Jump to content

Adrian M.

Super Membru
  • Posts

    4,360
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Tracer9 GT/Rebel 500/Kymco Downtown 300i
  • Numar Moto
    YAM/KYM
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019

Recent Profile Visitors

4,627 profile views

Adrian M.'s Achievements

  1. Te-au simtit pe tine mai carcotas:))) Eu am tot umblat pe la ei, de 5 ori in ultimii 2 ani. Si de 4 ori online programat, decalari de maxim 15 min. O data am fost si la ghiseu la bilet de ordin. NU ai ce cauta dimineata, atunci se duc toti si e coada de pe lume. Dar pe la 13-14, daca mergi la bilet de ordin, e mai liber. Dupa ora 16 deja incepe iar agitatia..
  2. Gasesti folie pinlock universala. Poti incerca. Iar legat de lexan, eu am raspuns unui comentariu , nu am spus ca i proasta sau buna casca. AM si specificat la final foarte clar, ca doar aceasta informatie nu e suficienta pentru o parere pertinenta. Dar voi va agitati spasmatic vad:)) Policarbonatul tot termoplastic e
  3. Lexanul este de fapt un nume simandicos, dat de nolan pentru termoplastic. Adica e facuta din cel mai ieftin material posibil, cand vine vorba de casti. Tot ce e termoplastic intra la casti low cost. Bine, asta nu spune nimic, e doar unul dintre aspecte. Asa, ca idee...
  4. Cu 12k iei un k1600 cu ceva ani la bord, si km. SI mai pregatesti niste bani pentru o revizie mai serioasa.... Eu am trecut prin analiza asta, la un buget identic aproape. SI am concluzionat ca mai bine ar fi un fjr gen3. Am mers putin si cu k ul, e fabulos. Dar in acelasi timp e mare, e greu, e greoi, indifierent de ce zic toti. Fjr ul merge pe aceeasi directie, dar ceva mai usor, ceva mai manevrabil, ceva mai ieftin, si mai simplu-abordarea japo clasica. Daca tot ai avut rt, si acum iar te uiti la RT, ar merita efortul sa iei un 1250. Merge misto dracia. Dar vorbim de 18k, nu 12. IN schimb la fjr, gasesti unul ok, mai nou, cu km mai putini. Tine strict de gusturi, bmw vs yamaha, boxer vs 4 in linie, toate nebuniile de sisteme electronice vs mai putine. https://www.olx.ro/d/oferta/motoideea-vinde-yamaha-fjr-1300-2013-rate-garantie-IDgyr6I.html Uite un exemplu. Ar merita sa te duci sa o vezi macar, sa iti faci o idee de pozitie. Cu 12k , cu putin noroc, deja vorbim de varianta 2016+, poate si cu suspensie electronica, daca o aduci din afara.
  5. da, 2016, deci 3 ani nu 1 pentru completari, updates: https://ultimatemotorcycling.com/2016/03/16/2016-yamaha-fjr1300a-review-10-quick-facts-standard-suspension/#:~:text=1.,replacing the old five-speed. 1. The 2016 Yamaha FJR1300A – the FJR model with the standard suspension – is a refinement of the previous edition, not a revolutionary change. The big news is the six-speed transmission, replacing the old five-speed.
  6. Aha, nu am vazut gen 1. mers cu 2 si 3. In 2013 a aparut gen 3, in 2014 modelul actualizat ES, si atunci au aruncat in ea cu lunini cornering, 6 trepte, suspensie reglabila electronic, cumva sa concureze cu ce scotea bmw. Mie mi-a lipsit treapta 6, 5 e un overdrive f lung, si ar fi mers inca o treapta-mai toti posesorii se plangeau de asta online. De aici si actualizarea modelului, imediat dupa 1 an. SI smecheria a fost ca au reproiectat cutia, pus inca o treapta, dar au pastrat gemoetria, deci n-au modificat altele la ea.
  7. Si gen 1? imi parea ca nu... Oricum, e lemn maneta, de aici si presupunerea mea ca ar fi fost pe cablu. Pe gen 3 e ok. Cutia cu 6 trepte apare din 2014 incepand, nu pe primul an de gen3. Si a avut o duda, au avut recall pe ea. De fapt, in toata istoria modelului, 2 recalluri mari si late, unul pe cutie, si unul pe ceva chestie simpla, un bloc de comenzi parca. Cam atat. NU cardan, nu pompe, nu tpsuri, nu nimic Pai n-ai raspuns la ce am intrebat. Ce buget, ce generatie de Rt comparam cu Fjr?
  8. Cred ca vrei sa spui Gen 3, cand o compari cu k1600. Gen 3 a aparut in 2013-modelul cu faruri noi led, alta carena fata, ambreiaj hidraulic,display lcd, etc. etc. ASta ar fi de comparat cu un k1600, prima generatie. Gen3 2014 are si varianta Es-suspensie reglabila electronic-dar nu semiactiva, cornering lights, varianta inclusiv fara maneta ambreiaj-e un ambreiaj automat, dar astea deja costa. Deci e important la ce model ne uitam, si la ce pret. Dar initiatorul nu a mai dat pe aici, ne agitam in gol :))
