Sari la conținut

CosminGG

Membru
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2025
  • Motocicleta
    Honda NX500

CosminGG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

  1. Sunat la dealer, "dealerii au avut posibilitatea ca la sfrasitul anului trecut sa comunice o lista de VIN-uri ca "end of series" catre RAR pentru aprobarea comercializarii si in anul acesta", si astfel au CIV; deci tot ramane, daca se mai intreaba cineva, sa verifice punctual cu dealerul. Daca mai ajuta pe @Hagster, dupa 5min de scriptat de scriptat pe datele publice eliberate de DRPCIV, reies urmatoarele inmatriculari *(poza 1)* ca vehicule noi in 2025, care te-ar putea elucida. De chestie, am scos si inmatricularile de Transalp-uri in 2025. Cineva chiar cu un 2023 inmatriculat pentru prima data in aprilie anul asta :))
  2. Doamne, bine ca am dat intamplator peste asta rasfoind pe aici. Chiar eram chitit saptamana viitoare sa imi dau comanda de un NX500 2024 (care, ce sa vezi tot cu Euro5 si el, saracul) nou de la dealer; primul motor Auzisem in treacat de restrictii Euro5+, ca UE... cate nu vrea UE de la noi :)). Dar nu i-am dat mare importanta in cautarea de mobra. Scuzati asa intrebarea, ca na, sunt incepator si poate nu stiu schemele de pe la dealeri si politie, DAR care mai e logica pentru care inca gasesti la dealeri de vanzare motoare noi aparent neinmatriculabile as of data curenta ? Intr-adevar, am gasit cateva surse ca 1 ianuarie 2025 (si un site care zice ca dealerii au pana la sfarsitul 2025 ca sa vanda modelele 2024) si am dat o tura online pe la mai multi dealeri de mobre. Inca destule modele 2024, toate noi, toate Euro5. De ce se mai vand daca sunt neinmatriculabile ? Isi ia cineva un MT10 sau Duke ca sa se invarta prin curte la el si atat ? Sau mizeaza vanzatorii pe neinformarea cumparatorilor, ca pana la urma interesul lor e doar sa se vada cu produsul vandut
×
×
  • Creează nouă...