Jump to content

Musta

Membru
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.barracudamoto.ro
  • Yahoo
    catalin1706
  • Skype
    catalinic1706

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1980
  • Motocicleta
    FZ6N, VFR800VTECH, SH150i
  • Numar Moto
    Mic si murdar
  • Club
    ride4fun

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, CZ175, MZ250, Jawa350TS, Kawasaki Z100ST, Piaggio X9, Suzuki TL1000S

Recent Profile Visitors

504 profile views

Musta's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va multumesc pentru aprecieri si va anunt ca nu nu am putut sa stau foarte mult departe de acest fenomen. Am redeschis, nu departe de locul unde am avut atelierul. Adresa este Strada General Ioan V. Culcer nr 40, sector 6 Telefonul ramane acelasi : 0723997755 Va astept cu drag
  2. Din pacate topicul nu mai este de actualitate. M-am mutat cu casa si nu mai am atelier. Succes in continuare !
  3. Multumesc Foxule pentru adevarurile scrise. Inca nu pot sa mi-l scot din cap pe Raducu. Inca nu pot sa mi-l scot din suflet. Inca astept telefoanele lui la ore total nepotrivite. Inca mai am o geaca si o pereche de pantaloni ai lui lasate pe la mine. Inca, inca inca. Si toate astea pentru ca refuz sa-l uit. Nu pot si cred ca nu voi putea niciodata. Dumnezeu sa te odihneasca biet pitic agasant !
  4. Adriane, pacat ca ai citit printre randuri ceea ce am spus eu. Altfel nu ai fi debitat atatea ineptii. Eu nu am spus si nici macar nu mi-a trecut prin cap sa afirm ca idioata este vinovata din punct de vedere legal. Probabil ca si tu iesi ca bomba de pe o ulita lata de 5 metri intr-un bulevard cu 2 benzi pe sens fara intorci capul, macar ca sa te protejezi pe tine. Poate vine un bou cu tancul pe bulevardul ala fara prioritate si-ti lasa urma de senile pe sira spinarii. Asta am vrut sa spun ca sa fiu mai pe intelesul tau. Dragutule, circul cu motocicleta de 35 de ani si iata ca gandirea mea proasta nu a pus pe nimeni in pericol, nici chiar pe mine. Daca tu ai impresia ca strazile mai inguste au prioritate numai pentru faptul ca exista exceptii, esti praf. In primul rand poate ca tu nu stii ca Raducu avea semn de drum cu prioritate acolo. Pe el cum il mai lamuresti ca vaca aia a iesit in drum total nevinovata si cu privirea blajina ? Legal da, aveti dreptate, nu este vinovata, dar asta este doar o lacuna a legii, asa cum sunt multe altele. Duceti-va pe Str. Baniei cu iesire in Bulevardul I.C.Bratianu si iesiti fara sa va asigurati. Este fix aceeasi situatie. Sa vedem daca va iau pe capota tot cardul de masini care ies din pasajul Unirii. Semn de cedeaza trecerea nu aveti, deci aveti prioritate. Stii foarte bine ca la voi femeile lungimea este decand lumea prioritara. » Post actualizat in 04 Aug 2014 15:44 Mai devreme ziceai ceva usor mai altfel. Ajung la concluzia ca iti place sa te bagi in seama pe topicuri. Iti spun eu situatie acum. Chiar daca Raducu impingea mobra de coarne si venea vita aia si dadea peste el, situatia era fix aceeasi. Ea nu avea triunghiul ala care-ti macina tie piperul.
  5. Probabil ca dobitoaca a gandit exact ca tine. Adica nu a gandit deloc. Din pacate lacunele legii absolva de pedeapsa multi criminali. In cazul de fata trebuia sa te exprimi mai clar si anume: mergi pe o ulita lata de 5m., vezi ca urmeaza o intersectie cu un bulevard cu doua benzi pe sens, nici un indicator care sa zbiere la tine sa nu iesi ca vaca in drum, gandesti OK, se merge pe prioritate de dreapta care nici nu exista in cazul tau pentru ca toate vehiculele vin din stanga, deci nu mai trebuie nici macar sa intorc capul spre stanga ca nu cumva sa vina vreun camion sau vreun autobuz sa-mi strice caofura, ala are a se preocupa de prioritate daca