
free-rider
Membru-
Număr conținut
314 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
free-rider's Achievements
Newbie (1/14)
-
Motociclisti pasionati de sex (fara porno!)
topic a răspuns lui free-rider în XCS911ul Motociclisti in timpul liber
Acum înțeleg de unde ți se trage .Nu mă miră că ești complexat și gelos pe ce postează alții.Vrei sa f..i tu tot -
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
Unii sunt mai comozi de cit iti inchipui tu, ca dovada ca prefera sa nu se mai deplaseze pentru fisa medicala si psihologic si multe altele.Faptul ca un dosar dureaza si 3-4 luni este datorat elevilor care acum sunt limitati la 7 si automat daca nu sunt atestate care sa acopere nr de elevi si elevii sunt facuti la norma este normal sa te tina 3-4 luni. Este mult prea complicat ca sa se discute aici. Problema asta a creeat-o statul asta (cuvant urat) in care traim. Un sistem sanatos nu permite preturi de dumping si toate cele. Daca toti elevii care vroiau sa faca scoala plateu un pret corect nu mai erau cite 50 - 100 elevi pe luna la o scoala, In Germania sunt 2-3 elevi pe luna si pretul este de 1500E si nu-l coboara nimeni la 100E pentru ca statul nu permite asta. » Post actualizat in 21 Oct 2014 05:58 Pai asta este diferenta, acolo au dat banii si au platit valoarea casei aici vor sa cumpere o ora pe care o si fac si vor sa plece si cu motoicleta . pote ca esti tu frumos si cum te mai crezi tu ca esti dar nici eu nu sunt timpit Trebuie mai antai platita si apoi sa o castigi. Si asta tot din banii mei nu din banii de bilete ca orele le faci. Este prea complicat pentru creierasul tau smecher. -
Astea sunt numai vrajeli CBR 1000F mananca 5,3 cu bagaje si pasager si F3 tot atit La Burgman in carte da viteza maxima 125 si el prinde 150 consumul este de 4 si el consuma 3,5 si asta pe carburatie.Cred ca nu are treaba ce scrie acolo cu ce se intimpla in realitate.Conteaza si stilul de mers si clima si etc. Sa nu mai spun ca difera de la motor la motor. Doua motoare identice au consumuri diferite. Conteaza si benzina si de unde iei benzina.
-
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
Sa le luam pe rind Spuneai ca tombola este facatura si ca dau teapa. In Germania s-au vindut case la tombola si tot felul de obiecte, dar acolo cumparai un talon pe care il plateai fara sa primesti nimic in schimb. Daca citeai cu atentie la mine nu cumparai un talon pe care sa-l folosesti pe post de hartie igienica ci faceai o ora la pretul real al orei.Puteam sa-ti dau sau nu un cadou dar ora o faceai pentru banii platiti.Regula era sa cumpere ore mai multe persoane care aveau nevoie de acele ore nu care cumparau ore sa ia o motocicleta gratis. Motocicleta era platita din a 10% parte din pretul orei.De exemplu ora costa 50 roni si eu alocam tombolei 5 roni ca asa vroiam eu. Acum spune-mi tu unde este pacaleala ca la scoala platesti banii astia si primesti incurajari. Motocicleta despre care vb sa vindut nu sa dat la tombola pentru ca lumea este destul de primitiva si nu intelege un sistem care de altfel este folosit peste tot in lume inclusiv la berea pe care o bei. Referitor la instructor In momentul colaborarii cu o scoala poti sa platesti tu pentru elev ca sa nu-l mai plimbi pina acolo si scoala iti da chitanta.Problema este ca elevul nu ia cerut acea chitanta pentru ca nu toti deconteaza si nici instructorului nu-i foloseste.Tu daca te duci la peco si cumperi benzina si nu vrei chitanta ca nu o decontezi si chiar nu ma intereseaza aceea chitanta,vinzatorul o arunca in cos ca nici lui nu-i trebuie. In alta ordine de ide, tu crezi ca daca ai primit o chitanta aia demonstreaza ceva? Crezi ca firmele din ziua de azi indiferent de domeniu declara veniturile la statul asta de rahat care nu ofera nimic dar stie sa suga de la toti.Eu fac des cumparaturi din angro si