-
Număr conținut
36 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Mures
-
Carnet moto din
2007
-
Numar Moto
PA!
-
Club
Bondarosa - my own
almid's Achievements
Newbie (1/14)
-
Alegerea e facuta pe EN... nu neaparat pe cel pe care mi l-ai indicat tu. Este intra-adevar unul frumos dar inca nu primesc nici un raspuns de la proprietar... Daca iese cu EN-ul asta sau cu altul... oricum sucul e o idee buna. even if beer rules
-
ok magic4ace tu esti cel mai tare chopper-ist si eu sunt naivul incepator. mea culpa pentru folosirea incorecta a termenului de chopper. Poate imi acorzi circumstante atentuante din faptul ca am precizat tot timpul ca sunt incepator. Oricum am rugat sa fie inchis topicul dar ai simtit tu nevoia sa punctezi...
-
va dau dreptate si nu ma prostesc. Nu are rost sa mai discutam despre Honda CM400 T. Vreau chopper si pace Va rog sa inchideti topicul si multumesc celor care mi-au raspuns.
-
ce trebuie sa recunosc cu acest model, este ca imi incalc tocmai prima dorinta, cea de chopper... apoi faptul ca nu are spite la roti ci genti de aluminiu... iarasi nu e tocmai ....my style. este de fapt un "clasic" care aduce a chopper prin felul cum e customizata...
-
Salut ! Sunt incepator si dupa 2 ani de scuter 125cmc, am hotarat sa fac pasul la un motor adevarat. Vreau un chopper pentru plimbari in week-end, vreau sa fie japoneza, de dupa 1990 si sa coste 1500 max 200, avand in vedere ca mai trebuie cumparat si echipamentul... Am cautat in Germania, unde am un prieten care se pricepe poate sa ma ajute la cumparare. In cautarea unui KW EN500 sau Virago 535, am gasit intamplator Honda CM 400T din 1983, la 1500 euro. Arata foarte bine la cei 19.000 km si in review-urile de pe net este foarte bine cotata (chiar mai bine decat EN500 sau Virago) dar ma sperie anul...1983. Pe langa faptul ca ma gandesc ca e cam coapta ( furtune, tablaraie), ma tem si de piesele care ar putea fi greu de gasit. Are cineva acest model? Cum se comporta si ce sfat imi dati? Merita sa ma inham la asa ceva?
-
Imi cer scuze pentru offtopic. Vad din avatar (cred ca e poza ta) ca ai casca completa. Stiu ca de obicei chopper-istii poarta casca open-face si arata mai bine. Sunt de acord insa cu faptul ca o casca completa te protejeaza cu adevarat. E greu de ajuns la un compromis... Porti amandoua tipurile de casca... altenativ, sau doar cea din foto? Ce casca imi recomanzi?
-
Salut, Sunt un incepator in ale motoarelor. Am luat carnetul in 2007 si de atunci m-am plimbat doar cu un Piaggio Typhoon125. Dimensiunile mele: 178 cm si 75 kg. Am hotarat sa fac pasul si acum in prag de iarna se pare ca sunt preturi bune la motoare in Germania. Imi doresc un chopper. Il voi folosi doar pentru plimbari de week-end pt ca in rest folosesc conserva. Am un prieten in Germania care este cunoscator oarecum... el este fan supersport dar ma gandesc ca ma pot lasa pe mana lui. Eu nu prea stiu ce mi-ar fi mai potrivit. Stiu ca vreau chopper/cruiser si vreau japoneza. Cat despre cardan, curea, lant, racire cu aer sau cu lichid... nu prea am inca o parere. Pana in 1500-2000 euro am gasit KW EN500 de prin 1995-19996 pe la 10-20mii km sau KW VN 750 cu vreo 500 euro mai scump. Este oare prea mult 750 pt un incepator? Pe la banii astia se invart si Virago 535, Honda Shadow (putin mai scumpa) sau Suzuki Savage (nu e tocmai prima mea preferinta). Ce sfat imi dati? Catre ce sa ma orientez? Afirm din start cum este de fapt si titlul topicului ca inclin intre cele doua KW.... si mai ales catre VN750. Parca este o bijuterie
-
XX-1O-NLY
-
Un piaggio prinde si 120 km/h. Al meu Typhoon 125cmc. Dar banuiesc ca tu vorbeai de un moped...BRAVO sau trotinete de genul ala. Oricum...nici cu bicicleta nu e de joaca. Doamne fereste !
-
cu cele de 50cmc nu poti merge pe autostrada dar cu 125....IT"S A FREE WORLD !!! cum zicea amicul... iti trebuie doar un pic de permis
-
eu am adus de o luna un Piaggio TPH125 din Germania. Merge super. Am dat pe el 500 euro la care am primit si o casca. Tot ce am platit a fost cam 2 mil (RAR, inmatriculare). Nu se plateste taxa de prima inmatriculare pentru motociclete, scutere, ATV. nu cred ca merita investitia pt una noua.
-
multumesc. am luat scuterul printr-o intamplare...foarte fericita... de mult imi doream asa ceva. am fost in germania sa aduc o masina (o duba pe care mi-o cumparase cineva cu cateva zile inainte). din vorba in vorba mi-a aratat ca are si el un scuter (al lui era de 50cmc) si mi-a spus ca un alt prieten comun de-al nostru are un Piaggio TPH125 de vanzare. Aveam incredere in om, pretul mi s-a parut ok (500euro), si in plus mi-a si facut o demonstratie cu el. Mi-a arata una alta, am vazut ca are cele 2 rezervoare, pt ulei si pt benzina, mi-a spus ca isi face singur amestecul. Am urcat scuterul in duba si a doua zi dimineata dupa ce am facut actele am si pornit inapoi spre romanica. acestea au fost circumstantele deci nu am avut timp sa studiez foarte mult problema. Ajuns acasa de abia ce am reusit sa fac actele (dupa toata nebunia cu este TPI, nu e TPI) si acum m-am inscris pt scoala de soferi cat A si caut pe net una si alta despre scuterul meu. Am gasit deja un manual complet de reparatii (sper sa nu fie nevoie) si cum apare putin soarele incep sa fac ceva ture cu el. DE ABIA ASTEPT. In pretul ei am primit si o casca care este ok si ea. Incerc sa imi mai iau si macar o pereche de manusi si apoi mai vad eu ce mai trebuie. multumesc inca o data de informatii. din ce mi-ai spus tu sunt sigur ca este 2T desi motorul suna foarte "suparat" zici ca e ditamai bestia. DAR ASTA IMI PLACE.
- 4.302 răspunsuri
-
are rezervoare separate pt ulei si pt benzina...si daca tot m-ai intrebat de sunet...suna infundat...zici ca e ditamai motoru
-
multumesc pentru incercare... ecam greu totusi dupa sunet. astep ceva sfaturi de la cineva care le are cu motarele astea...eventuali posesori mai vechi
-
sunt un nou posesor de scuter. Piaggio TPH125. As vrea sa va intreb ce fel de ulei ar trebui sa folosesc. Am vazut la MOL ulei pt motoare in 2 timpi (are pe eticheta un scuter) si pt motoare in 4 timpi(spune pe eticheta ca este pentru performanta). am cumparat din cel pt motoare in 2 timpi dar sincer sa fiu... nici nu stiu ce fel de motor este pe scuterul meu..125cmc si atat. ma poate lamuri cineva daca este in 2 sau in 4 timpi? pot folosi uleiul pe care l-am cumparat?