Pardon! Italienii tot italieni! N am factura detaliata per activitate. La fata locului am platit pe o proforma de la mototehnica(VAG) ,dar cica primesc si factura de la Ducati.
Am ajuns acolo cu un plan si am plecat cu altul:))))))
Am pus quickshifter, am activat pilotul automat si hill hold ul. Doar astea 3 au fost 600 euro...deh..
Revizia plus montaj crashbar si quickshifter, vreo 1700. Dar n am dupa o luna nici acum defalcat sa spun exact:))))
Mai astept,mai dau un mail.
Intre timp am inregistrat pe aplicatia de mobil ownershipul, acum sunt posesor oficial de ducati:))
Dupa niste km, nu f multi, am verificat frana fata,placutele brembo oem erau colorate curcubeu, si lise. Adica coapte si frana cam meh. Pus altele din categoria celor mai performante, acum am frane ok.
Motocicleta in trafic, la 30 grade, daca stai si mergi si stai si iar mergi un pic si iar stai, si nu ai loc sa te bagi,se incalzeste. Ea n are nici pe dracu,racirea merge f bine. Dar daca nu invarti roata, se incinge sasiul si saua sub poponeata ,binisor. Din pacate la a mea nu se opresc doi cilindri. As fi vrut sa pot face update sa activez asta.
Era de asteptat,nu i ok cu ea in trafic nasol, daca nu te poti misca sa mai circule aerul.
Mergi,dar simti.
La drum intins insa, daca mergi cum a fost ea gandita, adica gaz cum trebuie mai sus in ture,e dilie! Razi in casca permanent
Plec o tura in septembrie prin tara,ca asa s a potrivit timpul, si vedem cum e la drum mai lung mai multe zile succesiv.
Oricum, iti muta ficatu:))