Jump to content

XorX

Super Membru
  • Content Count

    1,446
  • Joined

  • Last visited

About XorX

  • Rank
    xorx

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Shadow Spirit; DR 350; DR 125
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago Honda Shadow Spirit Suzuki DR 350 Suzuki DR 125

Recent Profile Visitors

1,462 profile views
  1. De vinzare Suzuki RM80, an 1999 (dupa plastice ca altfel nu stiu cum sa verific) Atentie! Motorul are probleme, are joc in biela. problemele au fost discutate si pe aria de Service. Pentru Bucuresti reparatia ar costa aproximativ 1200RON - 700 RON manopera + 500RON piesele (Kit biela, piston, segment, garnituri. Pistonul e OK dar merita schimbat daca tot e desfacuta). In afara de problema asta moto nu are defecte sau alte probleme de functionare. Pompa de apa a fost reconditionata complet acum 1 an cu rulmenti SKF Japan si simeringuri noi. Are bujie noua Denso + inca una de rezerva tot Denso dar cu alta temperatura. Doua seturi de pinioane cu diferenta de 2 dinti intre seturi (se pot face 4 combinatii in f de cum vrei forta sau viteza), in oricare combinatie lantul merge pastrat se regleaza doar din intinzator. Lantul e bun. Evacuare completa Pro Circuit USA Cauciucuri noi noute Dunlop, au mustatile inca pe ele, au maxim 2 ore de mers. Cred ca mai am si factura de la Kawa Motors de unde le-am si luat. Soft pe fata / mediu pe spate. Am contract de vinzare-cumparare cu fostul proprietar unde sunt trecute seriile de cardru si motor; se vinde tot cu contract. Eu nu o mai repar pentru ca nu o mai foloseste nimeni. Mai bine sa o faca cel care o vrea ca sa nu aiba dubii referitoare la ce s-a reparat, cu ce piese, etc. Se poate vedea la 20km de Bucuresti, de preferinta in week-end. Contact pe PM sau cparaschiv2007@yahoo.com Pret 2300RON pt Admin-ul sectiunii, poate nu se mai sterge anuntul. Informatiile obligatorii pe care trebuie sa le contina un anunt sunt urmatoarele: - Numar telefon/modalitate contact. - PM sau mail - Pret. 2300RON - Poza(e). - este - Starea actelor (unde este cazul). - contract V_C - Orasul unde se afla bunul / userul. In versiunea mobile profilul userilor nu este vizibil, prin urmare acest aspect trebuie specificat clar in anunt. linga Bucuresti la 20km
  2. sigur ca are, rezonatorul are rol in cantitatea de combustibil absorbita in cilindru. Uite aici un filmulet care pe mine m-a ajutat sa inteleg cum functioneaza rezonatorul la 2T.
  3. De vinzare una bucata Suzuki RM80 cu joc in biela (problemele discutate pe forumul de service, puteti cauta detalii acolo sau intrebati ca nu e nimic secret). Pentru Bucuresti am gasit mecanic pt reparatie, manopera costa 700RON, piesele aprox. 500RON (Kit biela, piston, segment, garnituri. Pistonul e OK dar merita schimbat daca tot e desfacuta). In afara de problema asta moto nu are defecte sau alte probleme de functionare. Pompa de apa a fost reconditionata complet acum 1 an cu rulmenti SKF Japan (zic rulmenti pt ca sunt 2, si care costa 50 ron bucata...) si simeringuri noi. Are bujie noua Denso + inca una de rezerva tot Denso dar cu alta temperatura. Doua seturi de pinioane cu diferenta de 2 dinti intre seturi (se pot face 4 combinatii in f de cum vrei forta sau viteza), in oricare combinatie lantul merge pastrat se regleaza doar din intinzator. Lantul e bun. Evacuare completa Pro Circuit USA Cauciucuri noi noute Dunlop, au mustatile inca pe ele, au maxim 2 ore de mers. Cred ca mai am si factura de la Kawa motors de unde le-am si luat. Soft pe fata si mediu pe spate. Mi-am dat seama ca nu are sens sa o mai repar, din primavara de cind s-a stricat nu i-a simtit nimeni lipsa. Din pacate fiicamea nu mai e interesata de fenomenul moto. Mai bine sa o faca cel care o vrea ca sa nu aiba dubii referitoare la ce s-a reparat, cu ce piese, etc.
