Doamne, bine ca am dat intamplator peste asta rasfoind pe aici. Chiar eram chitit saptamana viitoare sa imi dau comanda de un NX500 2024 (care, ce sa vezi tot cu Euro5 si el, saracul) nou de la dealer; primul motor
Auzisem in treacat de restrictii Euro5+, ca UE... cate nu vrea UE de la noi :)). Dar nu i-am dat mare importanta in cautarea de mobra.
Scuzati asa intrebarea, ca na, sunt incepator si poate nu stiu schemele de pe la dealeri si politie, DAR care mai e logica pentru care inca gasesti la dealeri de vanzare motoare noi aparent neinmatriculabile as of data curenta ?
Intr-adevar, am gasit cateva surse ca 1 ianuarie 2025 (si un site care zice ca dealerii au pana la sfarsitul 2025 ca sa vanda modelele 2024) si am dat o tura online pe la mai multi dealeri de mobre. Inca destule modele 2024, toate noi, toate Euro5. De ce se mai vand daca sunt neinmatriculabile ? Isi ia cineva un MT10 sau Duke ca sa se invarta prin curte la el si atat ? Sau mizeaza vanzatorii pe neinformarea cumparatorilor, ca pana la urma interesul lor e doar sa se vada cu produsul vandut