Jump to content

Adrian M.

Super Membru
  • Content Count

    2,231
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Adrian M.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    R1200RT
  • Numar Moto
    MAO
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900

Recent Profile Visitors

1,188 profile views
  1. Ca sa te încurc, ai, și Dunlop roadsmart 3,s au comportat grozav pe fosta mobra. Pe actuala am avut pr4 și au fost ok, acum roadtec 01 și mi se par peste, mai ușor de înclinat, aderenta, inclusiv pe ploaie. Sa vedem cum vor și tine.. Momentan nu e relevant, după 2500 km...
  2. Adriane, te contrazic. Pana și tracerul simplu permite reglaje la suspensie. Iar dacă aia de la yamaha ți au spus ca n are, sunt niște idioti:)) Descarca manualul, vezi pagina 3-34 https://ownersmanuals2.com/yamaha/mt09-tracer-2018-owners-manual-73198 Ai,reglaj și pe fata și pe spate. Da, calitativ, nu e uau suspensia, dar sigur îți zic ca cea, pe care ai mers tu era dereglata, pt ca am, mers și eu, și n am avut probleme ca tine. Da, nu e uau, dar e ok pt mers în regim normal. Vrei mai mult, iei gtul, cu suspensii îmbunătățite.
  3. Dual e revanzator. Ia iegatura cu dealerul oficial, motodynamics, pe centura.
  4. @9470m,tie îți raspundeam. Ca are filtru sport și, toba finala, nu, înseamnă că e și resoftata. Accelerația ride by wire necesita putina adaptare. Dar e cunoscut faptul ca motoreta smuceste, datorita maparii, și ca se rezolva cu ecu reflash. Eu cred ca tu nu îl ai facut.
  5. Legat de suspensii, vezi ca, și tracerul simplu are reglaje. La ce spui tu, ca treci o denivelare și, deja dai, cu cricul central pe jos, îmi e clar ca la motoreta ta ai, suspensia reglata pe minim. Verifica singurel reglajul de, preload de pe amortizor spate, sigur e în craci. Eu am mers pe tracerul standard, model 2017 sau, 2018, și nu am avut probleme sau observații legate de suspensie. Da, parbrizul e praf. Musai, înlocuit. În modul cel mai agresiv, are tendința de, smuceala. Se rezolva cu ecu reflash, avem aici coleg care o poate rezolva
  6. honda varadero de 125 e o varianta buna:)
  7. @l.u.v si @Silver Arrow, vorbiti de barje, ca si cum ar fi motorete? :)))
  8. Salut, poti incepe de aici: http://a2bikes.co.uk/ bugetul..cam modest, dar aia e.
  9. Posibil sa doarmă, încă
  10. ee, vorbim de viteze legale. Unde mergi 160 180 constant, pe autostrada, pe afara? adica, mergi, dar risti maxim amenzi , sau altele . Da, ai protectie la vant superioara....pe care o urasti cand e cald afara, ca te sufoci. saua e usor de rezolvat, o poti modifica. Daca nu te simti ok la 140, poate ar fi util un parbriz mai inalt-lat. SUnt destule aftermarket. Pe mine RTul ma chinuie la genunchi, dupa cca 500 km incep sa imi amorteaza, esti cam inghesuit. Rezolvi cu pauze, ridicat in scarite, intins picioarele, etc.
  11. Eu am facut maxim 850 km in Romania, pe r1200rt, deci tot boxer. Si stiu ce zici, de vibratia specifica. Daca mergi numai pe autostrazi, inseamna 9 ore de mers legal, apoi pauze, plus vama, etc. Pleci la 6 si te opresti pe la ora 20. NU vad care ar fi problema, pe un GS, care mi se pare ca este mai relaxat , fata de rtul meu de exmplu-care are pozitia mai adunata, pentru genunchi. Dar tine mult de tine, cum rezisti la oboseala, drum lung, stat in sa. La o tura facuta recent, un coleg a venit peste 1000 km pe autostrazi, pana in Timisoara, pe un f800gt. SI era ok , in conditiile in care a prins si canicula :D Acum, evident, e mai bine sa mergi cat te simti tu ok. Daca simti ca e prea mult, mai adauga o zi.
  12. @iulianserban, eu am midland. Nu e mare deloc, il poti ascunde sub sa. gasesti si chinezarii, dar alea vin greu. a venit de pe o zi pe alta, comandat dimineata. are un LED albastru, de stare, ca sa stii cand ai tensiune.
  13. FIx la asta ma gandeam si eu, ca avem un coleg pe 2 roti ,si unul pe 4. Ambii au inceput sa accesorizeze utilajele, si sa le scoata la plimbat Foarte fain, baga mare. Timpul nu sta in loc, e pacat sa nu va bucurati de pasiuni Va urmaresc cu placere.
  14. Cam, asta am încercat și, eu sa zic doar ca m am cam bâlbâit :))))
  15. Gata, acum inteleg confuzia. Asa i domle, am zis ca veneam de pe prioritate, dinspre Vitan. Al drecu, tre sa iau lecitina ,e clar :)))) Is zapacit. Ce am desenat acolo, e ce incercam sa zic, ca am patit o sa fie verde simultan. Si zic pe bune, chiar patita,probabil din desincronizari. Gata , ai dreptate, cenusa in cap, toate cele. Evident, ca cei dinspre Dristor, sunt sens opus, cand vii dinspre Targ. Deh, nu pricepeam ce naiba nu se leaga. Ma duc sa caut cafea, ca e clar.
×
×
  • Create New...