nu am vazut chitanta dar nici aparat de marcat. De cite ori ceri factura iti spun ca aia costa suplimentar. Asta ca sa vb sa nu adormim ca unii fura cu miliardele si cind cumperi un pix ceri factura.Vezi ca sunt facturi pe toate drumurile tocmai bune sa te stergi la fund cu ele. Daca primesti o factura nu inseamna ca este si pe bune. Cred ca pe tine te intereseaza, ca sa stii si tu cum sa procedezi, ca poate exista o forma pe care tu nu ai descoperit-o inca. Esti foarte comic, dar cind cumperi portocale de la magazin cu de 40 ori pretul, nu cred ca ripostezi, sau in meseria ta iei pretul corect. Corect in comparatie cu ce, cind in comert toate produsele au de cel putin 3 ori pretul, fata de pretul corect. -
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
Ce inseamna dubioasa? Cunosti denumirea de tombola? Poti sa demonstrezi ce spui? Daca nu, plimba lantul ca rugineste Ursul -
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
Esti tare inteligent. Asta spune elevul care a platit instructorului si care la rindul sau a platit scolii care face actele pentru ca el este colaborator si nu independent ca nu mai exista asa ceva. Nu mai interpretati voi cum va convine ca habar nu aveti. Poligonul costa, benzina, dosarul care cuprinde tva si toate cele. Crezi ca ia 18 milioane si de celelalte cheltuieli te ocupi tu? Esti si tare comic -
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
Traim in era sclavagist democrata in care statul obliga persoane califcate sa fie subjugate de amatori care dispun de bani si care fac legea.Daca plec de aici ajung unde? intr-un alt sistem in care alti smecheri fac legea iar tu te alegi cu raspunderea si bani de un suc.Statul este singurul care poate schimba asta prin obligarea scolilor la preturi reala sau instructorii sa fie platiti cu salarii decente si scolile sa puna ce tarif vor daca pot sa acopere cheltuielile.Cel mai indicat era sa dispara aceste scoli si sa ramana instructorii independenti iar cursul de legislatie sa fie tinut de profesorii de legislatie astfel dispare intermediarul care este scoala si preturile o sa se regleze de la sine. Exact cum sunt avocatii si multi altii. Este un sistem sclavagist piramidal in care cei calificati nu au nimic de spus. -
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
Atit primeste un instructor .....benzina este in functie de motor cam 10roni poligon si putin mai mult la trafic adica in jur de 12-14 depinde de trafic -
Nu faceti scoala cu Cristian Bratovici
topic a răspuns lui free-rider în Tudor Grigoriuul Incepatori
D-le Tudor Nu ti-ai luat teapa, iar pretul de 18 mil este un pret real pentru o scoala moto. Preturile moca sunt o problema pentru ca nu pot justifica nici benzina, ce sa mai zic de salariul instructorului care isi pune viata in pericol pentru nimic, In caz de accident este raspunzator, si asta pentru 50ron profit de elev pe toata scoala lui. La 5 lei pe ora x 10 ore = 50, daca mai face si trafic ajunge la 80. Acum inmulteste aceasta suma cu 7 elevi care este nr maxim pe luna per instructor si afli salariul unui instructor = 7x50=350 sau 7x80=560. Acum eu va intreb pe voi astia care comentati ca instructorul trebuie sa faca si sa dreaga, la un astfel de salariu tu ce ai face? Instructorul nu mai are dreptul sa fie independent ci salariat la scoli cu pretul moca unde datorita orelor putine primesti ce am scris mai sus.Sa tinem cont ca din Noiembrie pina in Martie este vacanta neplatita. La pretul de 18milioane este inclusa benzina salariul mediu pe economie si taxele la stat iar instructorul are si atestat printre altele fata de cele moca unde cel cu atestat nu are de munca dar pe atestatul lui curg elevii pe banda facuti de persoane necompetente acestei meserii dar care se multumesc cu cele 4 milioane pe luna. Referitor la faptul ca va lasa singur inseamna