ii vin eu ca proasta din dreapta. Sper sa nu ai parte de o situatie similara pentru ca sigur ti se va zdruncina judecata asta desteapta. Au doar impresia sau tu chiar tii cu ursu' ? Tipa era la momentul respectiv studenta in anul 5 la medicina si conduce prin Bucuresti inca din primul an. A recunoscut in declaratia data la politie ca trecea destul de des prin acel loc, dar nu-si aminteste sa fi vazut indicator de cedeaza trecerea. Culmea este ca acolo chiar a existat acel indicator pana cu vreo 3-4 luni inainte de eveniment insa, prin grija celor care s-au ocupat de reabilitarea trotuarelor si a strazilor, a disparut. Cred ca va dati seama ca nici nu s-a uitat dupa el vreodata. Asa i-a spus avocatul sa declare si asa a declarat. Ea oricum este paralela cu conducerea pe drumurile publice si nici remuscari nu are. Nu a incercat niciodata sa ofere vreun ajutor familiei, iar la ultima infatisare la tribunal chicotea cu dulaul in sala. Eu personal am mari regrete ca in locul lui Raducu nu a fost autobuzul 136 si ii doresc din tot sufletul sa continue sa conduca in acest fel, poate cel de sus va face putina ordine in viata ei.
  6. Tot respectul pentru faptul ca esti inspector si poti avea o parere obiectiva, dar nu o ai tocmai pentru faptul ca una din partile implicate in accident iti este prieten. @ old school Pacat. F multe pareri, si mai multe RIP'uri. Probabil ca acum cateva sapt ,si 'el' era unul dintre cei ce isi dadeau cu pererea la 'necazurile' altora. Si cu ce sa ales? a invatat destul pt a preveni cea ce sa intamplat? se pare ca nu. pacat. Si acum va intreb pe voi ,cei cu 1001 de pareri ............ Ati invatat ceva din aceste 24 de pagini? din nesansa lui? din prostia lui? Sau azi va dati cu parerea ca maine sa deveniti statistici? Scrieti mult acum pt ca realizati ca nu o sa mai aveti sansa de a scrie? Va intreb : care dintre voi este urmatorul? Oresti era prietenul tuturor si incerca sa ne invete din experienta si greselile lui. Aceste este unul dintre cele 3 sau 4 posturi pe care le-a avut la topicuri de accidente, pentru ca acolo nu prea posta. De aceea va intreb pe voi. Credeti ca va invata cineva ceva din ciorovaiala de pe aceste topicuri ? Cu siguranta nu. Credeti ca toate actiunile care se fac pentru ca soferii sa ne vada in trafic vor avea vreodata un deznodamant pozitiv atata timp cand noi ne condamnam singuri pe forumul nostru ? Cine vreodata credeti ca ne va compatimi si va incerca sa ne considere coparticipanti la trafic atata timp cat ne autointitulam "donatori de organe"? Fulguletz, on 05 Dec 2013 - 20:11, said: Poate un lucru important de stiut despre motociclistul implicat este ca, in cele 3 zile de stat in spital langa Marian, nu a fost vizitat nici macar de familie (care stiau de accident). Mai multe nu vreau sa comentez ca as fi impartial. ......................................................................... Acum 34 de ani cand mi-am luat prima motocicleta, tata, care si el fusese motociclist, mi-a spus: "Cand vei fi pe patul de spital, sa nu te astepti sa vin sa te vad. Esti un inconstient." Nu vreau sa comentez, dar vreau sa va spun, ca spre norocul meu nici nu am avut de prea multe ori nevoie de ajutorul lui moral sau de alta natura. Respect tuturor celor care au ca pasiune motociclismul. Caracterul este insa cel care le da de furca unora indiferent ce fel de participanti la trafic sunt.
