Sari la conținut

mariusgaitan

EX+
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

mariusgaitan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aveti detalii asa cum am mai spus si mai sus pe pagina web:www.mariusgaitan.lx.ro DAR AM SA RASPUND LA INTREBARILE PRIETENULUI NOSTRU 1) - 1 litru de ulei transmisie METABOND GL-5- 75W90 costa -39RON - 5 litrii----------------------------------------------------------- 180 RON Daca la schimbarea uleiului din cutie bagi si un tratament METABOND GT nu mai umblii in veci la cutia aia si va merge excelent. 2)METABONDUL tratamentul pentru motoare sau cutii de viteza nu este un aditiv ptr.uleiuri.Nu schimba calitatile uleiurilor folosite dar atat timp cat el se afla in aceste uleiuri el trateaza ( curata, niveleaza si durifica suprafetele metalice)Nu are treaba cu placile ambreiajului. Pentru OLTCITUL dumitale i-ti recomand un ulei ptr.motor METABOND 10W40 semisintetic, dar daca doresti sa bagi neaparat sintetic atunci foloseste METABOND TOP 5W40-la 5 litrii-189 RON sau DURON SYNTHETIC 5W40-150 RON-4litrii. Folosesti ca tratament METABOND OLD SPEZIAL un flacon la cantitatea de ulei din baie si nu mai ai probleme. Pierzi ulei din cauza uzurilor pe pistoane si cilindrii iar MET.OLD SPEZIAL are microparticule ceramice care vor rezolva aceste uzuri. Uleiurile sunt garantate ptr.15000km iar cu tratament poti face linistit 20000 ( dar nu in trei ani)Contacteaza-ma pe tel.0724459521 sau mail: mause_bv@yahoo.com
  2. Eu care ma ocup de ceva ani de produsele METABOND, provin si inca activez in industria de aviatie( IAR-SA )si stiu ce inseamna tehnica si pot spune fara modestie ca o si pot explica. METABONDUL este pentru mine un al doilea hobi si asta ptr. ca am folosit aceste produse le folosesc si le recomand cu incredere tuturor indiferent ce motoare sau masini au indiferent daca sunt noi sau mai putin noi. Am simtit efectul lor asupra motorului si sistemului de alimentare( mai ales asupra injectoarelor) si pot spune ca masina si-a imbunatatit parametrii tehnici ai motorului. ( La masina mea VW PASSAT de 1,9 TDI 131CP care merge impecabil, folosesc aceste produse pentru a-mi proteja investitia si ai ridica performantele)Trebuie tinut cont de faptul ca aceea reactie chimica care are loc la suprafata pieselor metalice ale motorului prin traterea si durificarea suprafetii moleculare( este vorba de cativa microni si procesul este mai amplu decat putem crede la prima vedere) reduce frecarea cu pana la 60% si creste durata de viata a motoarelor, la cele noi tripleaza viata lor iar la cele cu o oarecare uzura o dubleaza. Pentru motoare foarte uzate exista METABOND OLD SPEZIAL care are microparticule ceramice si astupa uzurile ceea ce inseamna o amanare a unei reparatii capitale care trebuie sa recunoastem este cam scumpa.Este sigur ca multe firme mari ,dar foarte putini recunasc , folosesc aceste produse la masinile in garantie. Singura firma care a recunoscut oficial ca foloseste frecvent aceste produse este firma -FERRARI-si da date precise de crestere a parametrilor motoarelor. Prin reducerea frecarii creste puterea motorului, scade consumul, se reduc cheltuielile de intretinere etc. Le doresc scepticilor daca au ocazia sa nu refuze invitatia de a participa la o prezentare a produselor si la un test demo cu un banc de proba de tip HERBERT unde se poate vedea cu certitudine ce inseamna folosirea acestor produse. Asadar accesati pagina web :www.mariusgaitan.lx.ro cititi despre produse si hotarati . Veti fi entuziasmati.
  3. Vrajitorule din Oz, bati campii ca un nestiutor si un tip conservator cu groaza de tot ce este nou. Ca sa te destepti putin la minte acceseaza pagina de site:www.mariusgaitan.lx.ro si ai sa vezi ca METABONDUL pentru motoare nu este nici ulei deosebit si nici aditiv pentru uleiuri Este un tratament de suprafata bazat pe tehnologie molecularae de durificare a suprafetelor metalice prin reactii chimice produse la temperaturi marii prin frecare. Este un proces care se deruleaza in cicluri progresive cam pe durata functionarii motorului pe parcurgerea a 400 - 450 km. Tratamentul nu este un aditiv si nu schimba calitatile nici unui ulei indiferent ce se foloseste la motor. I-ti stau la dispozitie cu amanunte despre toate produsele.Pentru toti doritorii sa stiti ca pentru motoate de motociclete chiar daca au ambreiajul in baia de ulei se foloseste METABOND-C acesta este recomandat , iar pentru benzina si curatarea injectoarelor METABOND MEGALENE ( un flacon de 250 ml aditiveaza 1000 litri de combustibil) Amanunte si contact pentru doritori pe pagina de site de mai sus.Asadar TUNING la motoare si faceti-le sa zboare.
×
×
  • Creează nouă...