ca aveti aptitudini si are incredere. Cind un elev este bun nu mai stai de capul lui ci il lasi sa exerseze poligonul si ce mai trebuie pentru examen. Eu in cadrul scolii am si cursuri de pilotaj sau indemanare cum se spune, la preturi care variaza intre 10-15 milioane in functie de nr de ore. Se invata de la inceput mersul corect si nu dupa ce termina scoala(cursuri de pilotaj), pentru ca daca inveti gresit este greu sa corectezi. Cu toate astea nu se ingramadeste nimeni ca sa invete cind gaseste moca, chiar daca iese din scoala cum a intrat. Am si cursuri de pilotaj pentru elevi care deja au permis si care pot sa faca trasee gen Buc-Ploiesti, Buc-Brasov-Cheia etc. Foarte putini au facut astfel de cursuri, dar aici pe forum se bat in piept ca vor sa invete ca viata lor conteaza si cind se vad cu permis aleg sa moara. Cursurile de pilotaj de la Adi-moto eu le fac si am vazut cum majoritatea prefera sa cumpere ore fara numar in care sunt autodidacti in locul unor ore in care sa invete. Dupa ce au terminat scoala se pling ca nu stiu nimic cu toate ca le-ai explicat diferenta. Cind platesti sa faci poligoul asta o sa faci, dar motociclismul nu se limiteaza la poligon ci la intelegerea tehnicii prin care o motocicleta se vireaza se frineaza si asa mai departe. Alegerile pe care elevii le fac duc la aparitia scolilor cu elevi la norma. Cind alegi un pret mic nu poti sa ai pretentii, dar faci sa dispara calitatea. Ca elev trebuie sa comunici cu instructorul si sa ceri informatii, pentru ca altfel crede ca deja stii si nu te mai streseaza. Daca vrei instructor propriu asta costa 50 roni pe ora peste ora ta, adica 100ron daca nu ai motor. In 4-5 ore trebuie sa fii capabil sa pilotezi o motocicleta la un nivel profesionist folosint tehnici pe care mai intai le intelegi iar apoi le aplici sub indrumarea instructorului care este alaturi de tine pe motor si nu pe scaun sau mai stiu eu unde. Nu toti instructorii fac cursuri de pilotaj pentru ca include un risc foarte mare. Cu 100E poti sa inveti sa conduci Suzuki intruder 1800 si sa faci poligonul de examen cu el sau Haiabusa sau ce vrei tu, dar preferam sa invatam in trafic moca. La cel mai mic accident te alegi cu o paguba de minim 20-30milioane daca includem carene maini picioare si toate cele. Dupa accident nu cred ca o sa mergi mai bine cu motorul si automat o sa mai urmeze si altele. Cred ca alegerea de a invata este singura care iti poate economisii timpul banii si iti poate da placerea unei plimbari in siguranta. Cred ca ai ales bine scoala dar nu depinde de instructor in cit timp iti face dosarul scoala cu, care colaboreaza. Instructorii sunt obligati sa colaboreze cu scoli atestate si de ele depinde in cit timp primesti tu dosarul care in mod normal dureaza cam 40 zile din momentul depunerii actelor care mai dureaza si ele cam o saptamana. Domnul Bratovici este un instructor ok dar cind depinzi de altii este greu sa dai raspunsuri, mai ales daca elevii sunt nerabdatori iar scoala te tine cu dosarul 2 luni pina il baga, pentru ca nu are loc pentru elevul tau. Suntem la mana scolilor si de ele depinde in cit timp iese dosarul, si nu de instructor. -
Exista in Bucuresti un loc unde se pot aduna posesorii de Maxiscutere? Pentru discutii pareri impresii etc. Am vazut discutii despre modificari consumuri etc. Burgmanul meu consuma 4% GPL adica sub 2 benzina. Eu am modelul din 2000 si vreu sa-l schimb cu modelul 2003 pentru ca are porbagajul mai mare si este mai lung in zona picioarelor, iar eu am 190 In porbagaj vreau sa bag o butelie mai mare, cam de 15 l fata de 7 cit am acum, pentru o autonomie mai mare. Daca nu exista un loc de adunare, putem sa facem unul in fata la casa poporului ca este parcarea destul de mare.Trebuie sa stabilim o zi si intre ce ore.Poate devine traditie si putem sa stabilim si plimbari.
