Sari la conținut

Geesus

EX+
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://geesus.hi5.com
  • Yahoo
    geesusdb

Profil

  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    mai 2007
  • Numar Moto
    PH 09 PUR
  • Club
    lone rider

Informații profil

  • Motociclete detinute
    tot felul de biciclete
  • Interests
    muzica, motociclete, JRR Tolkien, al doilea razboi mondial

Geesus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. e comanda data. luni mi se pun la posta
  2. faza e ca nu era atarnat aiurea cand era carbul de dacie on, ci avea locul lui bine stabilit. (o sa vezi unde era cand o sa-l primesti ) anyway, thanx for the info
  3. poi stiam ca o sa ma fac de ras! cum am mai spus, mi-am dat eu seama ca e ceva in neregula oricum, carburatoarele nu au fost puse decat provizoriu, pt ca sunt amadoua de aceeasi parte si tot nu faceam nimic. tocmai de aia le-am pus ca sa cer pareri ...si asta e... ce ne-am face daca nu am mai si rade un pic acum stiu ce trebuie sa comand. multzam fain acum mai spuneti-mi o treaba, (ca sa fie kko-ul de care m-am facut cu motz) merge sa tin carburatoare de aceeasi parte? v-am mai spus ca nu-s simetrice. sa stiu daca cer altele. va rog mult sa-mi spuneti!
  4. ce am facut azi: am dat jos carbul de dacie (de cand tot zic ca o fac insa ba n-am eu timp, ba e tipul la care o am plecat): pentru cine e interesat sa stiti ca dau mocca chestia de mai sus (ca sa nu o arunc) eh, si acum pregatiti-va sa radeti: am pus k68-urile de care vorbeam mai inainte si am ramas un pic perplex. am mai vazut eu carburatoare, da' parca la nimeni nu stau cum stau la mine. in loc sa fie perpendiculare pe pamant sunt tocmai paralele. mie nu mi se pare ca e in regula (va mai spun inca odata ca sunt afon la mecanica - ce e drept, de cand mi-am luat nepra am inceput sa le mai bibilesc cat de cat - si sunt pregatit sa accept orice sfat si totodata sa ma fac de ras ). uitati-va cum sta un carburator la mine: tare as vrea ca totul sa fie ok si sa mearga, insa... n-am incercat sa o pornesc pt ca nu am baterie . si oricum cred ca mai bine am facut. acum apuneti-mi si mie ce si cum e. si in final va mai intreb ceva. furtunul din imagine pentru ce e? si aici trebuie prins???(sunt cu mana pe el in poza) acum astept
  5. am reusit! am pus ferodo-ul nou pe sabotii vechi maine o sa am frane pe fatza mai spuneti-mi o treaba: cum fac un acumulator cumparat in noiembrie anu trecut sa functioneze din nou? l-am lasat o luna fara sa-l foosesc si nici sa-l incarc si cand sa-l bag la redresor m-am trezit ca inauntru e complet (da' complet) uscat. l-am tinut si 2 zile la incarcat da' nimic, ma rog, cred ca se explica... merge sa-i pun acid altul decat ala cu care a venit cand l-am cumparat?? daca da, unde se gaseste??? multzam aniticipat
  6. spor la vanzare! sa ti-o ia cineva ca sa am si eu la cine face referire cand imi zice cineva ca am dat mult 500 de euroi pe nepra mea
  7. pai sabotii i-am luat de la danyoldmoto. i-am cerut pur si simplu saboti pt frana fata la dnepr. cand m-a intrebat mari sau mici, am zis mari, pt ca intr-adevar sunt mari marimea e exact cat trebuie, insa difera sistemul in cazul in care nu o sa gasesc sa comand saboti exact de care imi trebuie cred ca o sa schimb tot sistemul de franare, numai ca mi-e teama ca o sa trebuiasca sa schimb toata roata, pt ca nu stiu cum o sa fac cu spitele - sunt scurte, adica facute pt ce am acum pe ea. si din cate stiu nu prea se potrivesc. ar fi perfect sa nu am dreptate
  8. URGENTA NEVOIE DE AJUTOR: azi am vrut sa scimb sabotii de frana pe fatza si iata ce am gasit: sabotii vechi erau bucatele. era normal ca trebuiau inlocuiti. problema insa care a fost: am comandat saboti, am primit! Marimea e care trebuie insa DIFERA TIPUL SABOTILOR: iata ce am primit: [attachmentid=295626] si iata ce imi trebuie: spuneti-mi si mie de unde pot sa iau exact tipul asta de saboti de frana, sau daca au vreun nume anume ca sa stiu cum sa cer cand ii comand. aici si poze cu restul ansamblului:
  9. carburatoarele sunt k68 si pe cutii mai scrie si ca-s Mikuni. le-am luat de la danyoldmoto - foarte eftin dom'le. acum tocmai am facut un scurt montaj (filtru de aer si carburatoare) si... se pare ca-s amadoua de stanga/dreapta (depinde de unde te uiti). are ceva daca le montez asa, sau trebuie sa schimb unul? (faza cam nasoala) --- Mesaj completat în 06 Mar 2008 21:46 ------------- carburatoarele sunt k68 si pe cutii mai scrie si ca-s Mikuni. le-am luat de la danyoldmoto - foarte eftin dom'le. acum tocmai am facut un scurt montaj (filtru de aer si carburatoare) si... se pare ca-s amadoua de stanga/dreapta (depinde de unde te uiti). are ceva daca le montez asa, sau trebuie sa schimb unul? (faza cam nasoala)
