Jump to content

Adrian M.

Super Membru
  • Posts

    3,887
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Kawasaki Versys 1000 2019
  • Numar Moto
    MAO
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT

Recent Profile Visitors

3,590 profile views

Adrian M.'s Achievements

  1. Sus cu ea! Foto in pagina anterioara.. tp facut recent. Moto parcata, nu mai merg cu ea. RCA valabil pana la finalul lunii. Aproape 21.000 km ODO. Vand Kawasaki Versys 1000 2019 in garantie pana in noiembrie 2023,achizitionat de nou in noiembrie 2019 de la motoboom. Pret achizitie cu toate cele, aproape 14.000 euro. Pret 10.700 ,eventual discutabil la fata locului. Anvelope pr5 cu aprox 9000km-mai duc lejer 6000,revizii cu facturi, facuta revizia in toamna de 20.000. Cine o cumpara, apa paie si bataie. Varianta standard, fara tft, conectivitate telefon, fara quick shifter - se poate pune plug and play si costa 270 euro. Fara cornering lights. Modelul stadard are insa cornering abs si tc, full led, farul este super atat pe faza scurta cat si pe lunga asa ca nu i am mai montat proiectoare, moduri livrare putere. LISTA ACCESORII/OPTIONALE: -parbriz OEM touring, versiunea mai mare. Il am si pe cel scurt. -deflector chinezarie, isi face treaba-a crapat putin, in floare, la prindere. -handguards OEM. -mansoane incalzite OEM. -crashbar sw motech. -tank pad si side pads oem. -protectie radiator oem. -talpa cric sw motech. -ungator lant scottoiler v system. -sa standard modificata la Motovis, cea OEM ma facea sa alunec in fata, si sa ma lovesc la bijuuri de rezervor-nu mai este cazul. OPTIONAL-se poate discuta de o SA LOWSEAT originala KAWASAKi, pretul de acizitie a fost 2000 lei. Am mers cu ea maxim 800 km, a venit foarte greu, deja ma hotarasem sa vand moto. Nu este inclusa in pachet complet, dar se poate discuta, functie de ce doreste cumparatorul. -suport gps moto sw motech cu montaj deasupra bordului. Are o placa cu posibilitate prindere TomTom sau Garmin. In poze se vede suportul meu pt tomtom, nu intra in pret. -manete PUIG 2.0, modelul pliabil-ajustabil pe lungime. Sunt mult mai comode si facile de utilizat-am si manetele originale. -scărițe pilot sw motech-mai late, mai mari, mai confortabile. Se pot cobori, au 2 pozitii. Le am lasat pe cea de sus. -toba finala omologata pt uz stradal leo vince. Detin actele doveditoare. Este mult mai supla, mai aratoasa, mai usoara, si cu un sunet ceva mai grav urcata in ture. Nu va asteptati la un burlan urlator. Pt asta, se poate eventual scoste dbkillerul-se pierde omologarea. Eu nu mi am batut capul. -suport telefon. -cutii laterale shad sh36 cu genti textile interioare, topcase shad sh58x ce isi modifica dimensiunea - un sistem foarte misto. -covers mansoane grip puppies. -geanta mica de rezervor shad e04p, cu prindere pe 4 pini fixati de rezervor. Se pot demonta si pune capacul original de rezervor. -garantie extinsa la 4 ani, pana la final de 2023. Defecte: mici zgaieturi ici colo. Am scapat o pe o parte pe loc, in tura Grecia anul asta. O mica zgarietura pe crash, side case ul insa e nitel julit. Poza atasata. Merge bine, fara probleme. Accept verificare la service. Actele ok, fiscal, tot pe persoana fizica. Sector 3, se scot actele intr o zi.
  2. 890-910. Avantajul e ca avand pachetele complete, reglezi pe low suspensia din butoane si mai rezolvi din inaltime. Exista si lowseat, optional. Daa, misto jucaria. Poate o vand pe a mea inainte sa se dea :))) Raman pe receptie.
  3. Hai ca ai mutut un cal in priza cu lista aia de piese/reparatii :)))) Ceva status? poze?
  4. De ce jenanta? Daca te referi la Dual Motors, ei sunt dealer, nu reprezentanta. Yamaha are importator oficial in ro, si reprezentanta, inclusiv service, pe centrura Bucurestiului-Motodynamics. Mie mi s-au parut ok, am fost de cateva ori pe acolo.
  5. Dimineata simteam si eu ceva curent pe la masina. Nu stiu ce viteza avea, dar se invartea la 1200 ture, storcea bine acolo :)))) Deh... ce probleme au unii
  6. Faine. Iti recomand calapod TCX, daca zici ca ai picioarele late, sau Daytona Au si ei cu goretex, de touring. Eu le nenorocesc pe ale mele de niste ani , si inca nu vor draciile sa se strice .
  7. iar eu din experienta iti zic ca....vorbesti prostii :)) 1000 euro discount...niciodata. Vise umede. Doar sa fie moto din stoc, moto de test, promotie, etc. Altfel, mai mult de 500 nu scoti. SI asta cu banu jos. Sau sunt eu asa praf si n-am fost in stare sa obtin...tot ce i posibil.
