Jump to content

Adrian M.

Super Membru
  • Posts

    4,748
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Multistrada V4 2021
  • Numar Moto
    170VEU
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300, honda rebel 500, honda forza 350, yamaha tracer 9 gt

Recent Profile Visitors

5,751 profile views

Adrian M.'s Achievements

  1. Nuuu,acolo s statornic. Imi ajunge doamna Dar la moto, imi place sa incerc si aia, si aia. Nu am gasit inca o moto la care sa zic-cu asta mor de gat! Si nici nu cred ca va exista, tocmai fiindca imi place sa am altceva dupa cativa ani/sezoane/km.
  2. Ei, asa am avut si eu proforma, detaliata, cu fiecare pozitie. Dar pe factura finala nu mai scrie decat totalul. Asta ziceam, ca nu stiu cat a costat fiecare operatiune-proforma nu o am, mi-a dat inapoi doar factura finala. N am treaba, nu ma intereseaza cine ce,cat timp e oficial, istoric dovedit, etc. Doar ziceam ca nu am si nu pot da detaliat, atat Ei nu sunt :))))))) Am deja niste ani de condamnare....
  3. ca o barfa, doar mie imi pare aberant de mare pretul, pentru modelul asta? furca normala, 200cc etc? Asta e o jucarie ce ar trebui sa fie maaaxim 4000 euro cu totul, nu 4600 fara tva.....
  4. Pai oricum eu nu tin mai mult de 3 sezoane o moto. De regula 2 si in al 3 lea se vinde. Deci sigur, final de 2026 e la vanzare :)))))))))))))))))))
  5. Pare ca se intelege gresit. Imi place dracia. Nu e de oras-oricum nu intentionam sa merg cu ea in oras. Atata tot. Rad a prostu in casca cu ea la fiecare repriza:)) Doar pentru asta, si sunt deja multumit. e tot ce conteaza:D De aia am luat ducati. Asta asteptam de la Satanaa!
  6. Problema sunt eu, nu motocicleta. Adica e mult de digerat/ E primul v, primul v4. Total diferit animalu. Animal la propriu, Satanaaaa. Asa i ramane numele :)) Stii cum e, am vrut 170 cai, acum sa ma dumiresc ce fac cu ei Braaap!
  7. pai da, s ul si rally. aiurea ca nu l poti activa separat. Doar e aceeai moto. cine stie, o fi ceva diferit la interior? nu cred.
  8. Fix acolo. Dar Ducati Romania nu exista, nu exista firma /factura emisa de ei. Se emite de cei de la VAG-de peste drum, Metrotehnica. Si mi-au dat o factura cu toate pozitiile, total,chitanta, dar nu are valorile per fiecare pozitie. In proforma initiala, pe care am discutat in fata la receptie service, erau-dar eu nu am luat o copie. MI-au zis ca imi dau factura ducati dar ca dureaza. Probabil vine de la nava mama. O chestie dubioasa, cand mi-au zis sa ma duc sa platesc la Metrotehnica deja ma bufnea rasul .. Da, da, metrotehnica, mototehnica, cam neinspirat numele, prea se aseamana :)) Culmea e ca skoda din dotare , venita de la munca tot de acolo e luata.
  9. Pardon! Italienii tot italieni! N am factura detaliata per activitate. La fata locului am platit pe o proforma de la mototehnica(VAG) ,dar cica primesc si factura de la Ducati. Am ajuns acolo cu un plan si am plecat cu altul:)))))) Am pus quickshifter, am activat pilotul automat si hill hold ul. Doar astea 3 au fost 600 euro...deh.. Revizia plus montaj crashbar si quickshifter, vreo 1700. Dar n am dupa o luna nici acum defalcat sa spun exact:)))) Mai astept,mai dau un mail. Intre timp am inregistrat pe aplicatia de mobil ownershipul, acum sunt posesor oficial de ducati:)) Dupa niste km, nu f multi, am verificat frana fata,placutele brembo oem erau colorate curcubeu, si lise. Adica coapte si frana cam meh. Pus altele din categoria celor mai performante, acum am frane ok. Motocicleta in trafic, la 30 grade, daca stai si mergi si stai si iar mergi un pic si iar stai, si nu ai loc sa te bagi,se incalzeste. Ea n are nici pe dracu,racirea merge f bine. Dar daca nu invarti roata, se incinge sasiul si saua sub poponeata ,binisor. Din pacate la a mea nu se opresc doi cilindri. As fi vrut sa pot face update sa activez asta. Era de asteptat,nu i ok cu ea in trafic nasol, daca nu te poti misca sa mai circule aerul. Mergi,dar simti. La drum intins insa, daca mergi cum a fost ea gandita, adica gaz cum trebuie mai sus in ture,e dilie! Razi in casca permanent Plec o tura in septembrie prin tara,ca asa s a potrivit timpul, si vedem cum e la drum mai lung mai multe zile succesiv. Oricum, iti muta ficatu:))
  10. Arata grozav, in galben + accente negre! Sa va plimbe peste tot cu zambetul pe buze
  11. Ce din ce ti-am spus eu nu e cu bun simt? Asta ti se pare certat? daca da, esti prea sensibil colega! Ti am dat un raspuns pertinent , la obiect. Si o doza de critica! Daca nu poti accepta critica, ai o problema, ca in viata ai parte si de aia mereu. Eu n-am nimic cu tine, nu te cunosc, nu ma cunosti. Tu ai pus o intrebare, eu ti-am raspuns. Daca nu iti convine raspunsul, treci peste. Sau nu mai pune intrebari. Sau tu vrei sa primesti doar raspunsuri cum iti convine tie? ce nu e pe placul tau nu e bun? Viata nu i asa...dar la cum raspunzi, mai ai de pedalat , ca sa te prinzi de cum merg lucrurile. Bafta!
  12. la off nu ma pronunt ca n-am experienta. Am mers f putin, am vazut care i treaba asa 2%, si aia a fost. Dar imi imaginez ca i blana sa ai si acolo QS, bam, sus, bam, jos, nu mai stai dupa ambreiaj. CC adaptiv e blana pentru cine acopera distante mari, pe drumuri unde merge. La noi asta se poate doar in putine cazuri. Fiindca nu avem astfel de drumuri, iar acolo unde le avem, avem niste minuati de soferi, cu care nu poti merge 5 minute legat, unitar :))) Dar da, e misto tare. Si e misto si blind detection.. Dar se poate si fara ele
  13. Cat despre topic-IA ce ti-a placut mai mult, ca ai mers cu amandoua! Daca insa vrei off, Tuaregul e clar mai potrivit. Cu Transalpu ai merge pe alegerea rezonabila, cu Tuaregul cu aia pentru suflet. Eu nu vad Tuaregul ca genul de moto pe care sa o tii inca 20 de ani si sa i faci odometrul guler, cum ai facut la KLE
  14. nu toi au 30k pentru o motocicleta bre QS nu e mare lucru, pana dai de o moto pe care merge ok/detii una cu asa ceva. Dupa, nu mai vrei fara! Nu fiindca ai nevoie, ci fiindca e MISTO! Repet, daca si merge ok
  15. stii cum e, ce nu e facut in China acum? important e standardul de productie si controlul calitatii. De aia nu i o idee ok sa iei de la un brand chinezesc , direct.
×
×
  • Create New...