar pe baza unui singur parametru.
  7. Cred ca erau mult prea descoperiti juridic vorbind, asa ca au avut de ales sa piarda clienti (cred ca e neglijabil numarul de potentiali clienti care o sa faca cale intoarsa din cauza asta) decat sa plateasca despagubiri. intradevar, sunt de 1000x mai bune ca joarsele din 80/90.
  8. adevarat, dar fiind iesite cel mai probabil din garantie, nu cred ca mai e interesant gutuentag pe 150€
  9. In al meu produs in 2021 apare doar schimbul de ulei din grup, in rest nimica. Cred ca recall-ul a aparut prin 2022 pentru ca la revizia din 2022 mi-au verficat cardanul si au facut "gaurica" inutila. Personal nu sunt prea afectat pentru ca momentan nu sunt intr-o etapa a vietii in care sa fac +20k km/an. Ma invart pe la 6-7k, asa ca daca as lua un GS1300 as astepta mult si bine pana i-ar veni randul cardanului. DAR e super naspa pentru cine face multi km si pentru valoarea de revanzare. Ma astept insa ca producatorii de piese aftermarket, sa miroasa loc de profit, si sa dezvolte o piesa poate chiar mai buna decat "originala". Iar la 80k km, multe din motoare fiind iesit de garantie, nu mai trebuie sa mergi la dealer sa platest un pret premium. La o scurta cautare pe net, cel putin pentru 1250 am gasit cardan orginal la 500 Euro nou, la care se mai aduaga un cost de montaj. Asta ar fi un cost decent, usor digerabil si care nu ar afecta nici valoarea de revanzare prea mult. Ramane se vedem
  10. Mai in gluma mai inserios, noul GSA a dat pietei ceea ce se cere...suprafete drepte ca sa poti pune rahaturi inutile pe lateralul motocicletei. Se vrea a fi G63AMG-ul clasei moto, produs special realizat pentru acea categorie de oameni care vor sa se afiseze cu produsul, dar care nu au niciodata interesul sa foloseasca produsul pentru ceea ce "a fost gandit". Asa si GSA-ul (vechi/nou), motocicleta facuta cu un scop maret in teorie, in practica alimenteaza doar fanteziile. Evident sunt multi care cumpara GSA-ul cu intentia sa-l foloseasca pentru ceea ce a fost gandit, dar sunt si multi care il cumpara pentru nimicuri. Ma puteti contra cat vreti voi cu "is acri strugurii", realitatea este ca globalizarea/social media etc. a dat nastere unei clase largi de consumatori, care nu mai cauta produse dupa necesarul propriu, ci dupa gura targului.
  11. este diferenta mare dpmdv intre 1250 GS in speta model Rally (cum am eu) si GSA-ul, chiar daca vorbim de acelasi motor si cutie, GSA-ul se simte ca un dirijabil, iar GS-ul este mai agil (daca pot spune agil la 250kg). Probabil ca descalecand de pe un GSA, si mie mi-ar fi parut mai wow 1300-le.
  12. Eu am 1250 GS si m-am dat cu 1300 GS cam 10-15km (cam putin pentru a fi relevant), dar am o parere , si daca tot o ceri, mi-o impartasesc. Optic: gusturiile nu se discuta, personal nu imi place GS-ul, dar imi place GSA (cel putin din poze, in realitate nu l-am vazut inca). E usor mai mic, daca iti doresti motor care sa pare mai hardughie, cel putin GS-ul normal e mai mic decat 1250. Motor: Usor mai rafinat, dar eu sincer in acei km nu am observat mare diferenta. Transmisie: Quickshift clar mai bun Ciclistica: se simte ca e un pic mai usor, dar marginal Gadgeturi: aici e clar evolutie, dar eu o vad tot o chestie individuala. Unii au nevoie de ele, pe altii ii incurca. Pentru mine nu e este o optiune de a trece de la 1250 la 1300. Exista evident imbunatatiri, dar nu is asa de majore incat sa si merite diferenta de pret. Nu ma omor dupa noiile gadgeturi ca sa schimb motoru doar pentru a avea ACC sau altele, iar optic idem. Nu consider ca e ceva wow. Acuma vad ca tu il compari cu 1250, dar nu imi dau seama daca tu ai 1250 sau 1150, iar comparatia o faci tot din drive-testuri? Daca o faci din drive-test, atunci in mod evident 1300 e peste 1250, dar cred ca daca traiesti multe mii de km cu 1250, nu vezi mare diferenta. Si cam asta a fost si parerea multora cu care am vorbit. Pana acuma doar pe unu il stiu care a trecut de la 1250 la 1300, si acela a trecut doar pentru functia ca se lasa motoru la viteze mici...si banii nu prezentau o problema . Poate si in cazul meu, daca banii nu ar fi o problema, as trece la modelu nou...dar cum nu vorbim de peanuts, rational nu vad niciun avantaj.
  13. Mna bun, am mirosit-o bine. Adapteaza-te repede ma friend, ca de putere/viteza te saturi repede...
×
×
  • Creează nouă...