  8. eu ma indoiesc grav de afirmatia, discout in RO mai mare decat in De. Pentru ca marjele lor sunt raportate la 20 bucati vandute, vs 200 bucati vandute. Cel putin ciudata aceasta afirmatie. Sa nu mai zic de pret, care la noi in ro este mai mare vs Ungaria, de exemplu, cu cca 15%. 17695 euro 1290 adv SAS in Jermani 15789 fara tva- 18790 euro 1290 adv SAS in Ro Dar daa, in ro iei mai ieftin,siigur, incep sa cred ca tu faci reclama la ktm in ro ca esti direct interesat de asta-profil nou,2 postari, bam. Deci ma indoiesc de intentiile tale, bazat pe afirmatiile facute si profil nou.
  9. Sus cu ea! Foto in pagina anterioara.. tp facut recent. Moto parcata, nu mai merg cu ea. RCA valabil pana la finalul lunii. Aproape 21.000 km ODO. Vand Kawasaki Versys 1000 2019 in garantie pana in noiembrie 2023,achizitionat de nou in noiembrie 2019 de la motoboom. Pret achizitie cu toate cele, aproape 14.000 euro. Pret 10.800 ,eventual discutabil la fata locului. Anvelope pr5 cu aprox 9000km-mai duc lejer 6000,revizii cu facturi, facuta revizia in toamna de 20.000. Cine o cumpara, apa paie si bataie. Varianta standard, fara tft, conectivitate telefon, fara quick shifter - se poate pune plug and play si costa 270 euro. Fara cornering lights. Modelul stadard are insa cornering abs si tc, full led, farul este super atat pe faza scurta cat si pe lunga asa ca nu i am mai montat proiectoare, moduri livrare putere. LISTA ACCESORII/OPTIONALE: -parbriz OEM touring, versiunea mai mare. Il am si pe cel scurt. -deflector chinezarie, isi face treaba-a crapat putin, in floare, la prindere. -handguards OEM. -mansoane incalzite OEM. -crashbar sw motech. -tank pad si side pads oem. -protectie radiator oem. -talpa cric sw motech. -ungator lant scottoiler v system. -sa standard modificata la Motovis, cea OEM ma facea sa alunec in fata, si sa ma lovesc la bijuuri de rezervor-nu mai este cazul. OPTIONAL-se poate discuta de o SA LOWSEAT originala KAWASAKi, pretul de acizitie a fost 2000 lei. Am mers cu ea maxim 800 km, a venit foarte greu, deja ma hotarasem sa vand moto. Nu este inclusa in pachet complet, dar se poate discuta, functie de ce doreste cumparatorul. -suport gps moto sw motech cu montaj deasupra bordului. Are o placa cu posibilitate prindere TomTom sau Garmin. In poze se vede suportul meu pt tomtom, nu intra in pret. -manete PUIG 2.0, modelul pliabil-ajustabil pe lungime. Sunt mult mai comode si facile de utilizat-am si manetele originale. -scărițe pilot sw motech-mai late, mai mari, mai confortabile. Se pot cobori, au 2 pozitii. Le am lasat pe cea de sus. -toba finala omologata pt uz stradal leo vince. Detin actele doveditoare. Este mult mai supla, mai aratoasa, mai usoara, si cu un sunet ceva mai grav urcata in ture. Nu va asteptati la un burlan urlator. Pt asta, se poate eventual scoste dbkillerul-se pierde omologarea. Eu nu mi am batut capul. -suport telefon. -cutii laterale shad sh36 cu genti textile interioare, topcase shad sh58x ce isi modifica dimensiunea - un sistem foarte misto. -covers mansoane grip puppies. -geanta mica de rezervor shad e04p, cu prindere pe 4 pini fixati de rezervor. Se pot demonta si pune capacul original de rezervor. -garantie extinsa la 4 ani, pana la final de 2023. Defecte: mici zgaieturi ici colo. Am scapat o pe o parte pe loc, in tura Grecia anul asta. O mica zgarietura pe crash, side case ul insa e nitel julit. Poza atasata. Merge bine, fara probleme. Accept verificare la service. Actele ok, fiscal, tot pe persoana fizica. Sector 3, se scot actele intr o zi.
  10. Salut, test motociclete ktm, mai greu. Nu prea au flota. Da, au avut anul trecut totusi un set de mototciclete ce au fost scoase la teste-in sensul de mers in coloana 10 minute. SI le-au plimbat pe ici colo. Apoi stiu ca si motoemotion a avut cateva la test. Deci greut. Insa ma bucur sa aud de la cineva care si-a luat, ca experienta cu service ul GO este ce trebuie. Bravo lor. De curiozitate , de unde ai cumparat bestia? Ai reusit sa negociezi ceva la pret, sau zero?
  11. Foarte interesant. echilibrat, cum ar si trebui. Consum aliniat cu productia. Stiu ca surplusul merge in speta la vecinii moldoveni(poate ma insel, sa ma contrazica cine stie altfel) Da, repet, calculul meu este unul matematic, un exercitiu de gandire. Dar te pune pe ganduri.
  12. Da, cam asa e. Este un hype, pe care se fac ENORM DE MULTI BANI. Tot o afacere este. Nu intelegeti gresit, imi plac FOARTE MULT masinile electrice. Mers cu zoe, cu leaf, cu bmw, cu egolf. As lua maine o moto electrica, putere plus cuplu, o faci cu transmisie curea sau cardan sa nu ai grija lantului ,si e vis. Dar mai e pana este aplicabila solutia la scara larga, din pdv incarcare, autonomie, infrastructura. Cine stie, poate tehnologia va evolua mult mai rapid, si va deveni asa. Eu am insa dubii. Cred ca mai degraba hidrogenul ar fi viabil. Exista tehnologia aplicabila, la nivel de serie. DOar ca acum atentia este orientata catre electric.
×
×
  • Create New...