-
Este foarte simplu sa intelegi care este prdinea mai ales daca ai cite unul din fiecare culoare.Trebuie sa masori grosimea arcului si astfel o sa afli ordinea.Ala mai subtire cupleaza la turatii mai joase ala mai gros la turatii mai mari si tot asa Spor la treaba
-
Cum Prevenim Un Accident? Conducere Responsabila
topic a răspuns lui free-rider în mosckuul Accidente
Nu cred ca este relevant faptul ca daca ai Km esti invincibil in fata unui accident Poti sa ai o zi sau 50 ani experienta si daca un idiot trece pe rosu si te loveste lateral sau zeci de mii de alte situatii in care nu ai timp nici sa clipesti ,azungi statistica.Pilotajul nu se invata in ani ci in ore iar regulile de circulatie trebuiesc respectate .Mai intervine soarta in care cred de cind o tipa mi-a spus ce o sa fac in urmatoarele 3 zile si culmea ,asa a fost inclusiv ce o sa fac peste 3-4 ore care s-a adeverit cu toate ca am incercat sa pacalesc prezicerea ea s-a intimplat intocmai.Daca suntem sortiti sa se intimple ceva nu cred ca mai are asa mare importanta nr de Km .Pilotajul este bun pentru a creste increderea in mine si regulile de circulatie pentru a nu fi eu raspunzator iar ce ramane este soarta Trebuie sa avem grija ce-si doresc prietenii pentru ca bogatia unuia inseamna saracia celuilalt.Noi schimbam soarta celorlalti si ei pe a noastra ca asa lucreaza universul cind cineva cistiga altul pierde -
Accident rutier grav in care soferul a fugit .
topic a răspuns lui free-rider în free-riderul Accidente
Tipul care a vazut cit de cit nr zicea ca este nr strain Daca masina respectiva are ceva avarii pe partea dreapta fata si arata ca aia din poze este posibil suspect >Nu sunt multe masini ca asta mai ales negre si 2005-2008 un nr o adresa unde se poate vedea sunt de folos cam asa trebuie sa arate masina dar capota mai putin sifonata ca nu a ajus la nivelul ala dar asa arata aripa -
Cum Prevenim Un Accident? Conducere Responsabila
topic a răspuns lui free-rider în mosckuul Accidente
Am citit acest topic si este destul de interesant .Cele mai importante si intelepte manevre pe care eu personal le-am observat in trafic ,sunt urmatoarele 1..De la semafor sa nu pleci niciodata primul.Lasa o masina sa plece in fata ta pentru ca ea suporta mai usor impactul cu o masina sau motor care trece pe rosu . 2.La semafor depaseste numai masinile aflate in stationare si cu mare atentie la portiere.Cind acestea pornesc ramai in coloana pina maresc distanta intre ele dupa care continui depasirea daca spatiul iti permite. 3. Pe banda mergeti ca si cum ati conduce o masina ,adica pe aceeasi linie cu soferul .Daca stati prea pe drapta sau prea pe stinga o sa aveti surpriza sa intre cu masina linga voi obligindu-va sa intrati linga bordura sau mai grav pe contrasens. 4..Pe timpul zilei folositi faza lunga si cind efectuati depasiri pozitionati-va in asa fel sa-l puteti vedea pe sofer in oglinda lui.Daca tu nu-l vezi ,nici el nu te vede(exista un punct mort) 5.Nu accelerati din semafor in semafor mai mult decit este necesar .Ce rost are sa merg cu 150 si sa astept la semafor 3 minute cind pot sa merg cu 60 si sa merg cursiv fara sa fortez motocicleta frinele si sa-mi pun viata in pericol. 