  10. sa mor de am reusit sa aduca topicul in fatza postand in el... nush de ce naighba are, ca ramane pe paginilie urmatoare si nu-l citeste nici mama acolo. asa ca: /index.php?...12816&st=80 aici vedeti ce am scris. multzam
  11. n-am timp si n-am nici unde, din pacate. imagineaza-ti ca lucrez 10 ore pe zi si mai tre' din cand in cand sa mai merg si pe la facultate. si nu pot sa ma apuc sa fac azi putin, maine putin, pt ca o tin in fatza caminului. ...si cate sunt de facut cand mai prind si eu cate un weekend liber... mi-ar fi placut foarte foarte mult sa am timp sa stau de ea, sa-i invatz toate chitibushurile, si toate secretele...dar momentan nu se poate oricum, imi caut alt job --- Mesaj completat în 05 Mar 2008 21:56 ------------- weeee, mi-am dat demisia de unde lucram:> sooo, in uichend ma apuc de lucru la capra. am multe de facut: schimbat carburator cu carburatoare, schimbat ulei in bloc, cutie, grup amortizoare etc etc. si pregatit pt ITP. INTREBARE STUPIDA: ce-mi recomandati sa fac mai intai? sa schimb uleiul si apoi carburatoarele, sau intai carburatoarele si apoi uleiul? mentionez ca nu a mai fost pornita de luni intregi si iata planul pe care il am pt schimbarea carburatorului de dacie cu nishte k68-uri: - demontat robinet de ij de la rezervor - desfacut cablu de acceleratie - desfacut galeriile de la cilindri la carburator - dat jos tot ce mai e legat p-acolo (inclusiv carburator) si acum partea grea: - montat carburatoare pe chiuloase - montat filtru de aer (tre' sa vad cum o sa fac asta, pt ca v-am mai spus ca carterul cutiei a fost sculptat pt a face loc carbului de dacie, da' gasesc eu o solutie) - montat, legat galerii de la filtru de aer la carburatoare - montat robinet de care trebuie cu 2 iesiri - tras furtune de alimentare la carburatoare - tras si cablurile de acceleratie (asta chiar ca habar n-am cum s-o fac ) siii...daca totul e ok o sa-i dau pedale dupa pedale dupa pedale pana porneste (ce bine ar fi sa-mi iasa din prima ) si apoi reglat carburatoare conform manualului o mare RUGAMINTE am: care mai stiti si va pricepeti spuneti-mi ce am omis sau la ce trebuie sa am grija cand fac asta. probabil ar fi mult mai bine sa las pe cineva care se pricepe sa faca asta insa ma gandesc ca daca nu incerc, n-o sa ajung niciodata sa invat. momentan vreau sa improvizez un sistem de prindere a filtrului de aer pe carterul cutiei vechi. o sa ma ocup alta data si de asta pt ca am un carter si un capac de cutie de la bubaq (muchas gracias pe aceasta cale ) cam atat pana acum . o sa revin CU SIGURANTA si cu alte intrebari. multzam --- Mesaj completat în 05 Mar 2008 22:04 ------------- asta-i postat ca sa aduca topicul in fatza
  12. i'm back! mi-am cumparat carburatoare mikuni, mi-am luat filtru de aer si tot ce mai trebuie pe langa ele. in curand o sa ma apuc de nepra, deci pa pa carbelitor de dacie. pe langa astea, vreau sa-i inlocuiesc toate fluidele de pe unde sunt. am niste intrebari: merge sa-i pun ulei de tip 5/10/15/20W40? pt ca astea sunt cele mai comune in comert. daca da, care din ele e mai bun? pentru grup si cutie trebuie alt tip de ulei? la fel si pentru telescoape/arcuri? va rog sa-mi spuneti daca merge, pt ca stiu ca ce e recomandat de producator e cel mai bun, da' in momentul de fata n-am nici timpul, nici banii necesari pt produsele originale. multzam si numai bine! --- Mesaj completat în 27 Feb 2008 22:24 ------------- i'm back! mi-am cumparat carburatoare mikuni, mi-am luat filtru de aer si tot ce mai trebuie pe langa ele. in curand o sa ma apuc de nepra, deci pa pa carbelitor de dacie. pe langa astea, vreau sa-i inlocuiesc toate fluidele de pe unde sunt. am niste intrebari: merge sa-i pun ulei de tip 5/10/15/20W40? pt ca astea sunt cele mai comune in comert. daca da, care din ele e mai bun? pentru grup si cutie trebuie alt tip de ulei? la fel si pentru telescoape/arcuri? va rog sa-mi spuneti daca merge, pt ca stiu ca ce e recomandat de producator e cel mai bun, da' in momentul de fata n-am nici timpul, nici banii necesari pt produsele originale. multzam si numai bine!
  13. pana la urma ce pot intelege din topicul asta? ca exista un oarecare Tunaru care VINDEA sau VINDE piese de comuniste??? sau e topic de cereri? poate sa ma lamureasca cineva? multzam
  14. am petrecut aproape 3 ore citind intreg topicul! nu pot decat sa spun ca e superb, si nu vreu sa ratez asa ceva nici batut! Prin urmare anul acesta bazati-va si pe mine, pt ca nu o sa lipsesc. Chit ca imping nepra pana acolo (locuiesc in brasov ). Am inteles ca va fi la inceputul lui septembrie... e ok! La 7 scari am fost de multe ori (fara moto) si foarte foarte frumos. Cya there folks!!! Numai bine!
×
×
  • Creează nouă...