Sari la conținut

Moose

EX+
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    -
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Moose's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bine tu...esti cea mai tare...sigur l-ai ajutat pe om sa isi faca o parere. Obiectiva.
  2. Motorul L2 este bine cunoscut in toata lumea pt cupul la turatii joase. Ducati...orice model..dezvolta 50% din puterea motorului imediat dupa turatia de relanti. Caracteristiciile principale..ale lui Ducati sint cadrul tubular care impreuna cu felul in care este atasat motorul si bascula (toate 3 intr-un singur punct ) creeaza o stabilitate neintalnita la nici o alta motocicleta. Felul in care sta pe viraje...este incredibil..si cum zicea colegul meu..zici ca esti pe sine...cum o pui..asa sta. Ducati..in special Monsterul de 620 este o motocicleta deosebita pentru incepatori. Foarte manevrabila...extrem de usoara...desi Kg din cartea tehnica ..ar sustine contrariul. Despre suspensie pot sa va spun ca are o caracteristica unica...pe care nu o veti intalni la nici o alta motocicleta, si anume tirantul reglabil. Asta inseamna ca ma pot juca cu inaltimea motocicletei..fara sa umblu sa setarile suspensiei...adica arc.. amortizor.Pot sa cobor motocicleta sau sa o ridic...fara sa afectez setarile suspensiei.Aratati-mi o japoneza care poate sa faca chestia asta. STANDARD Ducati vine cu niste dotari de serie pe care la alte motociclete le veti gasi numai optional. Cel mai elocvent exemplu..este furca upside-down...pe care ducati o foloseste pe Monster din 1994. Oferita standard. Frane Brembo. Conducte racing. Discuri flotante.Jante Brembo sau Marchesini. Electronica Magneti Marelli. DE SERIE.Pe asta dati banii cand luati un Ducati.Aratati-mi o Japoneza...care sa nu fie...RR sau supersport...cu furca upsidedown in 2006.STANDARD. Extrem de rar. Manevrabilitatea lui Ducati vine si din felul motorului.Fiind un L2 are centrul de greutate mai jos decat o japoneza.De aici si senzatia de motor foarte usor...desi Kg spun altceva.Nu mai vb de sunet..acel urlet pe care multi al adora...si multi nu recunosc ca le place.In general..Ducati este o motocicleta foarte tehnica. Nu ascunde suduri...(esapament..cadru) vezi la Monster cam tot ce e de vazut la motor...rezervorul acoperind doar airboxul. Desigur...rautaciosii ar zice.."ce ma..ai venit cu caloriferul?" sau..."cu ligheanu de piulite". Asta din cauza ambreiajului.Multi or sa te opreasca si o sa zica...domne..ai ceva la motocicleta..face niste zogomote. Motorul..este ok..pt incepator...o sa te obisnuiesti..poate o sa ti se para un pic brutal la inceput..dar os avezi ca dupa cativa Km o sa fie ok... Putere are...si ce o sa gasesti pe net...este cea declarata la roata...cuplu de nu se poate...( de ce sa fac 10.000 de ture..sa imi intind mainile..cand la 3500 simt ca zbor de pe sa?) Sunetul ambreiajului..sunetul lui Ducati per total..ori iti place..ori nu. Daca iti place Ducati..si asta vrei..ia-ti. NU lua Ducati ca alternativa la o japoneza...sau ca e ceva mai iefitna..sau nush ce.Ia-o ca iti place...pt ca o doresti.Altfel..nu o sa o intelegi niciodata..si nu o sa iti placa. Multi vorbesc despre Ducati..dar intreaba-i pe cati au mers...si o sa vezi cati or sa iti raspunda.Toti vb din auzite..ce au zis altii. Fratilor..daca nu ati mers pe Ducati...taceti. Daca intrebi unii posesori de japoneze..ce isi doresc....dreambike-ul lor..multi os azica..Ducati..dar au japoneza ..ca nu isi permit. Insa aceeaia nu o sa vb urat despre el. Acuma las avizatii in japoneze sa prezinte ei...4cil. Numai bine.
×
×
  • Creează nouă...