Jump to content

Adrian M.

Super Membru
  • Posts

    4,672
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Tracer9 GT/Rebel 500/Forza 350
  • Numar Moto
    YAM
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300

Recent Profile Visitors

5,592 profile views

Adrian M.'s Achievements

  1. Foarte buna, mai ales generatiile mai noi cu abs. Gen 2 cred ca a primit injectie si abs, sau gen 3. Arata si bine, manevrabila, trage. Cam sefeu preturile, tinand cont ca vobim de moto de 15 ani. F900r e o idee, ca i de 900 dar e docila, usoara de pilotat, ar merge. Ktmu nu l-as recomanda insa, doar ce a zis ca vrea fiabila :))))))))))
  2. cu placere. Pui in lista si z650, honda hornet, suzuki sv 650. Dar neaparat, cu injectie si abs. Functie de buget, mai ai si gsr 600, fazer, etc.
  3. :)))))))))))))) Eu caterinca? tu:)))))))) Cum sa compari niste troace obosite cu un miar de 140 cai :)))))))))))))))))))))))) Si sa mai si spui ca poti merge cu el, ca ai mers cu troacele. Ca ai experienta in controlul moto, cand tu ai facut asta doar in parcare. Haaaai, las o asa ca macane:)))))))) Daca e pe bune, si tu chiar crezi ce ai scris, ai probleme colegu! Mari ! :))))))))))) Zici ca ai 24 de ani, la varsta asta deja nu mai esti copil, ar trebui sa ai bostanul pe umeri Vrei raspuns serios? poftim, ai buget de un mt07. Sau de un tracer 700 sau 7-modelul mai nou. una e naked, una e cumva mai imbracata, ghidon mai sus, ceva protectie la vant, pozitie mai dreapta, mai buna per ansamblu si la drum lung-pe naked te bate vantul rau. Acelasi motor si sasiu, o moto misto pentru inceput. NU avioane cu miare de 140 cai. Ia si invata sa mergi, ca din scoala n-ai invatat nimic, nu are nici o legatura mersul pe strada vs ce te invata in scoala. Si dupa ce faci niste km, treci la altceva mai potent-nu ca cei 70 cai ai lui mt07 nu s destui sa te bage in destule "belele" Eu as merge pe tracer 7. Tu ai zis din start ca naked, gasesti in 6k un mt07 bun. Moto e tanc, fiabila, simpla, etc. Nu iti place asta, te poti uita la orice model de naked in categoria 600-700. Ideal japo, dar merge si un triumph street triple de exemplu, de prin 2015. Daca iti place cum arata-are farul ala bulbucat.
  4. yamaha a produs si mt07 deja limitat din fabrica , omologat pentru A2. Deci exista. Acum, depinde si de ce acte sunt.
  5. Modelul limitat din fabrica are trecuta in carte deja puterea limitata la A2-fie el si Germania. Pentru ca asa a fost omologat. Vezi putin ce documente detii, ca ceva se bate cap in cap. Ori nu i modelul de mt07 limitat din fabrica, si te-a pacalit vanzatorul, ori aia la Rar au dormit si au crezut ca i MT07 le normal, iar din actele ei e clar modelul limitat.
  6. NU ai cum. Asa ca mergi si inmatriculeaza la domiciliu. Sau faci o procura si se duce altcineva cu actele-rude, pariniti, prieten, etc. Ai de declarat la taxe si impozite, apoi la politie-drpciv. Deja ti-a dat cineva linkul cu pasii. spor.
  7. Nu, dar cauti in alta parte , la altcineva care i activ. vezi si pe fb, sunt grupuri dedicate modelului, poate ai noroc.
  8. Eu zic ca i la misto. Auzi, are experienta, a mers cu shadow 125, deci se descurca cu z1000 :)))))) Si a mers cu ele in parcare, deci stie si pe strada:)))) Pe buuune:))))))) Postare de umplutura.
  9. Salut, vezi ca ai raspuns la o postare din anul 2012!!!! iar utilizatorul nu a mai fost online de 2 ani.