  7. Altul care se vede cat de impartial este! Pacat ca ai talent de scriitor! Poate ca nu este tarziu pentru tine, ca dealtfel pentru toti cei care trag beshini d'astea foarte zgomotoase pe forum cum ca ei stiu cel mai bine. Citeste bine ceea ce-ti spun acum. indiferent cata experienta consideri tu ca ai pe moto sau auto, ti se poate intampla si tie oricand, ceea ce nu-ti doresc. Nu crezi ca ar fi mai bine sa-ti tii gura si sa nu mai incerci sa te dai destept ? Accidentele sunt si vor fi indiferent cati d'astia ca tine vor incerca sa se transforme in Sherlock Holmes in mizerie si sa elucideze ei intocmai cauzele accidentului. Un singur fapt este sigur si de necombatut. Prioritatea, care nu poate fi negata si nici combatuta, indiferent de viteza riderului. Zici ca faci parte dintr-un "spatiu decent". Ar trebui sa ai macar decenta sa te abtii, ca oricum esti ca "bomboana pe coliva". Ai aparut tarziu si te dai destept. Oameni buni, suntem pe un topic de motociclism si nimeni, dar chiar nimeni nu mai da informatii despre cei doi aflati pe motocicleta care a suferit un accident de circulatie. Chiar suntem orbiti de fatrul ca cel care a produs acest accident este si el motociclist ? O fi, dar asta nu-i sterge cu nimic fapta. Poate fi si cel mai motociclist dintre noi. Nu s-a asigurat si numai legea poate sa-l inculpe sau sa-l disculpe. Noi nu suntem in masura sa facem asta, iar daca o facem, ne vom condamna singuri pentru toate cele ce se vor intampla. Am avut un prieten care a murit in conditii oarecum similare. Va rog sa nu mai comentati aiurea sau sa ignorati faptul ca sunteti expusi totdeauna greselilor altora. /index.php?/topic/664304-accident-grav-in-zona-cotroceni-b-glw/?hl=%2Baccident+%2Braducu Si asta este numai un caz. Ce sa mai spunem de cele doua din Constanta, parca trase la indigo ?
  8. Nu am fost informativ, dar nici nu m-am dat expert tehnic sau bun sfatuitor in ale fenomenului. Am tras o concluzie logica la tot ce s-a postat. Precum probabil ca ai vazut nu este genul meu sa ma implic in topicurile de accidente, dar daca nu pot fi de ajutor cu nimic, macar nu incarc topicul cu prostii. Scuza-ma daca te-am deranjat premiantule.
  9. Te-am mai ruga si te mai rog sa mu mai faci valuri, ca te faci de ras. Te afunzi si mai rau in mocirla pe care tu ai creat-o. Toate exemplele pe care mi le-ai dat sunt dintr-un lot de motoare vandute in America, ceea ce-mi intareste convingerea ca in afara de faptul ca citesti mult pe internet, nu prea ai tangente cu mecanica. "In May 2010 a class action lawsuit was filed against American Honda Motor Company, Inc. in the United States District Court for the Central District of California." In alta ordine de idei, ai auzit tu vreodata de blocaj hidraulic care sa nu conduca la calare ? Sau hai sa te intreb mai pe intlesul tau. La ce foloseste uleiul in motorul motocicletei si ce se intampla cand circuitul acestuia este blocat (obstructionat) din diverse motive ? Razi tu razi, dar nu e rasul tau
  10. Neahh! Inainte sa faci afirmatii incorecte, citeste topicul de la inceput. Asa poate te vei lumina ce caut eu aici. Colegu' cu solutiile de performanta, m-a convins acum. Bate campii intr-un mare stil. Se vede clar din ultimul lui post ca nu are nici cea mai mica legatura cu practica. Mai ales la exemplele pe care le-a dat. Tati sa nu mai spui la nimeni chestia aia cu Cebereu' care papa ulei, ca te faci de rusine rau ! Ai partial dreptate la chestia cu releul de incarcare, dar doar partial. La chestia cu lasatul garniturii, stiu, e clasica la voi care calariti armasari pur sange. La noi astia cu japoneze, eu unul am intalnit un singur caz de calare si ala a fost la un SV650N la care proprietarul a recunoscut ca a mers fara ulei. In alta ordine de idei, va las pe voi cunoscatorii in ale ligheanelor italiene sa va dati cu parerea, ca doar voi le stiti pe toate. Sfatul meu este sa nu va duceti niciodata motocicleta la reparat la colegul Performance Solutions, ca o sa o caleze si o sa va spuna ca e ceva natural....asa este el obisnuit.
