Sari la conținut

Adrian M.

Super Membru
  • Număr conținut

    4.638
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

2 Urmăritori

Despre Adrian M.

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Tracer9 GT/Rebel 500/Forza 350
  • Numar Moto
    YAM
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dragstar 650, Tdm900, R1200RT-2007, Versys 1000-2019, kymco Downtown 300

Vizitatori Recenți Profil

5.521 citiri profil

Adrian M.'s Achievements

  1. Noi intrebam ceva clar, tu raspunzi ca o sa pui tu poza. Cum e pana la urma, rugina pe toba sau pe galerie? Ca nu i un raspuns greu de dat. incep sa cred ca doar bagi batul prin gard de fapt.....
  2. Poate pe tine te cunosc altfel :)))))))))) Eu am mai fost pe acolo ,am mai cumparat si intrecut un costum clover, casti, manusi, mereu am negociat si mi-au dat pret bun.
  3. La v1 i-am dat un kit de coborare suspensie, FATA-SPATE. Adica si pe fata inlocuieste arcurile. Si atunci nu mai reglezi din prindere furca, deja e aliniata-vezi linkurile.
  4. Salut, am si eu unul, si nu am nici una dintre problemele semnalate de tine. Ca idee, mi-a ramas si mie o data blocat capacul de la buson. Vezi ca se intampla de la actionare incorecta, plus combinatie keyless plus buton selector. Vezi ca desi o pui pe pozitia de deshis, nu trece selectorul complet si nu iti da voie sa o deschizi. mai da o tura pe o alta pozitie si revino inapoi, problem solved. Legat de rugina-rugineste toba sau cot/teava legatura? Ca toba ma indoiesc ca rugineste. Ia pune o poza. Daca vorbim de intermediara, e perfect normal sa faca fenomenul de oxidare termica-toate fac asta, fie moto fie scuter. Ca nu i tratata ceramic. Ai montat topcase? ca ala troncane binisor cand treci peste denivelari. Are sistemul de fixare cu tolerante cam mari. Rezolvi foarte usor cu niste fasii de cauciuc bine plasate. Mai troncane si din suspensie, si e perfect normal. Are suspensie meh, simpla, cursa mica , roti mici. Nu i scuter de trecut peste gropi si denivelari in conditii de confort. Daca doreai asa ceva iti luai unul cu roti mai mari, de tipul piaggio beverly sau honda sh300. Nu are nici pe dracu, dar te zdruncina mai tare. Aia e. Ca idee, eu nu mai calc niciodata pe la Honda Nord-Pipera. Am doua honda, scuterul si rebelul sotiei, am trecut pe la ei o data cu ele, nu mai vreau , multumesc. preturi nesimtit de nesimtite, si abodarea a la BMW.... cu nasul pe sus. Anul asta am facut revizia la scuter la motorteam, a fost totul rapid si ok, cat au facut revizia am facut si un testride , am lasat si niste bani pe o geaca noua :)))
  5. Salut, ai mai multe variante: Prima, kit spate fata , schimbi arcuri: https://www.xparts.net/en/rear-lowering-kit-30mm-hyperpro-for-yamaha-fz6-2004-2009 https://www.xparts.net/en/front-lowering-kit-30mm-hyperpro-for-yamaha-fz6-/-fazer-2004-2011 Avantaje-pui arcuri noi, faci o revizie si la furca, dai un refresh la suspensie. Contra:scump tare. Varianta a 2-a: cumperi o piesa, care schimba pozitia de fixare amortizor spate, practic il coboara. Gasesti de 25-30 mm. Lowering link sau lowering kit. Plin pe internetul mare. De exemplu: https://www.genialmotor.it/en/faster96-lowering-kit-25mm-for-yamaha-fz6-naked-2004-2006-244415.html Atentie, la V2 trebuie coborata si fata, se face din prinderea furcii. Ca sa ai motocicleta la nivel, nu ridicata de fata vs spate. Atentie iar, la ambele variante, e posibil sa ai probleme cu cricul-va sta mai dreapta, cricul fiind prea lung. Solutia-iei un alt cric OEM din dezmembrari, pe care l tai, scurtezi, sudezi talpa la loc. Sau iei un cric aftermarket, reglabil. Daca nici asa nu i suficient, mai poti lua si o sa coborata-iar, scumpa. In oricare varianta, manevra se face la mecanic, nu pe internet....