  10. salut, nu exista la noi. doar Corbin Olanda si Germania.
  11. S a vorbit mult, si dezorganizat. Ia-le pe rand. 1-fa presiunea la roti si vezi daca dispare. Presiunea ca in carte prima data, apoi poti incerca de test si cu 0.2 mai jos fata spate, de exemplu. Capete ghidon-daca le ai aftermarket, mare probabilitatea sa fie de la alea. Poti incerca cu altele putin mai grele, sau cu cele originale-vezi daca gasesti pe cineva sa ti le dea 5 minute pe alea originale, sa le pui de proba pe motoreta ta. 2-mergi la mecanic. Luate pe rand-echilibrare anvelope,stare verificare jante sa nu fie strambe, aliniere roti -fata vs spate, revizie furca fata-la pariu ca daca e 2015 , de atunci e si uleiul din furca-poate ma insel si ai o factura doveditoare de la vanzator. Dar mai mult ca sigur nu, si atunci ar fi cazul sa i faci o revizie la furca aia, cu ulei de 9 ani-chiar daca nu curge! Rulmenti-roti, jug, sa nu fie pa, cat si sa fie totul strans cum trebuie pe acolo.
  12. Pune pe lista si un Vstrom de 650, sau un versys tot de 650. Ambele bune, per ansamblu, la tot si nimic specific. Simple, ieftine, fiabile, confortabile, merg la drum lung, ceva protectie la vant, suspensie cu cursa mai lunga fiind pe format sport touring adventure crossover cum naiba le mai numesc acum :)))
  13. TU de fapt intrebi cum faci o smecherie, sa arati tu ca se poate merge cu ce de fapt nu se poate. Ia arata tu un certifcat de ala de limitare, facut din afara. EU fac pariu ca si pe ala scrie clar ca limitarea s-a facut de la, pana la. Asta una. APoi, are si RAR la noi catalog cu taraboantele, si specificatii. Poti sa spui tu ce vrei, ca ei pe carte iti trec TOT CE AU EI IN BAZA DE DATE, PLUS certificatul tau de limitare. Deci sunt 99% sigur ca haiducia ta nu merge, nu vei avea acte de a2. ASta una. a doua, daca ai avea teoretic acte de A2 care sa fie conform cerintelor legale, dar moto nu i chiar asa, nu au cum sa descopere pe strada. Doar cand o cauta in baza de date, o gasesc cu puterea initiala mai mare, si pica iar smecheria. Lasa golaniile, si ia moto de a2. Ca i cu iz penal povestea.
  14. Nu i ce cauti, daca o sa compari cu fjr. Insa, daca vrei o moto fun, usoara, manevrabila, cu un cuplu si o livrare a puterii fuuuun acolo unde conteaza, si nu i dai cu viteze aberante-ca nu i sportiva si nu are geometrie sau suspensie pentru 250 la ora, atunci e ce trebuie. Saua e o mizerie, trebuie rezolvata. Protectia la vand de la piept in jos rezonabila. Probleme maaaari cu parbrizul, o mizerie. Buffeting grav. Solutii exista, dar urate toate, din aftermarket. SI arata urat fiindca problema tracer ului e ca are de fapt bordul, botul, farul, carenele din fata montate prea jos. Pui un givi cel mai mare touring, si rezolvi problema daca ai 1.80. Pui si un deflector, cum am eu pe givi, si de acolo am si mai mult reglaj. Uraaaata cu spume solutia, dar eu acum merg cu casca deschisa la 120. Insa, uiti de toate cand vezi cum livreaza puterea, cat de fun e. Da, nu i tren de 150 cai si 4 in linie, din nou, atentie cu ce compari. alternativa ar fi un TIGER 800, varianta de strada. Ala e mai comod, poziitie, sa,suspensii, dar nu i la fel de fun, e mai potolit motorul. Ai mai putea cauta un tiger 1050, capat de productie, misto motoreta tare. Pacat ca nu o mai fac.
×
×
  • Create New...