Sari la conținut

benighted

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    NTV650, FJS600D, GL1800
  • Numar Moto
    more
  • Club
    niciunul

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Piaggio SI Mix, Peugeot 103, Linhai Prince, Honda Joker Replica, Honda NTV 650, Honda Silverwing 600, Honda GL1800
  • Interests
    flight, riding, metal, tech

benighted's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ciudat, mi-ai descris intocmai ce fac muulti rideri de SS-uri. Eu nu caut niciodata sa 'fac' pe cineva, poate doar la provocari vadite. Eu salut mereu, chiar daca de multe ori pwla raspuns... Si nu am o atitudine naspa fata de toti, ba chiar am buni prieteni care calaresc SS-uri. Si aia-mi stiu toti parerea despre genul ala de mobra, dar o tin pe a lor pentru ca aia le place...
  2. agreed 120 e o viteza buna, dup-aia sufla tare. Agreed si cu maxiscuterul, chiar se intinde binoclul catre ceva de 500cc. NTVu e greutz, dar m-am obisnuit, acum il arunc aproape ca pe-o bicicleta prin trafic..
  3. Total de-acord cu aspectul, si asta e imens pentru aspect si arata cam dizgratios.. dar pe ala mini dinainte l-a rupt un bivol, si am zis sa incerc unul mai mare. Si e fain sa nu te bata vintul pe drum multam de urari, la fel
  4. nu e vorba ca-s supraentuziasmat de mobra... sunt altele de care-s entuziasmat, asta doar ma multumeste. scuze daca ofensez posesorii de SS-uri, dar din post se reflecta doar atitudinea mea fata de ele. ca sa fiu neutru, chiar as mai schimba nitel tonul dac-as mai putea edita post-ul. repet, insa: nu voiam sa pornesc vreun flamewar sau sa jignesc posesorii. Doar o parte dintre ei merita jigniri... Testat, format parere, parerea se reflecta din post. SS-urile sunt beton pentru o ora-doua pe un circuit in weekend.. dar pentru oras si autostrada (pe unde le vedem destul de des) mi se par nasoale. La demaraj asa e... Mai precis, cam pina la 75 (cind eu deja am schimbat viteza cel putin o data). Dar sincer, mai mult nu ma intereseaza. Plus ca la mine toarce motorul, iar la SS-uri.. am scris in post. despre poligon vorbeam din perspectiva elevului, nu a unui rider experimentat. Un experimentat il face si pe trike (evident, fara sa dea cu spatele ) avem dreptul la exprimare libera, nu? parerea mea despre vitezane e asta, si o exprim destul de des. pentru ca nu le inteleg rostul in oras si pe autostrada. pentru ca sunt vehicule de magheristi. pentru ca ma enerveaza noaptea smecherii care si-au golit tobele si urla prin oras. pentru ca doar pe vitezane am vazut tarani in slapi si pantaloni scurti pina acum. cunosc si oameni calumea cu vitezane, dar muuulti pe care i-am vazut sunt teribilisti si smecherasi. respect & ride safe
  5. In conditiile in care pe mobra se sta drept, nu... am 1.85, si dupa multe incercari de reglaj am descoperit ca nu pot sa-l fac sa ma scape complet de vint... acum TOT curentul loveste viziera. Vreau sa pun un parbriz cit sa nu fie deloc vint. Am ramas impresionat de cele de la maxi-scutere liniste si pace in spatele lor
  6. O motocicleta interesanta, care din pacate nu se mai fabrica. Se gaseste foarte rar, pentru ca lumea n-o prea mai da, te atasez de asa ceva si in plus nici nu se strica. In primul rind, trebuie sa spun citeva despre mine: sunt un om comod. Vreau sa savurez motociclismul, si sa fie minim chinul. Nu vreau sa stau capra si nici sa giugiulesc un lant. Nu vreau sa am o mobra turata, care sa sune ca o risnita in calduri si sa traga tare abia de la 6-7000 rpm. Mica descriere. Sa incepem, evident, cu avantajele. Pozitia de mers e excelenta. Stai drept si comod, nu capra. Niciun pic de greutate in miini (care stau intinse) Cam ca pe un tourer BMW se sta, minus seaua putin mai ingusta. Lant n-are. Poti sa te lasi pe burta pe rezervor, dar n-are absolut niciun rost. Pasagerul sta si el foarte bine, seaua fiind aproape dreapta. Nu aplecat si cu miinile pe rezervor, ci drept si cu miinile pe miner, pe tine sau daca mergi linistit chiar in buzunar. Un cardan tare ca piatra la care trebuie cam la doua sezoane schimbat uleiul. E ingusta cit sa te strecori lejer prin oras, si unghiul de bracare al ghidonului e bun. Pe o vitezana nu faci poligonul, pe asta da. Motorul e destul de cunoscut printre posesorii de honda. E cam acelasi lucru cu ce gasim pe transalp si pe shadow de 650. Oribilitatea de DN-01 are si ea motorul asta, putin largit si pe injectie. Cine a mers pe ceva cu motorul asta il stie. Trage liniar si bine inca de la 1800-2000 rpm, iar toata puterea apare la 4000. 