Sari la conținut

V3yR0n

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    veyron_2005

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Oradea
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha YZF 600 Thundercat
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

V3yR0n's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Jagi, da porneste si are exact simptomele pot fi observate in video-urile postate in primul post. Bani pentru reparatie sunt, dar si aia limitati, de aceea nu stiu exact ce ar fi mai indicat sa fac.. alt motor cu riscurile aferente sau reparat acesta; Dar la reparat e problema mecanicilor care nu sunt prea multi in Oradea si nici nu stii la care sa o duci. Fara suparare, sunt curios ce inseamna in vocabularul tau "Batman".. cu ce 'trasaturi si caracteristici' l-ai asocia; Sa inteleg si eu unde bati. Merci.
  2. lessy - Observ ca tu esti din Oradea.. inseamna ca sti prea bine cum stam la capitolul 'mecanici moto'... Nu am avut cum sa schimb uleiul pt. ca erau sarbatorile Pascale, am zis ca o plimbare pana pe Meses e ok si dupa urma sa il schimb.. Uite ca nu am mai apucat... incerc sa raman optimist oarecum.. sperand ca nu e foarte grav, desi toate semnele indica ceva nu tocmai lesne.. marcone - Nu multi isi permit sa cumpere o motocicleta noua, care ajunge la multe mii de euro.. bugetul meu este si a fost destul de limitat, motocicleta a fost 900euro, la prima vedere trebuind investit in gume, schimb de ulei s.a.m.d... O motocicleta ca si o masina, trebuiesc intretinute; stiu motociclete din 1994, resp 1992 care sunt intr-o stare tehnica cat si estetica mai buna ca multe motociclete mult mai noi.. memphis - Multumesc. Draguta starea in care se prezinta motocicleta ta. Deci, se poate. Dan.Andrei - Intradevar este o loterie cu ele, ca sunt mai vechi, ca sunt mai noi.. chiar ar trebui sa fiu maxim de ghinionist sa pice toate acestea dintr-o data .. fara sa fi facut macar 1000km.. si fara ca proprietarul sa aiba vreo 'contributie' .. direct sau indirect. Cat despre temperatura de 105 grade pe care o atinsesem la intoarcere... nu a ajuns la acea temperatura dupa ce m-as fi plimbat prin oras..dimpotriva, am ajuns in oras si am oprit direct la un prieten la bloc, dupa vreo 10min am pornit de acolo spre casa, am facut cativa metrii si direct mi-a sarit la 105.. Cat despre ulei... cred ca degeaba mai pun acuma ulei in motor dupa ce bataile s-au 'instalat'...ca e la rece, ca la cald.. cat despre fiabilitate si placerea de a o conduce, ai dreptate, ce e drept, nu am reusit sa fac multi km cu Thundecat-ul acesta, dar am un prieten care are Thundercat de 5 ani si este foarte multumit de el, de aceea mi-am indreptat atentia catre acesta, dintr-o mica lista de 'potentiale motociclete compatibile cu bugetul meu' PeDrum - Ma indoiesc ca tipul a mers in wheelie.. ar mai fi multe alte variante .. :-?? Jagi - Partial ai dreptate; dar la dezmembrat nu voi ajunge, ar fi pacat de ea; in plus de asta, poate sa aibe o varsta, dar sunt multe motociclete mai vechiute si dragute; Ce faci daca ai un K5-7 sau un R1 din 2008-2010 si il dai de pamant intr-o curba, te prinzi de cap, este? Fiecare motocicleta sau masina, ca e veche, ca e noua - au avantajele si dezavantajele lor... poate pentru unii o motocicleta sau o masina noua reprezinta ceva ce si-au dorit o viata intreaga, ceva ce le ofera acea placere, ahh sa nu uit.. ceva mai nou, mai.. futuristic...are tragere mai mare si la gagici.. :-j.. dar...mai este si categoria oamenilor care se multumesc cu mai putin sau poate isi permit si ceva nou, dar clasicul e ceea ce le pune sangele in miscare wawessh - Am fost la 2 mecanici ... dar se bat cap in cap parerile.. iar ofertele de service moto in Oradea sunt destul de saracacioase.. pana si cand vine vorba de o masina...am avut experiente foarte neplacute cu masina..cred ca am fost pe la vreo 5-6 mecanici... niciunul nu a reusit sa mi-o faca sa mearga ok, pe langa consumul de 18..actual, pana de curand era 28-34... pe motor de 1.5... am schimbat piese de 2000 ron... si fiecare mecanic in parte mi-a luat bani pana si pentru cele 10 min de 'inspectie' ... cate 50lei pt. fiecare 'parere' fabulos..si tot nu e buna masina. Fiind nou pe forum sau fiind prima motocicleta pe care am reusit sa o cumpar, nu inseamna ca sunt pe langa tot ce inseamna motociclismul Sti vorba aia.. 'Aparentele inseala'... La partea mecanica mai am multe de invatat, dar am ceva km pe motocicleta si am chestiile primare, deprinderi..simturi... - instalate.. Dan.Andrei - Subscriu la ultimul tau post. Din pacate sunt multi 'criminali' de motoare.. - Am venit si aici pe forum ca sa aflu cat mai multe pareri si sfaturi... sa le pun in balanta; sunt genul de om care gandeste mult, analizeaza si apoi actioneaza. Pacat doar ca atunci cand am cumparat motocicleta asta nu m-am luat dupa instinct, care imi soptea sa nu o iau, dandu-mi un sentiment de neliniste si dupa ce am luat-o... nicidecum entuziasmul care trebuia.. Incet incet.. si oarecum repede trebuie sa deschid motorul...sa ii dau de capat, altfel ar fi pacat sa stea.. trece vara.
