Jump to content

almid

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About almid

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mures
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    PA!
  • Club
    Bondarosa - my own
  1. almid

    Honda CM 400 T

    Alegerea e facuta pe EN... nu neaparat pe cel pe care mi l-ai indicat tu. Este intra-adevar unul frumos dar inca nu primesc nici un raspuns de la proprietar... Daca iese cu EN-ul asta sau cu altul... oricum sucul e o idee buna. even if beer rules
  2. almid

    Honda CM 400 T

    ok magic4ace tu esti cel mai tare chopper-ist si eu sunt naivul incepator. mea culpa pentru folosirea incorecta a termenului de chopper. Poate imi acorzi circumstante atentuante din faptul ca am precizat tot timpul ca sunt incepator. Oricum am rugat sa fie inchis topicul dar ai simtit tu nevoia sa punctezi...
  3. almid

    Honda CM 400 T

    va dau dreptate si nu ma prostesc. Nu are rost sa mai discutam despre Honda CM400 T. Vreau chopper si pace Va rog sa inchideti topicul si multumesc celor care mi-au raspuns.
  4. almid

    Honda CM 400 T

    ce trebuie sa recunosc cu acest model, este ca imi incalc tocmai prima dorinta, cea de chopper... apoi faptul ca nu are spite la roti ci genti de aluminiu... iarasi nu e tocmai ....my style. este de fapt un "clasic" care aduce a chopper prin felul cum e customizata...
  5. almid

