Sari la conținut

Nilsus

Membru
  • Număr conținut

    86
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nils_alin

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    CBR F4i Sport
  • Numar Moto
    -CBR
  • Club
    nici unul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet 600, CBR F4i Sport

Vizitatori Recenți Profil

504 citiri profil
  • mih

Nilsus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nilsus

    Accident in Covasna

    Din pacate cluburile de motociclisti de la noi sunt formate din niste pacalici frustrati care nu fac decat sa umble care mai de care mai impopotonati, sa se dea mai importanti si sa fie sefii altor pacalici mai mici. Nu spun eu asta, o spun chiar ei prin faptul ca reactioneaza (de fapt nu reactioneaza) asa cum o fac in situatii de genul celei care se discuta aici. Nu cred ca are rost sa comparam cluburile de la noi cu niste cluburi adevarate de 'afara', nu trebuie sa se astepte cineva ca ai nostrii sa faca ceva concret indiferent ce ar fi acel ceva.
  2. Budd, eu cand am zis ca vad calatoria asta facuta in doi am spus ca cu doua mobre. Nu vad de ce ar trebui sa mergi cu Bec pe aceeasi mobra, doar ati avea doua. Bine, daca voi ati dori sa mergeti amandoi pe una ( ) o puteti lua pe cealalta in carca pe post rucsac, ati avea-o pentru piese sau sa o folositi cand se dezmembreaza prima. In cazul in care fiecare ar merge pe a lui ar scadea pretul pe motocicleta + motociclist. Ati plati un singur loc de campare pentru cort, pretul de persoana pe mancare scade cand cumperi pe mai multi odata... Plus ca daca ati cumpara doua mobre de la un dealer pretul pe bucata ar fi mai mic decat pentru una singura. Evident ca aici vorbim de economii extreme, dar cu asa buget... Vezi Bec, vezi ce zice Budd? Stie si el ca Honda merge fara benzina. Eu de asta mi-am luat Honda. Ti-am mai spus doar ca toate mobrele isi doresc sa devina Honde cand vor creste mari
  3. Iti zic eu ce vrea asta micu: unu care sa ii duca mobra in Romania. Stii ca de mult are el de gand sa isi duca o mobra in Romania sa o aiba acolo. Ne ia cu din astea, cu aventura... doar-doar s-o gasi vreo unu sa vrea sa isi demonstreze curajul si barbatia. Acum lasand caterinca la o parte ideea nu e rea deloc, insa eu o vad facuta in doi, cu doua mobre. Nu de alta, dar sigur se strica ceva la ea, iar daca esti si singur... iti canta cucul prin Germania. Plus ca in doi costul total pe mobra ar trebui sa scada.
  4. Budd, dupa cum v-am spus tie si lui Bec eu am facut drumul Romania-Olanda-Romania de mai multe ori. Treaba e asa: daca incluzi si mobra nu iti ajung cei 500 E, insa daca astia 500 E sunt numai pt drum/cazare la cort/mancare iti ajung lejer, ai bani si de tigari si o bere mica. Problema cu genul de mobra pe care ai descris-o tu e ca nu stii daca te duce pana la destinatie, ca nu se dezmembreaza. Avantajul e ca mergand incet, deci mai relaxat poti sa mergi mai mult ca si timp. Taxe de autostrada nu sunt, rovinieta trebuie in Austria si Ungaria, pretul pentru amandoua e pana in 20 E one way. Daca te cazezi cu cortul in campinguri costa intre 7 si 20 E pe noapte, la distanta asta ai nevoie de maxim doua nopti cu o astfel de mobra.
  5. mih

    ce face cariciosu?:D

  6. Pai asta cu cazarea o decidem acolo... adica vom fi oricum mai multi, vedem care cu care ne 'cuplam' la cazare.
  7. Mergem, clar ca mergem. Putem sa consideram excursia asta dezmortirea oficiala de primavara sau un antrenament ca pentru Turcia. Mihule.. pana atunci avem si statiile de emisie-receptie puse la punct. Iti dai seama ca daca tot e Pastele iti povestesc in statie tot drumul de oua ? Hai ca o sa fie frumos, iti spun si de miei...
  8. Nilsus

    Turcia 2010

    Uitati aici toate informatiile necesare in ceea ce priveste viza pentru Turcia: Intrare-sedere Turcia Aici sunt mai multe informatii, inclusiv faptul ca antiradarele sunt ilegale (infractiune), cum e cu vehiculele proprietatea altcuiva, asigurarile de sanatate...
  9. Noi chiar vrem sa mergem, asa ca ne vom agita si vom gasi o solutie. La nevoie ocolim Belarus, putem sa mergem prin Polonia. Tocmai pentru a cauta solutii si alternative a fost deschis acest topic. In ceea ce priveste numarul de participanti nu imi fac griji, nu cred ca vom fi prea multi, de obicei se vorbeste mult, dar cand se apropie data plecarii raman sub 10% din cei care spun initial ca vor sa mearga. Deci mai mult de 6 motoare nu cred ca vor fi in final. Pe tine Otto te asteptam cu mare placere asa cum o facem de fiecare data cand urmeaza sa ne intalnim. Iar in excursie va trebui sa promiti ca nu mergi primul in formatie, stii tu de ce:P.
  10. De ce spui asta? E complicat de obtinut viza pentru Belarus? Chiar daca ne vom ocupa din timp?
  11. Daca reusiti sa puneti in practica aceasta idee luati-ma si pe mine in considerare, eu chiar as fi interesat. Eu am mai facut traseul Bucuresti-Gibraltar anul trecut in toamna, deci am un mic atu:D. E adevarat ca eu am mers mult pe autostrazi, dar totusi...
  12. Nilsus

