Sari la conținut

jik_bm

INACTIV
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    2003
  • Numar Moto
    CS 05HYT
  • Club
    Road-Patrol

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa -> Kawa GPZ 500R -> ZX6

jik_bm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ..deci.. Am un zx6r din 2001..care a avut probleme cu carterul (s-a deplasat axu de ambreiaj cu totu') asa ca m-am decis sa ii pun alt bloc motor..asadar mi-am luat un din '99 de pe acelas model..dupa mici "ajustari" l-am pus pe cadru si l-am pornit. Prima oara cand l-am pornit a scos destul de mult fum alb.. care mirosea a ulei ars (am pus ulei in cilinrii pt k sa-l invart de cateva ori inainte de a-l porni)..cam cat o dacie mai veche .. ledul de la ulei s-a aprins putin mai greu adica dupa vreo 3-4 min de mers, dar a pornit in final si merge bine acu.. L-am lasat sa mearga pana ce o ajuns apa la 100 de grade, l-am oprit pt vreo 5 min dupa care l-am pornit iar (nu o mai scos fum alb si nu au mai fost nici probleme cu indicatorul de presiune de ulei) si am mers cu el la o tura scurta (10-15min). Cand am ajuns inapoi la garaj si m-am uitat la ulei am vazut k s-o format condens la gemuletu unde se vede nivelul uleiului.. Urmatoarea zi am mers sa-l pornesc iar..a scos tot destul de mult fum la rece (in comparatie cu cel din 2001)..l-am lasat sa mearga pana ce o ajuns apa la 70 de grade dupa care iar m-am plimbat cu el..m-am uitat iar la ulei chiar dupa ce l-am oprit si nu s-o mai facut condens.. Tot am mers cu el asa, ba facea condens (cateodata chiar spuma de vreo 1mm in ulei) , ba nu facea nimic.. Dupa vreo 200 de km cu motoru din 99 mi-o scazut nivelu la apa cam vreo 50ml/100km in oras. Acum il las sa se incalzeasca pana pe la vreo 70 de grade (apa) si nu mai face condens, numai scade nivelul la apa putin cate putin.. Motorul din 99 a stat vreo 4-5 ani, si nu stiu in ce conditii..ma gandesc ca s-o fi adunat ceva apa in el..dar aia ar fi trebuit sa iasa destul de repede.. si ma gandesc ca dupa 200 de km nu mai suge apa din rezervor k nu s-o fi aerisit.. Intrebarea mea este: stie careva vreo metoda cu care as putea sa vad pe unde imi intra apa in ulei? si cat timp mai pot sa merg cu el asa..
×
×
  • Creează nouă...