Sari la conținut

Tomek

INACTIV
  • Număr conținut

    514
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://thersman.hi5.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    GALATI
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Aprilia rs 125
  • Numar Moto
    GL-07-LAF
  • Club
    haiducii iadului

Tomek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut!Am si eu o nelamurire in legatura cu runner`ul din 2007 pana in 2010.Atat eu cat si un amic de`al meu avem 2 Gilera RUNNER, al lui e din 2007 iar al meu e din 2009.Amandoua scutere au un joc in furca.Prima data am crezut ca e de sus de la ghidon..le`am desfacut si am constatat ca amandoua scutere erau stranse acolo sus si nu aveau joc deloc.Din prostie am observat ca jocul e undeva jos la bratele furcii.Iar acest lucru se intamplea la amndoua scutere.Acum intrebarea mea este:e ceva normal sau e o problema la ambele scutere?Ulei nu curge deloc pe la furca la nici un scuter.A mai patit cineva acest lucru? Multumesc anticipat.
  2. Tomek

    FAN CLUB Peugeot

    salutare.Am si eu o intrebare.Doresc sa achizitionez un Peugeot JET FORCE 125 Compresor.Intrebarea mea e; oare se gasesc piese pentru el aici sau vreun service specializat?in caz ca voi avea vreo problema?Va multumesc anticipat!
  3. Tomek

    Service Scutere

    da e pe apa.A pierdut la inceput pe la furtunasul de la chiulasa.Acum am inlocuit acel colier si l-am strans bine.
  4. Tomek

    Service Scutere

    Salutare tuturor.De curand am achizitionat un Gilera Runner 50 SP.Scuterul are 2500km.Am si eu o problema cu el.Daca vreau sa-l pornesc dupa o pauza de 15-30 de minute intre plimbari nu reusesc deloc.Am mereu bujia inecata.In timpul mersului imi scoate un fum albicios indiferent de temparatura motorului.Atunci cand e rece porneste fara probleme.Compresie am, segmentii sunt buni.Mentionez ca a fost delimitat(a fost scoasa doar saiba de la variator).E posibil ca acea limitare din carburator sa-l deregleze?Ma mai gandesc ca atunci cand scuterul a fost in rodaj sa nu i se fi dat debitul la leui prea mare si acum sa-l inece?
  5. am gasit manualul.Vad acum ce trebuie exact sa fac Mesaj completat manualul pe care l-am gasit e in limba germana si nu reusesc deloc sa inteleg.Daca are cineva un manual de gilera runner va rog sa mi-l trimite-ti si mie.Da-ti un msg ceva.Oricum diseara voi scoate carburatorul petrnu a vedea daca are limitator acolo si daca el e "buba" Mesaj completat Revin cu o completare.azi am fost cu scuterul plecat vreo 30 de min.Apoi am incercat sa-l pornesc in seara asta.Nu am reusit.Scot bujia si vad pe ea mici bule ca sa zic asa ca si cum ar fi apa.Dau la pedala fara bujie si imi umple mana de bule de apa.de unde e apa asta?e posibil sa faca condens?(ceea ce nu cred) sau sa fie de la garnitura e la chiulasa si sa-mi scape apa la piston?:-? Mesaj completat chiar nu stie nimeni?nu a mai patit nimeni asa ceva?
  6. acum a pornit.Chiar nu pot sa=mi dau seama ce are.SCuterul a fost delimitat fiind scoasa doar saiba aceea de la variator.E posibil sa aiba una in carburator?Si aia sa fie cauza?Acum ajunge la 70km.h
  7. fumul e albicios.Ciudat e ca atunci cand e rece porneste la sfert.Am luat motul 2t la 50 de lei litru.uleiul asta l-am folosit si la o aprilia rs 125 si la un peugeot jet force 2008.Cu nici una din cele de mai sus nu am avut problema asta.Oare o fi debitul de la ulei prea mare?Adica se poate regla de undeva?
  8. Salut>am un scuter gilera runner model 2010.Scuterul are 2000km.Problema mea e urmatoarea:dupa ce merg cu motorul o ora , o jumate de ora si il las apoi o jumate de ora 10 min nu conteaza cat si vreau sa-l pornesc nu reusesc deloc.Plus ca in mers imi scoate un fum extraordinar de mult.Imi uda bujia foarte mult.dar cand e rece porneste din prima.Compresie are segmentii sunt buni.Nu stiu dece imi face aceste probleme.Pana de curand nu mi-a facut.De o luna asa deodata a inceput.E posibil ca debitu la ulei sa fie prea mare si sa mi-o inece?La garantie nu ma pot duce pentru ca eu l-am luat la pana a 2a
  9. salutare tuturor.de curand am achizitionat runner model 2009.Problema la el e ca de obicei cand motoru e rece nu prea porneste usor.trebuie sa ma chinui cu el.Mentionez ca pana acum nu am avut problema asta cu el.Dau cateva pedale de obicei 7-8 si porneste intr-un final.Pana acum eu nu am mai avut de a face cu acest model de scuter si nu stiu prea multe de el.Un sfat ceva?E vreo problema?A mai patit cineva ca mine?
  10. mersi mult!Pana la urma o sa sun la cei de la United Motors sa vad de piesa aia.Ca la dezmembrari nu am gasit ceva deocamdata.
  11. Scuze..era foarte trz cand am deschis topicul.Motorul e o Aprilia RS 125 din 2000.
  12. Salut!caut o piesa de la discurile de ambreiaj mai exact o "placa de presiune" din ce am intls de la cineva. Pentru ca cea veche sa spart si mi-au sarit toate bilele alea de acolo si nu mai pot schimba decat foarte greu(ca si cum nu as avea cablu de ambreaj) si nici nu vreau sa stric cutia.Va atasez o poza cu piesa de care am nevoie sa va face-ti o idee.Macar sa stiu unde pot gasi sau daca are cineva.Si un pret informativ legat de piesa in cauza.
  13. cand incerc sa pun cablul din carburator pe semicercul ala din cutie se ridica clapetele alea din carb(le aud) acum mi se pare ca ar fi cablul prea scurt?!!?? Mesaj completat salut.Fratilor am si eu o problema..acum 2 zile mi-am pornit motoruy impins..a pornit in cele din urma si l-am lasat asa.Azi cand am dat sa-l pornesc nexam.Nici impins nici la baterie.In plus imi uda bujia.Ma gandesc ca ii da prea multa benzina..acum spuneti-mi si mie cum fac ca sa o reglez din carburator.Ca doar de acolo poate fi buba..scanteie are..Am incercat sa strang de tot surubelul acela de la carb nu mergea..l-am desfacut degeaba...nu imi pot da seama cum sa o rezolv....
  14. salut.am si eu o problema...ieri cineva a incercat sa faca un gest de neam prost si a tras de cablul de acceleratie pana mi-a rupt o caseta rotunda unde intra un cablu de acc de la maneta si ies 2(unul duce la carb si altul undeva langa cutie).AM fost si mia dat cineva o cutie la fel numai ca acum dupa ce am pus totul corect cum era cand o pornesc se accelereaza de o ia dracu...stie cineva cum o pot regla acum?sau sa fie de al acea cutie tinand cont ca am luat-o de la un scuter si avea sufe fff lungi iar rs nu are fiind mai scurte .E posibil sa le intinda la maxim cel putin pe cea din carb?Daca da care are acea cutie rotunda sa-mi trimita si mie .Multumesc anticipat:) P.S.Va rog dati-mi un sfat ceva.....
×
×
  • Creează nouă...