IOAN LUTAS
Membru-
Număr conținut
138 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Carnet moto din
1990
-
Club
KTM ROMANIA
IOAN LUTAS's Achievements
Newbie (1/14)
-
Sunt deja batran nu ma mai tin oasele ;)
-
Foarte corect ce ai scris si are dreptate si dusmanul , veteranii trebuie sa mearga pe traseul de B . Si ar fi corect la fiecare cursa sa fie clasa separata pentru batrani. . . Pe mine oricum nu ma mai intereseaza nici o cursa mi-am agatat motocicleta in cui.
-
LA MULTI ANI tuturor Ovidiu ma bucur ca ai deschis aceasta discutie .Din pacate in ultima perioada toti organizatorii de competitii au baut Red Bull cu galeata . Sunt foarte dezamagit de tot ce inseamna concurs . Este vorba atat de cursele oficiale cat si de unele curse private .Decat sa calatoresc cateva sute de km sa cheltui cateva sute de euro si sa merg acasa dezamagit mai bine merg undeva in apropiere consum un rezervor de benzina si ma simt bine . Deci nemultumirea mea este ca gradul de dificultate la unele curse este prea mare . O alta problema este ca unii concurenti se inscriu la clase mai mici decat nivelul lor .Ei sunt vanatorii de cupe si premii .Din aceasta cauza clasa B , Open sau cum vreti sa o numiti este cea mai numeroasa dar multi nu au ce cauta acolo . Premiile in bani de la unele curse atrag multi concurenti dar dispare spiritul sportiv . Majoritatea motociclistilor fac acest sport din placere , au alte ocupatii , vin la curse sa se distreze , daca nu termina cursa si nu se simt bine nu o sa mai vina data viitoare . La acest lucru se gandesc oare organizatorii ? Ar fi multe de zis daca doriti putem dezvolta subiectul
-
Sigur ca m-am inscris , doar am fost la toate editiile pana acum , nu stiu ce fac dusmanii mei galbeni Somo si Laurentiu . Poate sa faca Floyota ce traseu o vrea , mai greu ca anul trecut nu poate. Mesaj completat Aaaa si inca ceva , mare atentie ca nu-i joaca cu dracii de baimareni , nu-s amatori ca noi
-
eu personal am fost placut surprins anul trecut de aceasta cursa ,pe langa traseul care a fost deosebit de frumos si spectaculos si organizarea a fost foarte buna , am promis ca revin la toate cursele organizate de ei
-
ETAPA III a C.N. DE ENDURO 10-11 OCTOMBRIE 2009
topic a răspuns lui IOAN LUTAS în blackwooul COMPETITII OFFROAD 2009
Am pus ceva filmulete pe Youtube sper sa va placa ...... Multumesc dusmanului meu pentru ajutorul acordat duminica in primul tur . -
ETAPA III a C.N. DE ENDURO 10-11 OCTOMBRIE 2009
topic a răspuns lui IOAN LUTAS în blackwooul COMPETITII OFFROAD 2009
seful galbenilor e cu spirtoasele, ai uitat? chiar asa tare nu vreau sa ma impac cu el , doar putin la un pahar de vin -
ETAPA III a C.N. DE ENDURO 10-11 OCTOMBRIE 2009
topic a răspuns lui IOAN LUTAS în blackwooul COMPETITII OFFROAD 2009
butelie de vin ? cu prietenul Ionut ne-am inscris deja la un vin bun poate accepti si tu invitatia noastra si bei cu noi sa ne inpacam -
ETAPA III a C.N. DE ENDURO 10-11 OCTOMBRIE 2009
topic a răspuns lui IOAN LUTAS în blackwooul COMPETITII OFFROAD 2009
ooooo dusmaneee mai traiesti ? abia astept sa ma razboiesc cu tine sper sa ploaie cu galeata sa vad sobele cum fierb pe traseu -
KTM se retrage din Raliul Dakar!
