Pardaillan
EX+-
Număr conținut
16 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Pardaillan's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salut Coxanele Scoti din tine niste chestii de-mi sta mintea-n loc. Chiar asa este cum ai spus cu forumurile, numai ca amandoua sunt comerciale: "probaicu" este oarecum al celor de la United Motors (sau ma insel eu oare? ), iar sbz-ul este al celor de la Motor Unu (mai mult sau mai putin).
-
Salut Zahei Daca as fi angajat la Moto Life as face prezentari si teste numai cu motoare de la noi. Dar si alte cateva alte chestii. Poate o sa le propun vreodata. Cat despre forumuri, m-am referit la o discutie de pe forumul ML in care se analiza de ce un Ferari merge mai repede ca o motocicleta desi raportul putere/greutate este mai mic in cazul Ferari-ului. Foarte interesant. Citeste-l si o sa vezi ca am dreptate!
-
Salut Renegade De unde ai dedus tu ca ca sint mai vechi decat topicul asta? Sau ca mi-as fi schimbat numele? Am spus doar ca sint un cititor mai vechi al forumurilor astora 3 (Motolife, PRO-BIKE si SBZ). Si a propos de forumuri: desi pe ultimele doua mentionate sunt cei mai multi oameni, pe Motolife am gasit cele mai inteligente comentarii (nu ca toata tigania asta cu Nastase la care recunosc, am participat si eu ). Cat despre ATITUDINE, hai mai bine sa nu spunem prea multe. Mai priveste si pe altii! Bafta!
-
Salut Kooksee Ai fost exceptional cu chestia cu muschetarii. Si unde mai pui ca mai aveai si dreptate. Bafta!
-
Va salut pe toti. Mai draga Pichellieu, am vazut pe net un articolas al unui ziar (platit de voi, evident, din banii lui Motorpresse) in care scria ca 30% din informatia din Univers Moto este autohtona si 70% este copiata (sau alt termen care oricum tot aia inseamna). In continuare fac un calcul simplu de unde rezulta ca "munca echipei de la UM" se materializeaza in 25,2 pagini. De aici scadem reclama la Tatoiu, mizeria de pe pagina dinaintea ei si alte 4 sau 5 pagini cu reclame si obtinem o MARE revita de ... 18 pagini. A, am uitat articolul cu, despre si cat de "meserias" este Dan Nastase (sau Pichellieu?), care mai are si ala nu-stiu-cate pagini. Pai mai dragule de bolnavior cu cutiuta, asta e MAREA GASELNITA? Jur ca vorbesc cu pustii din jurul blocului si in doua saptamani fac si ei una la fel. Sa nu uit: spanzurati-l pe cel care aranjeaza imaginile in revista, ca le-a facut unora pe acolo capete in colturi (sau aia erau cei din redactie?). Incercati mai oameni buni sa decupati imagini din Motorrad-ul care va este atat de drag si apoi scanatile ca ies mai bine. - asta facea parte din cele NUMAI 8 greseli? Ar mai fi ceva: nu stiu cu cine ma confunzi, dar se pare ca faci referire la vreun vechi "prieten" de-al tau. Imi cer scuze fata de toti cei de aici care par a fi baieti de treaba, dar m-am aprins putin.
-
Va salut pe toti. Mai Renegade, nu te mai aprinde atat ca m-am luat de revistele astea. Inainte de toate nu am nici bani si nici chef sa mai "scot" si eu vreo revista. Acum sunt un amarat de profesoras de fizica. In alta ordine de idei, nu stiam ca "motociclist" sau "pieton" te fac cele cateva patratele pe care le vad sub porecla (nici macar numele) fiecaruia sau numarul de forumuri pe care scrii ceva (a propos, mai uitate si pe SBZ). M-am scandalizat cand am vazut si eu discutiile de pe aici si din alte parti in care unuii erau muma iar altii erau ciuma. Sincer sa fiu am sarit in apararea lui Stanescu pentru ca odata m-a ajutat cand mergeam la intrunirea de la Cluj si am ramas cu motocicleta pe marginea drumului. Nici nu s-a uitat scarbit la mine ca aveam Minsk si nici nu i-a fost jena sa-si murdareasca manutele. Cam asta este, d'aia ii iau apararea, chit ca de atunci nu l-am mai vazut. Asta nu inseamna ca atunci cand nu-mi va placea ceva, nu o voi spune. Cine nu crede asta, sa ma incerce. Dar o voi face elegant, nu cu injuraturi, contrareclama sau alte chestii de-astea degradante. Toate bune.
-
V-am salutat si eu. Si mai trimiteti-l pe baiatul Nastase la culcare ca d'aia scrie numai tampenii, ca nu doarme noaptea. Ne vedem diseara. Somn usor si "va salut cu luminile stinse" sa nu faca cineva vreo cataracta, Doamne fereste!
-
Iar a aparut ala mic si verde!
-
Hopa! Parca am mai vazut undeva chestia de mai sus! Sa fie oare Ctrl-C? Sau pur si simplu lu' dom' red. sef i se cam vad frunzele sfeclei prin partea dorsala?
-
Hait! Mai baieti, Dobrescu asta de ce-i asa verde? Vreau si eu sa fiu portocaliu. Se poate, sau trebuie intai sa fii asa la fatza? Hai nu va suparati, ca glumeam si eu .... dar macar verde ca el?
-
Cine jumuleste Moto Life-ul? Unde? Cum? Cand? Vin si eu! Da' daca ii luati iar in tarbaca "neconstructiva", plec repede sa stiti. Bafta multa.
-
O-ho! Mai oameni buni, v-ati imbatat? Daca imi aduc bine aminte prima motocicleta premiu a fost data de Moto Life, chiar daca era doar un scuter. (sincer, eu nu am trimis talonul pentru ca as fi vrut o motocicleta zdravana). Cagiva aia mi se pare mie sau este tot un fel de scuteras cu pretentii de bastan? 15.000 de exemplare ... dar astia de la Moto Life cate au mai, 2.000? Altfel nu inteleg de ce se bat asa tare cu caramida in piept. 84 de pagini ... dintre care vreo 12 pline cu timbrele alea! Astia de la ML macar zic ca cerceteaza, ceilalti semneaza direct cu numele nu-stiu-caror nemti (si chiar alea sunt numele lor). Scuzati-mi indiscretia, dar unde este munca lu' Universu"? Hai salut!
-
Cand va hotarati sa criticam si Motolaiful, cu cea mai mare placere. Dar acum l-am tabarat p'asta ca-i cald.
-
Salutari mai Pichelieu Cred ca imaginile mi-au placut cel mai mult. Erau atat de sterse incat iti puteai imagina chiar tot ce vrei de acolo. O votca era suficient sa ai toate revelatiile pe care le vroiai. Scuze pentru suparare dar nu m-am mai pacalit cu 25k de mult timp.
-
Scuze, dar am mai uitat ceva: Nu credeti ca vitejia asta de la AMS (ca a lui Nastase nu-i cum nici eu nu-s Maica Tereza), s-ar incadra mai bine la categoria "Atata dai, atata face"? Acum imi explic si de ce costa "doar" 25k lei. bafta!