  4. trebuie sa vezi in carte daca acel surub regleaza aerul sau benzina. Eu am avut surpriza sa vad carburator la care surubul regla benzina, desi de obicei e pe circuitul de aer. Aia cu 2.5 ture e doar un reglaj de inceput ca sa o poti porni cit de cit. In realitate trebuie reglat asa cum ti-am spus, sa ai turatie maxima la ralanti. (sa vezi acum cind or sa-mi sara toti in cap ca important e raportul stoichiometric )
  5. probabil problemele vin din carburatie. Cum s-a zis mai sus nu ar trebui sa se ude bujia, deci sigur nu iti inchide bine cuiul din carburator. (inchide robinetul ca sa nu mai stai sa scoti mereu bujia..) Cum arata bujia daca o scoti dupa ce ai mers cu ea? Daca e negricioasa e prea multa benzina, trebuie sa aiba culoarea precum spuma de la cafea cu lapte (cafeniu deschis). Ai putea sa incepi prin a incerca niste reglaje de saracire (lean) a amestecului. ia-ti un manual de service si vezi cum trebuie reglat cuiul din carburoator ca sa saracesti amestecul, reglajul fin il faci din jiglerul de aer pina ai turatia maxima la ralanti (cu motorul cald). Eu, ca sa fiu sigur, de la turatia maxima mai string jiglerul de aer 1/4 tura ca sa traga putin mai multa benzina. Ajuta la pornire si la ungere/racire.
  6. exact am gasit un mecanic unde repara un coleg de obicei motorul si care poate sa-mi desfaca/refaca cutia si motorul dar nu se baga la refacut ambielajul, rectificat (daca e cazul) si centrat. @Nguyen, @vlad58 mai aveti numarul celui care facea centrari/rectificari?
  7. Salut, am un RM80 cu probleme la ambielaj si anume joc in biela inspre ambielaj. Aveti idee de vreun service sau mecanic care m-ar putea ajuta cu reparatia, in zona Bucuresti? E un topic mai detaliat si pe aria de service, dar daca trebuiesc mai multe detalii le pot da si aici. am gasit pe cineva care sa-mi desfaca/refaca motorul dar nu se baga la refacut ambielajul, rectificat (daca e cazul) si centrat. Stiti vreun atelier care face asta adica doar centrat si eventual rectificat?
  8. totusi, ca sa inteleg si eu, care e "problema" (de semantica sau nu) cu biela si cutia?! Nu sunt mecanic, dar ansamblul biela/ambielaj face legatura intre motor si cutia de viteze.. deci? Am gresit eu, se poate scoate ambielajul fara sa desfaci cutia? Daca am zis ceva aiurea macar sa stiu si sa nu mai zic pe viitor.
  9. mie imi trebuie si partea de desfacut/refacut cutia, ca nu ma bag. Asa de schimbat un piston, un segment, de curatat un carburator ok, le fac. Dar la desfacut cutia nu ma bag. Daca stiti vreun service prin buc sau vreun mecanic ok, dati de stire.
  10. 200-250 manopera in sensul ca duci toata mobra sau doar cutia dar se ocupa mecanicul de desfacut cutia, schimbat ce trebuie si facut la loc? Adica nu se asteapta sa ma duc cu ambielajul in mina si cu biela noua si doar sa-mi monteze biela pe ambielaj.
  11. ai dreptate, nu cupleaza electromotorul daca nu ai ambreiajul tras sau nu e in neutru
  12. Verifica daca ai scinteie cind ii dai cu electromotorul. Poate iti fura curent in electromotor si degeaba ai bateria buna ca nu ai aprindere. Verifica si daca electromotorul invirte cu adevarat motorul sau doar se invirte el. O bagi in vit a doua si dai scurt la buton, ar trebui sa dea sa plece din loc.
  13. mi-am facut timp si am desfacut motorul, in cilindru/piston nu sunt urme de uzura pronuntata, doar o dunga verticala care se simte putin in dreptul portului de evacuare. Problema mare e la biela, are joc f mare in rulmentul din cutie. Aveti idee cam cit ar fi manopera si unde prin bucuresti s-ar face asa ceva?
×
×
  • Create New...