ma bag si eu ca musca-n ......
Am klr600 si nu e chiar atat de rau pe cat se spune aici, e adevarat ca e de prin 90, mai exact - fix 1990 si modelul european de 600.
Anul asta am mers cu el juma' de romanica pe toate tipurile de drum: serpentine pline de gropi si balega, serpentine cu asfalt impecabil, aratura, forestier, sosea si drumuri de munte pe care urca doar ciobanii cu oile, cu pasager si fara. Pe cele de ajuns in varf de munte am avut pasager si nu l-am rupt sau impins sa ajung cu el acolo, deci trage, poate mai putin decat dr350 insa nu m-a lasat. De un an nu am schimbat decat ulei si placute de frana. E adevarat ca pe frane nu sta grozav insa se poate rezolva ceva cu racorduri racing.
Pentru cei care arunca cu noroi in modelele astea:
In Grecia m-am frecat pe o insulita fo 600Km de la nisip de plaja pana la varf de deal de insula prafoasa si cu bolovani cu un XT600 - mi s-a parut mai slab decat klr600.
Am mai "testat" F650GS - un gunoi - lent in raspuns si cam vaca - cand o dai pe jos aduni plastice care costa BMW style
Domi - vaca dar trage
KLE - vaca si trage doar in ture mari ceea ce pe coclaur e un mic dezavantaj in rest se descurca
Ca dezavantaje dupa o plimbarica la drum lung de fo ~2000Km + un an calare pe cazan klr:
Daca iei de la klr modelul mai vechi esti fiul vantului si faci muschi pe ghidon la 140km/h flutur ca steagul
Cand ai pasager din cauza formei pe care o are saua .... don'shoara te va pixduii ca-i amortesc boocile iar tu vei avea oo amortite, cand esti singur poti sa-ti tot schimbi pozitia pe sa dar tot vei ajunge cu omleta acasa (macar nu e ca la ktm)
Nu suporta prea multe bagaje decat daca iti construiesti diverse suporturi
Din cauza asezarii mataraiei electrice in zona ghidonului risti sa se sectioneze fire - been there done that si mai sunt si locuri inguste in care ajungi cu greu ... mama lor de orezari
Modelul klr650 din 2007 incoace incepe sa aduca cu kle-ul - adica plin de plastice
Modelele vechi au rezervor mic si cam cauti benzinarii sau te dotezi cu canistra
Piese relativ scumpe spre foarte scumpe (acu depinde de buget, eu sunt mai sarac )
Ca avantaje:
Desi e cam greuta este foarte manevrabila - am si un kle400 care e mai usor decat klr600 insa kle-ul pare mai greu pe coclaur ... a fost pus jos mai mult decat klr-u - cu care ma mandresc ca nu a fost inca dat de pamant.
E usor de ridicat si coborat - amortizorul spate se da usor jos si e reglabil
Simpla in constructie - fata de dominator, f650, kle
Nu cere prea multa atentie - in afara de mici verificari ca deh, vibreaza si mai se desfac chestii
Acum sariti si dati cu pietre.
PS si eu as lua un 650 dar deocamdata raman la 600
Mesaj completat
Legat de kick - alea sunt modelele vechi facute pana in 90.
Al meu facut in 90 are pornire electrica dar are si loc de pus pedala .... asta daca vreau sa-mi antrenez o buca.
Daca gasesti unul cu amandoua te doare la basca de starea bateriei