  6. Salut, daca impinsa porneste, dar la buton nu, probabil ai o problema de natura electrica. Ori baterie moarta, ori incarcare moarta-releu de incarcare defect. Poti face , cum ti-a sugerat deja colegul, verificare cu un multimetru simplu. daca scrii pe youtube : how to check a motorcycle battery sau how to check motorcycle charging system, iti arata acolo cum sa faci. in linii mari, masori prima data bateria, sa vezi ce curent are. Daca are sub 12, deja iti pui semne de intrebare. Daca ai sub 10 , deja posibil sa fie pa. O pui la incarcat si vezi daca o ia din loc. o pui pe moto, legi multimetrul iar, dai sa o pornesti, si urmaresti caderea. daca pica sau o valoare, deja e posibil tot bateria sa fie pa-nu tine, se descarca prea repede. Uzual, nu prea are voie sa cada sub 11.5. O baterie incarcata e pe la 12.5 12.7. Apoi, daca a pornit, ar trebui sa ai undeva pe la 14 incarcarea. daca ai sub 14 sau peste 15, deja iti pui semne de intrebare privind starea releului de incarcare. Daca esti nepriceput, apeleaza la cineva care stie cat decat. Sa nu faci alte boacane...
  7. Plot twist: eu am tot 3 vaccinuri si nici un covid la activ, desi a avut inclusiv SOTIA in casa cu mine. Si m-am testat de fiecare data, si nu acasa. Na, jucati o pe asta
  8. salut, eu nu ma pricep decat din vorbe si internetu mare. Spre rusinea mea, eu de emc n-am auzit.. Dar iti mai insir niste companii de suspensii, si vezi pe site ul lor ce produse au si la ce pret. Ca sa ai grad de comparatie, macar. https://www.wilbers.de/shop/index.php?lang=1& Spre premium, renumiti. In general mai mult pentru bmwuri fac. https://hyperpro.com/ Astia au si kituri furca plus amortizor, pe modele de moto, progresive vs liniare, gabarit specific -iti fac arcurile pe greutatea data, amrotizor si mai ieftin dar fara ajustari , sau cu ajustari mai multe , robinet, etc. eu am luat pentru o motocicleta kit furca complet, si a fost misto diferenta, cu arcurile progresive. N-am mai ajuns sa iau si amortizor ca am schimbat motocicleta respectiva. Dar am auzit numa de bine despre ei. Preturi mai ...umane. https://tfxsuspension.com/shop/ Si astia fac ce vrei tu cum vrei tu, pe specificatiile date. Recomandati si aclamati pe internetu mare. Mai ai si Yss, Nitron, bitubo, kyb, ktech. Tot ca alternative la alea scumpe tare. Unele nu vor avea dealer in UE, doar Uk, deci se complica. Si astea se pot lua pe specificatii, sau modele generice.
  9. Salut, fa un plan pe zile, cam ce vrei sa vizitezi, cate zile etc. Apoi cauta si tu anturaj pe grupurile de fb, sunt destule. Incearca sa iesi cu unul altul la plimbari scurte, de we. Vezi daca se leaga vre o prietenie, eventual doritori de tura ta. O intrebare aruncata atat de generic nu va atrage nici un raspuns pozitiv. N-ai spus nimic practic, cate zile, cati km, cu ce moto, cam care i stilul de mers, daca vrei la 7 stele sau la cort, nimic....
  10. Doar nu crezi ca ti-o livreaza in punga, lego? :))) ei o primesc in cutie, o asambleaza, o pun in functiune. Iti dau cheile si actele, si ideal, numere rosii-desi unii dealeri fac la misto, vand fara numere rosii. Tu te sui pe ea si ai plecat.
  11. Daca vrei sa cumperi, ai dealer cu service, paulmoto. Apoi mai ai in zona, la un search https://pascota-racing.com/contact/ Trust Moto Shop Motor Zone Dar cum spune si colegul ,sa pregateasca...ce? e noua, fa i rodajul, prima revizie, si plimbare! Ti-o livreaza montata, nu pe bucati :))
  12. OK, daca ei iti dau certificat de omologare PE MODELUL TAU DE MOTO, cu serie, si SERIA se regaseste stantata pe toba, e ok. altfel, nu prea. Omiti un aspect-DACA IEI DIN UK, platesti si vama + tva, fiind non UE. Gpr are si site Italia si Germania, ia de acolo mai bine.
×
×
  • Creează nouă...