PRACTIC:dupa 45 de km,in treapta 3 s-a taiat pur si simplu benzina,am tras imediat de ambreiaj,am franat usor(aveam cam 90/h),am bagat a 4 a si am accelerat iar usor si a mesr ,insa mi s-a ap[rins ledul ala rosu cu FI,am aprit si dupa 5 min.cand am vrut sa o repornesc electromotorul invartea dar nu a luat-o din prima ci dupa al doilea contact cand a inceput sa invarta am si accelerat putin si a luat-o,am mai mers vreo 30 de km si in linie dreapta iar a facut acelasi lucru,dar nu s-a aprins ledu,apoi dupa vreo 10 km ,intr-o curba m-am cacao pe mine de frica ptr k iar s-a intamplat si a inceput sa si bobleze,ambreiaj ,acceleratie usor si am mers mai departe,dar se aprinsese si ledu.Eu am momentan o baterie mai veche,cea ,,buna "e in service la neste baieti de pe aici de pe site de vreo luna si u mai raspund deloc la tel nici unul,ma gandesc ,poate o fi si din asta ,desi in mers ar trebui sa incarce electromotoru ...kiar nu stiu,dak dupa amanuntele astea puteti spune ceva....v-as fi recunoscator
tks