  9. Cumva tu esti implinirea cliseului: Incepator, vrea direct sportiva, cumpara R6, cu toba goala sa sune, si da goneta intre semafoare, liniute talpa. Apoi se mira ca are mereu intamplari la limita accidentului. Daca tu crezi ca dupa 7000km ai invatat multe si stii care i treaba cu 2 roti, te inseli. Statistic, de acum apare pericolul si mai mare: incepi sa crezi ca stii ce faci, si te expui si mai si la prostii, mergi si mai prost-dovada pataniile tale.... Nu e nevoie sa iti mai spuna nimeni ca toate intamplarile tale sunt de fapt strict datorate tot....tie. Si a stilului de mers, mai mult smuls, decat intins, ca sa zic asa TI-ai luat sportiva, si rupi fashu. Din pacate, la un moment dat norocul va lasa loc ghinionului-ar fi bine sa incepi sa mergi ok inainte sa se intample asta.... Te ajuta faptul ca esti intr o tara unde se merge ceva mai normal la cap, exista infrastructura,se mai respecta si legea, ca amenzile sunt pe masura, etc. Daca o ardeai la noi asa, cred ca deja gusta din asfalt R6le.... Mereu ai de invatat,dar cel mai bine o faci intr un mediu pregatit pentru asta. Chiar daca tu crezi ca stapanesti anumite lucruri/tehnici, la un curs vei afla ca de fapt nu stau lucrurile chiar asa. Daca tot esti in Germania, cauta in primavara sa mergi la un curs moto, sa inveti sa mergi cum trebuie. Apoi in vara, poate un curs pe circuit. Tot vrei sa dai talpa, fa o acolo, sa vezi ca de fapt ce crezi ca stii despre moto....n-are nici o treaba cu realitatea. Eu in locul tau as fi facut acolo scoala, desi cred ca te costa 2 sau 3k, si dura mai mult. Tocmai ca sa inveti ceva mai multe decat inveti in RO. Scoala in Ro este o gluma proasta.
  10. Cam vrajeala. Când taie țurțurii și copacii lama e orizontala,când zboară drona lama e verticala. Superb. Pădurea de la Luica?
  11. Salut, Vand un stand pentru roata spate https://motocorner.ro/standere/stander-cric-roata-spate-motoprofessional-pro-1-prindere-l din pacate nu poate fi folosit pe moto pentru care a fost achizitionat, atinge toba, si e prea ingust. E nou, doar cat l-am fatait acum in toate variantele si pozitiile, si nu vad nici o solutie fara sa pun mana pe flex sa l modific-ceea e nu vreau. 150 lei-m-a costat cu livrare 235. Bucuresti, nu am cum sa l expediez, nu mai am ambalajul, si nu merita deranjul. Contact PM sau 0743180271.
  12. Salut, depinde ce comparam. Care Rt, si care FJR! SI este foarte important. De ce spun asta, pai eu am avut R1200RT, modelul 2007. Nu LC ul. Ei, pai modelul pana in 2010 de rt, era mai usor-spre 265 kg. Fjr , indiferent de generatie, are spre 300kg. Clar RT ul este mai manevrabil-motorul este jos, ghidonul este mai sus, pozitia mai dreapta, moto mai usoara. Am mers cu RT ul nou. Am mers cu Fjr, gen 1 si Gen 3-nu am prins cu suspensia electronica insa. Concluzia mea: Ambele foarte comode, ambele cu protectie la vant super, ambele de mers in 2 cu bagaje, la drum lung. RT ul are boxer. motor tractor. Merge, dar nu e uau. FJR e tren-trage mereu, de oriunde, liniar, si nici nu iti dai seama cum ajungi la viteze mari si foarte mari. De departe mult mai misto motorul. RT-vesnica problema BMW-fiabilitate. Functie de model, ai bube cu sonda litrometrica, cu amortizorul ESA, cu TPS, cu cutia rudimentara, cu ambreiaj , cu pompa benzina, cu grupul final, cu blocul de comenzi pe modelele LC. TOate scumpe , si toate documentate destul peste tot. FJR-foarte bine construita, fiabila, rezistenta. NIci nu se discuta. AU un singur recall pe modelul nou. FJr stock nu i cel mai manevrabil. Dar poate fi facut sa fie-am un prieten care l-a aranjat in acest sens-am mers cu el inainte si dupa. A pus risere, a modificat geometria-coborat furca, ridicat putin spatele. Acum merge chiar misto, surprinzator. PS-este o moto la care anvelopele conteaza foarte mult-forma, profil, tip, stare. CUm le ai un pic mai uzate, cum e lemn moto-datorita greutatii probabil. Daca ar fi dupa mine, eu as lua un FJR daca vreau mers la drum lung, in 2. Am si cochetat cu ideea, am vandut RT ul, si eram 99% sigur ca iau fjr. Ei, pana la urma am ajuns sa iau o moto usoara si zglobie, ca asta am nevoie. Pot sa iti raspund punctual, la orice intrebari, daca ai, ca fost posesor de RT, si mers pe fjruri.
  13. Am vazut intr o zi in trafic o trotineta cu roti de minim 13, probabil 14, asa la ochi. Habar nu am ce era, ca n-am apucat, dar mi s-a parut foarte interesanta. PE google n-am gasit nimic. Rotile erau cu profil mai subtire.... Toata trotineta era mare dar subtire, supla.... ce am gasit la un search https://www.robotworld.ro/ms-energy-r10-black-grey?utm_source=compari.ro&utm_medium=shopping-campaign&utm_campaign=compari_shopping-click&gclid=CjwKCAiApvebBhAvEiwAe7mHSGAbLjrNt0h1PZ8FjGH__mgAoSQjbd7dj62CDst2aL3GsfZvv6sARhoCXtMQAvD_BwE o combinatie de asta plus ceva cu suspensii si iese o dracie curioasa
×
×
  • Create New...