Jump to content

alexanderhausen

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About alexanderhausen

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Numar Moto
    nici unul
  • Club
    nici unul
  1. Salut domnilor. Eu am o înălțime de 1.87 și conduc un Xciting R300 și pot spune ca este relativ confortabil. De obiectat este furca față care mi se pare cam prea rigidă, dar șaua este ok si plus spătarul regrabil Îmi conferă o poziție buna fără să stau aplecat.
  2. Va salut dragi colegi virtuali.Sper sa nu va deranjeze cuvantul "virtuali" si sa nu-mi mai raspundeti la problema... Sunt din Timis si mai sunt posesor de un Gilera cross/enduro de 125 in 2T. Cei care stiti pe unde as putea gasi aprindere electronica pentru acest model va rog sa postati; ca nu cred ca se mai poate repara. Si rulmentii de la volanta sunt sparti,trebuie rebobinata bobina...TREBE alta stiu.
  3. Oameni buni,am segmentat motorul astazi si sa raman prost ca a pornit la prima pedala.Am zis incredibil,nu se poate (de bucurie)asta pana am facut vreo 2km am ajuns acasa si l-am lasat sa-si faca rodajul.Revin peste 10min la el-oprit! Si atunci iarasi am spus incredibil (de nervi si de suparat). Nu reusesc sa-l pornesc deloc.Face exact cum a facut si cu setul celalalt. De unde i se trage boala...Doamne Dumnezeule imbatrnesc cu scuterul asta.Deci chiar este incredibil:porneste la pedala,motorul toarce fain,ruleaza bine pe sosea...si cade asa dint-odata...nici daca era chinezarie.
  4. Cred ca am rezolvat problema cu benzina,sunt cateva zile bune de cand am schimbat vacuumul si nu am vazut urme de benzina pe jos;stiti cum am reusit sa il pornesc?am infundat gaurile pe unde tragea ulei pentru amestec,caci am rupt pompita de ulei si bag separat acum;totusi dupa 10km de rulaj pe sosea(a mers foarte bine) incepe sa dea semne urate,mai exact cand ii dau acceleratie se ineaca,dar am reusit sa-i tin acceleratia la un anumit nivel incat sa nu ii provoc gripajul.A 2-a zi nu a mai pornit deloc;am dat setul jos si am impresia ca totusi el este buba. O sa revin cu poze cu pistonul sa vedeti daca e in regula.
  5. Am cumparat vacuum nou si functioneaza,dar benzina tot imi da afara din carburator. Am intrebat mai multi oameni priceputi si mi-au spus ca cuiul pontou este bun si plutitorul zic eu ca este bun pentru ca iasa la suprafata si nu are benzina in el,deci nu este spart.Ce altceva ar putea cauza scurgerea de benzina din carburator?
  6. Mai nou imi da benzina afara din carburator,asta de cand faceam vacuum tragand aer pe furtunas.Cand ajunge benzina in rezervor la un anumit nivel (1.5L) incepe si da afara;eu as crede ca este defecta pompa de benzina.S-ar putea sa fie?
  7. Multumesc Caline,o sa rasfoiesc paginile respective.
  8. Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune. /index.php?showtopic=341018
  9. Si se pot regla jiglerele fara prea mare iscusinta? Dar din moment ce bujia este uda inseamna ca se alimenteaza;apropo am schimbat si muzicutele.
  10. Nu aveti nici o idee?Intrebati-ma daca este nevoie de alte informatii.
  11. Prieteni a venit vara si eu nu am ce calari.Am si eu un sarman de scuter si ala nu merge.Ca sa trec la subiect va instintez ca m-am hotarat sa devin eu mecanic(pentru mine) si a trebuit schimbati rulmentii de la ambelaj,am facut-o pana la capat dar se pare ca ceva nu este in regula.Daca alimentez pistonul prin fata porneste cateva secunde,pana arde miligramele acelea evident;dar nu as crede ca nu se alimenteaza pentru ca bujia este uda,curent este suficient cred, a ramas sa mai verific odata simeringurile de pe ax(care inchid carterul)-am atasat aici niste poze sa vedeti,unul dintre l-am bagat fortat si se vede ca are "burta".Eu nu stiu ce sa cred,s-ar putea sa fie din cauza compresiei insuficiente?Cand am inchis carterul am pus si silicon rosu.Specific faptul ca nu garantez ca am facut tot ca la carte,dar mi-am dat silinta pentru lucrul meu.Toate sfaturile sunt bine venite.
  12. Am si eu un Malaguti F12 si imi da ceva batai de cap.Nu vrea sa porneasca de fel la pedala(ca baterie nema).I-am schimbat rulmentii de la ambelaj de curand,muzicutele alea,niste maruntisuri...asta eu am facut ca un amator ce sunt.Daca ii dau in capul pistonului porneste 20secunde(cata benzina are)...si carburatorul este ok,deci alimenteaza'cat de bine nu stiu dar bujia este stropita'am decuplat si pompa de ulei ca s-a fisurat(ii bag ulei in benzina). Ca scoate fum si merge tare greu si nu are viata in el dupa ce se incalzeste nu ma prea deranjeaza asa de tare in momentul de fata.
  13. Cine ma poate ajuta.Am dat carterul jos,cred ca este extenuat un rulment la ambelaj sau chiar mai multe si nu stiu sa desfac carteru in doua.Repet totul este dezmembrat(piulite,role,sigurante...tot ce e pe axul central)trebuie sa fortez ca sa-l "rup" in doua,sa bat?...cred ca nu imi recomandati.Am observat ca este silicon intre carcase(rosu) probabil trebuie sa fortez putin mai tare,ca de fortat am fortat.O sa revin si cu poze daca este nevoie.
×
×
  • Create New...