Jump to content

chv

Membru
  • Posts

    469
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    west side - grosswardein
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    suzuki gsf 1200
  • Numar Moto
    bh.xx.chv
  • Club
    lupu' singuratic

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    -

Recent Profile Visitors

1,103 profile views

chv's Achievements

  1. bwuahahahaha. ce sa fie bmw sau volvo. dacie. bwuahahahaha
  2. n-am înțeles niciodată apetitul unora pentru improvizații
  3. ceea ce a făcut imbecilul de pe drumul prioritar este o prostie colosală, justificată patologic de (cică) politețe...că ne rupe politețea în trafic. dădea cineva un exemplu mai sus... circuli regulamentar pe un drum prioritar cu două benzi pe sens, pe banda a doua, iar un „politicos” de pe banda unu, dă prioritate unui care face viraj la stânga., cam ca și în filmuleț... cine e de vină că îl iau în plin pe ăla care a plecat de pe drumul neprioritar ? politețea asta, bagati-v-o undeva. că motoretistul are vina lui...
  4. nu știu prin câte țări ai umblat tu... eu nu am întâlnit o astfel de „practică” mai niciunde... pe drum prioritar îți păstrezi viteza, nu oprești ca un (cuvant urat) să-l lași pe altul să treacă, așa aiurea că tu te crezi „civilizat”. uite-te la autoturismele din spatele cretinului, cum frânează violent, că nu se așteptau la o asemenea manevră. că, în ambuteiaje, ești blocat, da, nu te oprești în fața unuia care iese de pe un drum neprioritar, blocându-l, îl lași să iasă, dar aici nu era cazul... după logica ta, ar trebui să fiu „civilizat” pe la semafor când am verde să-i las pe ăilalți să treacă chiar dacă au roșu, că, mno, civilizație. și în altă ordine de idei, nu cred că te-am jignit.. dacă tot ai aflat cine e imbecilul... simplu fapt că ai tu alte păreri și nu le înghiți pe ale altora, abține-te, tânără speranță
  5. imbecilul e cel care pe drumul prioritar oprește aiurea sa-l lase pe cel de pe drumul secundar să iasă !
  6. chv

    Scoala moto Oradea

    scoala auto Decebal
  7. să interzică și în toate zonele turistice să facă câte-o biserică frumoasă-ortodoxă, desigur
  8. îți închipui cumva ca sunt la vreun interogatoriu? ești atât de fermecat de raționamente și logica ta că nu are rost să argumentez. și totuși, exact cum ziceam de la bun început: superspecialiști în legislație, moraliști, fără păcate etc ... această foto e tot din regulament și parcă marcajele alea rutiere atrag atenția la ceva...., vorbesc de cele până la semn! și chiar dacă în legislație nu există un semn dedicat, special, pentru a atrgae atenția că urmează separatoare, uite că, poate, marcajele ar trebui să arate așa. că ție ți se pare normal să fie amplasate tot felul de chestii pe linia mediană a drumului pe principiul că oricum nu ai ce căuta acolo, nu văd ce aș mai comenta. bucură-te de semnalizările excepționale de pe drumuri... nu încerc să scuz pe nimeni, dar cauzele accidentelor, mă repet că poate pricepi, sunt în marea majoritate a cazurilor un complex de fenomene...ca și cazul de față. doar mințile simple nu pricep și dau verdicte de necontrazis. și până la urmă, dacă cel care a decis montarea separatoarelor (nu contează că pentru dacii liberi sau mai puțini liberi), ar fi și semnalizat, să zicem redundant, chiar dacă legea nu obligă sau nicăieri nu scrie sau nu e reglementat mot-a-mot, crezi că era greșit? sau era o chestie de „empatie” pentru participanții la trafic așa încât oricărui căscat să i se atragă atenția că urmează „ceva” ?
  9. nu prea postez pe aici că imediat apar supermenii motociclismului, judecătorii imparțiali care cunosc adevărul și numai adevărul, iar dreptatea e de partea lor totdeauna, sunt cei mai legali dintre campionii legalității, moraliști neîntrecuți, ei, care niciodată nu au „ars-o” ... ca să revin, te întreb: crezi că dacă mergea cu 80, se izbea sau nu de separatorii ăia? crezi că sunt binevenite obstacole nesemnalizate, carosabilul incluzând benzile duble continue ...? iar dacă ai fi atent la ce am scris, am început prin a spune că un incident rutier nu are, în majoritatea cazurilor, o singură cauză. dar eu sunt în cea mai mică masură să stabilesc vinovății, îi las pe alții ...
  10. accidentele în mare majoritate au ca și cauze un complex de factori care determină și/sau mai apoi potențează urmarea ... așa că e riscant să fie date verdicte categorice: x e de vină, y a greșit ... indiferent de ce manevră neinspirată a făcut, orice obstacol de pe carosabil trebuie semnalizat ! iar carosabilul include și benzile continue, discontinue, duble sau simple ... indiferent de viteză sau de linia continuă, cum poți prevedea că exită separatoare de sens, dacă nu există o semnalizare corespunzătoare.. iar în materia semnalizărilor obstacolelor din carosabil suntem în evul mediu (ca la multe altele). ca exemplu., insulele de „calmare” a traficului dintre oradea și arad, făcute cu spirit de răspundere, cu borduri la 90 grd, au costat 7 vieți, inclusiv printre șoferi de camioane, până cineva s-a sesizat să le teșească. ca și spre cluj., și acum sunt atât de prost semnalizate, că noaptea dacă îți vine unu” de pe contrasens cu fază lungă nu ai nicio șansă să le vezi decât dacă mergi cu 30 pe oră ... sau cunoști bine drumul. în concluzie motociclistul e de vină, că nu a captat semnalul de la avionul awacs să fi văzut kkturile de separatoare
  11. mulțumesc de info, dragi colegi. asfalt uscat !
  12. salutare colegilor din cluj ceva informații despre starea drumului DN 75, pe porțiunea Turda - Câmpeni?
  13. https://stirileprotv.ro/divers/o-soferita-din-iasi-a-lovit-intentionat-cu-masina-un-motociclist-care-mergea-in-paralel-cu-ea-video.html?fbclid=IwAR2--d5IplBVW6caxP7XY5_LtloKE5f0alCo5FsjEaJ0hXEMmLu3UW8sfE8
  14. ai avut tu experiență cu keeway și știi? pe de altă parte chiar nu mă interesează, exact doi ani are garanție, că după aia oricum trece la A2.
×
×
  • Create New...