    Accident pe Mosilor

    Eu am fost recent (sambata) si am depus cele necesare pentru certificatul medico-legal. Termenul este de 10 zile lucratoare, adica doua saptamani calendaristice. Eu nu am dus nici o poza, nimic, decat hartia de la spital cu diagnosticul, hartie dupa care cei de la IML au facut o copie si mi-au inapoiat originalul. Am inteles ca cer ei radiografiile si rezultatele analizelor de la spital. Pe mine m-au dezbracat ca sa imi vada si sa imi masoare juliturile, au vazut gipsul si cam asta a fost. Se plateste o taxa de 38 RON, iar la ridicare trebuie un timbru fiscal de 0,5 RON. Cam asta e cu IML-ul.
  13. Nilsus

    Accident pe Mosilor

    Nu, nici macar, am o toba de te scoala din morti, e o toba sport la care nu am montat silencerul. Dom'soara care mi-a iesit mie in fata nu avea nici o legatura cu ce e pe langa ea, cu realitate, daramite cu toba mea. E genu cu ochelari, mica si grasuna.
  14. Nilsus

    Accident pe Mosilor

    In primul rand multumesc tuturor pentru gandurile de bine pe care si le-au exprimat aici. Cu motorul e posibil sa nu fie atat de grav pe cat am crezut initial, cred ca pana la urma cadrul e ok, e posibil sa ma fi panicat eu prea tare in prima faza. Oricum, trebuie sa merg la service la Honda pentu constatare si factura proforma, atunci o sa aflu exact cum sta situatia. Din pacate a fost genul de accident care nu putea fi evitat decat daca eram in alta parte, experienta nu a prea folosit. Eu am mers multe mii de km prin toata Europa, deci nu se poate invoca lipsa de experienta. Inotdeauna merg prin oras cu mainile pe frana si ambreiaj. Manevra soferitei a fost atat de brusca incat in momentul in care am apasat franele (mana si picior) am lovit-o. Deci chiar nu vad cum as fi putut evita accidentul, exceptand situatia in care nu m-as fi deplasat pe o banda libera cu aproximati 40 km/h si as fi fost in alta parte. Din pacate ne intalnim si cu astfel de situatii care nu pot fi prevazute. Cine spune ca el ar fi evitat un astfel de accident minte. In conditiile in care mergi cu 40-50 km/h si iti tasneste o masina la un metru in fata chiar nu vad cum ai putea sa o eviti. Oricum, lucrurile se vor rezolva intr-un fel sau altul, adica daca soferita e capoasa si nu vrea sa ne intelegem amiabil o vom lua pe cale legala, chiar pot sa fac asta. Ieri am fost la IML si mi-am facut la cerere cele necesare pentru certificatul medico-legal pe care il ridic in 10 zile lucratoare. Daca ea (soferita) vrea sa facem asa pentru mine e in regula, nu am de pierdut absolut nimic, dimpotriva. Una peste alta eu ma bucur ca am scapat eu aproximativ teafar, fiindca daca cineva mi-ar spus cineva ca un motociclist poate scapa doar cu ce am eu dintr-un astfel de accident nu as fi crezut. Pana la urma fierul se repara sau se inlocuieste, bine sunt in stare fizic sa il repar sau sa il inlocuiesc.
  15. Nilsus

    Accident pe Mosilor

    Am fost astazi la asigurare, mi-am deschis dosarul de dauna, dupa-amiaza urmeaza sa vina inspectorul sa constate. Pe soferita chiar nu am de gand sa o jupoi de bani, scopul meu e sa imi fac motocicleta asta sau sa imi iau alta la fel, in aceeasi stare. Chiar am de gand sa ma duc la IML sa imi iau certificatul medico-legal fiindca nu stiu cat obtin eu de la asigurare tinand cont ca motocicleta e din 2001. Daca ma inteleg cu ea retrag plangerea si gata, incheiem discutiile. Acum intrebari catre voi: legal am un termen limita in care trebuie sa ajung la IML? Aveti idee care este formula de calcul a asiguratorilor? Adica cum calculeaza procentele de uzura, vechime, kilometri... Multumesc prietenilor mei care m-au ajutat enorm si carora le sunt foarte indatorat (Mih, Dt_yamaha, Dragos), dar si celor care m-au contactat in urma topicului de aici.
×
×
  • Creează nouă...