    Honda CM 400 T

    Salut ! Sunt incepator si dupa 2 ani de scuter 125cmc, am hotarat sa fac pasul la un motor adevarat. Vreau un chopper pentru plimbari in week-end, vreau sa fie japoneza, de dupa 1990 si sa coste 1500 max 200, avand in vedere ca mai trebuie cumparat si echipamentul... Am cautat in Germania, unde am un prieten care se pricepe poate sa ma ajute la cumparare. In cautarea unui KW EN500 sau Virago 535, am gasit intamplator Honda CM 400T din 1983, la 1500 euro. Arata foarte bine la cei 19.000 km si in review-urile de pe net este foarte bine cotata (chiar mai bine decat EN500 sau Virago) dar ma sperie anul...1983. Pe langa faptul ca ma gandesc ca e cam coapta ( furtune, tablaraie), ma tem si de piesele care ar putea fi greu de gasit. Are cineva acest model? Cum se comporta si ce sfat imi dati? Merita sa ma inham la asa ceva?
  6. Imi cer scuze pentru offtopic. Vad din avatar (cred ca e poza ta) ca ai casca completa. Stiu ca de obicei chopper-istii poarta casca open-face si arata mai bine. Sunt de acord insa cu faptul ca o casca completa te protejeaza cu adevarat. E greu de ajuns la un compromis... Porti amandoua tipurile de casca... altenativ, sau doar cea din foto? Ce casca imi recomanzi?
  7. Salut, Sunt un incepator in ale motoarelor. Am luat carnetul in 2007 si de atunci m-am plimbat doar cu un Piaggio Typhoon125. Dimensiunile mele: 178 cm si 75 kg. Am hotarat sa fac pasul si acum in prag de iarna se pare ca sunt preturi bune la motoare in Germania. Imi doresc un chopper. Il voi folosi doar pentru plimbari de week-end pt ca in rest folosesc conserva. Am un prieten in Germania care este cunoscator oarecum... el este fan supersport dar ma gandesc ca ma pot lasa pe mana lui. Eu nu prea stiu ce mi-ar fi mai potrivit. Stiu ca vreau chopper/cruiser si vreau japoneza. Cat despre cardan, curea, lant, racire cu aer sau cu lichid... nu prea am inca o parere. Pana in 1500-2000 euro am gasit KW EN500 de prin 1995-19996 pe la 10-20mii km sau KW VN 750 cu vreo 500 euro mai scump. Este oare prea mult 750 pt un incepator? Pe la banii astia se invart si Virago 535, Honda Shadow (putin mai scumpa) sau Suzuki Savage (nu e tocmai prima mea preferinta). Ce sfat imi dati? Catre ce sa ma orientez? Afirm din start cum este de fapt si titlul topicului ca inclin intre cele doua KW.... si mai ales catre VN750. Parca este o bijuterie
  8. ce sa inteleg....? ori va dati numai prin oras , ori atat de tare va doare in cot de astia de nici nu va mai uitati la semne?!?
  9. s-a modificat. acum trebuie mers imediat. Nevasta-mea atinsese usor un stalp in parcare cu vreo 3 sapt in urma si m-am hotarat si eu sa merg sa iau o constatare pt ca sa imi platesca CASCO revopsirea barei de protectie in locul respectiv. Am trecut pe la asigurare, mi-am luat si actele de la ei si m-am dus la politie. Cand a vazut ala ca am deja actele de la asigurare m-a intrebat cand s-a produs incidentul Iii zic: acum 30 min. ...Pai -zice trebuia sa va prezentati imediat. - Da domne, imediat am venit si sediul de la asigurari e in drum... A mai balbait el ceva pe acolo si mi-a spus ca e baiat bun si nu imi face scandal dar trebuia sa vin intai la el si apoi la asigurari. Apoi din nou a fost "baiat bun" cand mi-a zis ca imi da numai avertisment ca in mod normal indiferent daca lovesti un stalp in parcare sau o alta masina este tot aia. E tot aia pe mata am vrut sa-i zic. daca era masina lui in locul stalpului era tot aia?... pana la urma mi-a dat avertisment si pt aia. Plus...peste toate m-a pus sa suflu si in fiola... Da-i in masa de gabori.
  10. nu mai trebuie tradus nici un act. am inscris eu moto in ianuarie
  11. Un piaggio prinde si 120 km/h. Al meu Typhoon 125cmc. Dar banuiesc ca tu vorbeai de un moped...BRAVO sau trotinete de genul ala. Oricum...nici cu bicicleta nu e de joaca. Doamne fereste !
  12. ma gandeam eu ca poate s-a discutat dar nu am gasit. daca stiti pe unde e dati un link.
  13. Salut Ce faceti fratilor cu toate semnele astea de interzis atelaje, tractoare si...motociclete care sunt la iesirea din fiecare localitate pe drumul european? Cretinii cred ca au vrut sa dea interdictie la animalice, tractoare si eventual biciclete dar nu inteleg tampenia cu motociclete. Eventual scutere <50km/h. Stiu ca nu se respecta semnul si nici nu ai cum. Adica te trezesti la iesirea dintr-o comuna (Ogra, MS de ex...) ca trebuie sa te intorci inapoi? Stiu ca un semn din asta se pune intr-o intersectie in care ai o alternativa - un alt drum pe care sa-ti continui deplasarea dar ele sunt atasate semnului de iesire din localitate... nu ai nici o alternativa decat sa te intorci inapoi. Dupa parerea mea este o cretinitate. L-a oprit pe careva politia? A luat cineva amenda? A facut cineva o reclamatie la politia rutiera ca este aberant sa interzica motocicletelor sa circule? HU gaborilor loganari!!!!
  14. Salut Ce faceti fratilor cu toate semnele astea de interzis atelaje, tractoare si...motociclete care sunt la iesirea din fiecare localitate pe drumul european? Cretinii cred ca au vrut sa dea interdictie la animalice, tractoare si eventual biciclete dar nu inteleg tampenia cu motociclete. Eventual scutere <50km/h. Stiu ca nu se respecta semnul si nici nu ai cum. Adica te trezesti la iesirea dintr-o comuna (Ogra, MS de ex...) ca trebuie sa te intorci inapoi? Stiu ca un semn din asta se pune intr-o intersectie in care ai o alternativa - un alt drum pe care sa-ti continui deplasarea dar ele sunt atasate semnului de iesire din localitate... nu ai nici o alternativa decat sa te intorci inapoi. Dupa parerea mea este o cretinitate. L-a oprit pe careva politia? A luat cineva amenda? A facut cineva o reclamatie la politia rutiera ca este aberant sa interzica motocicletelor sa circule? HU gaborilor loganari!!!!
×
×
  • Create New...