pai, sa-l pornesti zilnic daca numai dupa 4-5 zile porneste greu
poate trebuie sa schimbi jigloarele din carburator, cu cele recomandate pentru temperaturi mai scazute.
eu la 2T ,200 exc din 2009, vara merg cu o bujie (br8eg) si iarna cu alta (br10eg) este posibil ca si la 4T sa existe o bujie pentru climat mai rece.
Frumos concurs ! Foarte buna organizare ! Trasee frumoase de enduro marcate excelent ! Prezent si la urmatoarea editie.
P.S. - felicitari la Adriana. a mers exceptional
salutare tuturor,
rog frumos pe cine a schimbat toba de fata pe un 200 exc modelul nou cu toba FMF sa impartaseasca impresiile, in special daca se simte diferenta la putere/cuplu si rezistenta (daca e mai fragila sau mai rezistenta) decat cea din fabrica.
multumesc anticipat.
in cazul asta, pancota jud. arad, orasel cu 8000 de locuitori o sa aiba mai multi reprezentanti ca bucurestiul.
Ionut trebuie sa te pui pe treaba sa faci ceva in bucuresti ca ..... nu prea merge asa
pai noroc cu timisorenii, altfel se tinea briefingul in germana, si in loc sa ma dau cu motorul trebuia sa fac meditatii la limbi straine
am glumit firesc, banuiesc ca si din sibiu, valcea, baia mare si bucuresti va fi prezenta masiva.
sincer nu ma pricep la preturile de la GG, insa ce pot sa spun este ca un prieten si-a schimbat radiatorul la un GG 300 din 2010 si l-a costat DOAR 95 de euro !!!
din pacate la KTM e mult mai scump.