  11. Din pacate sunt prea putini cu adevarat implicati in situatie si prea multi dornici sa creasca numarul de postari, chiar daca sunt alaturi cu drumul.
  12. lol! ma ocup cu motoare de 12 ani, masuratul unui lant nu e ceva ce tine de un inginer nasa. blocaj hidraulic, asa se numeste ce a patit omul! am vazut atunci pozele. poate le mai are, sa vezi si tu! 15.000 pentru niste mizerii de garnituri care se schimba in 10 minute nu e cine-stie-ce... sunt honde la care intinzatoarele de distributie se schimba mai des... lol vine de la low on level (nivel scazut) ? Blocajul hidraulic intervine cumva din cauza lubrifierii rampei sau ma insel eu ? Asta se poate intampla in opinia mea doar din cauza unei proaste dimensionari a canalelor de ungere, a folosirii unui ulei necompatibil sau a proastei intretineri a motocicletei. Alege tu varianta cea mai convenabila. Oricum nu stiu ce naiba cauti tu si colegul tau aici pe un topic intitulat TL1000S si mai ales tu care cu o obraznicie maxima faci pipi pe Honda care este o motocicleta japoneza, dar nu ai minimum de tupe sa pui la profil ce motocicleta detii. Asta mai mult ca sigur pentru ca iti este cel putin rusine de copaia din dotare. Si inca un singur lucru. Zici ca te ocupi de 12 ani de motoare, dar nu ai precizat de ce fel de motoare te ocupi, pentru ca daca ar fi fost motoare de motocicleta, ai fi stiut ca intinzatoarele de Honda sunt recomandate la schimbare la 28-30000 Km si ele pot fi recalibrate in 10 min. cu costuri 0 sau pe aproape. Pe viitor iti recomand sa palpezi mai mult suruburile decat tastele, ca poate mai inveti si tu ceva practic. Vorba aia teoria ca teoria, da' practica te omoara.
  13. Se schimba la 15000 muahaha, adica in fiecare sezon. Si ce mai trebuie sa schimbi in fiecare sezon ? Motoreta ? Tati, uita-te bine la lanturile alea care parca-s noi si vezi sa nu faci si tu vreun blocaj hidraulic, ca vad ca se poarta la mobrele astea. Auzi, parca-s noi sau parca-s moi ? Asta-i ca in bancul ala cu negrul care purta centura si celalalt care nu purta. Ala care purta parca-i viu.
  14. Mda, asa as putea sa zic si eu. Diferenta intre mine, care mi-au trecut prin mana cel putin 3-400 de motociclete pana acum si putzele care au avut si ei o motocicleta si aia e precis cea mai tare, este ca daca acum 31 de ani imi reusea un frecus mai zglobiu, aveam acum un copil de varsta lor si nu si-ar fi permis sa vorbeasca asa. Am avut Aprilia si am prieten care are Tuono 1000R/2005. Chestia este in primul rand ca se farama cam des. El este in al treilea an de cand o are si la al doilea kit de cilindru receptor de ambreiaj schimbat. Eu mi-am comandat acum 4 ani niste piese la United in luna Aprilie si mi-au venit in Octombrie. Cum spuneam mai sus mi-au trecut ceva motociclete prin mana. Nu sunt un Hondar inrait, dar pot sa spun ca m-am amuzat copios vazand parerile voastre total subiective la adresa firmei Honda. Ganditi-va doar ca este primul furnizor de motoare in lume la ora actuala. Eu am in intretinere vreo 6-7 VFR-uri dintre care doua au sarit bine de 100K. si nu au umblat in motor si nici macar la kitul de garnituri de ambreiaj sau etrieri. Cand vreo data veti vedea asta la o europeana ? Va spun eu...niciodata! Am clienti si cu BMW, Aprilia, Husaberg, Husqvarna. Am si doi Ducatisti. Va spune mosu' un lucru pe care probabil il stiti si voi, dar nu vreti sa-l recunoasteti aici pe forum. Europenii se pricep foarte bine sa faca performanta, dar la fiabilitate sunt vai coaja lor.
  15. Vorbesc in cunostinta de cauza...crede-ma. De fapt cred ca stii si tu... Eu am inlocuit iarna trecuta motorul la RSV pt ca mi-a facut poc (long story), nici acum nu stiu de ce a cedat (niste dinti barbieriti la un pinion de la distributie).
×
×
  • Create New...