Sari la conținut

ktmoldboy

Membru
  • Număr conținut

    73
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    1990
  • Club
    2RACE

ktmoldboy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. pentru ca la acesta etapa eu va voi astepta la Inspectia Tehnica . va rog recititi regulamentul Campionatului National de ENDURO , pe care il gasiti in atasament . doresc sa specific cateva elemente esentiale : -Deplasarea sportivilor cu motocicleta , fara casca , se penalizeaza cu excluderea. -Vom marca cu vopsea elementele neschimbabile ale motocicletei : butuci roti , toba finala , cadru , motor . -Zona de service se va face in Padock dar sportivul va lucra singur la motocicleta , comform regulamentului . -Ajutorul strain este permis doar pentru : spalarea numerelor de concurs , alimentarea cu carburant , lichid de racire , ulei , ungerea lantului , demontare si montare roata in furca . -Sportivii de la clasa A si Juniori , vor avea obilgatoriu cauciucuri FIM. Liviu REG.CNI_E.___2010._X._NEW.doc
  2. Predomina PIATRA . Mesaj completat Pentru ca este multa piatra ploaia nu schimba mult situatia . dar oricum trebuie guma cea mai buna . si de altfel de mult astepatam o cursa ALPINA . Traseul l-am parcurs ieri , si sunt impresionat . Este un traseu tehnic , chiar si pt clasa C . Iar clasa B are mai mult de muncit decat de obicei . as spune ca la acest tip de traseu , prezenta este obligatorie , veti vedea!
  3. bogdane , inchide computeru , culca-te , si mai hai si tu pe la curse . gata ! ne vedem la sibiu .
  4. BRAVO , asta asteptam ! Acum sunt linistit. la revedere .
  5. bogdane... pricepi ? SA VEDEM track-urile castigatorilor!" ( prietenii stiu de ce )"
  6. LO PROBLEMA PUTE . VREAU SA VAD TRACK-URILE ! ( CARITABILE...?!) BATAIE DE JOC NATIONALA.........
  7. dragi colegi vreu sa zic si eu ceva : gps-ul este o unealta ajutatoare de navigatie. nu poate fi luat in considerare pentru stabilirea clasamentului! de ce ! simplu: am o urcare de 10 m imposibil de facut . arbitru nu este ...( vezi canionul de la Bacau...) imi arunc gps-ul in varful urcarii , ocolesc oricati km vreau pana ajung sus , imi recuperez gps-ul si bat cursa! (exemplul nu imi apartine, l-am auzit si eu ....) de aceea consider o mare eroare in stabilirea clasamentului , luand in calcul datele din gps . verificarea parcurgerii traseului se face cu CT( control trecere) de catre un arbitru ! controlul de trecere trebuie sa fie intotdeauna dublu inregistrat! adica atat in fisa arbitrului care scrie in lista trecerilor( nr concurs si ora)-de care raspunde arbitrul , cat si in "ceva " ce poarta sportivul la el ( banda pt capsat , coliere de plastic colorate diferit . sau chiar GPS-UL , care dovedeste trecerea prin CT-UL respectiv la ora respectiva. dar este o mare greseala sa nu ai un " back-up " la sistemul de clasificare! adica daca se imbata arbitrii , ramane gps-ul ca dovada de trecere prin CT, daca "pica gps-ul , are arbitrul dovada ca a ajuns la el. ambele cam greu sa se intample , (poate la Bacau....., nu Bogdane?) pot sa termini cursa pe pana , fara apa in radiator,("....chiar si fara motor....."), dar fara GPS .te descalifica ! FOARTE TARE! Doresc sa contest rezultatele , si solicit sa se puna la dispozitia sportivilor , track-urile castigatorilor , prin postarea lor pe acest forum.( si nu altundeva !) va multumesc .
  8. stati asa ca trebuie sa traduc/deduc regulamentul : 10. Traseu: Sămbătă - 80-120 Km probă specială,conținând 5 puncte control trecere (CT) Âşi puncte de alimentare în traseu,asigurate de către organizatori la interval de maxim 50 Km, cu benzina participanților . Duminică - 20-40 Km probă specială Âşi trial. deci :sambata una proba speciala integral traseu , si duminica numai probe speciale , fara legaturi intre ele ? e bine oricum dar sa fie corect si fara comentarii la afisarea rezultatelor ! caci aveti premii mari!.......
  9. dragii mei organizatori am si eu o parere vis-a-vis de regulamente. inainte de toate trebuie sa fie clare , cunoscute din timp de catre participanti . si verificate! va rog aplicati un regulament consacrat nu complicati si inventati alta modalitate de clasificare exista cateva "tipuri" de competitii enduro cu ecuatia verificata: romaniacs enduro -rally raid endurocross (de romania) last man standing -erzberg-hells gate ,etc in care model va incadrati ? daca doriti detaliem... de fapt detaliez acum: nu pricep ce faceti cu timpii de pe probele speciale , daca conteaza timpul start -sosire. adica ori enduro clasic cu timpi de legatura ,contol orar , si probe speciale , ori redbull-fullgasblana100% , fara probe speciale ! eu nu inteleg cum puteti departaja luand in calcul atat timpul total , cat si timpii pe probe? si nu vreu sa invat la start un nou regulament ! caci vin ! adica aici este problema: REGULAMENT PARTICULAR 1.Competitia: X-CAPE ENDURO RALLY RACE 2009 Traseul va fi marcat cu track GPS , necesar de urmat in conformitate , concursul fiind compus din probe speciale cronometrate. Nerealizarea in totalitate a traseului conform track-ului impus atrage dupa sine penalizari sau descalificarea din competitie. Fiecare zi de concurs are un START si o SOSIRE. ? dar eu vin . si ma duc si la DEVA.
  10. si multe altele aici : http://www.torrentz.com/search?q=enduro&p=0
  11. scoala trial : Motorcycle Trials - SteveSaunders, The Cotswold Way avi : http://www.mininova.org/tor/1519777
  12. in GARMIN Mapsource R.O.A.D. 2008 , zonele protejate sunt marcate cu hasura verticala rosie , si au denumirea :SIT DE IMPORTANTA COMUNITARA , sau REZERVATIE NATURALA (dupa caz)
  13. in toate zonele din tara sunt zone protejate . mai aproape decat ne asteptam. de ex . pe langa CLUJ toate "coclaurile" pe care ne place sa ne dam sunt incluse in aceste arii ptotejate ! FAGETUL este arie protejata ! la 3 km de cluj! http://www.greenagenda.org/mm/nr_4/arii2.htm muntele Baisorii , si Valea Ierii sunt arii protejate. (daca va jucati cu gps-ul garmin , sunt marcate distinct ariile protejate pe harta ) cred c-o sa-mi cumpar trial.....
×
×
  • Creează nouă...