Jump to content

Adrian M.

Super Membru
  • Content Count

    2,907
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Adrian M.

  • Rank
    EU

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Kawasaki Versys 1000 2019
  • Numar Moto
    MAO
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT

Recent Profile Visitors

2,082 profile views
  1. Cel mai 'amuzant' e ca directorul de la firma de salubritate zice in continuare ca ei au dat doar cu apa, si ca nu i vina lor, ca era ceva pe asfalt :))))
  2. Desigur. Doar in instanta. Cat timp pulitia rumana ii acopera, si da in hartii povesti de tipul,neadaptarea la conditiile de mers... numai in istanta poti trage la raspundere administratorul sectorului de drum.
  3. Basarabia, Chisinau, Mihai Bravu spre Obor, etc. multe accidente, biciclisti, scutere, moto, autobuz. Au facut patinoar in Bucuresti vara. E si asta o realizare. Grija mare, aluneca dracia grav. Din 2016 se tot testeaza stropirea carosabilului cu o solutie antipraf. Aia face o pelicula la nivel de asfalt, si nu se mai ridica in atmosfera. Au mai fost situatii cand au gresit dozaj, si a iesit scandal. SI acum pare aceeasi poveste, dar dusa la un nivel de incompetenta deosebit....
  4. N-are treaba maria cu palaria! Finala are rol doar de atenuator de zgomot si dirijare gaze arse spre coada motocicletei. Catalizator, senzori gaze, ii ai in intermediara. Adica poti pune orice toba OMOLOGATA, si nu au nici o treaba cei de la delaer cu garantia. CHEIA, OMOLOGATA. Iar tobele omologate vin cu db killer montat, sunetul va fi cam acelasi, cu cea stock. Ca n-are de unde sa urle, nu i mai permisiva-repet, totul se face in intermediara. Asa ca vezi ce variante ai pentru zzr, omologate, si schimba burlanul ala sinistru lasa akra, ai la 1000 euro omologata, cobra, de exemplu: https://www.cobraexhaust.de/SPEEDPRO-COBRA-CR2-HEXAGON-4in1-complete-system-Road-Legal-EEC-ABE-homologated-Kawasaki-ZZR-1400-Ninja-ZX-14R
  5. Esti lenes! Te urci fain frumos pe moto, in masina, metrou, orice alt mijloc de transport in comun, si iei magazinele la pas: mymoto, motorteam, motodiscount, alphahead, bbmoto, bikermag, motostation, shop4motorespectiv online 4riders, asfalt uscat, si vezi ce au. Eu folosesc ca si un alt coleg, acelasi echipament, clover ventouring. Pantaloni si geaca. Mesada este termica si impermeabila. Partea misto, se poate purta peste geaca. Cand ploua, devine costum de ploaie. Foarte bine aerisita, foarte ok calitativ, se tine bine dupa 3 ani, purtat destul de mult. Probabil voi lua acelasi lucru , cand ii va veni vremea de inlocuire.
  6. N-ai dat nici un semn, vorbim , treci sa i vezi-probezi. Chiar sunt ok, exceptie defectul. SI nu o zic ca sa i vand, da i in spanac de bani. Daca as fi putut sa i suport ii tineam, dar ma incing in ei. Si pana la urma mi-am luat blugi moto, pentru zile mai racoroase. Cum am spus, nu s un reper, merg cu geaca plus pantaloni mesh tot timpul aproape :)))
  7. Bravo, foarte tare! Imi place ca dupa atat de mult timp, tot nimic. Organizatorii stau in banca lor, hotelul la fel. Au venit cu solutii, sa se stearga la popou, si liniste! A studiat cineva cadrul legal, cu pandemia, cu evenimente anulate, avans, ca au tot declarat abureli la tv, dar n-am urmarit concret.
  8. Nu pune de motor. Ulei transmisie, 10 lei bidon de 2l. Nu merita cel de la scottoiler, scump. Stiu ca folosesc si eu
  9. A zis ca a rezolvat cu kettenmax. Ala curata, indiferent de cat de jegos e. Motorina sa ai Nu da noroiul jos, dar nu i cazul,doar ala il, dai jos la, spalatorie. Nu te mai chinui cu pensule, perii. Curata direct cu kettenmaxul data viitoare, si 500ml motorina. Vezi, ca ungatorul se regleaza, daca iti face mazga inseamna ca mergi pe drumuri jegoase rau. Cu cat mai jegoase, cu atat mai tare trebuie dat scottoilerul,ca sa se curete in mers. Ideal,2 picaturi pe minut, in, conditii normale de utilizare, mers, pe asfalt, nu praf, mizerie, etc.
  10. nu, certificatul ala de garantie este generic. Pe ala il dau la toate motoretele, indiferent de producator/moto/atv. Tu urmaresti manualul motocicletei. Ca producatorul da in definitiv garantia, catre dealer, si dealerul catre tine. Suna i, si vei afla
  11. Vezi ca faci o confuzie. Intervale service V1000 2019-2020: 600/ 965 7600/ 12200 15200/ 24400 22800/ 36600 30400/ 48900 MILE/KM adica din 12000 in 12000. Intre prima revizie si a doua, musai stat cu ochii pe lant, ca se lasa-eu l-am intins pe al meu la 4500 km, plus nivel ulei, etc. Daca vrei sa o tii mai din scurt, rotunjeste la 10.000 km. https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/dispeBook?file=99805-0062&mark=KLZ1000CLF&manual_kind=OM&lang_code=EN&model_year=2020&nickname=VERSYS+1000&dist_cd=207&country_cd=--&manual_filenm=99805-0062-o6klz1000clf-eu-en-tws.pdf&first_referrer=https%3A%2F%2Fwww.kawasaki.co.uk%2F pagina 134.
  12. Salut, legat de spalat: -nu da cu spuma activa, ataca suprafetele de aluminiu, si ramane patata; -nu da jet cu presiune de aproape, nicaieri! -nu da jet in radiator, in toba, pe unde ai comenzile, fire, etc. -iei la tine laveta microfibra, spray indepartat insecte, un pachet de servetele umede de ala mare, si mai corectezi ce nu se duce la spalare. -la final, o stergi cu laveta, pana se usuca. Legat de curatat lant, f bun kettenmaxul. Daca nu gasesti stander, nu i bai. O poti propti cu roata fata intr o bordura, sa nu plece, si pui un bat sub moto, cat sa stea roata spate in aer-batul proptit bine sub. ASta i varianta 1. Varianta 2, mai vine cineva sa te ajute, o sprijina de cric si suie roata spate in aer. el o sprijina, tu dai la roata, plus pompezi motorina in kettenmax, pana iese curata. Spor. https://youtu.be/twt17KkNTkU https://youtu.be/twt17KkNTkU
×
×
  • Create New...