6.Nu uitati de specificatiile tehnice referitoare la frinare http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cbr600f3%2096.htm 60km/h-100km/h 13,7m-38m la care se adauga timpul de reactie care variaza intre 0,5-1,5 secunde in functie de starea fiecaruia.Asta inseamna ca la media de o secunda timp de reactie motocicleta mai face inainte de executarea FRINEI inca 15m la 60km/h si 27m la 100km/h Acum adunati timpul de reactie cu distanta de frinare si o sa avem 13,7+15=28,7 la 60km/h..Din aceasta cauza pe autostrazile din tarile civilizate gasim un indicator care ne avertizeaza ca trebuie sa pastram o distanta de 2 secunde fata de cel din fata..Aceste doua secunde se traduc prin distanta parcursa de masina intr-o secunda adica la 100km/h avem 27m/s deci doua secunde este de 54m distanta fata de cel din fata si nu bara la bara si semne cu farurile cum se procedeaza la noi asta daca nu cumva te incaleca si merge lipit de bara ta sa te scoata de pe sosea ca omul este o valoare si nu suporta traficul. 7.Sa nu uitam deasemenea ca o casca are intre 1200-1700g si capul intre 3-5kg impreuna ajung 4-7kg pe care gitul trebuie sa le sustina.La un impact cu o masina la 50km/h in care corpul se opreste brusc ,gitul trebuie sa sustina aproape 100kg si castile mai bine zis inchizatoarea este conceputa sa cedeze la forte mai mari pentru a proteja gitul.Este clar ca o astfel de greutate iti rupe gitul chiar daca suportul de inchidere cedeaza pentru a ne proteja noi tot murim.pentru ca cedeaza coloana.Cei care mai scapa au norocul sa loveasca si casca de ceva gen capota su alt obstacol si acolo scapa cel cu o casca rezistenta la impact asta daca nu intra in coma datorita fortei exercitate asupra creierului care se opreste brusc in cutia craniana.Incercati cu o rosie sau o mingie mai moale sa vedeti cum se deformeaza si comparati cu materia cenusie care nu este chiar asa elastica. Daca tinem cont de toti acesti factori si de faptul ca si cunostintele de pilotaj mai fac diferenta si alea se fac in scoala sau cu persoane care stiu sa le explice ,sansele de supravietuire mai cresc cu 30-40% tinind cont ca exista si idiotenii care nu ai cum la le eviti decit daca poti sa ghicesti viitorul Sper sa va fie de folos si sa avem cit mai putine accidente in trafic mai ales ca tot mai multi dau masina pe motor din cauza aglomeratiilor. -
Accident rutier grav in care soferul a fugit .
topic a răspuns lui free-rider în free-riderul Accidente
M-am plimbat pe toate stradutele din zona si din zonele cu stabi si sincer nu am vazut nici macar o masina modelul ala Am vazut toate marcile de Jeep dar nu asta.Am vazut doua cind mergeam spre Ploiesti dar erau modelul mai vechi cu proiectoare in bara adica 2001-2005 Asta este 2005-2008.Pe camerele de supreveghere nu vezi nimic sunt de forma ca sa vada daca este ambuteaj sau ceva de genul.Masina am depistat-o dupa aripa ramasa in strada in urma accidentului .Din imahinile de pe camera nu iti dai seama ce masina este pentru ca astea arata cam la fel si difera botul ..Concluzia este ca masina asta este ori prea scumpa ori consuma mult pentru ca sunt rare si asta este un punct pozitiv.Politia o sa identifice masinile inscrise si care au anul de fabricatie intre 2005-2008.Problema este ca un baiat de la fata locului a zis ca avea numar cu w ceea ce este destul de nasol.Daca are numar de viena cred ca deja este acasa.