Eu care ma ocup de ceva ani de produsele METABOND, provin si inca activez in industria de aviatie( IAR-SA )si stiu ce inseamna tehnica si pot spune fara modestie ca o si pot explica. METABONDUL este pentru mine un al doilea hobi si asta ptr. ca am folosit aceste produse le folosesc si le recomand cu incredere tuturor indiferent ce motoare sau masini au indiferent daca sunt noi sau mai putin noi. Am simtit efectul lor asupra motorului si sistemului de alimentare( mai ales asupra injectoarelor) si pot spune ca masina si-a imbunatatit parametrii tehnici ai motorului. ( La masina mea VW PASSAT de 1,9 TDI 131CP care merge impecabil, folosesc aceste produse pentru a-mi proteja investitia si ai ridica performantele)Trebuie tinut cont de faptul ca aceea reactie chimica care are loc la suprafata pieselor metalice ale motorului prin traterea si durificarea suprafetii moleculare( este vorba de cativa microni si procesul este mai amplu decat putem crede la prima vedere) reduce frecarea cu pana la 60% si creste durata de viata a motoarelor, la cele noi tripleaza viata lor iar la cele cu o oarecare uzura o dubleaza. Pentru motoare foarte uzate exista METABOND OLD SPEZIAL care are microparticule ceramice si astupa uzurile ceea ce inseamna o amanare a unei reparatii capitale care trebuie sa recunoastem este cam scumpa.Este sigur ca multe firme mari ,dar foarte putini recunasc , folosesc aceste produse la masinile in garantie. Singura firma care a recunoscut oficial ca foloseste frecvent aceste produse este firma -FERRARI-si da date precise de crestere a parametrilor motoarelor. Prin reducerea frecarii creste puterea motorului, scade consumul, se reduc cheltuielile de intretinere etc. Le doresc scepticilor daca au ocazia sa nu refuze invitatia de a participa la o prezentare a produselor si la un test demo cu un banc de proba de tip HERBERT unde se poate vedea cu certitudine ce inseamna folosirea acestor produse. Asadar accesati pagina web :www.mariusgaitan.lx.ro cititi despre produse si hotarati . Veti fi entuziasmati.