topic a răspuns lui IOAN LUTAS în paul_bikerul Discutii generale enduro si motocross
Ai dreptate .Trebuie cativa ani sa testezi un motor nou sau vechiul 450 sa poti face toate modificarile sa reziste la 2 saptamani de raliu .Cred ca este normal sa renunte o perioada la Dakar pana reusesc sa produca un motor performant .Decat sa vina cu coada intre picioare acasa mai bine renunta cativa ani . -
Bucla aceea a fost super am amintiri frumoase , ne-am batut cu Somo nebunu pe viata si moarte .Toata proba aceea am mers cot la cot nu am putut scapa unul de celalalt .Dupa 3 zile de concurs erau 4 secunde intre noi . A fost o faza hazlie la un moment dat , mai erau vreo 100 de km pana la sosire si eram in spatele lui Somo care mergea ca disperatul de ore intregi , simteam ca nu mai pot tine ritmul cu el mult timp cand la un moment dat a pus o frana mare si sa oprit , nu stiam ce sa intamplat si am franat si eu si l-am intrebat ce a patit . Mi-a propus o pauza de tigara , in prima clipa am avut intentia sa merg mai departe dar mi-am dat seama ca oricum ma ajunge din urma f repede si oricum aveam peste o ora avans fata de Ionut care era pe locul 3 .Asa ca ne-am asezat pe iarba si am fumat o tigara linistiti amandoi dupa care am dat startul si am continuat lupta .Din cele 3 speciale 2 am castigat iar el una dar tot au ramas cele 4 secunde cu care ma batut . Oricum tot respectul pentru organizatori , a fost una din cele mai frumoase etape la care am participat .
-
1.exact , se trece in revista roadbook ul din ziua urmatoare , te atentioneaza unde sunt portiuni periculoase , eventualele modificari din traseu etc la cursele mari nu se tine briefing , la finalul zilei cand intrii in parcul de service organizatorul verifica GPS ul de pe motor daca nu ai depasiri de viteza pe portiunile cu limitare si-ti verifica daca ai toate punctele de trecere bifate , primesti roadbookul din ziua urmatoare frumos inpachetat si sigilat si mai primesti cateva pagini A4 care contin informatii despre traseul din ziua urmatoare cu eventualele modificari de traseu totul in 2-3 limbi de circulatie internationala , singura ta problema dupa sosire este sa verifici seara dupa afisarea rezultatelor provizorii timpii de start din ziua urmatoare 2.cred ca doar la dakar se procedeaza asa , in rest tu trebuie sa-ti rezolvi problema transportului , oricum trebuie sa ai o echipa de service cu tine 3.motoarele le poti spala pe ultima proba de legatura inspre parcul service , in orice oras gasesti o spalatorie auto iar intrarea in parcul service este liber adica nu ai timp impus pe ultima legatura , dupa intrarea in parc nu mai ai voie sa scoti motorul de acolo pana a doua zi la start 4.doar la cursele adevarate sunt elicoptere , in etapele din tara au cele 2 salvari care sunt obligatorii dar fiind distantele mari pe traseu ai sanse sa nu ajunga la timp ajutorul , la Central Mesaj completat la Central Europe Rally erau 4-5 elicoptere care se plimbau permanent deasupra concurentilor si o gramada de salvari pe traseu , dar asta este imposibil de realizat in etapele nationale , din motive financiare , dar organizatorii sustin de obicei ca elicopterele smurd intervin daca este cazul 5. echipele de inchidere care aduna concurentii cu masinile defecte de pe traseu iar este o problema generala la noi in tara , rar gasesti organizator care face acest lucru concurentul care vine din spate de obicei se opreste si uneori te ajuta sau in cel mai rau caz anunta la primul punct de control pozitia ta pe traseu dar din experinta spun ca echipa ta de service te ajuta de obicei dupa terminarea concursului Cea mai mare problema in campionatul nostru este ca traseele pe care mergi nu sunt securizate , pe drumul forestier dai nas in nas cu taf , caruta , camionul cu lemne , tractor etc . Organizatorul nu are nici o raspundere pentru eventualele accidente fiecare merge pe riscul lui
-
si batranii cate ture fac ?
-
vreau sa aduc multumiri in fata tuturor pentru gesturile lor de fair play la urmatorii -dusmanul lorenzo care in prima zi sa oprit si ma ajutat sa scot capra din mocirla cu toate ca ma bateam cu el pentru un loc pe podium -demonul care a fost un mare domn si mi-a oferit in timpul cursei gps ul lui de rezerva din rucsac dupa ce eu l-am spart pe al meu in urma unei trante urmeaza si poze cum am putin timp liber
-
noi pormin in 2-3 ore , dimineata la prima ora suntem in tabara