  3. Buna ziua tuturor. Vin si eu aici cu o mica-mare problema cu speranta ca voi primi un sfat/ajutor.. Cat se poate de scurt, (desi nu ma prea descurc la a fi scurt - de aceea, imi cer scuze anticipat pentru ca voi fi mai explicit) - Acum o luna am achizitionat o motocicleta Yamaha Thundercat, locatia Turda, proprietarul - tanar si nelinistit (putin cam agitat), cumsecade si sincer (asa parea) - eu - naiv (desigur)... Am zis sa fac o 'excursie' din Oradea pana la Turda sa vad aceasta motocicleta, vorbisem cu omul de o saptamana, toate bune si frumoase, mi-am expus situatia, punctul de vedere, am decis sa merg sa o vad.. ce e drept, odata ajuns acolo, am fost acasa la acesta (dupa aparente, situatia materiala ma incuraja sa am incredere in el..nu parea genul de tepar); Fac o mica analiza motocicletei, estetic arata ok, urme de uzura oarecum normale unei motociclete din 1997.. a pornit foarte usor, motorul rula frumos, rotund, ce e drept - eu si fratele meu care m-a insotit am sesizat uneori ceva sunete asemanatoare unor tacanituri minore, ceea ce parea a fi sunetul normal al motorului.. in cele din urma am zis sa merg/-em la o tura.. dar ne-avand bani cash asupra mea iar motocicleta ne-avand asigurare, am decis sa ma duc ca pasager. Prima impresie... cam negativa... tipul m-a 'plimbat' foarte agresiv, brutal si neglijent cu motocicleta, in localitate viteze peste 100km/h, schimbari haotice, bruscari, dusa in ture mari.. odata, tragand tare de ea, a intervenit ceva ce parea a patinaj de ambreiaj... spunandu-i acestuia, a scos-o cum ca a tras din greseala ambreiajul in timp ce accelera, eu - naiv-ul am crezut.. probabil eram prea entuziasmat si dornic sa imi iau o motocicleta, proprietate personala - prima in 8 ani in care am tot amanat si sperat sa imi iau una. Cu inima la gura, ajungem inapoi acasa la acesta si... desigur, am batut palma cu el.. in fata familiei lui, care sincer, pareau niste oameni corecti si modesti... urc motocicleta in duba, ajung cu ea la Oradea, noaptea tarziu... o dau jos, la prima tura... surpriza - ambreiajul chiar patina.. ok, sa fie cea mai mica problema... il sun pe proprietar a-2a zi de dimineata, ii aduc la cunostinta chestia asta... se jura si promite ca nu are cum, se bate cu pumnii in piept ca daca e asa, el imi face ambreiajul.. desigur, a recunoscut ca nu e prima data cand se tura in gol...si i se parea normal... dar din spusele sale, nu stia ce inseamna patinat de ambreiaj (desi se lauda ca are un bun prieten mecanic moto, care l-a insotit cand a cumparat in urma cu un an aceasta motocicleta)... ok, toate bune si frumoase... sambata inainte de pasti... o pun putin la punct, ung lantul, verific lichide, o cosmetizare, etc... iar duminica de Pasti, cu un grup de prieteni am zis sa facem un drum de Oradea-Padurea Neagra-Meses-Oradea.. in Zalau, mergand prin oras gen 'bara-la-bara' am avut 'surpriza' sa imi si sara din treapta a-2a.. de vreo cateva ori... deja ma cuprindeau niste sentimente de acelea negative...gen un suspans negru :-?? well... la intoarcere, dinspre Alesd spre Oradea... au inceput niste mici tacanituri, care cu cat inaintam s-au amplificat.. si spre Osorhei erau batai in toata regula.. Tin sa subliniez ca tot drumul am mers la consum, de curiozitate.. deci rar o urcam in ture.. la unele depasiri doar; Ajuns in oras, prietenii cu care eram au si unele cunostinte de mecanica si sunt motociclisti de multi ani, cu o vasta experienta in spate.. dandu-si cu parerea m-au pregatit de ce e mai rau.. batai de cuzineti, presiune la ulei probabil foarte proasta, sincron, melc sau selector..si ambreiajul.. Am oprit pentru vreo 10 minute dupa care am zis sa merg acasa... nu am facut 50m cand apa mi-a urcat la 105grade si mi-a pornit termocupla.. m-am speriat, ce e drept...am asteptat sa se raceasca si am continuat inca 2-3 minute cat dura pana acasa.. iar de atunci motocicleta sta in fata blocului... sunand-ul pe baiatul ce mi-a vandut motocicleta..a negat tot, dar a recunoscut ca nu a schimbat niciodata uleiul in acel an in care s-a folosit de motocicleta...si dupa spusele lui 3-4000km i-a facut fara sa schimbe uleiul (ceea ce tind sa cred ca au fost mai multi km.. irelevant la o adica, poate inaintea lui, celalalt a mers tot fara sa schimbe uleiul...) ok, dupa acest apel in care nega totul si se jura ca nu are cum sa bata motorul sau sa fie mort si ca ne intelegem cumva, nu mai raspunde la telefoane si la mesaje - ceea ce il incrimineaza... Acuma am nevoie de ajutorul vostru, cei care sunteti in masura sa ma ajutati/sfatuiti...sa va dati cu parerea.. postez mai jos niste filmari cu motocicleta, sper sa se auda suficient de clar. Sunt deschis la opinii si sfaturi. In cazul in care e urata situatia si trebuie sa ma astept la ce e mai rau... ma poate ajuta cineva cu un motor de schimb .. sau ar fi mai indicat sa incerc sa il repar pe acesta, avand in vedere toate defectele existente si posibile ? Multumesc Anticipat. Toata stima!
×
×
  • Creează nouă...