Sari la conținut

RemusB

EX+
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    111
  • Club
    none

RemusB's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. RemusB

    Nr 49

    Cine e vinovat trebuie sa plateasca. Aici nu exista echivoc, negociere sau invarteala. Poate doar la noi in Romania se poate negocia o fapta ca asa. Probabil ca organizatorii au si facut=o, dar sper ca rudele victimei sa aiba curajul sa mearga pana la capat, sa-i infunde pe toti. Am pornit discutia asta si vad ca s-a lungit. Nu am replicat la injuriile lui Cristian Stanescu (nici le cele directe, nici la cele indirecte) pentru ca nu-l cunosc. Am scormonit un pic prin site-uri si prin amintirile tovarasilor mei si iata ce am gasit: motociclist nu prea pare sa fie, adica motor nu are, jurnalist de meserie nu e, nici nu se declara. De unde vine si de unde a aparut ca mare DEMIURG al presei moto de la noi nu pot zice. Pe la intruniri nu l-am vazut in viata mea. Ce mi se pare cel mai grav insa este urmatorul fapt: DE CAND EXISTA FORUMUL ASTA SI ALTELE MAI VECHI (PRO BIKE, ETC), ORI DE CATE ORI CINEVA II SEMNALA O DUMA PE CARE A DAT-O, O GRESEALA, MICA SAU MONUMENTALA, NU A FACUT DECAT SA SARA CA FRIPT, SA INJURE SI SA SCUIPE VENIN 360 DE GRADE IN JURU-I. FIE CRITICA ADEVARATA SAU ERONATA, IN LOC SA REACTIONEZE OMENESTE, A FACUT CRIZE DE ISTERIE. Imi pare rau ca o discutie pe care o doream constructiva a continuat asa, dar zmeul zmeilor presei, cel pe care de acum inainte il voi numi INTELEPTUL INTELEPTILOR nu poate decat sa raspunda cu urlete la fiecare chemare care i se adreseaza.
  2. RemusB

    Nr 49

    Revista pare din nou bine conceputa, structurata cum trebuie. Nu ma apuc sa fac acuma comentarii pe articole, nu e cazul... Numai ca editorialul iar a dat-o in balarii. In legatura cu accidentul de la Galati, face caz de faptul ca televiziunile au facut circ. Pai asta pot, asta fac. Dar daca-ti pierzi timpul si te iei de ei, esti la un loc cu ei... Sorin Bobocea, te vezi mare cat casa intr-o poza publicata aci pe forum, nu ai indraznit sa-i explici artistului care va scrie editorialele (ca ziarist nu am cum sa il numesc) ca acolo totul era facut, scuzati-mi expresia, cu curu'? Iata si de ce: 1. Nu se fac niciodata curse cu piloti care nu sunt legitimati!!! Niciodata, e elementar. 2. Nu a ajuns ca toti alde Gigel se pot inscrie (sa ma scuze pilotii adevarati) dar nici nu s-a luat nici o masura de minima siguranta. 3. E chiar asa de greu de inteles ca neavenitii, in lumea normala zic, nu au ce cauta nici pe circuite, daramite printre oameni, pe strada? 4. Un sef de club care concepe un asemenea "circuit" ar trebui omorat cu pietre nu de altii, ci de motociclistii pe care ii face de rahat. 5. Un primar care aproba asa ceva ar trebui sa stea langa seful de club mai sus mentionat. Dar parca nu stim cum merge la noi: vine Xsulescu motociclistu, il stim, e baiat bun, afacerist tanar de la noi din oras, cu potential si cu malai, vrea si el sa organizeze o intalnire moto, promite ca vin ziaristi de la Bucale, aia chiar vin, cum sa nu semnam? Ce mama dracului, doar cumnatu' o sa vanda bere acolo, iar asta nu s-a prezentat cu mana goala... 6. Orice competitie sportiva trebuie sa se desfasoare sub egida federatiei de specialitate, asa cum e ea, buna sau rea. Ce e in afara, e liniuta de cartier. 7. Orice vehicul, motocicleta aici, de concurs, trebuie sa fie special pregatita si echipata si sa nu serveasca la circulatia de zi cu zi! Mai mult, tot materialul de concurs trebuie supus unei inspectii tehnice exact inainte de start sau mai devreme, cu conditia ca dupa aceea sa fie depozitat intr-un parc inchis, fara accesul pilotilor si al mecanicilor. 8. De frica de a nu se mai face de basme inca o data, vezi povestea Brno (ce-am mai ras, ca eram de fata ) editorialistul nu are curaj sa se ia de cei cu adevarat vinovati, pentru ca e clar ca de data asta nu trebuia sa bajbaim ca sa dam de cei care trebuie aruncati in puscarie si pierduta cheia. Ma intreb daca il va supara cineva pe dom' primar. 9. Pacat de intalnirile de mare traditie, merg cu drag la Sibiu, de exemplu, dar cred ca de acum anatema este peste toata suflarea moto. Tribunul reviste motolife ar trebui sa aibe ce n-are in izmene si sa puna pe hartie, negru pe alb cine sunt organizatorii de la Galati, sa dedice evenimentului cateva pagini din pretioasa-i revista si sa faca analize pertinente, cu specialisti si martori oculari. In loc de asta, el se ia de televiziuni, vezi Doamne astia nu stiu ce fac. Aiurea, aia prezinta stiri la gramada, fac ceea ce peste tot se chiama "news flash" fara sa analizeze in profunzime. Pa cand marele specialist sta cu urechile intre picioare si arata cu degetul la stele. Ma opresc acilea ca pe urma iar se enerveaza si-mi trimite un raspuns din ala mirobolant cu "imi ajunge si mie, fratilor". Dar poate de data asta asta a inteles ca daca ii ajunge, trebuie sa se apuce de altceva. Daca nu, apoi sa faca treaba buna si sa invete de notiunea de "client service". Io o sa ii cumpar revista in continuare, no problem, ca as fi magar daca as zice ca nu merita. Daca sunt prea acid cu criticatul, poate sa nu ma ierte, asta e... cat despre atacurile personale pe care le mitraliaza in toate directiile cand e criticat, nu se sperie nimeni, bata si injuratura apar numai cand lipseste argumentul. Si io va salut cu farul!
×
×
  • Creează nouă...