8500 e deja cu rosu. Plasticul e putin. Doar de la rezervor pina la coada, pe sub sea. Fix cit trebuie ca sa acopere trusa de scule, rezervorul de lichid frina spate, pe cel de antigel si reglajele suspensiei spate. Chiar inainte de stop e un loc numai bun de tinut manualul, patru bujii de schimb si alarma . In plus, fiind monobrat pe spate, schimbatul cauciucului e bestial. Capac de plastic jos, scoti o siguranta, si apoi doar o piulitza mare. Scoti roata, schimbi cauciucul, pui roata. Fara grija la frina, fara alte timpenii. Nici nu trebuie ridicata sau mutata toba, si operatiunea se poate desfasura lejer cind e pe cricul central. Handlingul e excelent. Mobra cere sa zgiriie cu cricul de asfalt. Trebuie avut grija cu tot cuplul ala (patineaza in a 3a) si cu cardanul care te ridica in curbe. Demarajul e criminal, am patit sa vad smecherasi cu de-alde r6 si cbr600 privindu-mi spatele cu coada-ntre picioare. Fiabila. am aproape 9000 km cu mobra si nu s-a busit nimic... am schimbat ulei, bujii si filtre, plus placutele spate. In rest, excelent. la urmatoarea revizie tre' sa pun alt lichid de frina. Sa spun acum si ce nu-mi place (sunt si mare cusurgiu) Motor cu carburator. Am spus, sunt comod. Nu-mi place sa am de umblat cu socul, nu-mi place relantiul variabil dat de carburatoare. Plus, mai trebuie sincronizate, curatate... urit. Se incinge repede vara. Am mai vazut problema asta la multe honde, si explicatiile oficiale sunt "asa merg ele". E neplacut sa stai in trafic si sa-ti sufle pe picioare aer fierbinte din radiator. Si ventilatorul ala face treaba asta cu deosebit simt de raspundere. Nu are indicator de nivel de combustibil. In consecinta, folosesc trip-meter-ul. Cind fac X kilometri, trec pe la peco sa fiu sigur. In general la 200km consuma cam 10-11 litri. Mai putin daca ies din oras sau daca pun benzina aia noua si buna de la rompetrol. OMV 100 si aia "smechera" de la MOL nu fac nimic sesizabil. Din fericire, robinetul pentru rezerva e accesibil. N-am avut prea mult loc pentru balast si transformator de xenon. Sunt toate ingramadite la ghidon, in spatele farului, si mai bat una de alta cind e in sarcina, la ture putine. Minor nuisance. In plus, as vrea o aripa fatza mai lunga. Dupa ploaie se mai stringe uneori noroi in radiator, si asta nu place, mai ales ca se incinge usor. Cutia de viteze e de tractor 100%. Cloncane cu spor si daca nu o bagi BINE in treapta a doua sare in sarcina puternica. In schimb, e fiabila. Cam atit, am epuizat subiectul Upgrades planuite: crashbars, un parbriz mai inalt, cadru pentru topcase si coburi si respectivele genti. Daca aveti idee de unde pot face rost, rog dati un PM, as fi tare recunoscator. Eu am gasit pe polo, dar la scoruri urite pentru criza asta Am aberat tare mult, ia sa pun si citeva poze. Daca mai sunt printre voi posesori de modelul asta, manifestati-va. Am mai vazut prin trafic citeva...
  7. Felicitari pentru motor! Imi face rau de tot cu ochiul, daaar.. e italiana, si model experimental... cunoastem fiabilitatea produselor italiene, si mai stim si ca producatorii din ziua de azi fac QA-ul pe clienti, nu inainte sa puna la vinzare masinaria... am fost la si pe ea, am salivat, da' na... chiar mi s-a parut motorul perfect, cu mica exceptie a lantului caruia i-ar fi stat mai bine cardan.. astept cu nerabdare sa aflu ca merge perfect si peste luni/ani ca sa iau decizia.. pe de alta parte, pina atunci probabil va fi aici honda dn-01
×
×
  • Creează nouă...